ELLIIISA - SAUNIS TAI SOON TAI,,,

soon soon soon ,,,,,

Onko kukaan ilmoittanut kaapelitv:n häiriöistä Kangasalan keskustan alueella.
Esiintyy iltaisin minulla varsinkin ylen hd lähetyksen uutisia katsoessa. Myös muilla kanavilla satunnaisesti esim. discovery ym.
En tiedä esiintyykö aamulla tai päivällä kun en katso silloin telkkua.
Kuullut olen muiltakin ja nähnyt parilla tutulla saman ilmiön.
1 tuttu soitteli teillä mutta häneltä paloi käämit puhelinjonossa ja luopui tunnin päästä.
Voisko joku vastata täällä kun tuo teidän palsta tuntuu elävän kivikaudessa.
Kiitoos.

3

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei! Pahoittelen kokemaasi ongelmaa. Yleistä vikaa verkossa ei Kangasalalla ole, mutta toki voi olla jokin paikallinen häiriö, kapasiteettiongelma tms. Laitatko Palstalla yksityisviestillä tarkka kotiosoitteesi ja jos löytyy niin asiakasnumerosi, tutkitaan asiaa tarkemmin. Voit osoittaa viestisi suoraan minulle elisa.to/bamskumoderaattori
      -Mariette / palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi http://palsta.saunalahti.fi

• soon soon soon ,,,,,

Se lie turhaa kun minun liittymä kulkee viihteen nimellä vaikka en ole digiboxia laittanut. Tilasin vain modeemin mutta lähettivät koko romukasan postissa.
        Pääsetkö sinä minun telkkua tutkimaan ? :)
        Teidän joku valopää laittoi taannoin minulle kanavat auki "viihteeseen" vaikka mainitsin etten omista boxia. Ei mennyt jakoon ja kun soittelin mikä mättää kun kanavia ei näy niin laittoi ne auki tähän viihteen tyyliin ja koko telkku sekosi totaalisti.
        Meni päivä kun vedin sen tehdasasetuksiin ja virittelin kuvaa ja taas alusta useaan kertaan kunnes se rauhoittui.
        Vielä vähän aikaa sitten jatkoin kanavapakettia ja taas joku valopää ei monen kerran mainittuani ETTÄ EI OLE BOXIA ei voinut uskoa että minä en käytä "viihteen" boxia.
        Meni se jakeluun vihdoin.
        Siksi pelkään kun ruttoa teidän sörkkimistä minun laitteisiin kun mikään ei mene jakeluun edes kolme kertaa sen mainittua.
        Siis jos kirjaudun sinne niin pääsetkö poistamaan sen päivityksen tms jonka joku teidän tähti minun telkkuun tunki. ?????????????

Odotan vastausta tänne. Muuten en uskalla laitteita teille avata enää.

• soon soon soon ,,,,, kirjoitti:

Se lie turhaa kun minun liittymä kulkee viihteen nimellä vaikka en ole digiboxia laittanut. Tilasin vain modeemin mutta lähettivät koko romukasan postissa.
        Pääsetkö sinä minun telkkua tutkimaan ? :)
        Teidän joku valopää laittoi taannoin minulle kanavat auki "viihteeseen" vaikka mainitsin etten omista boxia. Ei mennyt jakoon ja kun soittelin mikä mättää kun kanavia ei näy niin laittoi ne auki tähän viihteen tyyliin ja koko telkku sekosi totaalisti.
        Meni päivä kun vedin sen tehdasasetuksiin ja virittelin kuvaa ja taas alusta useaan kertaan kunnes se rauhoittui.
        Vielä vähän aikaa sitten jatkoin kanavapakettia ja taas joku valopää ei monen kerran mainittuani ETTÄ EI OLE BOXIA ei voinut uskoa että minä en käytä "viihteen" boxia.
        Meni se jakeluun vihdoin.
        Siksi pelkään kun ruttoa teidän sörkkimistä minun laitteisiin kun mikään ei mene jakeluun edes kolme kertaa sen mainittua.
        Siis jos kirjaudun sinne niin pääsetkö poistamaan sen päivityksen tms jonka joku teidän tähti minun telkkuun tunki. ?????????????

Odotan vastausta tänne. Muuten en uskalla laitteita teille avata enää.

Suosittelen kirjautumaan Palstalle ja laittamaan viestiä profiiliin elisa.to/bamskumoderaattori. Häiriöpuolemme kysyy sinulta tarkentavia kysymyksiä ja saamme asian varmasti kuntoon, ilman että laitteillesi tapahtuu mitään. :)

Jussi / Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi
        http://palsta.saunalahti.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      35
      2389
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1905
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76