H*lvetti teitä miehiä...

RakkauttaVailla....

Kyllästyttää palstalaisten ja yleensä teidän miesten asenteet naisia kohtaan. Jatkuvaa ininää naisten etulyöntiasemasta parisuhdemarkkinoilla, sitten kuitenkin tosielämässä saa metsästää kissojen ja koirien kanssa sellaista miestä, jolla olisi oikeasti muutakin mielessään kuin seksi, enkä puhu vain omista kokemuksistani.

Olen kyllästynyt alituiseen miesten v*ttumaiseen kohteluun ja ennakkoluuloihin siitä, millainen minä, nuori nainen, ihmisenä olen. Ilmeisesti olen miesten silmissä ylimielinen hemmoteltu prinessa, joka saa kenet vaan ja siksi kohtelukin on sen mukaista. Yleensä minua ei "uskalleta" iskeä, vaan äijillä on perusolettamus siitä, että olen niin nirso että turha edes yrittää, yritetään "tiputtaa maanpinnalle" tympeällä kohtelulla. Tullaan iskemään ja sitten kun näytän lämpimiä tunteita, paetaan kuvioista naureskellen, kuin suuremmankin saavutuksen tehneenä. Kuin naisen loukkaaminen olisi hienompi saavutus kuin sen saaminen. En eläissäni ole kohdellut yhtäkään miestä huonosti, en edes niitä joista en ole ollut kiinnostunut. En koskaan.

Olen ollut sinkkuna 6-vuotta, koska kukaan ei vain ole ollut vakavasti otettava loppupeleissä. Älkää tässä vaiheessa edes miettikö kirjoittavanne, että "no kun sun tasosi vain on liian korkea", p*skat sanon minä! Olen tapaillut miehiä jotka eivät välttämättä silmiä hivele tai tienaavat vähemmän kuin minä. Etenkin näillä miehillä on jo tapailun alussa olettamus, että ei tämä kuitenkaan kestä, hetken huvia, kohta tuo prinsessa jo löytää paremman. Näin minulle on sanottu ihan suoraan. Lopulta homma kääntyy siihen, että mies kokee jotain alemmuuden tunnetta ja hakee huomiota muilta, vaikka sitten rupsahtaneilta puumilta ja nauravat pahalle ololleni kun jäävät kiinni, kun eivät tulleetkaan ensin jätetyiksi. Väittäisin, että jokainen mies, se hiljaisin hissukkakin muuttuu naisen tunteilla leikkiväksi kusipääksi, kun saa siihen mahdollisuuden.

6-vuotta pelkkiä pettymyksiä. Läheisyyttä ei saa, ellei ole valmis jakamaan niin sanotusti tavaraansa ja kun minä en sellaista harrasta, en saa kuin korkeintaan hetken teeskenneltyä lämpöä kunnes taas minut hylätään ja nauretaan päälle ja sitä itsensä "säästämistä" pidetään vain silkkana v*ttuiluna. Sitten kuitenkin tälläkin palstalla tuomitaan lutkiksi jokainen parikin petikaveria omannut nainen. Ventovieraat äijät kohtelevat tylysty kaupoissa, julkisissa, missä hyvänsä. Huomion saanti on lähinnä "tota ois kiva polkasta" -tyylistä, alentavaa p*skaa. Kukaan mies ei tiedä, että nainenkin voi olla äärimmäisen yksinäinen.

Päivät vierivät yksinäisyydessä ja ahdistuneena siitä, löydänkö koskaan ketään. Miehillä taas riittäisi kun silloin tällöin pääsisi jotakin naista painamaan, se on teille sitä läheisyyttä minkä puute ajaa teidät vihaamaan naisia, parisuhteilla ei niin väliä. Siksi teidän on mahdotonta ymmärtää naisen kokemaa yksinäisyyttä, sitä kun kukaan ei halua _sinua_ itseäsi, vain ainoastaan sitä yhtä asiaa. Olen menettänyt kaiken toivoni teihin miehiin. Ei ole olemassa hyviä miehiä.

170

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lölölölölölölööööööö

Koska rakas sinusta on tullut pullukka.. Nyt telkus.

• Ap...

Nainen on epäonninen vain jos on pullukka tai muuten ruma? En todellakaan ole pullukka, päin vastoin, eläissäni ei ole liikakiloja varressani ollut. Saan kehuja vaikka tuntemattomiltakin, mutta kaiken takana on vain se iän ikuinen seksinhimo. Kukaan ei voi ymmärtää, että ilmeisesti nättinä pidetty nainen voi olla helvetin yksinäinen.

• Ikisinkku M
        Ap... kirjoitti:

Nainen on epäonninen vain jos on pullukka tai muuten ruma? En todellakaan ole pullukka, päin vastoin, eläissäni ei ole liikakiloja varressani ollut. Saan kehuja vaikka tuntemattomiltakin, mutta kaiken takana on vain se iän ikuinen seksinhimo. Kukaan ei voi ymmärtää, että ilmeisesti nättinä pidetty nainen voi olla helvetin yksinäinen.

"Kukaan ei voi ymmärtää, että ilmeisesti nättinä pidetty nainen voi olla helvetin yksinäinen. "

Ymmärrän ehkä paremmin kuin arvaatkaan, samanalaista se on miehilläkin jos ei ole valmis jahtaamaan sitä tavaraa, huonompilaatuistakin, siinä määrin kuin innokkaammmat.

• Leave it be
        Ap... kirjoitti:

"Kukaan ei voi ymmärtää, että ilmeisesti nättinä pidetty nainen voi olla helvetin yksinäinen. "

VOI TOKI OLLA.

Kukaan ei kiellä sitä!
        Ero on vain se että sinulla on miehiä elämässäsi ja monilla miehillä ei ole YHTÄÄN NAISTA! Koska he eivät ole nättejä kuten sinä eikä ole sitä statusta!

Ja ihan reilusti voin todeta että miehen seksin himon osoittamisen taustalla usein on se että ilman sitä himoa ei ole parisuhdettakaan.

Koska ilman että mies yrittää päästä naisen pöksyihin niin miehestä tulee vain naisen kaveri eikä koskaan mitään muuta.

Sekin on yksinäinen tila. hyvin yksinäinen.

"Oot ihan kiva kaveri, mutta kun nuo muut miehet on niin ihanan vetoavia sillä jollain hassusti (kun ovat seksin himoisia) ja sä oot vaan tollainen hiiri etkä mies joka ottaa mitä haluu".

Kuulostaako tutulta?

• kiitosta vaan
        Leave it be kirjoitti:

VOI TOKI OLLA.

Kukaan ei kiellä sitä!
        Ero on vain se että sinulla on miehiä elämässäsi ja monilla miehillä ei ole YHTÄÄN NAISTA! Koska he eivät ole nättejä kuten sinä eikä ole sitä statusta!

Ja ihan reilusti voin todeta että miehen seksin himon osoittamisen taustalla usein on se että ilman sitä himoa ei ole parisuhdettakaan.

Koska ilman että mies yrittää päästä naisen pöksyihin niin miehestä tulee vain naisen kaveri eikä koskaan mitään muuta.

"Oot ihan kiva kaveri, mutta kun nuo muut miehet on niin ihanan vetoavia sillä jollain hassusti (kun ovat seksin himoisia) ja sä oot vaan tollainen hiiri etkä mies joka ottaa mitä haluu".

Kuulostaako tutulta?

Eli säkin oot vain seksin perässä. Kiva, kun todistit kaikki väittämät oikeiksi.

• Leave it be
        kiitosta vaan kirjoitti:

Eli säkin oot vain seksin perässä. Kiva, kun todistit kaikki väittämät oikeiksi.

Minä sanoin:
        "Ja ihan reilusti voin todeta että miehen seksin himon osoittamisen taustalla usein on se että ilman sitä himoa ei ole parisuhdettakaan.

Koska ilman että mies yrittää päästä naisen pöksyihin niin miehestä tulee vain naisen kaveri eikä koskaan mitään muuta."

Sinä sanoit:
        "Eli säkin oot vain seksin perässä."

Huomattava ero.

Missään en sanonut olevani seksin perässä. Enkä varsinkaan "vain".

Kerroin että miehen tulee NÄYTTÄÄ OLEVANSA seksin perässä ja PYRKIÄ PÖKSYIHIN koska muuten mies on vain pienimunainen ja pallinen nössöneutri.

Naiset itse haluavat tietynlaisia miehiä jotka pyrkivät olemaan seksuaalisia (=romanttisia) ja sen jälkeen sitten valittavat kun miehet ovat liian seksikeskeisiä.

Sitten jos mies ei pyri seksiin niin mies onkin vain ihan kiva mies ja maailman mukavin ja mahtavin "jonkun toisen naisen tuleva mies". Kemioita ei löytynyt yms.

KATSE PEILIIN. SIIS.

• lyhyesti nyt:
        Leave it be kirjoitti:

VOI TOKI OLLA.

Kukaan ei kiellä sitä!

Kuulostaako tutulta?

Mistähän syystä nykyajassa on niin paljon miehiä, jotka ovat pihalla parisuhteen perusteista. Inttävät vaan omiaan (peräisin viihdehömpästä?), järjestys on: ensin tulee vuorovaikutus ja luottamuksen rakentaminen mahdollista yhteistä tulevaisuutta varten, seksiäkin voi tulla sitten jos hyvin sattuu :)
        mutta realiteetit on tunnistettava, arvon nimimerkki

• skizzzzoo
        Leave it be kirjoitti:

Minä sanoin:
        "Ja ihan reilusti voin todeta että miehen seksin himon osoittamisen taustalla usein on se että ilman sitä himoa ei ole parisuhdettakaan.

Koska ilman että mies yrittää päästä naisen pöksyihin niin miehestä tulee vain naisen kaveri eikä koskaan mitään muuta."

Sinä sanoit:
        "Eli säkin oot vain seksin perässä."

Huomattava ero.

Missään en sanonut olevani seksin perässä. Enkä varsinkaan "vain".

Kerroin että miehen tulee NÄYTTÄÄ OLEVANSA seksin perässä ja PYRKIÄ PÖKSYIHIN koska muuten mies on vain pienimunainen ja pallinen nössöneutri.

Naiset itse haluavat tietynlaisia miehiä jotka pyrkivät olemaan seksuaalisia (=romanttisia) ja sen jälkeen sitten valittavat kun miehet ovat liian seksikeskeisiä.

Sitten jos mies ei pyri seksiin niin mies onkin vain ihan kiva mies ja maailman mukavin ja mahtavin "jonkun toisen naisen tuleva mies". Kemioita ei löytynyt yms.

KATSE PEILIIN. SIIS.

Kiva kun sinuttelet, mut en ole ap. Oisko sun jo, hei, aika ottaa ne lääkkees?

• Leave it be
        lyhyesti nyt: kirjoitti:

Mistähän syystä nykyajassa on niin paljon miehiä, jotka ovat pihalla parisuhteen perusteista. Inttävät vaan omiaan (peräisin viihdehömpästä?), järjestys on: ensin tulee vuorovaikutus ja luottamuksen rakentaminen mahdollista yhteistä tulevaisuutta varten, seksiäkin voi tulla sitten jos hyvin sattuu :)
        mutta realiteetit on tunnistettava, arvon nimimerkki

Sain röhönaurut viestistäsi.
        "Mistähän syystä nykyajassa on niin paljon miehiä, jotka ovat pihalla parisuhteen perusteista. Inttävät vaan omiaan (peräisin viihdehömpästä?), "

Johtuiskohan siitä että on suurempi joukko naisia jotka tuolta viihdehömpästä ja naisten mediasta imevät itseensä ajatuksia parisuhteista jonka jälkeen noille miehille määrittävät millainen parisuhteen pitäisi olla?

"järjestys on: ensin tulee vuorovaikutus ja luottamuksen rakentaminen mahdollista yhteistä tulevaisuutta varten, seksiäkin voi tulla sitten jos hyvin sattuu :)"

Toinen naurun pyrähdys.
        Nykyaikana parisuhteet perustuvat lähes aina vetovoimalle ja seksille. Miehenä tuolla vuorovaikutuksella ja pelkällä luottamuksella pääset vain kaveriksi.
        Jos seksi ei ole päämäärä miehelle sinänsä niin mies huomaa hyvin nopeasti että naisella on kohta joku toinen mies jolle on.

Viestisi on niin kaukana realiteeteist kuin voi olla.
        Tuo mitä kuvaat on ehkä paikallaan jonkun 40 ihmisten parisuhteissa, ei nuorempien.

• Leave it be
        skizzzzoo kirjoitti:

Kiva kun sinuttelet, mut en ole ap. Oisko sun jo, hei, aika ottaa ne lääkkees?

Teititeellään sitten.

Mitä jos vedätte ittenne naruun jos teillä ei ole muuta sanottavaa. Kaikki meistä olisi tosi onnellisia siitä että jojo pomppisi koska älynne ei varmasti ainakaan rasita maapalloamme.

• lyhyesti nyt:
        Leave it be kirjoitti:

"Mistähän syystä nykyajassa on niin paljon miehiä, jotka ovat pihalla parisuhteen perusteista. Inttävät vaan omiaan (peräisin viihdehömpästä?), "

Johtuiskohan siitä että on suurempi joukko naisia jotka tuolta viihdehömpästä ja naisten mediasta imevät itseensä ajatuksia parisuhteista jonka jälkeen noille miehille määrittävät millainen parisuhteen pitäisi olla?

"järjestys on: ensin tulee vuorovaikutus ja luottamuksen rakentaminen mahdollista yhteistä tulevaisuutta varten, seksiäkin voi tulla sitten jos hyvin sattuu :)"

Toinen naurun pyrähdys.
        Nykyaikana parisuhteet perustuvat lähes aina vetovoimalle ja seksille. Miehenä tuolla vuorovaikutuksella ja pelkällä luottamuksella pääset vain kaveriksi.
        Jos seksi ei ole päämäärä miehelle sinänsä niin mies huomaa hyvin nopeasti että naisella on kohta joku toinen mies jolle on.

Tuo mitä kuvaat on ehkä paikallaan jonkun 40 ihmisten parisuhteissa, ei nuorempien.

Joo, tässä on ikäänkuin kulttuuriero, mikä on vaikea tajuta.
        Ei ole tilaisuutta jääritella pitemmästi, mutta on kohtalaisen suuri riski, että asenteesi vuoksi joudut vähemmän tai enemmänkin suhdeasioissa loppupeleissä kärsimään.

• Leave it be
        lyhyesti nyt: kirjoitti:

Joo, tässä on ikäänkuin kulttuuriero, mikä on vaikea tajuta.
        Ei ole tilaisuutta jääritella pitemmästi, mutta on kohtalaisen suuri riski, että asenteesi vuoksi joudut vähemmän tai enemmänkin suhdeasioissa loppupeleissä kärsimään.

Ei jaaritella sitten.
        Minkä asenteen?

Tarkoitat asenteen jossa olen yrittänyt tutustua naisiin vuorovaikutuksellisesti ja luottamuksellisesti jotka eivät ole johtaneet mihinkään?

Jos taas olen ollut vähän kovempaa poikaa ja särmikkäämpi sekä seksin nälkäisempi, joissakin tapauksissa jopa välinpitämätön! niin kiinnostusta olen herättänyt?

Tai että kun esittelen itseni statusta omaavaksi työelämässä niin naiset ovat ihan pikkarit mutkalla, mutta muualla elämässä olen vain ok?

Jooooo, kulttuurierot tosiaan ja vika on tietysti MINUN asenteessani.

• Mirkku.
        Leave it be kirjoitti:

Toinen naurun pyrähdys.

"Tuo mitä kuvaat on ehkä paikallaan jonkun 40 ihmisten parisuhteissa, ei nuorempien. "

Sulla taitaa kuitenkin haju, mitä yllä tarkoitetaan. Miksi nuorten parisuhteissa yllä kuvattu olisi jotenkin vanhanaikaista? Sekoittaako nykyajan meno? Miksi haahuilla aikuisena teinien tapaan - no toki jos haluaa enimmäkseen pikaruokaa (kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti), mutta tyydyttävää olotilaa pidemmän päälle sellainen ei tuo. Arveletko, että miehillä ei ole vastuuta tässä asiassa.

"Jos seksi ei ole päämäärä miehelle sinänsä niin mies huomaa hyvin nopeasti että naisella on kohta joku toinen mies jolle on."
        tai
        "kun esittelen itseni statusta omaavaksi työelämässä niin naiset ovat ihan pikkarit mutkalla" (feikkiä ja leikkiä siis?)

