Rautia

Vähän paha maku jäi.

Olen asioinut Viitasaaren Rautiassa, remontti rarvikkeita ostamassa useampana
viikkona. Ensinmäinen myyjä oli asiallinen esitteli tuotteet hyvin ja antoi esitteet mukaan. Toisella kerralla soitin etukäteen maali tilauksen valmiiksi, mutta kun menin paikalle ei ollut kellään tietoa asiasta. Maalit sai kuitenkin mukaan. Kolmannella kerralla menin hakemaan pakettiautolla reilumman kuorman. Myyjät katosi paikalta, sitten kun vähän ennen sulkemista sain myyjän kiinni ja luettelin kuormallisen tavaraa,
tulikin pikku kiire myyjälle.
Neljännellä kerralla palvelu oli tökkivää, mut sain mitä hain.
Joka kerralla ollut eri alennukset, ilmeisesti pärstän mukaan annetaan :D
Kaikki olen käteisellä maksanut heti, enkä tiliin ottanut.

23

2643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai että 3 kuormaa??

      Osta isompi paku niin sopii enemmän kyytiin kuin yksi nupilaatikko ja hymyile tyytyväisenä,,sillä konstilla saa parempaa palvelua joka paikasta!!!

    • Monien puolesta!

      Minulle, kuten varmaan monille muillekin on muodostunut hieman sellainen käsitys, et siel Rautian myymälässä on ellen ny väärin muista Hämäläinen niminen mies henkilö joka sanoa paukuttelee asiakkaille tosi loukkaavasti, ilkeesti ja suoraan. Kyseinen herra ei sovellu asiakaspalvelijaksi lainkaan. Tiedän henkilöit, jotka ovat loukkaantuneet, pahoittaneet mielensä ja eivätkä mene kyseisen herran vuoksi asioimaan Viitasaaren Rautiaan lainkaan.

      • ojat umpeen.

        Eihän se hämäläinen mikään kauppias ole,tuolla metsissä lymyilee kaivurin ja harvesterinsa kanssa ja omistaa omasta mielestään kaiken,ja haisee pahalle kuin supikoira.


      • asjiwwnilrw03wh
        ojat umpeen. kirjoitti:

        Eihän se hämäläinen mikään kauppias ole,tuolla metsissä lymyilee kaivurin ja harvesterinsa kanssa ja omistaa omasta mielestään kaiken,ja haisee pahalle kuin supikoira.

        Kyllä Viitasaaren Rautiassa on mielestäni, ellen väärin muista Hämäläinen -nimeä kantava myyjä. Mielestäni sellainen punakka ja tupakka itsensä myrkyttänyt tyyppi. Tämä heppu tuskin tajuaa kaivureista yhtäkäs mitään.


    • Jeppekö

      itse en osta viitasaarelta mitään jos ei oo pakko,onneksi on esim verkkokaupat ja auto millä pääsee muihin suuntiin,vuosia sitten kävin asioimassa paikallisessa urheilukaupassa ja enpä käy enää,myyjää ei kiinnostanut yhtään millä asialla olin,niin tuntuu ainakin kyseisellä rautian myyjällä aikaa olevan tehdä niitä (kauppoja)paikallisella huoltoasemalla usein:)

    • Triump kroket

      Meneehän se aika juorutessa huoltoasemallakin. Maailman viisain henkilö lienee kyseessä (siis tuo myyjä)?

    • 3616

      Rautiassa asiakasta sentään palvellaan, toisin kuin paikkakunnan perinteisessä rautakaupassa, joka virheellisesti korostaa palvelevansa.

    • lootuska

      Nii minnäi oon kuullu että Rautiasta löytyy kampetta. Harmi vaan jos siellä on joku pelle tiskin takana-en tiedä?

    • vankkuri

      Onkoha alemakasiinissä joku laokkarata ku sieltä kuuluu joskun semmosia hirnahuksia,niiku pollet oes laetumilla.

    • mikäkukamitä

      Mikäs tässä hämäläisessä vikana kun näin kirjoitellaan? Onkos tämä sukunimi vai onko hidas hämäläinen?

      • hetkunketkun

        Eipä kyseinen herra hitaalta vaikuta kun ennättää apsille jo kolmen aikaan alahuultaan roikottamaan ja pekonipakettia aukomaan,nakkaa syödyn eväspaketin muovit ja tupakka-askin autonlasista luontoon.


    • kyläläinenkymppi

      Kuka tuolla Rautiassa on myymäläpäällikkö?

      • hupskeikkuu

        ei ainakaan se Hämäläinen vaikka luulee olevansa...


    • jeeses

      jep, se hämäläinen on tosi nuiva tyyppi, en ikinä mee viitasaaren rautiaan ostoksille, en tiedä pitäskö sille kauppiaalle ilmoittaa tästä asiasta kun täällä äänekoskellakin puhutaan siitä hämäläisestä, no menettävät rahaa..

    • Naisasiakas

      Vain yhdeltä myyjältä olen minäkin saanut asiallista palvelua. Yksi miestyöntekijä vain istuu ja katsoo kuin halpaa makkaraa. Edes päivää ei sano. Kyllästyin ja lopetin asioinnin.

    • hurmos

      olin aikoinaan 1kk:n kyseisen herran kanssa töissä samalla työpaikalla, se riitti...
      vaihdoin työpaikkaa hänen takia, onneks pääsin parempaan työpaikkaan...
      työnantajaa tosin harmitti...

      • JOS62

        V. Hämäläinen tomppeli koko ukko, hamekangas olisi sopiva hänelle.


    • kyläläinenkymppi

      Mikäs nyt vikana kyseisessä herrassa?? Eikös hän ole supliikki-herrasmies?

    • haloopomo

      eikö tuollainen työntekijä ( siis ei hyvä työntekijä ) joutais firmasta pois. Minullakin on heikkoo kokemusta siitä ukkelista. Nesteen kassalla kesken päivän yrittää myydä kaasua kuorien kanssa työpaikastaan vaikka hältä ei ees kysytty hintaa vaan Nesteeltä kysyttiin täyttö. Ei muuten tultu sen ukon työpaikalle kaasun ostoon. Eikä se osannu kertoo remonttitarvikkeen hintaakaan kuin suunnilleen. Oli siellä toisella ja kolmannellakin kerralla näppärä naismyyjä, joka tiesi hinnat tarkalleen.

    • Anonyymi

      Hyvinkin asiamies nitä minulle rakennustarviketta myynyt

      • Anonyymi

        He,he...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He,he...

        He he, hehehe he!


    • Anonyymi

      Miten tämmöinen ketju voi enää olla edes elossa.

      Karstula-osastolla ois suljettu jo aikoja sitten...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe