Valmistun jouluukussa 19 päivä, voinko nostaa joulukuun tuen vaikka opintoja ei mulla ole kertynyt tänä syksyn lukukauten kuin yhteensä 19 opintopistettä ja olen nostanut tukea (elo, syys, loka, marras..)? Vai peritäänkö se jälkeenpäin takaisin?
Vastaukset 3
- VOIKOHAN
Kukaaaaaan?
- kjljö
Oliko se niin, että 5 op pitää kuussa saada, jotta olet oikeutettu opintotukeen.
- kelamies
laskeppa 2014 vuoden opintokuukaudet ja opintopisteet. ei siis pelkkää syksyä. Huomioi myös, jos oot ollu töissä tänä vuonna, ettei mene rajat yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???442251Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7021489- 1061168
- 1301059
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89963- 71903
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16734- 116698
- 33694
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23598