Onko Rovaniemellä mitään liikettä josta voi ostaa wican tarvikkeita? Eli onko siel magia liikeitä?
Tarvikkeet
15
1089
Vastaukset
Niitä saa ihan tavallisista kaupoista. Kynttilöitä nyt löytyy vaikka ja mistä, kirjoja suomalaisesta, pata ja suitsukkeet ovatkin vähän hankalampia mutta jos jostain onnistuu bongaamaan niitä jänniä hiiliä niin ongelma ohi, sen päällä voi polttaa tiettyjä mausteita jotka tuoksuvat hyvälle. Pentagrammeja saa tilattua netistä ja joistakin koruliikkeistä. Luudan ja sauvan voi tehdä hyvin itse. Bolline löytyy keittiöstä, samoin malja. Athamea vuolen parhaillaan itse puusta. Varjojen kirjaksi käy vaikka joku kiva vihko.
Tällälailla minä olen omieani kanssa menetellyt. Pataa tai kelloa minulla ei edes ole. Mikään tarvike ei myöskään ole välttämätön ja ilmankin pärjää vallan hyvin. Ja mikä ihmeen magialiike? Tiimarit tosin aika maagisia paikkoja IMO.- harmaavaris
>Tiimarit tosin aika maagisia paikkoja IMO. <
Hauskaa koska totta. =)
Tosiaan jos etsii niitä kaikkein hienoimpia ja kalleimpia vermeitä, saa lähteä hakemaan pitemmästä matkasta. Tietääkseni Suomen rajojen sisältä aiheeseen vihkiytynyttä kauppaa ei löydy.
Oma Athameni on myöskin vanhasta, jo edesmenneestä omenapuusta peräisin, maljat, kynttilät sun muut enimmäkseen Tiimarista ja muista halpiskaupoista. Mielikuvituksella pääsee pitkälle... Alttarillani on myös Gaia-patsas, jonka tein Sinooperin terrakottasavesta. Jos olet käsistäsi taitava, internet on täynnä varas-- köh, lainattavia ideoita. ;)
Suitsukkeisiin ja niiden pidikkeisiin, öljyihin sun muihin suosittelen Intian Basaaria, jos sellainen löytyy. Jokin kauppa myy suitsukkeita myös netin kautta, mutta tähän hätään en muista nimeä. Energiakeskus jotain? - Wicca.Boy
No nyt kun tuo varjojen kirja tuli esille, niin millainen se on? Sen halusisin tietää.
- Wicca.Boy
No nyt kun tuo varjojen kirja tuli esille, niin millainen se on? Sen halusisin tietää.
- Wicca.Boy
En edes tiennyt että Rovaniemellä on suomalainen kirjakauppa! Mut siis Tiimariko on hyvä paikka? Eiks siel myyä suitsukeitakin? Kiitos jo vastanneille, mutta toivoisin että jaksatta vastata viel tämmöselle tolikalle ;)
"Mut siis Tiimariko on hyvä paikka? Eiks siel myyä suitsukeitakin? "
Täälläpäin ei myydä, mutta mistä sen tietää. Tiimari on varsin kätevä.
Suomalaisesta en tiedä missä niitä on.
Niin ja netissä suotsukkeita myy ainakin www.uniomystica.fi.
- Wicca.Boy
Nuit varjojen kirja juttui tuli vahigos kahteen kertaan ja tuon keskelle, se on kuiten uusin viesti ;) Vastailkaa!
Varjojen kirja on pieni tai iso, miten vain, kirjanen jonka jokainen wicca kirjoittaa itse. Siihen voi kirjoittaa reseptejä, rituaaleja, tietoa, loitsuja.. mitä vain nyt tulee mieleen kirjoittaa. Joidenkin covenien jäsenet kopioivat yhteisestä kirjasta asiat itselleen, mutaa solitaarit kirjoittavat sen itse. Varjojen kirja voi olla myös vaikkapa "varjojen kansio" jos kokee kansion helpommaksi.
