Mitäs ne teidän kortit näyttävät tähän tilanteeseen. Onko salaisuuksia olemassa, onko huoleni aiheeton. Vai onnistunko nyt tämän miehen kanssa? Antaako tulevaisuus sen mitä olemme suunnitelleet, vai tulenko pettymään? En osaa uskoa onnistumiseen, pelkään pahinta. Olen kaksoinen. Näettekö toista naista?
kortit pöytään?
3
158
Vastaukset
Mies on vähän epävarmana miten teillä eteenpäin kun ei ole oikein vielä tietoinen mitä haluaa, tuleeko tästä jotain hyvää. Juuri tätä tilannetta kun katson niin tulee eteen epäsopua, sekavuutta ym ongelmaa suhteessa kun se tuntuu niin yksitoikkoiselta jotenkin/ siitä puuttuu vaihtelua tai sitten joku haluaa sitä. Eli suhde ei ole täysipainoinen, olet vähän yksin ja katsot varautuvasti tästä eteenpäin. Mutta suhteenne jatkuu tästä, en näe eroa vaan tässä on vähän että etsitään yhdessä teitä eteenpäin, paremman tulevaisuuden toivossa, ja keskitytään ongelmien ratkaisuun sitten ensi vuoden puolelle jolloin tapahtuu helpotusta.
- ohi meni
Nyt taisi mennä hieman ohi. Tietää mitä haluaa, mutta minä en tiedä onko muutakin kuvioissa. On vakavissaan.
- osui...
Kyselin häneltä, valitettavasti se osuikin oikeaan, luulin hänen olevan varma että haluaa tätä. Näköjään ei olekaan. Nyt pelottaa entistä enemmän, jos kuitenkin menetän. Sitä en missään tapauksessa halua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941