Tulee voimaks halu kirjoittaa jotain tosi seksikkään rivoa.
Onko kalut kiihottuneet? Missä mehevin kalu pilluni sisään? Minkälainen mies sellainen on vahje? Tarkemmin snaoen pannoa silloin kuin vain ei ole saanut.
Tarkkaan ottaen menkaajat menossa pillua ei silloin kun tarve miehellä suurinmillan.
Keski - ikäinen kalunsa käteenvetäjä ei kestä ikuisuutta.
Mies ulkona eukko sisällä. Työpäivänsä jalkojen päällä ollut.
Muutamis kysymyksiä:
Oletko harkinnut kanssakäymistä kanssani joskus?
Millainen olet?
Kuinka viihdyt työssäsi?
Oletko koskaan taltuttanut halusi joka ilta yksin olevan naisen kanssa?
Oletko koskaan halunnut yhden illan hotelliyön jonka pystyisit kustantamaan?
Eräs joka ilta yksin oleva nainen.
Aina yksin joka työpäivän jälkeen...
Jokailtayksin
1
1431
Vastaukset
- häxy
Www.goatse.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994