- Wicca.Boy
sadeyes kirjoitti:
Varjojen kirja on pieni tai iso, miten vain, kirjanen jonka jokainen wicca kirjoittaa itse. Siihen voi kirjoittaa reseptejä, rituaaleja, tietoa, loitsuja.. mitä vain nyt tulee mieleen kirjoittaa. Joidenkin covenien jäsenet kopioivat yhteisestä kirjasta asiat itselleen, mutaa solitaarit kirjoittavat sen itse. Varjojen kirja voi olla myös vaikkapa "varjojen kansio" jos kokee kansion helpommaksi.
Miten teette reseptinne?
- harmaavaris
Tiimarissa ei tietääkseni myydä suitsukkeita, ja jos myydään, valikoima on todella niukka. Parasta vaihtoehto on pitää silmät auki ja löytää kauppa, jossa niitä myydään.
Tiimarista ja kirjakaupasta löytyy myös tyhjiä kirjoja. Varjojen kirjaan kirjoitat ne asiat, jotka tuntuu sinulle wiccassa tärkeiltä, esim. ajatukset, loitsut sun muut, eli kaikki mitä asiaan kuuluu. Kirjasta tulee sinun henkilökohtainen matkakumppanisi. Vain sinä voit päättää mitä kirjaasi kirjoitat.
Omasta kirjastani löytyy reseptejä niin valkosipulileivälle, muffinseille ja pipareille, kuin öljyjen sekoittamiseen ja yrttipussukoihin. Kahden viimeisen taitamiseen sinulla pitäisi olla edes jonkinlainen tuntemus yrtteihin ja eteerisiä öljyihin.
Suomalaisesta voi tilata minne vain, eiköhän niillä ole jokin kotiinkuljetussysteemi jos asut kauempana. Kotisivut löytyy www.suomalainen.com
Kirjoja löytyy myös sadeyesin mainitsemalta Unio Mysticalta. Kirjojen lisäksi myyvät Tarot-kortteja, puolijalokiviä, musiikkia jne.
Aikaisemmin mainitsemani Energiakeskus Indigo löytyy osoitteesta www.energiakeskus.com, josta saa suitsukkeita ja eteerisiä öljyjä.
Yrttien kasvatukseen löytyy www.exoticgarden.fi, joista olen tilannut miltei kaiken mitä asunnossani kasvaa...
Kivoja Alchemyn koruja myy www.hoopee.net. :)
Tässä aluksi minun tällä hetkellä muistamani linkit. Jos on muita, kertokaa ihmeessä! - Wicca.Boy
harmaavaris kirjoitti:
Tiimarissa ei tietääkseni myydä suitsukkeita, ja jos myydään, valikoima on todella niukka. Parasta vaihtoehto on pitää silmät auki ja löytää kauppa, jossa niitä myydään.
Tiimarista ja kirjakaupasta löytyy myös tyhjiä kirjoja. Varjojen kirjaan kirjoitat ne asiat, jotka tuntuu sinulle wiccassa tärkeiltä, esim. ajatukset, loitsut sun muut, eli kaikki mitä asiaan kuuluu. Kirjasta tulee sinun henkilökohtainen matkakumppanisi. Vain sinä voit päättää mitä kirjaasi kirjoitat.
Omasta kirjastani löytyy reseptejä niin valkosipulileivälle, muffinseille ja pipareille, kuin öljyjen sekoittamiseen ja yrttipussukoihin. Kahden viimeisen taitamiseen sinulla pitäisi olla edes jonkinlainen tuntemus yrtteihin ja eteerisiä öljyihin.
Suomalaisesta voi tilata minne vain, eiköhän niillä ole jokin kotiinkuljetussysteemi jos asut kauempana. Kotisivut löytyy www.suomalainen.com
Kirjoja löytyy myös sadeyesin mainitsemalta Unio Mysticalta. Kirjojen lisäksi myyvät Tarot-kortteja, puolijalokiviä, musiikkia jne.
