Hei Tähdenlento! Luin tuossa teidän näkemistä mies 791.
Katsoisitko minulle. Olen pitkä tumma nainen. Luullaan jopa ulkomaalaiseksi. Olen Suomalainen täysin. Asioita minäkin näen silloin tällöin unessa. Tiedän jopa ajan koska tapahtuu.
Seurustelen vakaasti nyt monien monien vuosien jälkeen.
Viimeinenkin lapsi lensi pesästä pois.
Ensimmäinen asia tuntuu en viihdy enää asunnossani naapurit ovat huonokäytöksisiä.
Toinen on työni jatkuuko se minun kohdalla pitkään?
Kolmas tämä ihana mies näetkö jatkuvuutta? Tuntuu olemme löytäneet sen puuttuvat kivenpuoliskat jotka sopivat yhteen.
Vain Tähdenlennolle
6
75
Vastaukset
Hei!
On hienoa, että näet asioita. Luota siihen.
Näyttäisi, että työsi olisi pysyvä, ei ainakaan heti lopu. Liekit loimottavat, joten näyttäisi ettei pahalta näytä.- Vain tähdenlento
Katsoin palstaa, ja sattumalta olit kysellyt.
Ajattelin että vastaan tänään illalla, mutta olit jo saanut tietoa mies 791:ltä.
Kyllä minäkin tunnen tässä vahvan ja itsenäisen naisen joka on selvillä kaikista elämään tulevista ja olevista asioista. Kyllä näytät porhaltavan näissä asioissa joita kyselet eteenpäin kuin valkoinen täysverinen ratsu. Kuva valkoisesta tuli esiin, sillä olet niitä kaikkia värejä joita Luoja on luonut, edustat sitä kaikkeutta mitä valkoinen väri voi sisältää. Tämä ei liity tummaan olemuukseesi.
En tunne mitään tällä hetkellä sellaista joka olisi tielläsi, rehti luonne ja oiva taito liikkua arjessa ja elämässä yleensä takaa sen että et tule putoamaan alimmalle oksalle. Monella ei ole lainkaan tälläista energia eikä SELVÄÄ TIETOISUUTTA mukanaan.
Onnea tiellesi jatkossakin. - metsän lintu
Kiitos Tähdenlento! Ehkä sitä ei tiedosta itsestään. Nyt kun sanoitte tunnistan itseni tuollaiseksi.
Elämä koulutti pikkutytöstä 10:nissä vuosissa vaikeuksien kautta vahvan luonteen, jota en aina tiedosta itse. Joskus niitä pelkotiloja vain tulee, kun vuosia sain taistella itseni, ja läheisteni puolesta. Pelkään, että onko tämä totta? Saan rakentaa ensimmäisen kerran oman elämän, ja tuntuu siinä vielä ihana mies vierellä.
Kiitos myös Mies791 - Vain tähdenlento
Haluan vielä viestittää sinulle, ollessani päiväkahvilla ihan rauhassa, yhden äkin tulit ajatuksiini ja minut ympäröi valtava ilon ja onnen tunne puolestasi, ikäänkuin joku olisi halunnut sen onnen sinulle viestittää, minua ihan nauratti se ilo jonka joku toi kerrottavaksi sinulle että tässä se nyt tulee. Tuo pelkosi kertoo osin viisaudesta, sillä huolimaton ja ylimieline nei osaa pelätä. Mutta terve huomio asioiden suhteen on joskus paikoillaan. Olen nyt välittänyt tuon ihanan tunteen jonka tunsin yllättäen ja se oli sinulle juuri tarkoitettu.
Onnea tiellesi . - metsän lintu
Kiitos paljon. Juuri silloin päivällä yhden kahden maissa tuli tieto pieni lapsen lapseni oli selvinnyt leikkauksesta, ja pääsi kotiin.
Tämä teidän sanoma minulle lohdutti minua myös sen takia, että hieman riitaa mieskaverini kanssa.
Rakastan häntä niin paljon. Toivon että hänkin kunnioittaisi, ja rakastaisi minua yhtä paljon. Tuleeko hänestä ikinä silti viisasta ihmissuhteissa. Kovasti olen puhunut hänelle. No enpä tiedä onko se sitten niin että hän ei kunnioita koskaan minua vaikka teen kaikkeni hänen eteensä. Se jää nähtäväksi.
Kiitos Tähdenlento. Olen nähnyt tänä syksynä paljon tähdenlentoja, ja katsellut tähtitaivasta. Olet niistä tähdistä yksi ihana tähti, joka tuo ihmisille hyvää mieltä.
Onnea myös tiellesi. Mutta sitähän on teillä sanomattakin.:-) - Vain tähdenlento
Kiitos palautteestasi, juuri noihin aikoihin olin kahvilla ehkä puoli 2:n tienoilla oli tuo viestin tulo ja se oli todella voimakas, ihanaa että näin tuli lapsen asia korkealta taholta hoidettiin. Varsin harvoin olen kokenut sen onnen ja ilon mikä suorastaan vyöryi luokseni ja tietoisuus sinusta oli vuorenvarma.
Älä järkeile liikaa, sillä on ympärilläsi valoa ja voimaa, ja siksi tuo todennettin minullekkin.
Kiitos paljon toivotuksista ja suuri mahdollisuus tässä sinulle tulee elämäsi tielle, sillä et ole yksin. Katsoppa kun sinulle on annettu suoja ja se kulkee matkassasi.
tv Vain tähdenlento.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793