Minun koulussani on yksi tyttö joka on liikuntavammainen. Hänellä ei ole kavereita, mutta minä haluaisin tutustua häneen. Olen vilkuillut häntä, mutta jotenkin tuntuu että hän käsittää sen niin, että pilkkaan häntä. Miten voisin aloittaa tutustumaan häneen ettei kukaan luule että olen pilkkamielessä?
Kuinka antaa hyvä vaikutelma?
kaveri?
1
178
Vastaukset
- jokuliikkari
Minusta liikuntavammaisiin tulisi tutustua ihan samoin kuin vammattomiin. Kai sitä voi ihan reilusti tervehtia ja esitellä itsensä. Itselläni on kymmeniä kavereita ja tuttuja, ja kaikkien kanssa ollaan tutustuttu ihan "asiallisesti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293