Hei olen metsästäjä. Viranomaiset eivät ymmärrä antaa lupaa kiväärini lisäksi käsiaseeseen, vaikka tarvitsen sitä lakkauttaakseni ampumani eläimen (ainahan kiväärin luoti ei tapa). Tarvitsen käsiasetta myös itsepuolustukseen. Sekin on mielestäni aivan järkevä syy, sillä kylillä liikkuu ties mitä porukkaa ja silloin tällöin olen ollut jääädä traktorin alle, jolloin ilmiselvä keino välttää vaaratilanne olisi ollut lakkauttaa kuljettaja. Ihmisiä vastaan tarvitsee nopeasti esiinvedettävän aseen. Sellainen olisi myös konepistooli, mutta sen kantaminen metsästäessä olisi raskaanpuoleista. Minulla on kyllä ihan hyvä kunto.
Mitä tehdä
6
231
Vastaukset
- IlmoIsomuna
Ymmärtää ne ainakin vittuilla kansalle oikein urakalla. Tällaista olisi ehkä jossakin määrin voinut odottaa joskus 1800 luvulla kun suomen kansaa oli sortamassa suurvaltaviholliset, mutta ei enää nykyaikana. Virkamiehet tekevät itsestään naureettavia akkamaisia typeryksiä kun eivät osaa tulkita lakeja ja asetuksia. Tulee sit ylilyöntejä kun eivät uskalla antaa mitään lupaa ettei vaan jioku ylempi kusipää ottaisi sit hampaisiinsa ja alkaisi hommata lopputiliä ja harrastamaan työpaikkakiusaamista. On n uo virat nykyään jo niin kortilla että harvenee se virkamiesrtenkin määrä. Taitaa samaa tahtia vähetä järkikin näiltä tietyiltä kukkoilijoilta ja paskantärkeiltä tyypeiltä.
http://www.teraasekeskus.com/files/TAPAUS_TERA_ASEkeskus.pd - lkhlkhklh
Mikähän oli pointtisi, en juurikaan tajunnut
- othurtomala
niin, eihän sitä voi kauhalla kaapia jos kerran
lusikalla on annettu.
PAMK-opintojen välttäväkin suoritus saattaa
edesauttaa tajuamista, mutta ei sekään välttämättä
takaa sitä. - Ime munaas
othurtomala kirjoitti:
niin, eihän sitä voi kauhalla kaapia jos kerran
lusikalla on annettu.
PAMK-opintojen välttäväkin suoritus saattaa
edesauttaa tajuamista, mutta ei sekään välttämättä
takaa sitä.Mikä vitun "PAMK?" PerseAivojen MulkkuKeskus? Kävit itse sen ja sait heikon? Siksi olet niin tietäväinen maajussi-uusnatsi-asehullujen puuhista, veikkaan.
Vähän voisit keskittyä argumentoinnin loogisuuteen, niin ehkä pärjäisitkin elämässä, eikä tarvitsisi olla katkera asehullu jolla nimimerkkien perusteella on käynnissä murrosikä. Tuu näyttämään finnejäsi, puhkon ne sopivalla välineellä. teenage mutant chump amispelle - othurtomala
Ime munaas kirjoitti:
Mikä vitun "PAMK?" PerseAivojen MulkkuKeskus? Kävit itse sen ja sait heikon? Siksi olet niin tietäväinen maajussi-uusnatsi-asehullujen puuhista, veikkaan.
Vähän voisit keskittyä argumentoinnin loogisuuteen, niin ehkä pärjäisitkin elämässä, eikä tarvitsisi olla katkera asehullu jolla nimimerkkien perusteella on käynnissä murrosikä. Tuu näyttämään finnejäsi, puhkon ne sopivalla välineellä. teenage mutant chump amispellepöö!!
sanoi lipponen ja nauroi partaansa... - othurtomala
othurtomala kirjoitti:
pöö!!
sanoi lipponen ja nauroi partaansa...Niih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783