no tietysti

spike-dudley

no tietysti arsenal vie mestaruuden

22

1569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina

      ihan varmaan menee kannu Lontooseen mut ei Arsenalille vaan Chelsealle!

      puikoissa maailman paras valmentaja sekä huippupelaajar!

    • Ricardo

      Vaikka alkukausi ei oo mennyt parhaalla mahdollisella tavalla, nii kyllä se sinne vielä menee...xD

      • juhak

        Mahtaakohan olla joku nousijajoukkue tämä MANCHETER??!


    • nyt loppu

      Mestaruus ei ainakaan mene mihinkään saakelin Manchesteriin! Kyl arsu ja chelsea on paljon paremmat vaihtoehdot mut ite kannatan palacea ja boltonia.

      • buahahahaa

        Toivotaan että Manchesteriin, jos ei sinne, nii Chelseaan, mut ei minnekkää Arseen!!! :O


      • juhak

        hyvä että jotkut kannattaa esim.mainitsemiasi seuroja.Ärsyttää ainaiset manu arsenal chelsea!Suoraan sanottuna vituttaa!Boltonilla hyvä jakso meneillään.Jääskeläisen ulosajo oli kyllä vähä huono homma:(


      • nyt loppu
        juhak kirjoitti:

        hyvä että jotkut kannattaa esim.mainitsemiasi seuroja.Ärsyttää ainaiset manu arsenal chelsea!Suoraan sanottuna vituttaa!Boltonilla hyvä jakso meneillään.Jääskeläisen ulosajo oli kyllä vähä huono homma:(

        Niinpä, mut sit ku Jussi palaa maalin suulle ni peli lähtee taas hyvin käyntiin :) Mä oon aina kannattanu Boltonia ja tuun myös aina kannattamaan. Mun unelma on joskus päästä kattoo niiden matsia, mieluiten sillon ku Jääskeläinen viel pelaa siel. Toivotaan et ne pääsee joskus eurokentille :)


      • juhak
        nyt loppu kirjoitti:

        Niinpä, mut sit ku Jussi palaa maalin suulle ni peli lähtee taas hyvin käyntiin :) Mä oon aina kannattanu Boltonia ja tuun myös aina kannattamaan. Mun unelma on joskus päästä kattoo niiden matsia, mieluiten sillon ku Jääskeläinen viel pelaa siel. Toivotaan et ne pääsee joskus eurokentille :)

        Eikös muistaakseni Jussilla oo aika pitkä sopimus joten aikaa sulla ainaki viälä on.Jos ei ny sitte joku maalivahtiongelmainen manu osta sitä!!Mitenkä niillä nyt muka maalivahtiongelma on??Mun haave on ylipäänsä päästä johonki valioliigamatsiin paikan päälle.


      • nähää
        juhak kirjoitti:

        Eikös muistaakseni Jussilla oo aika pitkä sopimus joten aikaa sulla ainaki viälä on.Jos ei ny sitte joku maalivahtiongelmainen manu osta sitä!!Mitenkä niillä nyt muka maalivahtiongelma on??Mun haave on ylipäänsä päästä johonki valioliigamatsiin paikan päälle.

        Nii, nehän yritti ostaa jässiä yhes vaihees. Mä oon ollu kerran kattomas valioliigaa, Wimbledon-ManU. Mä toivon et jos Jääskeläinen johonki menee ni ei ainakaa manuun, se on selvä. Toivotaan et pääsen joskus kattoo (tai vaikka seuraamaan jussin jalan jälkiä :D)


      • nyt loppu
        nähää kirjoitti:

        Nii, nehän yritti ostaa jässiä yhes vaihees. Mä oon ollu kerran kattomas valioliigaa, Wimbledon-ManU. Mä toivon et jos Jääskeläinen johonki menee ni ei ainakaa manuun, se on selvä. Toivotaan et pääsen joskus kattoo (tai vaikka seuraamaan jussin jalan jälkiä :D)

        Nii, nehän yritti ostaa jässiä yhes vaihees. Mä oon ollu kerran kattomas valioliigaa, Wimbledon-ManU. Mä toivon et jos Jääskeläinen johonki menee ni ei ainakaa manuun, se on selvä. Toivotaan et pääsen joskus kattoo (tai vaikka seuraamaan jussin jalan jälkiä :D)


      • juhak
        nyt loppu kirjoitti:

        Nii, nehän yritti ostaa jässiä yhes vaihees. Mä oon ollu kerran kattomas valioliigaa, Wimbledon-ManU. Mä toivon et jos Jääskeläinen johonki menee ni ei ainakaa manuun, se on selvä. Toivotaan et pääsen joskus kattoo (tai vaikka seuraamaan jussin jalan jälkiä :D)

        mikä muuten on ollu viimenen wimbledonin valioliigavuosi?Ite veikkaisin 99-00?En oo varma.Koska oot ollu?Pelasko wimbledonis sellasia miehiä ku gayle,thatcher,euell ja sullivan maalis?Niin, ja tietenki pitää kysyä et kuinka siinä pelis kävi?


      • nyt loppu
        juhak kirjoitti:

        mikä muuten on ollu viimenen wimbledonin valioliigavuosi?Ite veikkaisin 99-00?En oo varma.Koska oot ollu?Pelasko wimbledonis sellasia miehiä ku gayle,thatcher,euell ja sullivan maalis?Niin, ja tietenki pitää kysyä et kuinka siinä pelis kävi?

