Karmeita kokemuksia sijaisperheistä

Voimat menny

Avasin tämän aiheen jossa pyydän biovanhempia kertomaan karmeimpia kokemuksiaan sijaisperheistä. En tiedä kuinka huono tuuri minulla on käynyt, mutta useat ovat sanoneet etteivät voi uskoa mitä olen kertonut.

-Lapsi vieraannutettiin heti alussa(sanottiin tapaamisella että jos sanot sanankin kuka olet me häivytään täältä
-En päässyt lasta tapaamaan sijaisperheen kotiin
-Toiseen biologiseen vanhempaan pitävät yhteyttä ja lapsi tapaa heitä
-Käytös minua kohtaan ollut aina epäasiallista, yleensä lapsen kuullen puhelimessa ja siitä on seurannut että lapseni vihaa minua ja on täysin väleissä ja käy toisen biologisen vanhemman luona.

Kun sijoitukseen suostuin, yksi syy siihen oli etten halunnut ottaa riskiä(tuntien lapsen biologisen äidin), että hän voisi tehdä mitä tahansa häiritäkseen elämäämme, joten koin parhaaksi että sijaisperhe on paras ratkaisu ja he ovat tasapuolisia molempia vanhempia kohtaan, mutta juuri toisin on käynyt, eli sijaisperhe on minut heittänyt ulos lapsen elämästä. Sitähän en voi tietää, mutta pahasti veikkaan että biologisella äidillä on näppinsä tässä lapseni vieraannuttamisessa pelissä.

Jos jollain on vastaavia kokemuksia, niin mitä olette tehneet?

1

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran näinkin

Laskelmointisi kapsahtikin omaan nilkkaasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      46
      3230
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      509
      1962
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1930
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      83
      1807
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1532
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1438
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1356
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1329
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1222
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1168
    Aihe