Avasin tämän aiheen jossa pyydän biovanhempia kertomaan karmeimpia kokemuksiaan sijaisperheistä. En tiedä kuinka huono tuuri minulla on käynyt, mutta useat ovat sanoneet etteivät voi uskoa mitä olen kertonut.
-Lapsi vieraannutettiin heti alussa(sanottiin tapaamisella että jos sanot sanankin kuka olet me häivytään täältä
-En päässyt lasta tapaamaan sijaisperheen kotiin
-Toiseen biologiseen vanhempaan pitävät yhteyttä ja lapsi tapaa heitä
-Käytös minua kohtaan ollut aina epäasiallista, yleensä lapsen kuullen puhelimessa ja siitä on seurannut että lapseni vihaa minua ja on täysin väleissä ja käy toisen biologisen vanhemman luona.
Kun sijoitukseen suostuin, yksi syy siihen oli etten halunnut ottaa riskiä(tuntien lapsen biologisen äidin), että hän voisi tehdä mitä tahansa häiritäkseen elämäämme, joten koin parhaaksi että sijaisperhe on paras ratkaisu ja he ovat tasapuolisia molempia vanhempia kohtaan, mutta juuri toisin on käynyt, eli sijaisperhe on minut heittänyt ulos lapsen elämästä. Sitähän en voi tietää, mutta pahasti veikkaan että biologisella äidillä on näppinsä tässä lapseni vieraannuttamisessa pelissä.
Jos jollain on vastaavia kokemuksia, niin mitä olette tehneet?
Karmeita kokemuksia sijaisperheistä
Voimat menny
1
164
Vastaukset
- Kerran näinkin
Laskelmointisi kapsahtikin omaan nilkkaasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623