Tosiaan käynyt näin laskelmassa, että sossu maksanut 100 € liikaa, ilmoitankos tästä sosiaalitoimistoon vai pidänkös omana tietonani?
Sossu maksanut liikaa tukea, ilmoitanko tästä vai pidänkö omana.
7
111
Vastaukset
Miksi ilmoittaisit kun et itsekään ole asiaa huomannut ;-)
- huomataa
Kyllä se virhe sossussa huomataan. Se vähennetään ensi kuun tuesta, joten pidä säästössä se saturainen. Tarvitset sitä vielä.
- sossulle "pataan"
Minulta vähensivät seuraavasta tuesta. Hallinto-oikeus totesi tempun laittomkasi ja sieltä tuli sossulle "pataan" ja minulle rahat n. 150€. Silti yrittävät vaikka tietävät sen olevan laitonta.
Väärin - luepa tuo toinen viestini: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12870438
jossa linkki: http://toimeentulotuki.net/sosiaalitoimisto/itseoikaisu.php
Sossu ei saa korjata virheellistä päätöstä asiakkaan vahingoksi ilman asiakkaan suostumusta, ja itse en ainakaan antaisi suostumusta.- (epä)rehellinen(kö)
Itseasiassa tämä taisi olla vaan tälle vuodelle yhden kerran kun toimeentuloa hain, joten seuraavassa päätöksessä eivät voi ottaa, jos en tälle vuodelle enää hae.
Minulta vähennettiin seuraavan kuukauden tuista, mitään kysymättä. Päätöksessä kerrottiin edelliseen päätökseen tulleen "ylimääräinen meno xx mk, joka nyt huomioidaan tulona". Ja minä kun ehdin luulla saaneeni leikinpäin pyytämääni harrastusrahaa!
- olisin itse
Kai valitit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777