Taidat olla juurikin vaikutettu tuolla nykyajan pikaviihteellä, kun on vahvistunut tuon kaltaisia mustavalkoisia uskomuksia. Ja toki, noitakin naisia löytyy jos tarkoituksella hakee ja mikäs siinä jos miellyttää. Mutta tosi huteralle pohjalle mahdollinen parisuhde asettuu, jos päämääränä edelleenkin on vain seksi sinänsä.

Miksi vastuun ottaminen on nykyajan miehille vaikeaa. Miksi pilata omia mahdollisuuksiaan sillä, että sortuu syyttelemään naisia yleisesti 'liika vapaamielisyydestä' kun tietää, että sellaisiakin pienessä määrin on.

Tee itsestäsi uskottava ja ohita kritisoimasi tyyppiset naiset. Vaikuttaa siltä, että aloittaja ei kuulu määrittelemääsi joukkoon.

• Leave it be
        Mirkku. kirjoitti:

"Tuo mitä kuvaat on ehkä paikallaan jonkun 40 ihmisten parisuhteissa, ei nuorempien. "

Sulla taitaa kuitenkin haju, mitä yllä tarkoitetaan. Miksi nuorten parisuhteissa yllä kuvattu olisi jotenkin vanhanaikaista? Sekoittaako nykyajan meno? Miksi haahuilla aikuisena teinien tapaan - no toki jos haluaa enimmäkseen pikaruokaa (kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti), mutta tyydyttävää olotilaa pidemmän päälle sellainen ei tuo. Arveletko, että miehillä ei ole vastuuta tässä asiassa.

"Jos seksi ei ole päämäärä miehelle sinänsä niin mies huomaa hyvin nopeasti että naisella on kohta joku toinen mies jolle on."
        tai
        "kun esittelen itseni statusta omaavaksi työelämässä niin naiset ovat ihan pikkarit mutkalla" (feikkiä ja leikkiä siis?)

Taidat olla juurikin vaikutettu tuolla nykyajan pikaviihteellä, kun on vahvistunut tuon kaltaisia mustavalkoisia uskomuksia. Ja toki, noitakin naisia löytyy jos tarkoituksella hakee ja mikäs siinä jos miellyttää. Mutta tosi huteralle pohjalle mahdollinen parisuhde asettuu, jos päämääränä edelleenkin on vain seksi sinänsä.

Miksi vastuun ottaminen on nykyajan miehille vaikeaa. Miksi pilata omia mahdollisuuksiaan sillä, että sortuu syyttelemään naisia yleisesti 'liika vapaamielisyydestä' kun tietää, että sellaisiakin pienessä määrin on.

Tee itsestäsi uskottava ja ohita kritisoimasi tyyppiset naiset. Vaikuttaa siltä, että aloittaja ei kuulu määrittelemääsi joukkoon.

Kyllä nykyaikana on tuollainen meno. En taas lainkaan ymmärrä miksi sanot että miehillä ei olisi vastuuta tässä asiassa. Kyse on siitä että te naiset ette yksinkertaisesti ymmärrä millainen valta teillä on parin valinnassa ja toisaalta miten tilanteenne poikkeaa miehistä parisuhdemarkkinoilla. Jos ohitetaan ne kaikkien haluat supermiehet (komeat, statusta omaavat jne.) niin sen jälkeen naisilla on massana huomattava etulyöntiasema siinä kuinka paljon heistä on kysyntää ja kuinka viehättäväksi kuka tahansa mies lähes kenet tahansa naisen kokee verrattuna toisin päin.
        Tuo johtaa tilanteeseen jossa naiset saavat huomattavassa määrin enemmän vaikuttaa parisuhteiden tilaan kuin miehet. Loputon miesten vastuun perään kysely on aika typerää jos kyse on niistä miehistä jotka nainen itse on valinnut tai joihin on ihastunut.
        Miesten vastuusta itkeminen on enemmän kuin vähän...prinsessamaista.

"(feikkiä ja leikkiä siis?) "

En ole feikannut ja leikkinyt mitään. Sanoin että jos tapaan työelämässä naisen niin hän voi olla minusta kiinnostunut koska statukseni on näkyvissä jne. mutta kun en itse huutele sitä tuolla turuilla ja toreilla niin olen vain yksi pallinaama (hyvin käyttätyvä ja fiksu tosin) muiden joukossa. Ei se hirvittävää vaikutusta tee alustavasti naisiin jotka odottavat miehiltä varsinkin statusta ja sitä aloitteellisuutta (sekä jännyyttä) joka usein tarkoittaa että naisilla on valta aloitteiden pitää olla seksuaaliseen kanssakäymiseen pyrkiviä. Pelkillä hyvän päivän tutuilla et tee mitään parisuhteiden muodostamista ajatellen. Naiset ovat ensimmäisiä jotka kertovat että sitä kipinää ja kemiaa täytyy olla ekoista hetkistä lähtien ja noista edellämainituista elementeistä se vaikutta lähtevän yli 90% naisten tapauksessa eikä mistään "hiljaa hyvä tulee"-rakennetaan luottamusta jutuista..

Kerroin jälleen kerran että miehelle seksin tulee olla päämäärä sinänsä joka näkyy siinä KÄYTÖKSESSÄ ja PYRKIMYKSESSÄ ettei päädy sinne friend-zonelle.

Muuten olen kanssasi samaa mieltä huterasta pohjasta, mutta onko se miesten vika jos naiset määrittelevät ne säännöt ensin ja sitten tietyt miehet hyödyntävät teidän tyhmyyttänne ensin laatia sääntönne ja sen jälkeen valita ne miehet jotka kusettavat?
        Joten aloittajankin kannalta, eihän siinä mitään että noita miehiä hakee tarkoituksellisesti ja mikäs siinä jos miellyttää. Turha tulla vain jälkikäteen itkemään että itsesuunnitellun ja leivotun kakun sisällä oli paskaa.

Enkä tiedä millä planeetalla elät, mutta naiset ovat Suomessa hyvin vapaamielisiä. Baareista haetaan panoja ja tuntuu että seksi on myös ekana siellä mielessä johon parisuhteet näyttävät pohjautuvan. Jos ei ole niin odotukset miehelle nousee taas statuksen puolesta jonnekin aivan älyttömyyksiin.

"Tee itsestäsi uskottava ja ohita kritisoimasi tyyppiset naiset. Vaikuttaa siltä, että aloittaja ei kuulu määrittelemääsi joukkoon. "

Mikset sano tuota aloittajalle että ohittaa ne miehet??
        Itse olenkin ohittanut. Katsos kun minä puhun tässä yleisellä tasolla enkä niinkuin itsestäni koska kärsin samasta kuin aloittaja.

Minun arvaukseni on se että moni mies keskittyy seksiin koska jos mies ei keskity siihen niin hänet nähdään naisten mielessä munattomana luuserina. Toisaalta tuosta munattomasta luusereudesta pääsee vain eroon sillä että mies omaa statusta jota miehellä välttämättä ei ole naiselle esitellä.

En ole ottanut kantaa omaan elämääni, mutta totuus on se että minä olen jo luovuttanut. Minä EN tule löytämään sopivaa naista koska minulla ei ole sopivia sosiaalisia ympyröitä, minun kriteereissäni tietynlainen fiksuus (epäpinnallisuus) ja itsestään huolta pitäminen on monelle naiselle hyvin vaikea saavuttaa ja kolmanneksi olen kaiketi luovuttajatyyppi kun en jaksa kilpailla statusmunien kanssa naisten suosiosta loppuikääni samalla kun odotan että joku tajuaisi todellisen arvoni ihmisenä.

Tiedän asian koska olen ollut kohta 5 vuotta sinkkuna ja tyydyn sitten niihin lyhempiin mahdollisiin seksiä sisältäviin pikkulämpimiin naisille liikaa lupailematta.
        Ehkä se on aloittajankin kohtalo. Minkäs teet?

• hytbhyt
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ymmärrän ehkä paremmin kuin arvaatkaan, samanalaista se on miehilläkin jos ei ole valmis jahtaamaan sitä tavaraa, huonompilaatuistakin, siinä määrin kuin innokkaammmat.

Ap, olet varmaan ottanut sivullisten ohjeet liian vakavasti ja laskenut rimaa liian alhaalle. Oikeasti on hyvä pitää jotain kriteerejä siinä, millaisia miehiä tapailee. Ensi kerralla lähde treffeille vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat ns samalla tasolla tai korkeammalla tasolla kuin sinä. Heillä on parempi itsetunto sinun suhteesi eikä tarvetta tuollaiseen keskenkasvuiseen tunteilla leikkimiseen.

• Leave it be
        hytbhyt kirjoitti:

Ap, olet varmaan ottanut sivullisten ohjeet liian vakavasti ja laskenut rimaa liian alhaalle. Oikeasti on hyvä pitää jotain kriteerejä siinä, millaisia miehiä tapailee. Ensi kerralla lähde treffeille vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat ns samalla tasolla tai korkeammalla tasolla kuin sinä. Heillä on parempi itsetunto sinun suhteesi eikä tarvetta tuollaiseen keskenkasvuiseen tunteilla leikkimiseen.

Itsetunto! XD

Ei sillä ole mitään tekemistä itsetunnon eikä myöskään testosteronin! jos joku haluaa leikkiä toisen kanssa.

Eikä sillä ole mitään tekemistä tasojen kanssa.

Jos joku haluaa vain nussia naista ja nainen ei tajua tätä ennen kuin ihastuu niin sittenhän mies vain nussii ja nainen kärsii.

• Er45

On meitä. Pahaksi onneksi sulle, ollaan kaikki varattuja. Jos sääliä kaipasit, sori vain, en oikeastaan ole kovin pahoillani omasta tilanteestani,

• jeepa jee

Ketään ei kiinnosta tuollainen naiselle tyypillinen itsesäälinen ruikutus. Koittaisit vähän aikuistua ja lopettaa tuon itskemisen. Ihan kuin parisuhteeseen kelpaamattomuus olisi jokin suurikin ongelma tässä maailmassa ja tässä maassa. Hah, kyllä on taas niin ensimmäisen maailman ongelma että ei paremmasta väliä. Se tässä kyllä ihmetyttää, että kuka on antanut naisille luvan itkeä tästä asiasta tai muutenkaan ihmissuhdekuvioista, niin makaa kuin petaa, että nyt loppu se poraaminen ja alat tekemään jotain asian eteen. Vai luuletko kenties että sinussa ei ole mitään vikaa? Aivan varmasti on ja paljon, joten ei muuta kuin otat itseäsi niskasta kiinni ja jatkat yrittämistä. Ei kukaan ole kertonut että pitäisi olla helppoa tai että 6ssa vuodessa pitäisi löytää kumppani. Siinä voi kestää vaikka 205 vuotta, mutta jos et itse tee asioiden eteen mitään, niin sitten mitään ei tapahdu.

• jeepa jee

ja ihan rautalangasta: annoin sellaisen neuvon mikä voitaisiin helposti antaa miehelle joka on vastaavassa tilanteessa.

• Ap....

En harrasta itsesääliä, tällainen anonyymi avautuminen todellisista tunnoistani oli nyt vain paikallaan. Pessimismiä ja itsesääliä harrastavat eniten juurikin te miehet, näkee jo vaikkapa vain tätä palstaa selailemalla. Mistä ihmeestä tempaisit oletuksen etten itse yritä? Sitähän minä nimenomaan olen tehnyt. Taas tyypillinen miehen ennakkoluulo naisesta. Nainen vain passiivisena odottaa tekemättä mitään. Huomaa ettei palstan miehillä todella ole mitään käsitystä naisista, on vain kärjistetyt stereotypiset olettamukset ja se siitä.

• jeepa jee
        Ap.... kirjoitti:

En harrasta itsesääliä, tällainen anonyymi avautuminen todellisista tunnoistani oli nyt vain paikallaan. Pessimismiä ja itsesääliä harrastavat eniten juurikin te miehet, näkee jo vaikkapa vain tätä palstaa selailemalla. Mistä ihmeestä tempaisit oletuksen etten itse yritä? Sitähän minä nimenomaan olen tehnyt. Taas tyypillinen miehen ennakkoluulo naisesta. Nainen vain passiivisena odottaa tekemättä mitään. Huomaa ettei palstan miehillä todella ole mitään käsitystä naisista, on vain kärjistetyt stereotypiset olettamukset ja se siitä.

no tuo teksti nyt ei oikeastaan liittynyt asiaan millään muulla tavalla kuin sarkastisena esimerkkinä tekstistä, minkä mies voisi hyvin saada vastaukseksi vuodatukseensa.

Siitä olen kyllä ihan samaa mieltä, että tällä palstalla miehet ovat harvinaisen kovia itkupillejä, minä mukaanluettuna, mutta tuskinpa me kovinkaan laajaa miesjoukkoa edustamme. Olemme enemmänkin tällainen kompostijengi täällä internetin perimmäisessä nurkassa.

Minä itseasiassa luulisin ymmärtäväni paljonkin naisista, mutta koska nyt olen itsekin ajautunut omalta osaltani tähän tilanteeseen missä olen, niin suoraan on sanottava että eipä voisi vähempää kiinnostaa kuinka ankeata naisella on tilanteessa missä olet. Sori, empatiakyky on näissä parisuhdeasioissa vähän kärsinyt kolhuja. Tsemppiä silti.

• Totta on Ap

Kuinka usein, on nainen haukkumassa miehiä mitä hirveimmillä nimillä täällä?
        Ketkä kirjoittavat jatkuvalla syötöllä alatyylisesti naisista?
        Tarvitseeko kauan miettiä?
        Pilua saamalla törky-Jooseppien asenne naisia kohtaan muuttuisi?
        Pitäkää äijät mielipiteenne ja vehkeenne. Mä aion säilyttää itsekunnioitukseni ja oikeuteni.
        Teidän kaltaistenne kanssa, ei ole pakko olla tekemisissä.
        Mutkin saatte kaukaa kiertää ja suosittelen sitä todella.

• Leave it be
        Ap.... kirjoitti:

Joo, miehillä se on itsesääli.

Naisilla se on taas puolestaan YLEMMYYDENTUNTOISUUS koska ovat niin vitun paljon parempia kuin miehet koska hän kyllä naisena löytäisi seuraa, mutta ei vain sitä just sopivaa.

Sitten nainen on vielä usein niin tyhmä että on käynyt kaikki mahdolliset rentut ja pelimiehet tunnistamatta näitä tai vain muuten osunut yksiin täysien idioottien kanssa, mutta nainen itse on maailman paras nainen verrattuna kaikkiin miehiin joita hän elämässään ei ole tavannut, hän ei vain usko enää että on miehiä jotka täyttävän hänen kriteerinsä.

Kannattaa myös miettiä mitä tarjottavaa sinulla on. Ehkä sinulla ei ole tarpeeksi sen seksin lisäksi.

• Leave it be
        Totta on Ap kirjoitti:

Kuinka usein, on nainen haukkumassa miehiä mitä hirveimmillä nimillä täällä?
        Ketkä kirjoittavat jatkuvalla syötöllä alatyylisesti naisista?
        Tarvitseeko kauan miettiä?
        Pilua saamalla törky-Jooseppien asenne naisia kohtaan muuttuisi?
        Pitäkää äijät mielipiteenne ja vehkeenne. Mä aion säilyttää itsekunnioitukseni ja oikeuteni.
        Teidän kaltaistenne kanssa, ei ole pakko olla tekemisissä.
        Mutkin saatte kaukaa kiertää ja suosittelen sitä todella.

Tässä onkin palon stereotypioita.

Miehet joita ap on tavannut = kaikki miehet
        Miehet jotka nainen huolisi = kaikki miehet
        Miehet jotka haukkuvat naisia = kaikki miehet

Miehet jotka kritisoivat naisia = miehet jotka haukkuvat naisia.

TOSIASIASSA ne ovat ne naiset jotka tekevät yleistyksiä ja mies ei saa edes puolittaista sanaa kritisoida mitään naisen parinvalintaan, käytökseen, olemukseen tai mihinkään liittyvää koska muuten mies on sairas sovinistinen paskasika ja taatusti ei kelpaa kenellekään naiselle.

Naisella taas ei ole mitään ongelmia kuten ap. tehdä stereotypioita miehistä tai haukkua heitä tai kritisoida miehiä yhden tai kahden esimerkin perusteella.

KAKSOISSTANDARDIT? Oh, yeah baby!

• puhu vaan itsestäsi

Ei vittu mitä skeidaa. Tällä palstalla nutu olekaan kuin itsesäälissä keireskeleviä miehiä. Todistit juuri oikeiksi kaikki alkuperäisen kirjoittajan väittämät.

• haukut väärää puuta
        Leave it be kirjoitti:

Tässä onkin palon stereotypioita.

