Opera selainta käyttää vain alle 2 %.
Maapallolla on älykkäitä ihmisiä siis vain noin 2 % väestöstä.
Opera selain paras !
4
135
Vastaukset
- ex operisti
Itse siirryin lopulta google chromeen, en kaipaa mitään operasta.
Olin kauan opera selaimen käyttäjä mutta ne viimeaikaiset päivitykset mitä tuli niin aloin saada tarpeekseni jo. Kaippa se oepra edelleen toimii ja on hyvä mutta nyt olen google chromen käyttäjä, kaikki hyvät ominaisuuden löytyy siitäkin, ei siis ole puutteita missään.- oriskö
Sama täällä mutta mozilla ja se poisto. Lähes mahdotonta. Lisäksi monikohan on katsonut järjestelmänhallinta kun on rinnakain jopa 3-5 yhteyttä verkkoon auki rinnakkain.
- operaan
Google Chrome on raskas. Youtube videoiden ääni pätkii.
Opera toimii hienosti. (XP käyttiksellä)- jokaisessa hyvää
" 3-5 yhteyttä verkkoon auki rinnakkain."
jos on auki, olet ne itse avannut, ei yhtää avaudu itse, kuin exploneri korkeintaan.
Grome on hyvä, mutta se jakaa kaiken kaikkialle, hyvin herkästi.
Operat ja Mozzilla on helppo poistaa ja saa kokonaan pois, molemmat ovat paljon kevyempiä
Itellä on kaikki mainitut ja kuusi muutakin selainta, selainversiota. On kätevää availla eri sähköposteja eri selaimilla, kun avautuu heti, 1 näpäytyksellä.
(meillä on kyllä monta konettakin, on myös siirtoja sp. perusposteihin, mutta kaikesta huolimatta on kätevää kun kaikien sp. saa auki peruskoneella, joka on ollut auki ainakin viis vuotta yhteen menoon.
,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045