Mistä saisi ostaa jonkinlaisia painoja maton kulmiin ?
Onko sellaisia varta vasten olemassa vai pitääkö keksiä joku oma vippaskonsti, etteivät maton kulmat kiertyisi ylöspäin ?
Yksi tukevanpaksukin matto on aikaa myöten alkanut vähän kiertyä ylöspäin, siihen tuppaa jo kohta kompastumaan.
Neuvokaa apuja, kiitos !
Maton kulmat kiertyy kippuralle, neuvokaa apuja, kiitos !
5
4023
Vastaukset
- ffhfhh
Googleta "Maton kulmat nousee ylös", niin löydät monta keskustelua asiasta. En uskalla linkittää, koska eräässä keskustelussa asiallisetkin linkitykset muualle katosivat heti.
Löytyi myös tuote "Kulmavahti," jonka mainitsen, mutten mainosta.
Meillä mies hikeentyi erääseen matonkulmaan ja liimasi sen kaksipuolisella tarralla laminaattilattiaan. En suosittele. - kulmavahti
"Kulmavahti" on hyvä. Niitä saa ostaa useammasta verkkokaupastakin.
Paketissa on 4 kpl, maksaa noin 10€. 4 kpl on ajateltu varmaan yhteen mattoon, mutta aina ei tarvitse joka kulmaan. Meillä menee kippuralle matoista vain ne kulmat, jotka on kulkureitillä ja viskoosimatosta meni kaikki, viskoosimattoa tuskin ostankaan enää koskaan.- erkki nimim
Itse liimasin huopatarralevyn nurkkaan, eikä enää kupruillut. Huomasin että se nurkka, jossa oli valmistajan tarra pohjassa, pysyi suorana. Eli jokin tarra pohjaan muihinkin nurkkiin.
- Mattomestari
erkki nimim kirjoitti:
Itse liimasin huopatarralevyn nurkkaan, eikä enää kupruillut. Huomasin että se nurkka, jossa oli valmistajan tarra pohjassa, pysyi suorana. Eli jokin tarra pohjaan muihinkin nurkkiin.
Joo toimii varmaan muuten mutta huopa on liian paksu. Matto alkaa kulua epätasaisesti huovan reunojen kohdalta.
- Kulmavahti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841