Hygienia.

UlkomaanKuski77

Oon aina ihmetellyt tuota hygienia hommaa ja sitä kun siitä jauhetaan niin pe¤¤eesti. kun Kuorma-Autolla/Yhdistelmällä kuljetetaan ties mitä tavaraa ensin viikko yhteen suuntaan esim Eurooppaan ja perille päästyä otetaan kuorma vaikkapa Etelän hetelmiä niin jo loppuu hygienia siihen paikkaan kun autoja ei todellakaan pestä/siivota kuormien välissä, ja kuormaa tekevät kaiken maailman rasvanäpit, lopuksi kuorma sidotaan kiinni vielä kaiken nähneillä kuormaliinoilla. Hedelmäkuorma voidaan purkaa esim kaupan lastauslaiturille odottamaan aamuvuoroon tulevia kaupan työntekiöitä.. Matkan aikana kuorma vaihtaa autoakin helposti 5 kertaa kulkien välillä laivassa.. Sitte Suomessa vaaditaan kuljettajilta Hygieniapassia. Mihin tämä passin vaatiminen kuljettajalta perustuu?

5

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotimaankuski66

      Tuo on vielä pieni ongelma verrattuna kuljettajan henkilökohtaiseen hygieniaan. Ajetaan kaksikin viikkoa samoilla alusvaatteilla ja ilman suihkua.

    • Aivar Lohtander

      Mine ainakin pidä suihkun Ruåttin puolella, jos mahdollista. Siellä saa selänpesijän aina mukaan. Jönkan laaksossa parhaat kyydit..

    • lervanders

      Lervon hykienia on se että kun iso rahtipersse ja varsinkin se vako on todella sontainen niin istahtaa hetkeksi kuralätäkköön niin paskat liukenee hieman. Turha sitä rahtiuraa kokoaikaa pestä, kuluu vaan ja eihän kurakeleilläkään autoa kannata aina pestä.

    • rekkahykieniaa

      Lervo ja hygienia ovat kaksi täysin eri käsitettä. Se pitää muistaa että Lervolla ja hygienialla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. LErvo ei ole koskaan edes kuullutkaan hygieniasta. Eikä hygienia Lervosta.

      Lervolta kerran kysyttiin: "miten se sun hygienias?"
      Johon Lervo: "tässä sulle hygieniaa!" ja pudotti kolitsihousunsa nilkkoihin, kääntyi selin kysyjään ja laittoi kämmenet lattiaan!!!

      Tarinan mukaan ko. henkilölle tuli hermoromahdus ja vakava masennus ja joutui työkyvyttömyys eläkkeelle välittömästi. Ei pysty edelleenkään puhumaan koko asiasta. Alkoholisoitui ja rupesi ryyppäämään ja kaljoittelemaan.

    • kuskivirne

      Kuskivirne pärställä ja rekkavirne takapuolella, siitä tuntee rahtimulkeron.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe