mihin menisimme tulevan mieheni kanssa häämatkalle; rajoituksena se, etten uskalla lentää.. Kauhea tilanne; matkustushinku on aina ollut kova mutta pelko voittaa, useinmiten. Häämatkaani en aijo kuitenkaan pilata omalta enkä mieheni osalta siihen, että näen painajaisia koko matkan ajan ja sitä ennen.
Lappi olisi kiva vaihtoehto (tullut jo tutuksi aikaisemminkin..). Yksi vaihtoehto olisi tietty autolla keski-eurooppaan. Kertokaa onko kenelläkään kokemuksia? Tai mitä muuta voisitte suositella peltopelkurille...
häämatka lentopelkoiselle?
6
958
Vastaukset
- Jooseppi
Junalla tai autolla Norjaan ja
"HURTIGRUTEN
Maailman kaunein merimatka kulkee pitkin rannikkoa, jossa ei silmiään malttaisi ummistaa hetkeksikään. Maisemat ovat niin mykistävät, ettet ole niiden veroisia koskaan ennen nähnyt. Saaria, jylhiä vuonoja, sään pieksemiä kalastajakyliä, meren tuoksua, maailman näyttävimpiä tuntureita, unohtumattomia sinisiä hetkiä auringon laskiessa. Risteilyllä koet päiviä, joista olet unelmoinut ja saat muistoja, jotka säilyvät mielessäsi aina. Hurtigruten-risteilyjä tehdään läpi vuoden ja niitä on eri pituisia. Lähtösataman voit valita itse." - Lentoterroristi
http://www.planecrashinfo.com/
Vai ei koneet tipu !
käy myös onnettomuustutkinta.fi sivulla.
...
Mä en koneeseen mene- Tane
Jos asut jossain pääkaupunkiseudulla ja lennät Helsinki-Vantaalta jonnekin, on todennäköisempää, että kuolet automatkalla kentälle kuin että joudut lento-onnettomuuteen.
Esittämilläsi sivuilla oli lähinnä pienkoneiden onnettomuuksia. Oikeasti lentomatkustaminen on turvallisin matkustusmuoto. Mutta eihän tämä lentopelkoon auta, koska lentopelko ei perustu faktoihin vaan on lähinnä fobia.
- jumisko
Menkää junalla Vladivostukkiin!!
- kakakaka
Eväät peräkonttiin ja norjaan lapin kautta.
- tyyne
Autolla Keski-Eurooppaan vaan. Parhaimmat kokeumukset autoille ovat olleet Innsbruck ja Gardajärvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819