Maton kulmat kiertyy kippuralle, neuvokaa apuja, kiitos !

kippurakulmat

Mistä saisi ostaa jonkinlaisia painoja maton kulmiin ?
Onko sellaisia varta vasten olemassa vai pitääkö keksiä joku oma vippaskonsti, etteivät maton kulmat kiertyisi ylöspäin ?
Yksi tukevanpaksukin matto on aikaa myöten alkanut vähän kiertyä ylöspäin, siihen tuppaa jo kohta kompastumaan.
Neuvokaa apuja, kiitos !

5

4023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffhfhh

Googleta "Maton kulmat nousee ylös", niin löydät monta keskustelua asiasta. En uskalla linkittää, koska eräässä keskustelussa asiallisetkin linkitykset muualle katosivat heti.

Löytyi myös tuote "Kulmavahti," jonka mainitsen, mutten mainosta.

Meillä mies hikeentyi erääseen matonkulmaan ja liimasi sen kaksipuolisella tarralla laminaattilattiaan. En suosittele.

• kulmavahti

"Kulmavahti" on hyvä. Niitä saa ostaa useammasta verkkokaupastakin.
      Paketissa on 4 kpl, maksaa noin 10€. 4 kpl on ajateltu varmaan yhteen mattoon, mutta aina ei tarvitse joka kulmaan. Meillä menee kippuralle matoista vain ne kulmat, jotka on kulkureitillä ja viskoosimatosta meni kaikki, viskoosimattoa tuskin ostankaan enää koskaan.

• erkki nimim

Itse liimasin huopatarralevyn nurkkaan, eikä enää kupruillut. Huomasin että se nurkka, jossa oli valmistajan tarra pohjassa, pysyi suorana. Eli jokin tarra pohjaan muihinkin nurkkiin.

• Mattomestari
        erkki nimim kirjoitti:

Itse liimasin huopatarralevyn nurkkaan, eikä enää kupruillut. Huomasin että se nurkka, jossa oli valmistajan tarra pohjassa, pysyi suorana. Eli jokin tarra pohjaan muihinkin nurkkiin.

Joo toimii varmaan muuten mutta huopa on liian paksu. Matto alkaa kulua epätasaisesti huovan reunojen kohdalta.

• Kulmavahti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3888
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1324
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1135
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe