Pitäis asentaa windows uudelleen ja siinä samassa poistuu sims2 asennus, eli miten saa pelastettua vanhat tallenukset uuteen asennukseen???
miten pelastan sims2 savet???
4
228
Vastaukset
- The sims fanittaja
no ainakin nae perheet voi pelastaa et sä häädät ne taloista ja sit ne menee sinne valikkoon ja sit ne säilyy (kaverit on kertonut) jos ei toimi äläsit syytä siitä mua mut en oo tosiaankaan itekään ihan varma ei tarttee uskoo mut voi jos haluu en yhtään ite tiiä kun mulle ei oo ikinä tapahtunu noin mut mun kavereille on no pidän peukkuja sunkin puolesta T:The sims fanittaja ps: miten voitulla kaksoset jops joku tietäis ja osais kertoo?! pps:tää on niinkun kirje.
Siis jos Windowsin asentaa uudestaan niin mikään ei säily ellei tee vaan sitä korjausasennusta.
- Kauris
Jos sulla on aito peli ja olet rekisteröinyt sen sims2:sen virallisille sivuille, pystyt lähettämään talosi sinne sivuille ladattavaksi ja näin ollen perheesi ja talosi pysyvät tallessa ja voit sitten ladata ne sieltä koneelle kun olet saanut koneen kuntoon ja sims2:sen asnnettua.
- äke
eihän se onnistu ku mikään ei ole alkuperäistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972