kokemuksia honka trading . olin katsomassa konetta enlannissa tuontikoneidenpojilla sama kone englannissa 20 tuhatta euroo tuotuona olis ollut 22 kotio NYT SAMA MYYNISSÄ HOKA TRADINGILLA JOTAIN 45 TUHATTA VALMETTI että honkatradingi vetääaika vitusti välistä!!! en osta
honka trading
HONKA TRADING
3
1142
Vastaukset
- valtra um 855
Miks et sitte huutanu itelles.....no mietippä vähä mikä siinä olis ideana jos myis samalla hinnalla kun ostaa....tottakai se hinta tuplataan et voi tinkiä ja jää katetta,tosin et kertonu mikä vallu oli kyseessä ja paljonko valtra pyytää vastaavasta,taitaa mennä yli 50 000€ hinnaksi
- jussi honkajoki
juu toi sama homma mulla ostin suoraan suomalaisen konevälittäjän kautta puolasta toimi eriitäin hyvin homma sama olis ollut hongalla 25 tuhatta euroo kalliinpi ... järkyttävää
- Anonyymi
Eräskin kauppias sanoi kun markalla ostan ja kahdella myyn se on prosentin voitto!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941