Miehet joita ap on tavannut = kaikki miehet
        Miehet jotka nainen huolisi = kaikki miehet
        Miehet jotka haukkuvat naisia = kaikki miehet

Miehet jotka kritisoivat naisia = miehet jotka haukkuvat naisia.

TOSIASIASSA ne ovat ne naiset jotka tekevät yleistyksiä ja mies ei saa edes puolittaista sanaa kritisoida mitään naisen parinvalintaan, käytökseen, olemukseen tai mihinkään liittyvää koska muuten mies on sairas sovinistinen paskasika ja taatusti ei kelpaa kenellekään naiselle.

Naisella taas ei ole mitään ongelmia kuten ap. tehdä stereotypioita miehistä tai haukkua heitä tai kritisoida miehiä yhden tai kahden esimerkin perusteella.

KAKSOISSTANDARDIT? Oh, yeah baby!

Ei tarvitse kuin avata mikä tahansa ketju tällä palstalla ja näkee hyvin, ketkä niitä stereotypioita viljelevät. Juur niin: miehet. Tuntuu olevan suoranainen pakkomielle luokitella ihmisiä tasoihin.

• Leave it be
        haukut väärää puuta kirjoitti:

Ei tarvitse kuin avata mikä tahansa ketju tällä palstalla ja näkee hyvin, ketkä niitä stereotypioita viljelevät. Juur niin: miehet. Tuntuu olevan suoranainen pakkomielle luokitella ihmisiä tasoihin.

Miten niin haukun väärää puuta?
        Juurihan tuossa todistin että siinä on kaksoisstandardit.

En ottanut mitään kantaa palstan muihin teksteihin.

Totta kai niissä on yleistämistä, mutta mikseivät ne voisi olla aivan yhtä totta kuin tämän aloittajan saarnakin?

Miksi tässä tapauksessa stereotypiointi miehistä ja ap:n avautuminen olisi ok jos muut ketjut mielestäsi ovat stereotyyppisiä?

• stereo-tyyppi
        Leave it be kirjoitti:

Miten niin haukun väärää puuta?
        Juurihan tuossa todistin että siinä on kaksoisstandardit.

En ottanut mitään kantaa palstan muihin teksteihin.

Totta kai niissä on yleistämistä, mutta mikseivät ne voisi olla aivan yhtä totta kuin tämän aloittajan saarnakin?

Miksi tässä tapauksessa stereotypiointi miehistä ja ap:n avautuminen olisi ok jos muut ketjut mielestäsi ovat stereotyyppisiä?

Suurin osa ihmisistä samaan aikaan tuomitsee yleistykset ja stereotypiat, mutta myös uskoo niihin. Mekanismi on sellainen, että toiset ovat tehneet omat stereotypiat puutteellisten ja puolueellisten tietojen varaan, mutta itsellä nyt vain sattuu olemaan niin poikkeuksellisen vahva näkemys ja tieto jostain asiasta, että itselle se stereotypian kehitteleminen sallitaan.

Se on tavallaan itsensä älyllistä huijaamista, vähän niinkuin että on lopettanut juomisen kokonaan, mutta tätä kertaa tässä tämän juomalasin kanssa ei nyt lasketa.

Todellisuudessa kaikki toimivat hyvin monien ja erilaisten stereotypioiden ohjaamina, koska oma elämä ei voi koskaan riittää siihen että kaikista asioista voisi tietää faktatasolla.

Parasta olisikin että ihan suosiolla tunnustettaisiin se tosiasia että esim. näissä nais-miesasioissa kaikki laajemmat mielipiteet ovat aina väistämättä stereotypioita ja yleistyksiä, joten siitä ei tarvitsisi enää sen enempää puhua.

• Leava it be
        stereo-tyyppi kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä samaan aikaan tuomitsee yleistykset ja stereotypiat, mutta myös uskoo niihin. Mekanismi on sellainen, että toiset ovat tehneet omat stereotypiat puutteellisten ja puolueellisten tietojen varaan, mutta itsellä nyt vain sattuu olemaan niin poikkeuksellisen vahva näkemys ja tieto jostain asiasta, että itselle se stereotypian kehitteleminen sallitaan.

Se on tavallaan itsensä älyllistä huijaamista, vähän niinkuin että on lopettanut juomisen kokonaan, mutta tätä kertaa tässä tämän juomalasin kanssa ei nyt lasketa.

Todellisuudessa kaikki toimivat hyvin monien ja erilaisten stereotypioiden ohjaamina, koska oma elämä ei voi koskaan riittää siihen että kaikista asioista voisi tietää faktatasolla.

Parasta olisikin että ihan suosiolla tunnustettaisiin se tosiasia että esim. näissä nais-miesasioissa kaikki laajemmat mielipiteet ovat aina väistämättä stereotypioita ja yleistyksiä, joten siitä ei tarvitsisi enää sen enempää puhua.

Olen täsmälleen samaa mieltä.

Esimerkiksi pidän suurempaa osaa yleistyksiä koskettavana yleensä "suurinta osaa". Toisin sanoen jos naisista sanotaan jotain niin se voi koskettaa suurinta osaa naisista, ei joka ikistä naista.

Onhan se vähän vittumaista huomata että suurin osalle naisista miehen status vain yksinkertaisesti on se juttu ja toisaalta monet näistä naisten romanttisista ajatuksista ovat todellisuudessa huuhaata jolla peittelevät omia todellisia motiivejaan jotka ovat usein paljon alhaisempia kuin ne ylevät ajatukset.

Esimerkiksi tässä ketjussa aloittajalla vaikuttaa olevan kovin ylevät ajatukset itsestä sekä stereotypia toisesta sukupuolesta. Ei se mitenkään eroa joidenkin miesten "kaikki naiset ovat huoria ja minä olen parempi" kommenteista.

• 15+3

Itse olette omalla käytöksellänne aiheuttaneet kaikki ennakkoluulot.

• Heroöufhöworh

Kenenhän käytöksestä sä nyt vedät yleistyksesi? Se, että ne horot siellä sun pornofantasioissa jakaa kaikille, ei tarkoita, että kaikki naiset on samanlaisia.

• kuuma ___

kuulehan "jeepa jee" ap. ei mitenkään "itkenyt". Moni nainen voisi allekirjoittaa aloittajan jutut. (tosin puumat eivät ole rupsahtaneita, tyttöseni) :)

Mutta fakta on se että miehet eivät kunnioita enää naisia. Pelkkää per**n hakemista, oli sitten minkä ikäinen nainen tahansa kyseessä.
      Ymmärrän hyvin aloittajaa.

• ht ...

Osa miehistä ei kunnioita. Niitä miehiä on ollut kautta aikain. Nykyään varmaan enemmän kun ollaan niin kovin avoimia ja sallivia vapaan seksin suhteen, yms.

On myös muunlaisia miehiä. Ne on niitä, jotka on joko pysyvässä suhteessa kun ovat naisen löytäneet, tai sellaisia, jotka eivät vaan oo kelvanneet naisille.

Ne kaikista härskeimmät panomiehet vaan ovat selvästi se kaikista näkyvin osa miehistä, koska ne ovat kaikista aktiivisempia lähestymään naisia, osaavimpia siinä ja luultavasti useimmiten myös ulkoisesti haluttavampia kuin ne muut miehet. Siksi moni sinkkunainen allekirjoittaa ap:n jutut.

Omassa tuttavapiirissäni on huomattavasti enemmän miehiä, jotka ovat esim. jo useamman vuoden olleet naimisissa vaimonsa kanssa eikä ole ainakaan toistaiseksi odotettavasti eroa. Enkä tiedä että olisi pettämistäkään. Ne naisten naurattajat, pelimiehet ja pettäjät on selvä vähemmistö. Ne vain ovat se näkyvin ja se sinkkumarkkinoille jäänyt osa miehiä.

• 12+15

"tosielämässä saa metsästää kissojen ja koirien kanssa sellaista miestä, jolla olisi oikeasti muutakin mielessään kuin seksi"

Mitä sitten pitäisi olla mielessä, naisen taloudellisen aseman kohotus ja muu elintason nosto?

• Tuossahan

se kulminoituu kelvottomuutenne parisuhteeseen. Miehet ovat usein vielä niin tyhmiä, että tuotakin pitää ihan h-moilasena kysyä :(
        (ei pelkän seksin varaan mitään pysyvää rakenneta)

• evvk
        Tuossahan kirjoitti:

se kulminoituu kelvottomuutenne parisuhteeseen. Miehet ovat usein vielä niin tyhmiä, että tuotakin pitää ihan h-moilasena kysyä :(
        (ei pelkän seksin varaan mitään pysyvää rakenneta)

No pariutukaa sitten keskenänne, jos miehet on niin paskoja.

• Napakymppiiiii
        evvk kirjoitti:

No pariutukaa sitten keskenänne, jos miehet on niin paskoja.

Osui nyt kyllä selvästi arkaan paikkaan, kun noin tuhtuneina täällä jo ollaan...

• kyllä.
        Napakymppiiiii kirjoitti:

Osui nyt kyllä selvästi arkaan paikkaan, kun noin tuhtuneina täällä jo ollaan...

Olen tosi tuhtunut.

• mitä mä nyt tein
        kyllä. kirjoitti:

Olen tosi tuhtunut.

Oi auts.

• 9+1

• white people poblems

Hyvä purkaa tuntemuksiaan. Mutta kuten huomaat ilmeisesti moni mieskin täällä on heittänyt toivonsa naisiin. Molemmilla on perustelunsa ja pettymyksensä.

En tunnista kavereita tai itseäni lainkaan tuosta mieskuvasta. Toisaalta en edes hae parisuhdetta, ei ole aikaa tai energiaa eikä hirveää tarvettakaan, liikaa paineita ja kiirettä elämässä muutenkin. Ei ole rakkautta mitä antaa.

• toisin sanoen siis

No mut sittenhän kaikki on hyvin. Jos ei halua nähdä yhtään vaivaa ja panostaa naisen löytämiseen, ei sitä riitä myöskään parisuhteeseen, eikä taatusti lapsiin ja perheeseen. Teidän itsesäälinne on siis täysin perusteetonta.

• Leave it be
        toisin sanoen siis kirjoitti:

No mut sittenhän kaikki on hyvin. Jos ei halua nähdä yhtään vaivaa ja panostaa naisen löytämiseen, ei sitä riitä myöskään parisuhteeseen, eikä taatusti lapsiin ja perheeseen. Teidän itsesäälinne on siis täysin perusteetonta.

Teidän?

Yksikkö muuttui kummasti monikoksi.

Yksi mies toteaa että ei ole rakkautta mitä antaa niin se tulee sitten jotenkin kaikkien miesten huulilta.

ON VITUSTI RAKKAUTTA MITÄ ANTAA. Ottajat vain ovat sellaisia jotka tahtovat vaihdossa statusta yms. tai ovat naisia joihin ei viitsi panostaa koska he eivät panosta edes itseensä (ylipaino, muut elämäntavat => huonoja äitejä).

• Leave it be

Jos aloittaja käännät tuon asian toisin päin ja jos oletetaan että on olemassa mies tai miehiä kuten kaltaisesi jotka haluavat ennen kaikkea parisuhteen sekä tulla huomioiduksi ITSEÄÄN eikä toimia jonkinlaisena

-välineenä naisen tunteille ja vieteille
      -moottorina jotta se trendikäs parisuhde löytyy
      -naisen henkilökohtaisena viihdetaitelijana
      -tapahtumia naisen elämään tuovana sirkustirehtöörinä
      -statusmaakarina että nainen saa sosiaaliseen piiriinsä jonkun jota esitellä ja jolla kehuskella
      -makupalana parisuhteiden ilmaisbuffetissa

tai muun vastaavan...

Ongelma on se että te naiset olette niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnn keskittyneenä itseenne ja omiin ongelmiinne ettette koskaan huomaa ettekä halua huomata tai pohtia asiaa tietyn tyyppisten miesten puolelta. Teille on olemassa vain ne miehet joita olette tavannut erilaisissa olosuhteissa ja sitten mies puolestaan ei saa tehdä yhtään yleistystä teistä naisista koska jokainen teistä on niiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vitun spesiaali yksilönsä.

Annan sulle sen ohjeen mikä palstalle oleville miehille aina annetaan:

ÄLÄ ITKE. KATSE PEILIIN. SINUSSA ON JOTAIN VIKAA.
      ODOTAT ETTÄ MAAILMA MUUTTUU KALTAISEKSESI.
      JOS MUUT LÖYTÄVÄT JA SINÄ ET NIIN TÄYTYYKÖ MUIDEN MUUTTUA VAI PITÄÄKÖ SINUN MUUTTUA?

"Olen menettänyt kaiken toivoni teihin miehiin. Ei ole olemassa hyviä miehiä. "

On olemassa paljon hyviä miehiä. He eivät vain huoli kaltaistasi horoa (=on olemassa paljon hyviä naisia. He eivät vain huoli kaltaistasi valittavaa munatonta nysväluuserimiestä)

MIETI ASIAA miesten puolesta:

-Miksi he eivät ole olleet vakavasti otettavia loppupeleissä?
      -Miksi he epäilevät että se ei kestä pitkään?
      -Miksi he tuntisivat alemmuudentunnetta (kuulostaa että ajattelet itsestäsi suurenmoista ja heidän täytyy ajatella huonoa joten sä olet vaan niin hyvä ja heissä vika...)

Minä taas olen huomannut naisista että he haluavat:

-Miehestä statusta ja materiaa sekä miehen sosiaalisen pääoman käyttöönsä
      -Miestä läheisyyttä ja lämpöä sekä seksiä KUN naiselle sopii
      -Miehestä välineen tunteiden ja parisuhteen kokemiseen jottei olisi yksinäinen olo

Jotakin tuosta puuttuu....AITO KIINNOSTUS SIIHEN MIEHEEN.

Olisiko niin että nuo miehet aistivat ettet SINÄ ITSE ole kiinnostunut niistä miehistä aidosti vaan olet heille pelkkä välinen johonkin ettet sinä olisi yksinäinen ja vaihtokauppana he sattuvat haluamaan seksiä.

Ei se romantiikka jos sitä käytetään välineenä ole sen hienompi juttu kuin se seksikään jos et OIKEASTI ole kiinnostunut siitä henkilöstä.

HUVITTAVINTA on se että naiset aina toteavat että "mielessä olisi muutakin kuin seksi..." mutta silti näilläkin naisilla kaikki lähtee aina seksistä ja miestä haetaan se seksi mielessä kuitenkin.

Ehkä et ole enemmän tutustumisen arvoinen tai sinä et ole kiinnostunut siitä miehestä tai valitset vääriä miehiä?

KATSE PEILIIN.

• Ja uudestaan

"Leave it be" Yksi asia meni sulla pieleen, lueppa rau-hal-li-ses-ti kirjoituksesi.
        Löysitkö ristiriidan?

• Leave it be
        Ja uudestaan kirjoitti:

"Leave it be" Yksi asia meni sulla pieleen, lueppa rau-hal-li-ses-ti kirjoituksesi.
        Löysitkö ristiriidan?

En jaksa vänkyttää jostain yksittäisestä asiasta. Jos löysit jonkun vitun ristiriidan tekstistä niin kommentoi sitä äläkä ole niin vitun mysteerinen.

Kirjoitukseni tarkoitus oli aukaista NAISIA AVAAMAAN SILMÄT ETTÄ SAMASSA VENEESSÄ OLLAAN SILLÄ EROTUKSELLA että nainen tuossa valittaa kuinka hänellä on vaihtoehtoja miehistä vaikka kuinka mutta kun taas miehillä ei ole yleensä sitä ensimmäistäkään vaihtoehtoa.

Eli...HERÄTYYYS!

• rauhoitu nyt vähän
        Leave it be kirjoitti:

En jaksa vänkyttää jostain yksittäisestä asiasta. Jos löysit jonkun vitun ristiriidan tekstistä niin kommentoi sitä äläkä ole niin vitun mysteerinen.

Kirjoitukseni tarkoitus oli aukaista NAISIA AVAAMAAN SILMÄT ETTÄ SAMASSA VENEESSÄ OLLAAN SILLÄ EROTUKSELLA että nainen tuossa valittaa kuinka hänellä on vaihtoehtoja miehistä vaikka kuinka mutta kun taas miehillä ei ole yleensä sitä ensimmäistäkään vaihtoehtoa.

Eli...HERÄTYYYS!

Joltain jäänyt lääkkeet selvästi ottamatta...

• Leave it be
        rauhoitu nyt vähän kirjoitti:

Joltain jäänyt lääkkeet selvästi ottamatta...

Mitäs tässä suotta rauhoittumaan.
        Kun puhuu asiaa niin voi puhua hieman roimemminkin.