Aikaisemmin mainitsemani Energiakeskus Indigo löytyy osoitteesta www.energiakeskus.com, josta saa suitsukkeita ja eteerisiä öljyjä.
Yrttien kasvatukseen löytyy www.exoticgarden.fi, joista olen tilannut miltei kaiken mitä asunnossani kasvaa...
Tässä aluksi minun tällä hetkellä muistamani linkit. Jos on muita, kertokaa ihmeessä!Millaisia yrttejä kasvatatte kotona? Kysymys on eteenkin harmaavarikselle, sillä tahtoisin tietää mitä hän on tilannut exoticgardenilta? Haluaisin kyllä kuulla mitä muut kasvattavat kotona.
- harmaavaris
Wicca.Boy kirjoitti:
Millaisia yrttejä kasvatatte kotona? Kysymys on eteenkin harmaavarikselle, sillä tahtoisin tietää mitä hän on tilannut exoticgardenilta? Haluaisin kyllä kuulla mitä muut kasvattavat kotona.
Ihan perusyrttejä, basilikaa, oreganoa, sitruunamelissaa jne... Varmaan jokainen perusyrtti on kulkenut keittiöni läpi. Exotic gardenilla on listattu erikseen lääkeyrtit, mausteet sun muut. Helpoimmalla pääsee tilaamalla kuvaston ja viettämällä ilta ruksaillen katalogia. ;)
Vaikka Exotic Gardenilla on melko hulppeat hinnat, voi sinne pyörähtää helposti muutama kymppi. ;)
Älä heti ensimmäiseksi hanki mitään myrkyllistä. Belladonna ja mandrake saattaa kuulostaa kivan pottermaiselta, mutta niillä leikkiessä lähtee kovin helposti henki. Kannattaa aloittaa ihan perushyöty-yrteistä. Ja saahan yrttejä valmiina kaupastakin, jos ei kärsivällisyys riitä... - Wicca.Boy
harmaavaris kirjoitti:
Ihan perusyrttejä, basilikaa, oreganoa, sitruunamelissaa jne... Varmaan jokainen perusyrtti on kulkenut keittiöni läpi. Exotic gardenilla on listattu erikseen lääkeyrtit, mausteet sun muut. Helpoimmalla pääsee tilaamalla kuvaston ja viettämällä ilta ruksaillen katalogia. ;)
Vaikka Exotic Gardenilla on melko hulppeat hinnat, voi sinne pyörähtää helposti muutama kymppi. ;)
Älä heti ensimmäiseksi hanki mitään myrkyllistä. Belladonna ja mandrake saattaa kuulostaa kivan pottermaiselta, mutta niillä leikkiessä lähtee kovin helposti henki. Kannattaa aloittaa ihan perushyöty-yrteistä. Ja saahan yrttejä valmiina kaupastakin, jos ei kärsivällisyys riitä...Kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet vas´tailla tällmmöselle tolikalle!
- devilived
harmaavaris kirjoitti:
Tässä aluksi minun tällä hetkellä muistamani linkit. Jos on muita, kertokaa ihmeessä!Tiimarista löytyy kyllä suitsukkeita, valikoima kattaa vissiin kokonaista kolme/neljä hajua, mut on sekin jotain... ;)
- vanni
harmaavaris kirjoitti:
Tässä aluksi minun tällä hetkellä muistamani linkit. Jos on muita, kertokaa ihmeessä!suitsukkeita saa nykyään tiimarista aika paljonkin
myös stocmannilla ja muualla näitä on
ja koko ajan niitä tulee lisää myyntiin joka puolelle.
ja esim yves rocherilta saa tilattua.
ehkä body shopistakin löytyisi
sekä auringosta (hki) ja huitsin nevadasta (tku)
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400