Pirkkalan kunnan olisi tullut käsitellä asiakkaan oikaisuvaatimukset lautakunnassa siltä osin kuin asiakkaan oikaisuvaatimuksia ei hyväksytty.
Käsittely itseoikaisuna oli lainvastaista: http://toimeentulotuki.net/sosiaalitoimisto/itseoikaisu.php
Pirkkalan kuntaan jälleen moitteita!
2
87
Vastaukset
- sossulle "pataan"
Sossu yrittää nyt kaikin kenoin estää valittamisen hallinto-oikeuteen koska sieltä tulee "pataan". Taitaa olla jokin valtakunnallinen buumi tuo oikaisuvaatimusten peruuttaminen sossun toimesta, ohjeet tuohon on varmaan tulleet suoraan "sylttytehtaalta". Siellä joku valopää on keksinyt että kun ei päätöksiä tehdä niin niistä ei valitetakkkaan.
Minullekin tekivät tuollaisen tempun ja perustelivat sitä yleisellä käytännöllä eli muillekin ovat tehneet saman, taitavat olla tapasarjavirkarikollisia. Asia on pahasti kesken joten ei sittä tällä kertaa enempää. - työkkäriä lättyyn
Työkkäri ja sossu yrittävät estää systemaattisesti heidän virheistään valittamisen. Jatkakaa silti. Tänään tein yhden valituksen taas kun syytä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815