Tietysti jos on epävarma eikä ole mitään oikeaa sanottavaa niin heittelee vain yhden lauseen pieruja palstalle.

• mamman pikku mussukka
        Leave it be kirjoitti:

Mitäs tässä suotta rauhoittumaan.
        Kun puhuu asiaa niin voi puhua hieman roimemminkin.

Tietysti jos on epävarma eikä ole mitään oikeaa sanottavaa niin heittelee vain yhden lauseen pieruja palstalle.

Nyt kyllä ollaan selvästi asian ytimessä, kun jo pierutkin otettiin käyttöön. Voi teitä. Elämässä pitää kuulkaas nähdä vähän vaivaa. Ei tuu kaikki vamiiksi katettuna.

• ruikuttajat
        mamman pikku mussukka kirjoitti:

Nyt kyllä ollaan selvästi asian ytimessä, kun jo pierutkin otettiin käyttöön. Voi teitä. Elämässä pitää kuulkaas nähdä vähän vaivaa. Ei tuu kaikki vamiiksi katettuna.

Tämän elämänohjeen voisi sanoa kyllä ennemminkin vaikka keskustelun aloittajanaiselle. Ja kaikille muillekin ruikuttajille. Niin miehille kuin naisillekin.

• Leave it be
        mamman pikku mussukka kirjoitti:

Onneksi sinä tiedät kaiken minun elämästäni...

Sulla ei ole mitään ideaa mitä olen kokenut ja tehnyt elämässäni. Oikeastaan et myöskään tajua miksi kommentoin ketjussa kuten kommentoin.

Kerrohhan mammallesi terveisiä ja hyvää yötä sinulle pikku mussukka.

Yritähän sinäkin nähdä vaivaa edes viestien kirjoittamiseen niin sitten ehkä jaksat yrittää muunkin elämän puolella.

• Leave it be
        ruikuttajat kirjoitti:

Tämän elämänohjeen voisi sanoa kyllä ennemminkin vaikka keskustelun aloittajanaiselle. Ja kaikille muillekin ruikuttajille. Niin miehille kuin naisillekin.

Lyön vetoa että pikkaisen asennetta muuttamalla niin aloittaja löytäisi sopivia miesehdokkaita vaikka kuinka.

Mutta ajatukset ovat jumahtaneet jonnekin ja vika on aina muissa kun hän on niin nätti ja vielä niin hieno ihminen verrattuna näihin kurjiin seksiin keskittyviin miehiin.

Onneksi ei sentään sanonut että miehet pelkäävät häntä tai miehillä on niin huono itsetunto kun haluavat häneltä vain seksiä.

Sitä en olisi enää kestänyt. :D

• Naisasialooseri.

Jos miehellä ei ole heti seksi mielessä niin hän on joko eunokki tai homo. Jos näköpiirissä on vähääkään pantavan näköinen nainen niin miehellä on heti mielessä seksi.

Pelimiehet vain osaavat taitavasti näytellä, että ovat kiinnostuneet naisesta ihmisenä ja että kyseinen nainen on muka jotenkin erityinen ja ainutlaatuinen vaikka oikeasti hän on vain yksi reikä muiden joukossa, vaihtokelpoinen kulutustavara.

Ja jos mies haluaa olla naisen kanssa "vain kaveri" niin hän on sitä vain siksi, että toivoo sen kaveruuden tarjoavan mahdollisuuden saada kyseiseltä naiselta joskus pillua.

• Naisasialooseri.

P.S

On kuitenkin hyvä asia, että et jaa pilluasi. Sellainen nimittäin halventaa naista ja nostaa niiden miesten statusta, joille nainen on jakanut. Hyvä,että olet ymmärtänyt, ettei reikä jalkojesi välissä ole tarkoitettu jaettavaksi vaan vain yhden miehen käyttöön. Impeys on naisen kallein aarre, jota hänen täytyy varjella kaikin keinoin.
        Pillusi on tarkoitettu palkinnoksi miehelle, joka sen on ansainnut olemalla hyvä aviomies ja tekemällä kotitöitä. Ja jos pillu on muiden miesten jynssäämä, niin se ei motivoi miestä ryhtymään avioliittoon ja tekemään kotitöitä koska käytetty reikä ei ole minkään arvoinen.

• Leave it be

Tuo viimeinen nyt ei pidä paikkaansa.
        Miehillä on paljonkin naispuolisia kavereita. Yksi hyvä syy tähän on että se mahdollistaa tutustumisen muihin naisiin. ;)

Tuo sinun juttusi osoittaisi pakkomielteistä suhtautumista seksiin sekä myös sitä että pitää kaikkia naisia potentiaalisina seksikumppaneina.

• Naisasialooseri.
        Leave it be kirjoitti:

Tuo viimeinen nyt ei pidä paikkaansa.
        Miehillä on paljonkin naispuolisia kavereita. Yksi hyvä syy tähän on että se mahdollistaa tutustumisen muihin naisiin. ;)

Tuo sinun juttusi osoittaisi pakkomielteistä suhtautumista seksiin sekä myös sitä että pitää kaikkia naisia potentiaalisina seksikumppaneina.

"Miehillä on paljonkin naispuolisia kavereita. Yksi hyvä syy tähän on että se mahdollistaa tutustumisen muihin naisiin. ;)"

Eli päämotiivi kaveruuteen on pillu, sanomani pitää siis täysin paikkaansa.

Ainut tilanne jossa mies kaveeraa naisen kanssa ilman, että haluaa tältä pillua on jos se nainen on ruma ja sillä on kauniita kavereita, joihin se mies haluaa tutustua.

• Leave it be
        Naisasialooseri. kirjoitti:

"Miehillä on paljonkin naispuolisia kavereita. Yksi hyvä syy tähän on että se mahdollistaa tutustumisen muihin naisiin. ;)"

Eli päämotiivi kaveruuteen on pillu, sanomani pitää siis täysin paikkaansa.

Ainut tilanne jossa mies kaveeraa naisen kanssa ilman, että haluaa tältä pillua on jos se nainen on ruma ja sillä on kauniita kavereita, joihin se mies haluaa tutustua.

Tuo ei pidä paikkaansa.
        IHMISET voivat tutustua toisiinsa monestakin syystä. Seksi on vain yksi niistä syistä.
        Sosiaalisissa kontakteissa on aina hyvät puolensa muutkin kuin seksi.

Mutta vaikuttaa siltä että sinä olet ehkä hieman pakkomielteinen seksin suhteen ja et ehkä ymmärrä merkitystä sanalle "kaveri".

Onko sinulla lainkaan miespuolisi kavereita joiden kanssa siis et harrasta seksiä? ;)

• ohnoes

Olet vain huono nainen jos et löydä itsellesi hyvää miestä. Hyvä mies ansaitsee hyvän naisen. Jos sinusta hyvät miehet eivät kiinnostu, niin se kertoo vain, ettet ole tarpeeksi hyvä nainen hyvälle miehelle.

• luokattoman huonoja

Ja samahan pätee sitten toisinkin päin eli te olette täällä yksinkertaisesti huonoja miehiä, kun hyvä naiset ei teistä ollenkaan kiinnostu. Hyvä, kun selvensit.

• 18+20
        luokattoman huonoja kirjoitti:

Ja samahan pätee sitten toisinkin päin eli te olette täällä yksinkertaisesti huonoja miehiä, kun hyvä naiset ei teistä ollenkaan kiinnostu. Hyvä, kun selvensit.

Tämän ovat naiset jo kertoneet.

Mutta parturissa ja suihkussa käynti ei ole auttanut.

• oi voi voi

juuri tuo "horottelu" kertoo jo PALJON.

• fekjföoepfäflmcniku

Viestit täällä kertovat juuri sen mitä aloittaja kirjoitti....

• 5+3
        fekjföoepfäflmcniku kirjoitti:

Että naisia kohdellaan huonosti? Missähän livenä tälläistä ilmenee? Palsta nyt on vähän eriasia, koska täällä on naisten syrjimiä katkeroituneita miehiä. En itsekään livenä "syrji" tai puhuttele alaluokkaisesti ketään naista, mutta täällä sanon asiat juuri niinkuin ajattelen.

• Leave it be
        fekjföoepfäflmcniku kirjoitti:

Menikö pissit housuun? Sitten vain vaipat vaihtoon ja nukkumaan.

Jos taas haluaa osallistua keskusteluun niin siitä vain, pelkkä oman pimperon hierominen ja yksittäisten lauseiden heitto sen jälkeen kun olet kussut allesi ei helpota meidän muiden tilannetta yhtään.

• osta elämä
        Leave it be kirjoitti:

Menikö pissit housuun? Sitten vain vaipat vaihtoon ja nukkumaan.

Jos taas haluaa osallistua keskusteluun niin siitä vain, pelkkä oman pimperon hierominen ja yksittäisten lauseiden heitto sen jälkeen kun olet kussut allesi ei helpota meidän muiden tilannetta yhtään.

Teiltä, jos kysytään, niin ainut helpotushan olisi, jos pääsisitte luvalla raiskaamaan kaikki naiset.

• Leave it be
        osta elämä kirjoitti:

Teiltä, jos kysytään, niin ainut helpotushan olisi, jos pääsisitte luvalla raiskaamaan kaikki naiset.

Joo, tänäänkin olisin jo lähtenyt päivistämään tuonne läheiseen puistoon ja ainakin näyttänyt kikkelini koiran kusettajille, mutta kun sataa vettä ja on kylmä niin penis on katkaravun kokoinen.

Ehkä loppuviikosta on taas puistorape-iltamat.

• Kiltti atm

Voi rakas kuule minä en halua painaa naista vaan olla lähellä ja haluan parisuhteen jossa tehdään kaikkea kivaa yhdessä. Olenko sulle liian alempitasoinen kun poikuus on tallella? Kyllä minä nyt kerran viikossa haluan sua panna mutta en haluaisi elää yksin koko elämää joten haluaisin parisuhteen.

• Ap....

Kuulostat ihanalta mieheltä, kenties ensimmäinen ketjussa joka puhuu naisesta ilman alentavaa sävyä. En tietenkään ole mikään haluton frigidi vaan parisuhteessa en koskaan pihtaisi. En välitä siitä onko poikuutesi tallella, minusta se olisi jopa mahtavaa että on.

• Hameväki sucks

Ei naiset halua tavata muita kun jännämiehiä jotka haluu vaan seksii.

• yffulylfygulwluyg
        Hameväki sucks kirjoitti:

Ei naiset halua tavata muita kun jännämiehiä jotka haluu vaan seksii.

Toim. Huom. Kirjoittaja puhuu nyt vain niistä jännäjennoista, joista hän itse on kiinnostunut, eikä kaikista naisista.

• 17+7

Mä en ymmärrä miksi naiset huolivat vain niitä pelimiesrenttuja ja sitten valittavat niistä?
      Mulle ei miehenä todellakaan ole seksi tärkein asia naisessa mutta jostain syystä en pääse suhteeseen, en nimittäin ole pelimies enkä renttu.

• manulle illallinenko

Suhteeseen ei noin vaan "päästä", vaan sen eteen nähdään vaivaa ja tehdään töitä. Jos ei kykene näkemään vaivaa edes ennen suhdetta, ei se suhdekaan tule koskaan toimimaan, koska silloin se työ vasta todella alkaa.

• make up
        manulle illallinenko kirjoitti:

Suhteeseen ei noin vaan "päästä", vaan sen eteen nähdään vaivaa ja tehdään töitä. Jos ei kykene näkemään vaivaa edes ennen suhdetta, ei se suhdekaan tule koskaan toimimaan, koska silloin se työ vasta todella alkaa.

No mitäs työtä ja vaivaa naiset sitten yleensä näkevät suhteen eteen? Varmaan jotain meikkaamista ja sensellaista. Onpa rankkaa.

• töitä riittää
        make up kirjoitti:

No mitäs työtä ja vaivaa naiset sitten yleensä näkevät suhteen eteen? Varmaan jotain meikkaamista ja sensellaista. Onpa rankkaa.

Hahahaha. Parisuhdeterapeuttien tulot ei tuu loppuun ikinä.

• 5+13
        töitä riittää kirjoitti:

Hahahaha. Parisuhdeterapeuttien tulot ei tuu loppuun ikinä.

Koeta vastata kysymykseen.

Siis: Mitä työtä ja vaivaa naiset sitten yleensä näkevät suhteen eteen?

• ht ...

Ap, mitäs jos etsisit miehen joka olisi valmis rakentamaan suhdetta ENNEN seksiä? Kuka pakottaa hyppäämään heti sänkyyn. Tai harrastamaan siellä seksiä. Mikset ota miestä jolle se ei ole se tärkein asia - tai sitten vaikka se seksi olisikin miehelle tärkeä, niin toteat että seksiä ei tipu kuin sitten joskus "aviossa".

Ja jos tuo seksittömyys ei sinulta itseltäsi luonnistu, niin älä syytä miehiä siitä että haluavat vain seksiä. Siihen hommaan tarvitaan aina molempien suostumus tai muuten kyse on raiskauksesta.

Osa miesvalinnoistasi on varmastikin ollut vain huonoja. Siis juuri niitä itsevarmoja panomiehiä, jotka on hurmannut jalat altasi.
      Ja osa miehistä voi myös ihan oikeasti ollut ehkä hakemassa suhdetta, mutta ovat huomanneet ajan myötä että et ole ollut sitä mitä hakevat. Naiset eivät ole niitä ainoita, joilla on oikeus laittaa suhde poikki, olipa se syy mikä tahansa.
      Jos et halua tulla "hyväksikäytetyksi" noissa tilanteissa, niin mitäs jos et olisi hyppäämässä heti seksiin?

Olen itsekin kuullut erään naisen valittavan siitä kuinka kaikki miehet vaan haluavat pelkkää panoa ja sitten dumppaavat. Ja tiedän tasan tarkkaan missä ongelma senkin naisen kohdalla on ollut. Nainen hyppää miesten kanssa sänkyyn jopa heti ensimmäisenä iltana kun on tavannut miehen ja on itse todella aktiivisesti kärttämässä sitä seksiä, jopa silloinkin kun mies yrittää tilannetta hillitä. Kyse ei ole siitä että miehet hyväksikäyttävät naista jos nainen itse haluaa sitä seksiä.

Ap, voit itse VALITA haluatko heti sänkyyn sellaisen miehen kanssa, josta et tiedä kestääkö se suhde vai ei. Jos valitset sen seksin, se on SINUN valintasi. Älä syytä siitä miehiä.

Niitä miehiä voit sitten syyttää jotka suhteessa pettävät. Ne nyt ovat oma lukunsa. Tuskin kuitenkaan kaikki miehesi ovat sinua pettäneet.

Itse en ole yhtäkään naista aktiivisesti yrittänyt sänkyyn saada. (Vaikka olen baarissa mennyt naisia "iskemään".) Kaikissa tapauksissa nainen ITSE on ollut loppupeleissä se, joka on minut sinne sänkyyn halunnut. Ja nainen on ollut se joka on seksiä halunnut. Itse olisin ollut ihan tyytyväinen vain juttelemaankin, tai vaikka sohvalla halailemaan, juttelemaan ja katsomaan että olisiko jutussa pidemmällekin. Eipä ketään naista tuntunut kiinnostavan. Seksi oli vaan mielessä (ja usein sitä saa mitä tilaa.)

Ei ole tullut minulle siis vielä vastaan yhtään naista, joka olisi vaikuttanut siltä että on joutunut oikeasti miesten hyväksikäyttämäksi, vaan pikemminkin ovat itse aiheuttaneet ne omat surunsa. On syytä kantaa vastuu ihan niistä omista teoistaan.

Valitse joku kunnollinen mies, älä p*skaa miestä. Jos et tiedä kummasta kyse, käytä aikaa asian selvittämiseen äläkä hyppää heti seksiin. Ja jos mies yrittää jatkuvasti painostaa seksiin, ei luultavasti ole kunnollinen, joten dumppaa sellainen mies. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?

• darwini

Siinä on vaikeaa lähinnä se, että miehenä olet biologisista syistä aina väärässä ja myös syypää kaikkeen.

• Leave it be

Minusta aloittajan tekstistä paistoi ehkä eniten mahdollinen oma ihastuminen tiettyyn mieheen/miehiin seksin kautta sekä pettymys kun mies/miehet olivat jättäneet hänet sitten kuin nallit kalliolle.

Voi olla että naisella ei ole tarpeeksi kokemusta miehistä kavereina ja nämä miehet ovat jostain syystä voittaneet naisen luottamuksen.

Kovin oli omituisia nämä puheet alemmuudentunnosta, kilpailusta kuka jättää ensin, puuman etsimisestä jne.