        Kyl siel pelas aina sullivan maalis, se oli loistava! Sit euell pelas mut noit muita en muista. Se päätty 2-2 ja oli kaudel 1999-2000, hiihtolomalla. Manu tasotti loppuhetkillä. Pelattiin lontoossa. Sitä vikaa liigavuotta en kyllä muista mut joskus sillon se tais tippua, olisko ollu sit vuos jälkeenpäin tai sit sinä vuonna. En tiiä.


      • juha
        nyt loppu kirjoitti:

        Kyl siel pelas aina sullivan maalis, se oli loistava! Sit euell pelas mut noit muita en muista. Se päätty 2-2 ja oli kaudel 1999-2000, hiihtolomalla. Manu tasotti loppuhetkillä. Pelattiin lontoossa. Sitä vikaa liigavuotta en kyllä muista mut joskus sillon se tais tippua, olisko ollu sit vuos jälkeenpäin tai sit sinä vuonna. En tiiä.

        Gayle on mun mielestä pelannu joskus suomeski.Tuli sellanenki asia mieleen :).Hyvä ettei grazy gang hävinny ja maalejaki tehtiiin.Korkeintaan vuoden ne pelas sen jälkeen,mut ei enempää.Pelashan se konkari Hartsonki siellä.Välis haluais nähdä sitä nykyistä mestaruussarjaaki ees joskus.


      • nyt loppu
        juha kirjoitti:

        Gayle on mun mielestä pelannu joskus suomeski.Tuli sellanenki asia mieleen :).Hyvä ettei grazy gang hävinny ja maalejaki tehtiiin.Korkeintaan vuoden ne pelas sen jälkeen,mut ei enempää.Pelashan se konkari Hartsonki siellä.Välis haluais nähdä sitä nykyistä mestaruussarjaaki ees joskus.

        Niihän se ikuinen lupaus Hartson tais pelata :D Harmi ettei ne oo saanu oikeuksia näyttää valioliigaa.


      • juha
        nyt loppu kirjoitti:

        Niihän se ikuinen lupaus Hartson tais pelata :D Harmi ettei ne oo saanu oikeuksia näyttää valioliigaa.

        Ei mä tarkotin ykkösdivaria eli nykyiseltä nimeltään mestaruussarja.Sitä huvittais joskus nähä.Valioliigat mä katon kaikki canalilta ja voin kyllä suositella.Nyt ku se on vielä uudistunu sillä studio-osuudella.Monta Boltoninki peliä nähty jo:)Viimeks se ulosajopeli.


      • nyt loppu
        juha kirjoitti:

        Ei mä tarkotin ykkösdivaria eli nykyiseltä nimeltään mestaruussarja.Sitä huvittais joskus nähä.Valioliigat mä katon kaikki canalilta ja voin kyllä suositella.Nyt ku se on vielä uudistunu sillä studio-osuudella.Monta Boltoninki peliä nähty jo:)Viimeks se ulosajopeli.

        Jaa jaa. Nii no kylhän sitä ykkösdivaria tuli välil katottua. Tyhmää ku se nimi vaihdettiin mestaruussarjaks, eihän ne mistään mestaruudest siin pelaa. Pitäs kai hankkia se canal ni näkis boltonin matseja telkusta :) Ennenhän niit näki ku ne pelas divarissa.


      • juha
        nyt loppu kirjoitti:

        Jaa jaa. Nii no kylhän sitä ykkösdivaria tuli välil katottua. Tyhmää ku se nimi vaihdettiin mestaruussarjaks, eihän ne mistään mestaruudest siin pelaa. Pitäs kai hankkia se canal ni näkis boltonin matseja telkusta :) Ennenhän niit näki ku ne pelas divarissa.

        voi bolton ku meni ottamaan nokkiinsa kotipelis.Siälä oliki maalis joku 41 vee poole tai semmonen.Ei kai..hyvä se on torjumaan,mut villa vaan on y.kertasesti niin kuuma joukkue tällä hetkellä et tappio tuli :)


      • nyt loppu
        juha kirjoitti:

        voi bolton ku meni ottamaan nokkiinsa kotipelis.Siälä oliki maalis joku 41 vee poole tai semmonen.Ei kai..hyvä se on torjumaan,mut villa vaan on y.kertasesti niin kuuma joukkue tällä hetkellä et tappio tuli :)

        No kai ne ny hävis ku ei jussi ollu maalis ;)


      • juha
        nyt loppu kirjoitti:

        No kai ne ny hävis ku ei jussi ollu maalis ;)

        Se molari oliki joku Oakes eikä se poole joka jääskeläistä tuuras siinä ulosajopelis.Menis ny tämä italia peli jussilta hyvin ja tietysti koko suomelta.


      • Manu fani
        buahahahaa kirjoitti:

        Toivotaan että Manchesteriin, jos ei sinne, nii Chelseaan, mut ei minnekkää Arseen!!! :O

        arsenal ei todellakaan voita mestaruutta....okei on siellä henry mut ei yks pelaaja joukkuetta tee. manulla on sentään monta pelimiestä...tai oikeestaan kaiki manun pelajaat on pelimiehiä...mielummin chelsea kuin arsenal


    • Alik. Kine

      Aston Villaa olen kannattanut puolet elämästäni, eli 93-94 kaudesta lähtien. Ei taida voittaa mestaruutta eikä mitään muutakaan, mutta kannatan silti. Mestariehdokas: 1. Arsenal, 2. Chelsea, 3. ManU.
      Maalikuningas on Thierry Henry (sillä siinä on rahaa kiinni).

      • juha

        ...mut villa on tosi tules just ny ja se on hyvä se.Teki maanantain pelis Solano kauden komeimman pörsän!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe