Kasvatusvanhempani olivat sosiaalisesti taitanattomia eivätkä olisi kyenneet mitenkään tunnistamaan, mikä oli heidän oma vauvansa ja mikä ei. Kasvoin mukamas heidän omana lapsenaan mutten tullut heidän mielitekemistensä kanssa juttuun enkä kyennyt mitenkään hahmottamaan, miten heidänlaisensa olisi voinut saada minunlaiseni lapsen.
Vauvaa ei tunnisteta miettimällä, miten nai - sehän on epäobjektiivisuuden slue monelle - vaan miettimällä, mikä puolisossa teki itseesi vaikutuksen, millaisena näit hänet, etenkin toivomiesi piirteiden osalta - ja mikä sinussa teki häneen vaikutuksen, millaisena hän sinut näki, kun naitte ja hankitte lapsen. Noiden kahden toisiaan kohti kurottavan haaveen ja osin kummankin oman itsen sellaisena kuin siinä haaveillessa, pitäessä, välittäessä, naidessa ja lasta hankkiessa olitte, olette, noiden parhsimpien puolien luomassa tilassa elää lapsenne, sillä tapaa on kaltaisenne, sillä tapaa sopii kanssanne yhteen.
Siksi on lapselle paljon väliä sillä, että saisi omat biologiset vanhempansa.
Oman vauvan tunnistaminen synnytyslaitoksella
löydä omasi
1
127
Vastaukset
- En kerro
Tuotoksestasi päätellen olet nimenomaan heidän biologinen jälkeläinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812737Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1691339Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28961- 70918
- 115886
- 72884
- 76870
- 65837