Tuli lähinnä mieleen joku parin tai muutaman tapauksen traumatisoima henkilö.
        Tietysti kun kyseessä on nainen niin hän ylidramatisoi asiaa.
        Jos taas mies on saanut 100 pakit naiselta elämänsä aikana ja on poikuus tallella niin se on miehen oma vika kun 100 naista ei ole ollut kiinnostunut.

• testostero
        Leave it be kirjoitti:

Minusta aloittajan tekstistä paistoi ehkä eniten mahdollinen oma ihastuminen tiettyyn mieheen/miehiin seksin kautta sekä pettymys kun mies/miehet olivat jättäneet hänet sitten kuin nallit kalliolle.

Voi olla että naisella ei ole tarpeeksi kokemusta miehistä kavereina ja nämä miehet ovat jostain syystä voittaneet naisen luottamuksen.

Kovin oli omituisia nämä puheet alemmuudentunnosta, kilpailusta kuka jättää ensin, puuman etsimisestä jne.

Tuli lähinnä mieleen joku parin tai muutaman tapauksen traumatisoima henkilö.
        Tietysti kun kyseessä on nainen niin hän ylidramatisoi asiaa.
        Jos taas mies on saanut 100 pakit naiselta elämänsä aikana ja on poikuus tallella niin se on miehen oma vika kun 100 naista ei ole ollut kiinnostunut.

Naiset nyt ovat luonnostaan ylidramaattisempia, epävarmempia ja helposti panikoituvampia ihan vain jo siitä syystä että heillä on niin paljon vähemmän testosteronia. Luulen että monelta palstan mieheltäkin puuttuu testosteronia.

• Leave it be
        testostero kirjoitti:

Naiset nyt ovat luonnostaan ylidramaattisempia, epävarmempia ja helposti panikoituvampia ihan vain jo siitä syystä että heillä on niin paljon vähemmän testosteronia. Luulen että monelta palstan mieheltäkin puuttuu testosteronia.

XD

Miten ylidramaattisuus liittyy teston puutteeseen?!!!

• testostero
        Leave it be kirjoitti:

XD

Miten ylidramaattisuus liittyy teston puutteeseen?!!!

ylidramaattisuus on aika usein pelon ja epävarmuuden johdannainen

• Leave it be
        testostero kirjoitti:

ylidramaattisuus on aika usein pelon ja epävarmuuden johdannainen

Niinkö? En näe minkäänlaista syy yhteyttä näiden kaikkien välillä testosteroniin.

Enemmän näkisin ylidramaattisuuden kyvyttömänä loogisuuteen ja toisaalta pyrkimykseen kokea jotain hyvin tunteellista kun siinä tilanteessa vähempikin koettaisiin muiden osalta riittävänä.

Ihmisestä ei kannata tehdä jotain hormoniolentoa joka elää yhden teston varassa. Epävarmuuteen jne. vaikuttaa monet muutkin tekijät.

Lisäksi teston vaikutukset naisissa ovat erilaisia kuin miehissä.

• testostero
        Leave it be kirjoitti:

Niinkö? En näe minkäänlaista syy yhteyttä näiden kaikkien välillä testosteroniin.

Enemmän näkisin ylidramaattisuuden kyvyttömänä loogisuuteen ja toisaalta pyrkimykseen kokea jotain hyvin tunteellista kun siinä tilanteessa vähempikin koettaisiin muiden osalta riittävänä.

Ihmisestä ei kannata tehdä jotain hormoniolentoa joka elää yhden teston varassa. Epävarmuuteen jne. vaikuttaa monet muutkin tekijät.

Lisäksi teston vaikutukset naisissa ovat erilaisia kuin miehissä.

Miehet ovat tunne-elämältään stabiilimpia nimenomaan testosteronin takia. On helpompaa ajatella kylmän loogisesti kun siihen on hormoniapu omasta takaa. Jos jotain, niin testosteronin vaikutusta on jo pitkään vähätelty, eikä ylikorostettu.

• testostero kirjoitti:

Miehet ovat tunne-elämältään stabiilimpia nimenomaan testosteronin takia. On helpompaa ajatella kylmän loogisesti kun siihen on hormoniapu omasta takaa. Jos jotain, niin testosteronin vaikutusta on jo pitkään vähätelty, eikä ylikorostettu.

Todellisuudessa teston ja tunne-elemän stabiiliuden suhde on kylläkin lähes käänteinen.

"Complementing this tendency to be imprudent, rash, or even reckless, are a variety of research findings indicating that high-testosterone males are more likely to be impulsive, impatient, unreliable, and (as Dabbs describes it) "single-minded to the point of obsessiveness."

http://www.psychologytoday.com/blog/evolution-the-self/200905/the-testosterone-curse-part-2

• testostero
        outsider1 kirjoitti:

Todellisuudessa teston ja tunne-elemän stabiiliuden suhde on kylläkin lähes käänteinen.

"Complementing this tendency to be imprudent, rash, or even reckless, are a variety of research findings indicating that high-testosterone males are more likely to be impulsive, impatient, unreliable, and (as Dabbs describes it) "single-minded to the point of obsessiveness."

http://www.psychologytoday.com/blog/evolution-the-self/200905/the-testosterone-curse-part-2

ei pidä paikkaansa

• Just hyvä!
        testostero kirjoitti:

ei pidä paikkaansa

Hyvä että sinä tiedät paremmin kuin biologia.

• urmas kulkunen

En kyllä tajua miksi ap:n piti taas yleistää koko teksti, ihan hyviä pointteja mutta pohja menee kun aloittaa tuon yleistämisen.

Mulla on ainakin paljon naiskavereita niin kyllä niiden mielenliikkeistä jotain käsitystä on. Ja tosiaan sen on helvetin moni nainen sanonu että jos ei osota seksuaalista kiinnostusta niin auttamatta jää kaveriasteelle. Toki kaveriasteellaki saattaa sillon tällön saada kun yhdessä ollaan kännissä.

• Leave it be

En ole lainkaan samaa mieltä.
      Nykyään kaikessa on menty biologisreduktionistiselle tasolle jossa kaikki on kiinni yhdestä tai kahdesta kemikaalista.

Esimerkiksi yksinkertaistat testosteronin vaikutukset miehissä todella huvittavalle tasolle.

Aivoissa on huomattavia eroja miehillä joita nyt vain ei yksi hormoni selitä.

ylidramaattisuus johtuu testosta, XD nauran tuolle vielä huomennakin.

• testostero

voihan sitä totuudellekin nauraa, en voi estää

• Leave it be
        testostero kirjoitti:

voihan sitä totuudellekin nauraa, en voi estää

Sinun totuutesi nyt ei vain välity meille muille ellei sinulla ole faktoja asiasta joita esittää.
        Tuossa ylempänä sinun totuutesi murhattiin outsider1 toimesta.

Mutta keskity sinä vain ajattelemaan että kaikki riippuu testosta jos sulle tulee siten parempi mieli. Ehkä aurinkokin lämmittää sen takia kun sillä on testot kohdillaan, mut nyt sitten syksyllä ja talvella sen testot alkaa painumaan alas.

• Sexual Jihad

Nainen on seksuaalinen elukka.

• ätmi

Semmosta se on kun kuolaa ainoastaan jännämiehiä, eikä anna kilteille ja kunnollisille miehille mahdollisuutta. Niin heillä sitten pysyy terveys ja kunnia tallella.

• kuuöes prinsessa

Sen sijaan, että otat vastaan esitteitä jännämiesten panoringeistä ja olet näemmä myös osallistunut näihin panorinkeihin. Miksi et tee itse aloitteita miehille. Siis oman tasoisille miehille. Ai niin, olet prisessa ja jonkun miehen pitäisi iskeä sinut aseksuaalisella tavalla ja sitten se vaan tapahtuu ja olet ihanassa suhteessa. Ei kuule onnistu.

Osta kaalimato tai kaksi ja lopeta panorinkeily. Tai, ole se mitä ole se mitä olet, eli nainen jolla on toimiva pillu, ja jatka panoringeissä seksintäyteistä eloa.

• mollamaija"

Oman rakkaan Mr. Panon kanssa käytiin juuri viikkojen keskustelua aiheesta. Hän sanoi olevansa niiiiin kyllästynyt että syytän häntä hyväksikäytöstä vaikka itse olin yhtälailla mukana seksissä. Kyllä, halusin häntä MUTTA haluan myös rakkauden. Haluan selvinpäin olevilta ihanilta ihmisiltä seksiä SEKÄ rakkautta. Ja jos saan pelkät seksit, se on selkeä Petos. Vain silloin se ei ole petos jos asiasta sovittu ETUkäteen että kyse on VAIN seksistä...tai joissain ht:n kertomissa kännihutsupanoissa voi olla melko varma ettei nainen suunnittele avioliittoa.
      No, minäpä suunnittelin avioliittoa Mr. Panon kanssa mutta hän vetäytyy kaikesta vastuusta koska hän EI luvannut avioliittoa minulle ennen seksiä!!!
      Niin että koitapa elää haluttuja miehiä tapaillen niin paskaa sataa niskaan. Ai niin, teidän ätmien ohje on :älä kapaile kuin ei-haluttuja miehiä. :-D

• Mr ätmi

sait siis hyvää seksiä;)

• mollamaija"
        Mr ätmi kirjoitti:

sait siis hyvää seksiä;)

No en edes saanut hyvää seksiä vaan 30 sekunnin panon. Rakastan ja haluan häntä SILTI.
        Kyseessä siis vanha tuttu ja olimme molemmat selvinpäin ja juttelimme muutaman tunnin ennen seksiä. Sanoin olevani maailman romanttisin nainen josta hänen olisi vähintään pitänyt tajuta etten harrasta tunteetonta seksiä. No, sängyssä hän järkyttyi kun kerroin etten ole neljään vuoteen harrastanut seksiä laisinkaan koska teen sitä vain RAKKAUDESTA tuntemaani miestä kohtaan. Mutta sehän teidän miesten on mahdotonta tajuta ettei nainen halua olla ESINE ja se on erittäin loukkaavaa maistaa naista ja heittää nainen sen jälkeen roskiin kun ei ole tarvetta enää.

• ätmi
        mollamaija" kirjoitti:

No en edes saanut hyvää seksiä vaan 30 sekunnin panon. Rakastan ja haluan häntä SILTI.
        Kyseessä siis vanha tuttu ja olimme molemmat selvinpäin ja juttelimme muutaman tunnin ennen seksiä. Sanoin olevani maailman romanttisin nainen josta hänen olisi vähintään pitänyt tajuta etten harrasta tunteetonta seksiä. No, sängyssä hän järkyttyi kun kerroin etten ole neljään vuoteen harrastanut seksiä laisinkaan koska teen sitä vain RAKKAUDESTA tuntemaani miestä kohtaan. Mutta sehän teidän miesten on mahdotonta tajuta ettei nainen halua olla ESINE ja se on erittäin loukkaavaa maistaa naista ja heittää nainen sen jälkeen roskiin kun ei ole tarvetta enää.

Jännämiehiä ei kiinnosta yhtään, mitä ajattelet heistä sen jälkeen, kun olet antanut heille pillua. Me olemme nyt sinulle jotain internet-kaveripoikia, joille vuodatat sitä, miten joku paska taas pumppasi ja dumppasi. Meidän pitäisi nyt lohduttaa sinua, että jaksat rynnätä seuraavan jännämiehen hyväksikäytettäväksi.

• Mr ätmi
        mollamaija" kirjoitti:

..mutta kun rakkaus on vain kemiallinen ilmiö, Hollywoodin naisille mystifioima, siis kuitenkin koit oikeaa rakkautta muutaman sekunnin;) Itsehän kuitenkin halusit seksiä..

• ht ...

Miksi oletit että seksi tarkoittaa automaattisesti suhdetta? Jos jotain pitää ymmärtää nykyajan ihmisistä ja moraalikoodista joka ei ole enää sidottu kristinuskoon, tms. - Niin seksi ei ole mikään tae suhteesta tai avioliitosta.

Sinua ei ole petetty jos mies ei ole leperrellyt jotain yhteisestä tulevaisuudesta, siitä että rakastaa sinua, yms. Jos mies on vain kehunut että olet kaunis ja seksikäs ja mitälie. Mies on halunnut seksiä kanssasi, sinä olet halunnut seksiä miehen kanssa, ja olette nähtävästi sitä tehneet. Sinä olet haaveillut jo avioliitostakin, mutta mies ei ole. Olisit joskus sanonut suoraan että haluat viettää tulevaisuutta pitkälle miehen kanssa ja katsonut mitä mies vastaa. Asia olisi luultavasti selvinnyt yhdella tai kahdella lauseella. Olisit säästynyt siltä "hyväksikäytön" tunteelta.

Se että sinä HALUSIT seksiä sekä rakkautta. Se oli vain sinun halusi. Ei yhteinen sopimus. Ei ole petos jos mies ei haluakaan samaa asiaa (niin kauan kun ei anna ymmärtää toisin). Mies halusi vain seksiä. Tämänkään ei pitäisi tulla yllätyksenä että etenkin osa miehistä haluaa vain sitä.

Olen sillä kannalla että jollei tarinassa ole jotain muutakin mitä olet unohtanut kertoa, niin Mr. Pano on valitettavasti ansainnut vastuuvapautensa. Olet päätynyt panomiehen hatun yhdeksi lisäsulaksi (varmaankin kymmenien muiden naisten joukkoon). En tosin ymmärrä miksi te naiset tuollaiseen suostutte, jos kerran koette että saatte paskaa niskaan. Ihmisellä on kyky keskustella, käyttäkää sitä kykyä - älkää tehkö pelkkiä oletuksia, jotka tuollaisten miesten kohdalla ovat vieläpä aivan epärealistisia.

• kristinusko <3

Olen jokseenkin samaa mieltä näistä 'halutuista miehistä', ne vaan haluu panna ja aina seuraavaa. Kristittynä koen, että vapaa seksuaalisuus on tehnyt miehistä täysiä nollia, jotka jouksevat vain munansa tahtiin, ei kukaan nainen voi niitä haluta tai sitten toivoo typeriä. Mutta alle 30 vuotiaina on vielä myös vapaana miehiä, jotka ovat ihania, mutta eivät tee paljon aloitteita, ne miehet ovat vaivan arvoisia. 40 vuotiaissa on vapaana, todella rumat, ne kenessä on todella vikaa, munansa perässä juoksijat ja silloin tällöin vapautuvat yh-miehet. Jos haluat miehen, ei tällainen komea 'naiset ovat seikkailu'-tyyppi ole se ketä kannattaa edes kokeilla, hän löytää aina ja aina taas uuden naisen, josta innostuu, yleensä yhdeksi yöksi, seksisuhteeksi ja sitten on näitä 'meillä synkkas, joten oltiin yhdessä kolme vuotta, kelaa', pidempiä suhteita, he pyyhältävät eteenpäin, kunnes rusinoiksi muuttuvat ja silloin, he ovat yksin ja yksinäisiä, uusätmejä. Täytyy sanoa, kun täällä sinkutpalstalla jostain syytä roikun, niin enemmän ja enemmän tuntuu siltä, että seksuaalimoraalittomuus aiheuttaa loputtomiin ongelmia ja vain ongelmia. Rakkaus on totta, meidän on tarkoitus löytää kumppani ja tulla yhdeksi hänen kanssaan, minulla on se, mutta tämä seksuaalinen moraali on muuttanut suurimman osan 'prinsseistä sammakoiksi' ja monet naiset myös. Ensin, kun katsoo Raamattua, nykyajan ihminen kelaa, hullua, kun itse on vastakkainen ajatuksissaan, mutta kerta toisensa jälkeen, se todistaa itsensä viisaaksi kirjaksi. Tosin uskon, että Paavali on Rooman projekti saada kristinusko vaimennettua haluamakseen (josta en tässä tai täällä enenpää). Mutta esim. abortti, kuinka monta aborttia olisi, jos ihmiset menisivät naimisiin ja seksi kuuluisi avioliittoon? Vain lääketieteellisissä tapauksissa. It all just adds up!!

• Mr ätmi
        kristinusko <3 kirjoitti:

Olen jokseenkin samaa mieltä näistä 'halutuista miehistä', ne vaan haluu panna ja aina seuraavaa. Kristittynä koen, että vapaa seksuaalisuus on tehnyt miehistä täysiä nollia, jotka jouksevat vain munansa tahtiin, ei kukaan nainen voi niitä haluta tai sitten toivoo typeriä. Mutta alle 30 vuotiaina on vielä myös vapaana miehiä, jotka ovat ihania, mutta eivät tee paljon aloitteita, ne miehet ovat vaivan arvoisia. 40 vuotiaissa on vapaana, todella rumat, ne kenessä on todella vikaa, munansa perässä juoksijat ja silloin tällöin vapautuvat yh-miehet. Jos haluat miehen, ei tällainen komea 'naiset ovat seikkailu'-tyyppi ole se ketä kannattaa edes kokeilla, hän löytää aina ja aina taas uuden naisen, josta innostuu, yleensä yhdeksi yöksi, seksisuhteeksi ja sitten on näitä 'meillä synkkas, joten oltiin yhdessä kolme vuotta, kelaa', pidempiä suhteita, he pyyhältävät eteenpäin, kunnes rusinoiksi muuttuvat ja silloin, he ovat yksin ja yksinäisiä, uusätmejä. Täytyy sanoa, kun täällä sinkutpalstalla jostain syytä roikun, niin enemmän ja enemmän tuntuu siltä, että seksuaalimoraalittomuus aiheuttaa loputtomiin ongelmia ja vain ongelmia. Rakkaus on totta, meidän on tarkoitus löytää kumppani ja tulla yhdeksi hänen kanssaan, minulla on se, mutta tämä seksuaalinen moraali on muuttanut suurimman osan 'prinsseistä sammakoiksi' ja monet naiset myös. Ensin, kun katsoo Raamattua, nykyajan ihminen kelaa, hullua, kun itse on vastakkainen ajatuksissaan, mutta kerta toisensa jälkeen, se todistaa itsensä viisaaksi kirjaksi. Tosin uskon, että Paavali on Rooman projekti saada kristinusko vaimennettua haluamakseen (josta en tässä tai täällä enenpää). Mutta esim. abortti, kuinka monta aborttia olisi, jos ihmiset menisivät naimisiin ja seksi kuuluisi avioliittoon? Vain lääketieteellisissä tapauksissa. It all just adds up!!

Naisten sekuaalinen vapautuminen on johtanut tilanteeseen jossa naiset haluavat vain parhaat miehet, eli Mr Panon. Mutta koska Mr Panot saavat kaikki naiset, ei Mr Panon ole mitään syytä jäädä katselemaan panoansa. Eli sitä N 1 naista joka haluasi panna Mr Panon kanssa. Ja samalla ylifeminisoitunut yhteiskunta on ottanut miehen roolin ja maksaa naisille yh-naisiksi tulemisesta. Koko Mr Pano on naisten luoma.

• ht ...
        mollamaija" kirjoitti:

"juttelimme muutaman tunnin ennen seksiä"

Hih.. Muutaman tunnin? :D

Oh c'mon... Olen jutellut pidempään baarin satunnaisten naisten kanssakin. Oisko useampi päivä ollut jotain? Tai ainakin vähän selkeämpi keskustelu aiheesta.

Ja sanoit olevasi maailman romanttisin nainen? Ja siitä jonkun pitäisi ymmärtää että tarkoitat että haluat miehen kanssa seksin lisäksi suhdetta/avioliittoa? Anteeksi, mutta ainakaan tuossa muodossa ilmaistuna en vaan käsitä miten se mitenkään kertoo että olet halunnut seksin lisäksi avioliittoon miehen kanssa. :D

• Mr ätmi
        ht ... kirjoitti:

Miksi oletit että seksi tarkoittaa automaattisesti suhdetta? Jos jotain pitää ymmärtää nykyajan ihmisistä ja moraalikoodista joka ei ole enää sidottu kristinuskoon, tms. - Niin seksi ei ole mikään tae suhteesta tai avioliitosta.

Sinua ei ole petetty jos mies ei ole leperrellyt jotain yhteisestä tulevaisuudesta, siitä että rakastaa sinua, yms. Jos mies on vain kehunut että olet kaunis ja seksikäs ja mitälie. Mies on halunnut seksiä kanssasi, sinä olet halunnut seksiä miehen kanssa, ja olette nähtävästi sitä tehneet. Sinä olet haaveillut jo avioliitostakin, mutta mies ei ole. Olisit joskus sanonut suoraan että haluat viettää tulevaisuutta pitkälle miehen kanssa ja katsonut mitä mies vastaa. Asia olisi luultavasti selvinnyt yhdella tai kahdella lauseella. Olisit säästynyt siltä "hyväksikäytön" tunteelta.

Se että sinä HALUSIT seksiä sekä rakkautta. Se oli vain sinun halusi. Ei yhteinen sopimus. Ei ole petos jos mies ei haluakaan samaa asiaa (niin kauan kun ei anna ymmärtää toisin). Mies halusi vain seksiä. Tämänkään ei pitäisi tulla yllätyksenä että etenkin osa miehistä haluaa vain sitä.

Olen sillä kannalla että jollei tarinassa ole jotain muutakin mitä olet unohtanut kertoa, niin Mr. Pano on valitettavasti ansainnut vastuuvapautensa. Olet päätynyt panomiehen hatun yhdeksi lisäsulaksi (varmaankin kymmenien muiden naisten joukkoon). En tosin ymmärrä miksi te naiset tuollaiseen suostutte, jos kerran koette että saatte paskaa niskaan. Ihmisellä on kyky keskustella, käyttäkää sitä kykyä - älkää tehkö pelkkiä oletuksia, jotka tuollaisten miesten kohdalla ovat vieläpä aivan epärealistisia.

ei se ole Mr Panon vika, että kaikki naiset haluavat seksiä Mr Panolta.

• kristinusko <3
        Mr ätmi kirjoitti:

Naisten sekuaalinen vapautuminen on johtanut tilanteeseen jossa naiset haluavat vain parhaat miehet, eli Mr Panon. Mutta koska Mr Panot saavat kaikki naiset, ei Mr Panon ole mitään syytä jäädä katselemaan panoansa. Eli sitä N 1 naista joka haluasi panna Mr Panon kanssa. Ja samalla ylifeminisoitunut yhteiskunta on ottanut miehen roolin ja maksaa naisille yh-naisiksi tulemisesta. Koko Mr Pano on naisten luoma.

Totta, totta, niin totta. Naiset antavat vallan Mr Panolle, 'oo,elää fantasiansa', tyhmiä ollaan kaikki...

• Mr ätmi
        ht ... kirjoitti:

Oh c'mon... Olen jutellut pidempään baarin satunnaisten naisten kanssakin. Oisko useampi päivä ollut jotain? Tai ainakin vähän selkeämpi keskustelu aiheesta.

Ja sanoit olevasi maailman romanttisin nainen? Ja siitä jonkun pitäisi ymmärtää että tarkoitat että haluat miehen kanssa seksin lisäksi suhdetta/avioliittoa? Anteeksi, mutta ainakaan tuossa muodossa ilmaistuna en vaan käsitä miten se mitenkään kertoo että olet halunnut seksin lisäksi avioliittoon miehen kanssa. :D

Naisen logiikka? Muistathan sen ketjun jossa eräs palstan nainen paljasti tutkimustuloksen, jonka mukaan nainen kostuu jopa apinoiden parittelusta.

• Mr ätmi

Totta, totta, niin totta. Naiset antavat vallan Mr Panolle, 'oo,elää fantasiansa', tyhmiä ollaan kaikki...

Nyt kun naiset ovat luovuttaneet halukkaasti vallan Mr Panolle, naiset tietenkin syyttää kaikkia miehiä siitä mitä naiset tekevät Mr Panon kanssa..

• kristinusko <3
        Mr ätmi kirjoitti:

Nyt kun naiset ovat luovuttaneet halukkaasti vallan Mr Panolle, naiset tietenkin syyttää kaikkia miehiä siitä mitä naiset tekevät Mr Panon kanssa..

No, kyllä Mr panokin on syypää, siinä missä naiset. Loppuöitä!

• mollamaija"
        ht ... kirjoitti:

Kuten ylempänä kirjoitin, kyseessä VANHA tuttu. TUNNETTU VUOSIA.
        Ja mitä romantiikkaan tulee....pitäisi olla täysin selvää että romantiikkaa haluava nainen haluaa seurustella eikä mitään pikapanoa.

• kauanko se pano
        mollamaija" kirjoitti:

Kuten ylempänä kirjoitin, kyseessä VANHA tuttu. TUNNETTU VUOSIA.
        Ja mitä romantiikkaan tulee....pitäisi olla täysin selvää että romantiikkaa haluava nainen haluaa seurustella eikä mitään pikapanoa.

siis kesti?

• 5 a9
        ht ... kirjoitti:

Sillon kun kemiat toimii miehen kanssa - sillon nainen EI kykene rationaaliseen keskusteluun. (Jos edes ikinä kykenee)

• mollamaija"
        kauanko se pano kirjoitti:

siis kesti?

Pano kesti sen n.30 sekuntia koska hän laukesi about heti kun koskimme toisiimme.

• mollamaija"
        ht ... kirjoitti:

Sanoin MR. PANOLLE myös ENNEN panoa ihastuneeni häneen aiemmin ja silti hän yhä vieläkin jääräpäisesti väittää että kyse olisi minunkin osaltani ollut vain "seksisuhteesta mitä halusin". Onko hänellä niin huono omatunto ettei voi myöntää että naisilla voi olla tunteita sellaisia kohtaan joiden kanssa suostuvat seksiin.

• ht ...
        mollamaija" kirjoitti:

Sanoin MR. PANOLLE myös ENNEN panoa ihastuneeni häneen aiemmin ja silti hän yhä vieläkin jääräpäisesti väittää että kyse olisi minunkin osaltani ollut vain "seksisuhteesta mitä halusin". Onko hänellä niin huono omatunto ettei voi myöntää että naisilla voi olla tunteita sellaisia kohtaan joiden kanssa suostuvat seksiin.

Ehkä mies on myös oikeasti arvannut että haluaisit suhdetta, mutta koska ei ole itse halunnut, niin on käyttänyt sitä porsaanreikää että kun et ole sitä suoraan asiaa sanonut, niin voi olla että halusit vain seksiä. Osa miehistä voi ehkä ihan oikeasti uskoa noihin järkeilyihinsä. Ihmiset kun usein uskovat siihen selitykseen mihin haluavat uskoa.

Meidän ulkopuolisten nyt on täysin mahdoton sanoa onko kyseessä ollut vain pelimies joka tietoisesti pelaa naisten tunteilla vai onko mies vilpittömästi kuvitellut että olet ollut valmis vain seksiinkin ilman suhdetta. Jos kyse on väärinkäsityksestä, niin vastuu tapahtuneesta on yhtälailla teillä molemmilla, ei miehellä. Mies ei ole tehnyt silloin mitään väärää. Mutta silloinkin, tietysti osoittaisi aitoa välittämistä, jos mies olisi edes pahoillaan siitä että on aiheuttanut tahtomattaan sydänsuruja ja pyrkisi ymmärtämään kantasi - vaikkei siihen mitään "velvollisuutta" olekaan.

Ihastumisesta kertominen ei myös kerro mitään siitä että haluaako joku suhdetta (vaikka viittaa siihen vahvasti). Miksi naiset ette voi vaan sanoa noita asioita suoraan? Jos pelkäätte että mies vaikkapa pelästyy niitä suhdetoiveita suoraan ääneen sanottuna, niin eikö silloin pitäisi jo sen pienen varoituskellon päässä sanoa että mies ei ehkä ole hakemassa samaa asiaa.

• Kіs-kіsu
        Mr ätmi kirjoitti:

ei se ole Mr Panon vika, että kaikki naiset haluavat seksiä Mr Panolta.

Älkää ny viittikö sanoa 30 sekunnin miestä Mr. Panoksi

• tutkiskelija123

"A sexual revolution is in progress, and no power on earth will stop it." - Wilhelm Reich http://www.theguardian.com/books/2011/jul/08/wilhelm-reich-free-love-orgasmatron

• mollamaija"
        ht ... kirjoitti:

Ehkä mies on myös oikeasti arvannut että haluaisit suhdetta, mutta koska ei ole itse halunnut, niin on käyttänyt sitä porsaanreikää että kun et ole sitä suoraan asiaa sanonut, niin voi olla että halusit vain seksiä. Osa miehistä voi ehkä ihan oikeasti uskoa noihin järkeilyihinsä. Ihmiset kun usein uskovat siihen selitykseen mihin haluavat uskoa.

Meidän ulkopuolisten nyt on täysin mahdoton sanoa onko kyseessä ollut vain pelimies joka tietoisesti pelaa naisten tunteilla vai onko mies vilpittömästi kuvitellut että olet ollut valmis vain seksiinkin ilman suhdetta. Jos kyse on väärinkäsityksestä, niin vastuu tapahtuneesta on yhtälailla teillä molemmilla, ei miehellä. Mies ei ole tehnyt silloin mitään väärää. Mutta silloinkin, tietysti osoittaisi aitoa välittämistä, jos mies olisi edes pahoillaan siitä että on aiheuttanut tahtomattaan sydänsuruja ja pyrkisi ymmärtämään kantasi - vaikkei siihen mitään "velvollisuutta" olekaan.

Ihastumisesta kertominen ei myös kerro mitään siitä että haluaako joku suhdetta (vaikka viittaa siihen vahvasti). Miksi naiset ette voi vaan sanoa noita asioita suoraan? Jos pelkäätte että mies vaikkapa pelästyy niitä suhdetoiveita suoraan ääneen sanottuna, niin eikö silloin pitäisi jo sen pienen varoituskellon päässä sanoa että mies ei ehkä ole hakemassa samaa asiaa.

Ei ole romanttista sanoa ääneen että haluan alkaa tutustumaan sinuun. Se on tosi arkista sanoa niin. Kaikki vain tapahtui.
        Mies on kyllä pahoitellut käytöstään mutten tiedä kuinka aidosti koska tuossa pari viikkoa sitten riitelimme viisi tuntia siitä olenko hutsu joka kykenee seksisuhteisiin vaiko en. Eli vaikka hän nykysin tietää minun rakastavan häntä, ja aina rakastaneeni...niin siitä huolimatta hän koittaa saada oikeutusta teolleen sillä että minä olisin kekenevä pelkkään seksiin!!!

• mollamaija"
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Älkää ny viittikö sanoa 30 sekunnin miestä Mr. Panoksi

Hah...MR. Pano -30 sekuntia oli surkein mahdollinen miehen esittämä seksiesitys. :-D
        Kuitenkin tuo 30 sekuntia muutti loppuelämäni peruuttamattomasti.

• Leave it be

"Ai niin, teidän ätmien ohje on :älä kapaile kuin ei-haluttuja miehiä. :-D "

No siitähän se lähtee jos ne halutut miehet kohtelee sua paskasti.

KATSE PEILIIN. VALITSET HUONOSTI. EHKÄ SULLA EI OLE MAHKUJA NIIHIN HALUTTUIHIN JA ROMANTTISIIN MIEHIIN. EHKÄ OLET KAIKILLA VAIN PELKKÄ PANO. VIKA ON SINUSSA. EI KAIKKI MIEHET VOI OLLA VÄÄRÄSSÄ.

• Kіs-kіsu
        mollamaija" kirjoitti:

Hah...MR. Pano -30 sekuntia oli surkein mahdollinen miehen esittämä seksiesitys. :-D
        Kuitenkin tuo 30 sekuntia muutti loppuelämäni peruuttamattomasti.

Miehet tulee aina ekalla kertaa nopeasti. Uusi nainen on niin kiihottava. Myöhemmin tulee sitten paineita ja aletaan jyystö.

Tuskin se 30 sek. muutti koko loppuelämäsi peruuttamattomasti. Mutta kaikki oppi on aina hyväksi ja pitkä muisti on hyödyllinen.

• mollamaija"
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Miehet tulee aina ekalla kertaa nopeasti. Uusi nainen on niin kiihottava. Myöhemmin tulee sitten paineita ja aletaan jyystö.

Tuskin se 30 sek. muutti koko loppuelämäsi peruuttamattomasti. Mutta kaikki oppi on aina hyväksi ja pitkä muisti on hyödyllinen.

Tulin raskaaksi!!!

• InhaKyynikko
        mollamaija" kirjoitti:

Ei ole romanttista sanoa ääneen että haluan alkaa tutustumaan sinuun. Se on tosi arkista sanoa niin. Kaikki vain tapahtui.
        Mies on kyllä pahoitellut käytöstään mutten tiedä kuinka aidosti koska tuossa pari viikkoa sitten riitelimme viisi tuntia siitä olenko hutsu joka kykenee seksisuhteisiin vaiko en. Eli vaikka hän nykysin tietää minun rakastavan häntä, ja aina rakastaneeni...niin siitä huolimatta hän koittaa saada oikeutusta teolleen sillä että minä olisin kekenevä pelkkään seksiin!!!

Minä en vaivautuisi.

• Kіs-kіsu
        mollamaija" kirjoitti:

Tulin raskaaksi!!!

Onneksi olkoon!

• naisille aina
        mollamaija" kirjoitti:

"riitelimme viisi tuntia siitä olenko hutsu" ja "en edes saanut hyvää seksiä vaan 30 sekunnin panon." "Kaikki vain tapahtui".

=> Olet siis äijän pikapanojen alusta.

• naiset aina
        mollamaija" kirjoitti:

Tulin raskaaksi!!!

..hienoa, että vetelet pikapanoja ilman suojausta;)

• mollamaija"
        naiset aina kirjoitti:

..hienoa, että vetelet pikapanoja ilman suojausta;)

Olen tuntenut tämän Mr. Pikapanon yli viisi vuotta joten luotin häneen ihan kympillä ja sen takia romahdinkin pahast kun "totuus paljastui".

• naiset aina
        mollamaija" kirjoitti:

Olen tuntenut tämän Mr. Pikapanon yli viisi vuotta joten luotin häneen ihan kympillä ja sen takia romahdinkin pahast kun "totuus paljastui".

paljaalla paneskelu nyt on kuitenkin kansan huvia, naiset haluaa tuntea sperman sisällään.

• ht ...
        mollamaija" kirjoitti:

"Kaikki vain tapahtui."

Et oo tainnu lukea tän palstan juttuja pahemmin jos olet oikeasti nainen ja käytät tota fraasia. :D

Toihan on se mistä täällä aina sanotaan että jännämies/pelimies tulee ja hurmaa ja naisen mielestä "kaikki vain tapahtui" ja sitten ihmetellään jälkikäteen että miten se hurmaava mies paljastuikin pelimieheksi.

Ihan oma moka jos haluat mieluumin romantiikka riskillä, kuin arkisuutta riskittömyydellä. Toisekseen, varmasti myös voi käyttää romanttisemman siirappisempia ilmaisuja sen asian sanomiseen. Jotain tyyliin "Oot niin ihana että voisin viettää sun kanssa koko loppuelämäni" ja odottaa sitten siihen jotain samankaltaista vastausta... Jos mies alkaa siihen jotain "noh, emmätiedä, katotaan nyt" juttuja heittämään, niin eiköhän se anna vähän vinkkiä että suhde ei nyt oo ihan varmaa ja siitä voi sitten alkaa enemmän kyselemään miehen ajatusmaailmasta ennen sitä seksiä.

Mutta totta kai on romanttisinta vaan päätyä sänkyyn mitään kyselemättä sen ihanan hurmaavan miehen kanssa. Yllättäen vaan se romantiikka siitä sitten melko suurella todennäköisyydellä paljastuu juuri tuollaiseksi "pikaromanssiksi".
        ie
        Jos tämä nyt ei oo huono vitsi kun heitit ton "Kaikki vain tapahtui". Niin et kyllä voi enää yhtään mitään vastuuta vierittää sen miehen päälle. Toi on ollut ihan sinun omaa valintaa. Jos haluat mieluumin tuollaista hurmausta ja suoraan seksiin meininkiä, niin siinä nyt vaan on erittäin suuri todennäköisyys että saat nimenomaan vaan sen pikaisen hurmaavan seksin, etkä mitään muuta. Sitä samaahan ne miehetkin haluaa. Mennä hetken huumassa miettimättä sillä hetkellä mitään suhdetta. Ja saavatkin sitä sinulta, koska sinäkin haluat sitä samaa tai ainakin käyttäydyt sen mukaisesti.

• ht ...
        mollamaija" kirjoitti:

"Tuntenut". Et ilmeisesti ihan kovin hyvin kuitenkaan tuntenut. Olisiko pitänyt oikeasti tutustustua. Vaikka... Noh, seurustella aluksi? Tai aloittaa harrastamalla suojattua seksiä? Sitä mistä koulun terveystiedon tunneilla kerrotaan.

(Oikeasti oletan että tämä on ätmin provo, noiden "kaikki vain tapahtui" juttujen jälkeen, yms.)

• NAL työllistykseen

PIKKU HUOMIO, kun NAL/peris oli pois palstalta, tällaisia ketjuja ei juuri ollut, kun tuli takaisin, ne alkoivat taas. Loputon määrä saman inttäjä 'miehiä', joo oli pari, muttei mitään tällaista. Ihmiset itse asiassa KESKUSTELIVAT. Se ottaa vain yhden psykopaatin joka on tarpeeksi megalomaaninen ja loputtoman juoten.

• Eräs ehdotelma

Palstalla vaikuttaa muuan hc-atm DarkFear joka omien sanojensa mukaan todella arvostaa naisia, oletko Sinä valmis ottamaan itsellesi hc at-miehen joka on vielä neitsyt-setä, eli ei todellakaan ole päässyt polkemaan ja halveeraamaan?

• mies 86

Ymmärrän että olet pettynyt. Mutta en jaksa uskoa että olet menettänyt toivosi. Sinulla on edelleen toivoa miesten suhteen; se paistaa aloituksestasi läpi samoin kuin ahdistuksesi ja henkinen pahoinvointisi. Sinulla on toivoa koska sinä edelleen sisimmässäsi uskot että löydät miehen joka sinua oikeasti rakastaa ja tiedä että minä tosissani toivon sitä sinun puolestasi. Toivon että voisin vakuuttaa sinulle toisin kuin mitä viimeisessä lauseessasi annat ymmärtää - mutta resurssini tämän toiveen suhteen ovat vähissä näpytellesäni tätä viestiä omalta kannettavaltani Turun Ispoisissa.

Voimia ja jaksamisia sinulle. Me miehet käyttäydymme usein typerästi ja vastuuttomasti teitä naisia kohtaan mutta monet meistä osaavat myös arvostaa ja rakastaa teitä naisia.

Tässä hieman musiikkia, toivon mukaan lievittämään kokemaasi tuskaa.

https://www.youtube.com/watch?v=IJN2PL_BN-A

• Totuus ja tehtävä

Miehillä kemia tulee vasta kun on saanut pillua. Jos ei saa ensin pillua ei ole mitään mahdollisuutta, että suhde kehittyis pidemmälle.

• parisuhdejouko

No voisin kyllä tapailla naista vaikka ei tautista reikäänsä heti antaiskaan. Ei tietenkään loputtomiin.

Naisethan ne heti on ketarat levällään jos siinä miehessä "on sitä jotain". Toisinsanoen jossei nainen levitä limaläpeään heti ni oot auttamatta kaveripoika, jolle tilitetään kun jännämies "otti, ähki, ampui mällit sisään ja lähti".

• saanti ¤ logiikka
        parisuhdejouko kirjoitti:

No voisin kyllä tapailla naista vaikka ei tautista reikäänsä heti antaiskaan. Ei tietenkään loputtomiin.

Naisethan ne heti on ketarat levällään jos siinä miehessä "on sitä jotain". Toisinsanoen jossei nainen levitä limaläpeään heti ni oot auttamatta kaveripoika, jolle tilitetään kun jännämies "otti, ähki, ampui mällit sisään ja lähti".

naiselt saa heti tai sitten ei koskaan. Ok, hieman on yleistävä, mutta tämä on nykyajan meininki.

• MCpenetrator
        saanti ¤ logiikka kirjoitti:

naiselt saa heti tai sitten ei koskaan. Ok, hieman on yleistävä, mutta tämä on nykyajan meininki.

Noin se on yleensä mennyt. Ainoastaan oon saanu sellaselta naiselta joka on ollu kaveri ja tuntenu esim. pari vuotta vaan myöhemmin sillä tavalla että ollaan molemmat oltu kännissä. Ei ne selvinpäin halua mitään panohommia. Sittenkun ne on humalassa ni naisten sanoin "asiat vain tapahtuu".

• -------------

Ihan turha ajatella, että vika olisi missään muualla kuin sinussa itsessäsi. Kaikenlaiset seksikkäät ja kauniit naiset saavat hyviä suhteita jatkuvasti. Annat varmaan miehille jollain tavalla vääriä signaaleja, joilla teet heidän olonsa epävarmaksi.

• Käyttäjätutkimus

Monenko nussima olet?

• mistäkähän...

No Suomi24 treffit antoi hakutuloksesksi 0 kappaletta sopivia ja kiinostavia naisia.

• Reipas Mies

Kohtaako kaunis yksinäinen sinkku nainen ja ei-komea yksinäinen sinkku mies?

Saanen epäillä. On hyvin tavallista että jos miehen naama ei ole a-luokkaa niin naiset suorastaan välttelevät ja koko ajan saa todistaa että olet suoristuskykyinen jo perus kanssakäymiseen. Se on yhtä reilua kuin naisia kohtaan "polkaisut" mutta ne ovatkin eri miehiä. Saat sen objektin käsittelyn niiltä miehiltä joille nainen on objekti.

Käyhän se järkeen että ne miehet joille on naisen saanti iisiä, eivät koe naisen vaihtoakaan vaikeaksi. Voiko parisuhde perustua "huonenna uusi" hälläväliä- asenteeseen vain koska panetti? Ja toisaalta, kovin moni nainen edellyttää Mercurymäistä showta tutustumisessa ekalla minuutilla jotta on kipinää kun se kipinä nimenomaan pitäisi yhdessä rakentaa jos se on tullakseen.

Tunteisiin ja romantiikkaan uskovia miehiä ON olemassa myös satujen ulkopuolella, mutta ne yökerhoissa liitävät peluri-iskijät eivät ole välttämättä. Kyllä omalle tytölleen mieluusti näyttää että hän on se tärkein, mutta kovin moni stailikin nainen on parisuhde/seksimarkkinoilta saanut vaan lakanapyykin ja aamuisen ulko-oven kolahduksen ja taksin äänen- sinne meni sekin "saalis"?

Ei minua ole yksikään nainen "iskenyt". Ne harvat kerrat jolloin olen onnistunut, on se ollut täysin omaa ansiotani.

Kun on kiltti, empaattinen ja mukava mies on hyvin pian "kamumies" jonka kelpaa lukea ex-treffinsä uuden poikaystävän mahtavuudesta. Jos on sovinistinen äijäiliä saa naisia ja joskus pakkeja. Balanssi on hyvä.

Näkeehän se jokainen jolla ei ole kiikarit silmälaseina: röyhkeät itsetuntoiset iskijämiehet putsaavat pöydän p/s-markkinoilla. Tätä käytöstä replikoidaan joka taholle. Ollaan polleita naistenmiehiä vaikka vähän jännittääkin. Suulaat mölisijät nousee keulalle missä vain. Vaikka asiaa on 5% koko äänessä olo ajasta.

• Leave it be

" On hyvin tavallista että jos miehen naama ei ole a-luokkaa niin naiset suorastaan välttelevät ja koko ajan saa todistaa että olet suoristuskykyinen jo perus kanssakäymiseen. Se on yhtä reilua kuin naisia kohtaan "polkaisut" mutta ne ovatkin eri miehiä. Saat sen objektin käsittelyn niiltä miehiltä joille nainen on objekti."

Tämä on muuten helvetin hyvä kommentti.

Miesten "tuo olis polkaisun arvoinen" on lähes samansuuntainen kuin se jossa nainen ei edes huomaa peruspallinaamamiestä missään edes punaisen lipun kanssa. Sellainen mies on naiselle pelkkä objekti eikä edes kunnon subjekti jonka nainen kokisi haluttavaksi.

Tuossa naisen tapauksessa sentään mies haluaa polkaista eli ainakin nainen on seksuaalisesti sen arvoinen. Miehen tapauksessa mies ei ole edes sen arvoinen.

• seksiä seksiä seksiä

http://www.hs.fi/elama/a1305893938321

AP:lla asiat hyvin, hän saa seksiä.

• HeiSieKaunis. .. .

Putkiaivoiset, narsistiset, omassa maailmoissaan elävät, sulkeutuneet... syrjäytyneet... katkerat...

Luetteloa voisi jatkaa :) mutta niin, miksi pitää pohtia jonkin kurjan, kurjaa elämää? Sairastahan se on, tarkoitan on sairas mieli, johon mennään sitten mukaan ihmettelemään että ompas sairasta...

Sulle tahtoisin kertoa sen että sairaus,alkoholismi,stressi, unettomuus, huono itsetunto yms. aiheuttavat yleistystä ja pelkistystä ja pettymyksiä... jotenkin maailmankuva latistuu, sitten nämä ihmettelevät miksi masentaa yms. :)

Mutta, on täällä terveitäkin miehiä... (narsismi kukoistaa)

• TulinMeninPaninMenin

;( Multa liikenisi 24/7 romantiikkaa....

..Tulin, Menin, Panin
      ...Panin ,Menin, Tulin....

• 1111+1111

Miten se läheisyyden tunne tulee toisilleen tuntemattomille ihmisille ilman että on läheisesti?

• msinkku

Onhan meitä kunnollisiakin miehiä olemassa......Tuohan kuulostaa hyvältä, että oot ollu kumminkin sinkkuna jo aika pitkään ja voisi olla jo parisuhteenkin aika.
      Itse olen elämäntapa sinkku, mutta en mikään pelimies kumminkaan. Minä vain tykkään vapaudesta, mutta nyt oon ajatellu parisuhdetta ja ehkäpä perheenkin perustamista.
      Ikää 30 Tykkään urheilusta monessa muodossa. Muita harrastuksia mm.kalastelu, musiikki, elokuvat ynm. Työssäkäyvä, omassa talossaan asuva ja omillaan toimeentuleva, itsenäinen, normaalipainoinen ja pituinen nuori mies.. Jos on halua laittaa mulle meiliä, niin annahan tulla, niin katsotaan tulisko meistä jotain.

msinkku at gmail com

• Leave it be

En kritisoi tätä viestiä vaan kerron että jos olisin miehenä tehnyt samanlaisen aloituksen kuin Neiti Aloittaja ja MINULLAKIN OLISI AIHETTA niin en todellakaan voisi odotttaa että joku oikein tarjoaa mahdollisuutta tutustua sähköpostin välityksellä. Koko ajatus on hykerryttävän naurettava että kritisoituani naisia himojensa perässä juokseviksi pissiksiksi niin joku nainen toteaisi että "ei me kaikki olla pahoja naisia. Mulla on asiat kunnossa ja olen hoikka nätti nainen. Tässä on mun sähköpostiosoite".

Miehenä ei siis kannata valittaa mistään koska vika on aina sinussa. Naisena taas voi valittaa mistä tahansa niin vika ei ole koskaan sinussa itsessäsi.

Sitten naiset väittää että miesten ja naisten tilanteet ei eroa toisistaan millään tavalla tai asema parisuhdemarkkinoilla.

Yeah, right baby.

• 33×66

Onhan se "säästäminen" vittuilua jos olet monille aikaisemmin kuitenkin antanut, hölmöin selitys on että tykkää toisesta liikaa.

• Naisen logiikka

Mr Panolle annetaan heti jo samana iltana naisen toimesta. Mutta Mr Oikea saa kärvistellä pitkään ilman ja todistaa olevansa Mr Oikea. Samalla todennäköisesti Mr Pano viihdyttää naista.

• Ap....

Leave it be. sinähän todistat sanomani todeksi olemalla juurikin aloituksessa kuvailemieni miesten kaltainen, päähän syväjuurtuneiden ennakkoluulojesi vanki. Horo-sanaakin kylvät ja kehtaat oikeasti väittää että vika on meissä naisissa.

Sanoin että miehillä on ennakkoluulonsa minusta ja valmiit OMAT olettamuksensa siitä, että ei tällainen "prinsessa" kuitenkaan heitä kauaa katso, vaikka olen (voi helvetti kuinka olenkaan) yrittänyt luoda suhteen ihan tavallisiin miehiin, koska en todellakaan ajattele itse olevani yhtään ketään parempi. Itse en ole itseäni prinsessaksi sanonut vaan kertonut millaista palautetta ja käytöstä osakseni saan, olin sitten vaikka turpa kiinni hymyilemässä ventovieraille lähijunassa. Sen sijaan sinä olet osoittanut todeksi ennakkoluulot joista miesten kohdalla puhun, vihjailemalla että epäonneni syy on pissi päässä. Ottaa aivoon ja pahasti, kun miehet tekevät johtopäätöksensä minusta, siitä kuinka olen joku helvetin ylemmän tason pikkuprinsessa joka kuitenkin lemppaa "tavismiehen" parin viikon kuluttua kun se jännämies tulee vastaan.

Sanot että minun pitäisi muuttaa asennettani, niin miesehdokkaita löytyisi. Tarkoitatko että pitäisi alkaa katsella niitä jännämiehiä, päätyä suhteeseen jonkun persoonallisuushäiriöisen kanssa, suhdehan sekin? Kilteiltä vaikuttaneisiin miehiin olen yrittänyt tutustua huonolla menestyksellä, mitä hiton muuta voi enää tehdä? Mikä helkkarin asennemuutos? Mikseivät miehet itse muutu? Asenne jota kuvailemani kaltaiset miehet harjoittavat on käytännössä hanskojen heittäminen tiskiin vedoten siihen, että naiset ovat ylivaltaisia prinsessoja joita on turha yrittää. Itse olen ollut avoin ja tutustunut ihmiseen ihmisenä, enkä jonain helvetin ihmistason edustajana. Eikö se asenteenmuutoksen paikka ole nimenomaan miesten kohdalla?

• 00+00

Aika usein nuo itseään säälittelevät miehet ovat oikeassa, että joutuvat jätetyksi. Mutta kuitenkin että näillä miehillä naisia on, tod.näk. sen takia että on nainen katsonut vaan kuorta. Monet naisten silmää miellyttävät miehet kun puunaavat ulkonäköään juuri huonon itsetunnon takia.

• Leave it be

Vain yksi kysymys ja mieti nyt tarkkaan mitä vastaat...

Miten sanomasi eroaa siitä että täällä valittaa miehet sitä että naiset ovat vain huoria/prinsessoja ja kiinnostuvat vain jännämiehistä?

Sekö pitäisi heidän mieltä helpottaa että sinä toteat että oman arviosi perusteella sinä et ole prinsessa?

Yritän selittää aivan kuten miehille jotka asiasta voisivat avautua joka sisältäisi myös minut että asiassa monia eri tasoja ja miehiä on paljon samanlaisia.

MINÄ EN KIELLÄ etteikö miehissä olisi paljon noita seksiin keskittyviä sikoja. Minun on vaikea niellä toisaalta sitä että naisisa ei olisi paljon prinsessoja.

Yrtiä nyt ymmärtää että tässä puhutaan yksilöistä molemmin puolin jotka ovat kokeneet niitä ikäviä asioita ja siten tekevät yleistyksiä jotka ovat vähemmän tai enemmän totta.

Minä en osaa sanoa sinua tarkemmin tuntematta olisiko asennemuutoksella merkitystä. Sanoin sen vain tekstisi perusteella ja niiden sinkkunaisten joita olen tuntenut enkä puhu nyt tutustumisestani minuun vaan ylipäätään miehen ja parisuhteen löytämisestä.

En osaa myöskään sanoa miksi miehet mahdollisesti tuntevat että sinä löydät jonkun paremman kunhan silmä välttää. En osaa sanoa miten huomioit miestä tai millaisia signaaleja lähetät.

"Eikö se asenteenmuutoksen paikka ole nimenomaan miesten kohdalla?"

Mutta muut naiset saavat jatkaa prinsessaleikkejään?
        Minulla on omat kokemukseni naisista ja heidän leikeistään sekä kyllähän siellä takaraivossa pyörii ajatuksia mitä se nainen lopulta etsii jne. monia kavereitani on petetty suhteissa ja moni parisuhde tyssää jo alkumetreillä täysin oudoista syistä vaikka nuo miehet ovat yrittäneet parhaansa.

Minulla ei ole ratkaisuja juuri sinun ongelmaasi kun en sinua tunne ja jos asiat ovat kuten kerroit niin minä uskon sinua. Mutta mikset sinä voi uskoa että samalla tavalla miehiä ja heidän ennakkoluulojaan ovat ruokkineet heidän kokemuksensa naisista?

Minä olen henkilökohtaisesti jo jollakin tavalla luovuttanut kun tuntuu niin vaikealta nuo parisuhteet ja yksinolo on varsin hyvää jahka tietysti välillä seksi ja läheisyys on jees. Pitemmän päälle sitä tietysti kaipaa merkityksiä elämäänsä toisesta ihmisestä. Toisaalta pari tuntia sitten ulkona liikkuessa ja asioita hoidessa sain aika paljon nuorten naisten pitkiäkin katseita silmiin että sitä miettii että jospa kuitenkin...

Lähtökohtaisesti ajattelen että tilanne parisuhdemarkkinoilla ja elämää seuranneena on pikkaisen sairas. Osa sopeutuu siihen ja osa ei ja kukin omalla tavallaan. Yritän selittää vain sinulle miesten vastaavaa puolta kokemuksista ja siitä että mitä mies kohtaa jos hän kertoo samoista ongelmista kuin sinä.

En minä syytä sinua mistään koska sehän olisi vain typerää. Täydellisiä ratkaisuja välttämättä ei ole olemassa ja pahimmat pelkosi yksin olomisesta voivat olla ihan tottakin. Ajatukseen kyllä tottuu, niin minäkin olen tottunut.

Ehkä sun pitää vain relata vähän ja todeta että teet parhaasi etkä voi asiaan enempää vaikuttaa?

• miespanija

En ymmärrä miksi et ymmärrä omaa ongelmaasi. Ei ongelma suinkaan ole miehissä. Ongelma on sinussa.

Sinähän haluat tulla isketyksi, eli tällöin on parasta pitäytyä jännämiehissä. Nykyaikana suhteet alkaa seksillä, niin se on. Turha haaveilla mistään imelästä romantiikasta, ei se toimi, miehet tietää sen. Nykyaikainen seksuaalisesti vapautuneiden naisten ylläpitämä suhdepeli ei toimi romanttisten miesten eduksi.

• Leave it be
        miespanija kirjoitti:

En ymmärrä miksi et ymmärrä omaa ongelmaasi. Ei ongelma suinkaan ole miehissä. Ongelma on sinussa.

Sinähän haluat tulla isketyksi, eli tällöin on parasta pitäytyä jännämiehissä. Nykyaikana suhteet alkaa seksillä, niin se on. Turha haaveilla mistään imelästä romantiikasta, ei se toimi, miehet tietää sen. Nykyaikainen seksuaalisesti vapautuneiden naisten ylläpitämä suhdepeli ei toimi romanttisten miesten eduksi.

Oikeastaan se toimii vain silloin kun mies ja nainen tapaavat sopivissa ympyröissä, kavereiden kautta eli SULJETUISSA piireissä. Sitten taas VAPAILLA MARKKINOILLA on voimassa viidakon lait jossa vetovoima, seksi jne. ovat etusijalla eikä todellakaan mikään pitkä-tutustuminen-ja-kihlajaiset meininki.

• ryppis

" Eikö se asenteenmuutoksen paikka ole nimenomaan miesten kohdalla?"

Tekstisi perusteella et vaikuta tyytyväiseltä nykytilanteeseen. Ratkaisuna se, että vaadit asennemuutosta muille ihmisille ei ole kovin tehokas. Hyvin todennäköistä on, että et saa aikaan tuollaista muutosta esim. nettikirjoittelulla tai muulla valittamisella. Omaa toimintaasi taas voit muuttaa nimenomaan itse. Onko tämä reilua? Ei sillä ole väliä, se on realismia.

Mistä muuten tiedät syyn sille, miksi miehet lopettavat suhdeyritykset kanssasi? Sanot että palautetta on tullut, mutta ihanko konkreettisesti on sanottu, että jättäisit miehet kuitenkin? Ihan vain mietin asiaa siksi, että vaikak teksti voi toki olla turhautumisen aiheuttamaa avautumista, ei siitä mitenkään saa ainakaan sellaista kuvaa että olisit kovin empaattinen tai mukava persoona. Ehkä tällainen kuva välittyy sinusta tietämättäsi myös suorassa kanssakäymisessä ihmisten kanssa?

• varattu/ onnellinen

Kaikki ns hyvät miehet on jo sitoutuneet ja ovat uskollisia puolisolleen/rakkaalleen.

• nainen36......

Pakko myöntää et uskollista miestä en oo 36 vuoteen tavannu koska itse saan jokaisen varatun miehen. Lisäks tietysti muutkin saa mut kuten hurmurimies kertoi "JoKainen Mies pettää tilaisuuden tullen". Eli jos ei petä niin se johtuu vain siitä ettei ole naisten mielestä kiinnostava mies.

• ht ...
        nainen36...... kirjoitti:

Pakko myöntää et uskollista miestä en oo 36 vuoteen tavannu koska itse saan jokaisen varatun miehen. Lisäks tietysti muutkin saa mut kuten hurmurimies kertoi "JoKainen Mies pettää tilaisuuden tullen". Eli jos ei petä niin se johtuu vain siitä ettei ole naisten mielestä kiinnostava mies.

"itse saan jokaisen varatun miehen"

Oletko varma? Oletko kokeillut?

Ja ei kannata luottaa hurmurimiesten maailmankuvaan. Hurmurimies joka panee jokaista naista vailla omantunnon tuskia, ajattelee tietysti niin että näinhän sitä jokainen mies ajattelee ja miehen kuuluukin toimia.

Ihan sama kuin että moni nainen ajattelee että naiset ei ikinä petä onnellisessa suhteessa. Koska kyseisten naisten oma ajatusmaailma on sellainen. Se ei silti tarkoita etteikö oikeasti niitäkin naisia olisi, jotka niin tekevät.

Kannattaa ehkä kysyä asiaa joltain sellaiselta varatulta ei-hurmuri mieheltä. Tai sitten vaikka kokeilla hurmata sellainen mies. Totuus voikin yllättää. (PS. baareista et sellaisia melko varmasti löydä.)

• nainen36......
        ht ... kirjoitti:

"itse saan jokaisen varatun miehen"

Oletko varma? Oletko kokeillut?

Ja ei kannata luottaa hurmurimiesten maailmankuvaan. Hurmurimies joka panee jokaista naista vailla omantunnon tuskia, ajattelee tietysti niin että näinhän sitä jokainen mies ajattelee ja miehen kuuluukin toimia.

Ihan sama kuin että moni nainen ajattelee että naiset ei ikinä petä onnellisessa suhteessa. Koska kyseisten naisten oma ajatusmaailma on sellainen. Se ei silti tarkoita etteikö oikeasti niitäkin naisia olisi, jotka niin tekevät.

Kannattaa ehkä kysyä asiaa joltain sellaiselta varatulta ei-hurmuri mieheltä. Tai sitten vaikka kokeilla hurmata sellainen mies. Totuus voikin yllättää. (PS. baareista et sellaisia melko varmasti löydä.)

No miks ihmeessä koittasin saada kullia varatulta ei-hurmaajamieheltä tai ylipäätään tutustua kun EI kiinnosta eikä ne kiinnosta kuin sellasia jotka "tyytyy ktm/atm mieheen" kun ei muutakaan saa. Ja tottakai oon saanu varatuilta kymmeniä kertoja, joka ikiseltä joka nyt sattunu kiinnostamaan eli enhän muuten voisi asiasta mitään sanoa.
        Omasta mielestäni pettämistä on se kaikki mitä ei voi vaimonsa/miehensä edessä tehdä. Eli se on pettämistä mikä pitää salata.

• nainen36......

No miks ihmeessä koittasin saada kullia varatulta ei-hurmaajamieheltä tai ylipäätään tutustua kun EI kiinnosta eikä ne kiinnosta kuin sellasia jotka "tyytyy ktm/atm mieheen" kun ei muutakaan saa. Ja tottakai oon saanu varatuilta kymmeniä kertoja, joka ikiseltä joka nyt sattunu kiinnostamaan eli enhän muuten voisi asiasta mitään sanoa.
        Omasta mielestäni pettämistä on se kaikki mitä ei voi vaimonsa/miehensä edessä tehdä. Eli se on pettämistä mikä pitää salata.

Ja mainittakoon vielä että baareissa en ole käynyt sitten vuoden 2000 eli me kaikki olemme olleet selvinpäin. Miehiä löytyy työpaikoilta, harrastuksista, bussipysäkiltä jne.

• firefox.

Painu apina hevettiin asti niiden mielipiteidesi kanssa.. Jos olisin varattu, niin voin vakuuttaa, että sulla ei olis kerrassaan mitään saumaa, eikä olisi nyttenkään...
        Tiedän, että mailma on pullollaan naisia jalustalle nostavia tonttuja, mutta voin vakuuttaa, että on myös periaatteen miehiä. Sinä se et ole oikeita miehiä koskaan vielä tavannutkaan.

• nainen antaa

mies saa. Olet melkoinen jakorasia.

• Kingston Knighltey

Mikä sitten on ongelmasi? Ei kukaan käske olla suhteessa. Yksin voi elää ihan hyvin. Me emme ole sinun ongelmiasi aiheuttaneet joten haukut kyllä nyt väärää puuta. Mene nurkkaan häpeämään. Jos luulet olevasi uhri, olet luuseri. Jos otat vastuun tilanteesta, niin olet taas parrasvaloissa.

• Nainen.34

Story of my life.... Meillä on uskomattoman samanlaiset kokemukset....

• asdf24sadf234

Lapsi.. aikuinen.
      Eivät ne ole mieleltään kypsäksi kasvaneita aikuisia miehia ole vaan poikia siellä päänsä sisällä. Voivat pukeutumisellaan näyttää aikuiselta, mutta tuskin käyttäytymiseltään. Poika-sukupuolesta ei muutenkaan koskaan ole todelliseksi kypsäksi aikuiseksi mieheksi kasvanut kuin jotain 5% kaikista yksilöistä.. ne loput 95% on aina ollut koko ikänsä fyysisesti iso kokoisia mutta päästänsä 16-vuotiaita.

• ihmisten roolit

miehet on poikia, naiset on kiimavittunsa viemiä huoria.

• asdfsdaf234234sadf

eiväthän aikuiset käyttäydy tuolla tavalla 'pissi päässä'. Se on lapsen psykologiaa, koska lapsen mieli kertoo sille että se on aina viaton kaikkeen ja syy on kaikissa muissa paitsi itsessään. Suurin osa näistä 'miehistä' saisi psykologisissa testeissä lapsen tai jälkeenjääneen paperit.

• tyydy sormeesi

Jo otsikko ja ensimmäinen lause aiheutti sen, etten edes vaivautuisi sinun kanssa treffeille.

• fk my life. -.-

Alkaa väkisinkin naisviha heräämään, kun en ole koko ikäni aikana saanut naisilta minkäännäköistä kiinnostuksen osoitusta osakseen.
      Pelkkiä katseita, ei yhden yhtä aloitetta.
      Muutamalle katselialle, olen sujauttanut numeroni lapulla, että olis kiinnostusta tutustua. Mutta ei ole kuulunut mitään.
      (Olen ollut melko ujo naisten suhteen aina, koska kiusaamis taustat ja syrjäytetty sosiaalisista kanssakäymisistä jo kouluaikoina.)
      Pukeudun trendikkäästi mustiin vaatteisiin ja omaan tummat hiukset. (Olen vaaleaihoinen) Joskus kehuttu ihan hyvännäköiseksikin.
      Mutta yksinäisyys ja masentuneisuus on varmaan vähän luonteeseen takertunut jo.

Enkä todellakaan etsi mitään panoa, vaan rakkautta,
      joka on molemminpuolista vetovoimaa.
      Ja tämä valitettavasti vaatii myös seksuaalisen vetovoiman,
      jota ap vaikuttaa niin vieroksuvan.

En polta tupakkaa, enkä pidä alkoholista, mutta käyn silti baareissa joskus (yksin), koska muualta ei seuraa ole tähänkään asti löytynyt.
      Jos ei lasketa niitä, jotka eivät minua viehätä.
      (Lihavat, rumat, kehitysvammaiset.)

• kuules ätmi

unohda rakkaus ja muu romantiikka paska. Todellisuudessa naiset halauvat nussia kaikkea mikä liikkuu ilman mitään rakkauspaskaa.

• dsvsdv

Ai sä vihaat naisia kun ne ei oo tehny aloitetta. No kuvittele sitten miltä musta tuntuu kun ne on suoraan sanoneet musta että HYI ja jopa karanneet treffipaikalta, tai selitelleet kemian puutoksiaan. Sen yhden ainoan kerran ku uskalsin mennä naista kysymään tanssimaan niin ei lähteny. 10 vuodessa kaikki on jotenki mystillisesti muuttunut ja nyt kyllä kiinnostaisin naisia, nyt, kun oon jo henkisesti hajalla ja katkeroitunut. Ilmeisesti akoilla on nyt ne ns. juoksut juostu tai viimeinen hetki nysvömmänkin miehen kanssa tehdä niitä lapsia tai saada se äpärilleen elättäjäksi. Nuoruuden seikkailuihin en vaan ollut tarpeeksi jännä. Naisilla tää koko touhu on vaan kylmää laskelmointia ja oman edun maksimointia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4001
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1464
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1241
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      61
      1184
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1104
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe