Eka kerta Pattijoella

reissupoika

Moi!

Elikkäs olisin tossa talvella lähdössä Pattayalle ensimmäistä kertaa. Matkustan yksin, eli olisi mukava löytää joku suomipoikien oma "hubi" kaupungista, ettei ihan uunona tartte hortoilla. Matkan kesto n. kuukausi, pääasiallinen tarkoitus yöelämään ja tytyihin tutustuminen. Mitkään kyldyyrikokemukset sun muu retkeily ei niin hirveästi kiinnosta.

Mulla ei ole kokemusta Aasian matkailusta, joten ihan käytännön vinkit ja neuvotkin esim. ilmiselvimpien kusetusten ja sudenkuoppien välttämiseen ovat tarpeen!

38

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kato tuotakin

      Suomalaisten ruunakerho kokoontuu päivittäin rantakadun varrella. Heiltä saa varmaa tietoa toimintatavoista.

    • mävaaa

      lueppa kirja Miesten Paratiisi,,siittä saat oppia ja vinkkejä!

      • älä lue. Koe itse

        Miesten paratiisi on naisen kirjoittama. Siis hyvin uskottava?


      • dugdnet
        älä lue. Koe itse kirjoitti:

        Miesten paratiisi on naisen kirjoittama. Siis hyvin uskottava?

        Ihan sama kuka kirjoittaa, mutta kirjoittaa juuri sen totuuden.


      • no doubt
        dugdnet kirjoitti:

        Ihan sama kuka kirjoittaa, mutta kirjoittaa juuri sen totuuden.

        Vai totuuden? "Totuuden", mutta vaan väärästä näkövinkkelistä. Kas puolikas lasi vettä, voi olla "melkein täysi" tai "lähes tyhjä", riippuu mistä vinkkelistä asiaa katsoo.


      • haaveilen lotto voittoa
        dugdnet kirjoitti:

        Ihan sama kuka kirjoittaa, mutta kirjoittaa juuri sen totuuden.

        Ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee. Silloin kun nainen kirjoittaa ko.aiheesta näkökanta on hyvin subjektiivinen. Thaimaassa harvoin pakotetaan baariin töihin. Raha Se himo on.


      • dugnet
        haaveilen lotto voittoa kirjoitti:

        Ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee. Silloin kun nainen kirjoittaa ko.aiheesta näkökanta on hyvin subjektiivinen. Thaimaassa harvoin pakotetaan baariin töihin. Raha Se himo on.

        Kirja kylläkin on faktaa eikä mitään fiktiota. Silloin kun mies lukee (jos on lukenutkaan edes) on näkökanta hyvin subjetktiivinen.

        Raha se himo on.
        Siinä olet oikeassa.
        Rahan tuloa ei voi estää; mitä enemmän jakaa persettään ulkkiksille, sitä enemmän rahaa virtaa liiveihin. Jotkut eivät malta lopettaa, kun raha suorastaan kävelee luo.


    • paras vinkka

      kannattaa aloittaa Viipurista, jos kärsit rusikoista sun muista sika amalioista, sitten Pattis maittaa

    • Minä olen lukenut kyseisen kirjan. Voi olla että se on kirjastossanikin.

      Tytöt olivat tehneet aika perusteellista työtä. Olivat haastatelleet kymmeniä baarityttöjä. Olivat tehneet puolueettomia havaintoja pitkähkön aikajakson kuluessa.

      Lopputulos oli sanoisinko näin alan miehen näkökulmasta suorastaan mairitteleva. Totesivat että likat ovat siellä kaikki omasta tahdostaan koska mikään tehdastyö ei heitä kiinnosta kymmenen kertaa pienemmällä palkalla. Lisäksi kaikilla tietysti oli haaveena se varakas länsimaalainen herrasmies jolta riittäisi rahaa heidän perheillensäkin.

      Kirjoittajat vielä mainitsivat että baarityttöjen elämä on aika kivaa ja jopa nautinnollistakin jos sen osaa sillä tavalla ottaa.

      Naureskelivat hetkeä jolloin likkoja alkoi baareihin valumaan. Juoruilivat, meikkailivat ja söivät soppaa. Hieman erilaista hommaa kuin tehdastyö...

      Lukekaa pojat kirja ihmeessä, suomitytöt ovat kirjoittaneet aivan asiaa.

    • lukija ei kokija

      Mä olen lukenut ja oli asiaa. Kaikki asiat tytöt olivat kirjoittaneet juuri niinkuin se on. Hieno kirja.

      • kulttuuritutkija

        Riisi 1 jussi 2, Rahasta lähimmäistä, Miestenparatiisi. Nämä olen itse lukenut, samat jutut ja urbaanit legendat jokaisessa, hieman eri tavalla esitettyinä tosin.

        Baarityttöjen haastatteluja en väheksy, mutta Thaimaalainen kertoo sen minkä falle (oli sitten mies tai nainen, toimittaja tai asiakas) haluaa kuulla.

        Vuosia sitten tuli enkkujen tekemä dokumentti, nimeä en muista. Haastattelivat Bangkokilaista "opasta" joka ilman omaa halua joutui olemaan fallejen seksi objektina pärjätäkseen. Lopuksi hän kertoi vihaavansa miehiä. Kuvausryhmä osti tytölle riisitilan hänen kotikylästään, tyttö oli iloinen 2 vuotta myöhemmin kuvausryhmä löysi tytön taas baarista fallen sylistä?? Tyttö kommentoi " Tämä on minun elämääni".

        Thaimaalaisen viattoman hymyn taakse kätkeytyy hyvin usein suunnaton ahneus ja kateus, nämä tytöt osaavat manipuloida miehiä. Fallen hyväuskoisuutta käytetään surutta hyväksi, jos falle siihen antaa mahdollisuuden. Ei suomalainen varastomies etelästä lähettele Rukalla tapaamalleen työttömälle lapin tytölle 50-150e kuukaudessa, jos on 14 päivää joulunaikaan nukkunut samassa sängyssä ja antanut tytölle puhelinnumeronsa ja pyytänyt fb kaverikseen ?? Thaimaan tytöille tämäkin on mahdollista ja useammalle kun vain muutamalle. Kauneimmille ja " kiltimmille" saattaa kilahtaa tilille 500-1000e kk "poikaystävien" lähettämiä ruokarahoja. Kovia kun ovat töitä tekemään, niin painavat falle baarissa tietenkin töitä samaan aikaan, ja odottelevat ikävöiden " poikaystäväänsä jonkun toisen fallen vuoteessa.


      • Hyvä Mies
        kulttuuritutkija kirjoitti:

        Riisi 1 jussi 2, Rahasta lähimmäistä, Miestenparatiisi. Nämä olen itse lukenut, samat jutut ja urbaanit legendat jokaisessa, hieman eri tavalla esitettyinä tosin.

        Baarityttöjen haastatteluja en väheksy, mutta Thaimaalainen kertoo sen minkä falle (oli sitten mies tai nainen, toimittaja tai asiakas) haluaa kuulla.

        Vuosia sitten tuli enkkujen tekemä dokumentti, nimeä en muista. Haastattelivat Bangkokilaista "opasta" joka ilman omaa halua joutui olemaan fallejen seksi objektina pärjätäkseen. Lopuksi hän kertoi vihaavansa miehiä. Kuvausryhmä osti tytölle riisitilan hänen kotikylästään, tyttö oli iloinen 2 vuotta myöhemmin kuvausryhmä löysi tytön taas baarista fallen sylistä?? Tyttö kommentoi " Tämä on minun elämääni".

        Thaimaalaisen viattoman hymyn taakse kätkeytyy hyvin usein suunnaton ahneus ja kateus, nämä tytöt osaavat manipuloida miehiä. Fallen hyväuskoisuutta käytetään surutta hyväksi, jos falle siihen antaa mahdollisuuden. Ei suomalainen varastomies etelästä lähettele Rukalla tapaamalleen työttömälle lapin tytölle 50-150e kuukaudessa, jos on 14 päivää joulunaikaan nukkunut samassa sängyssä ja antanut tytölle puhelinnumeronsa ja pyytänyt fb kaverikseen ?? Thaimaan tytöille tämäkin on mahdollista ja useammalle kun vain muutamalle. Kauneimmille ja " kiltimmille" saattaa kilahtaa tilille 500-1000e kk "poikaystävien" lähettämiä ruokarahoja. Kovia kun ovat töitä tekemään, niin painavat falle baarissa tietenkin töitä samaan aikaan, ja odottelevat ikävöiden " poikaystäväänsä jonkun toisen fallen vuoteessa.

        Miten tuo poikkeaa suomalaisesta naisesta? .Ei mitenkään.

        Kaikki etsii hyväksyntää, elinkeinoa ja elättäjää itselleen ja jälkikasvulleen.

        Suomivaimoille makselen edelleen tonnin per lärvi kuussa ja he ajelevat autoillani ja asuilevat taloissani. Minulle se on ihan ok koska tiedän että heidän ja lasteni on hyvä olla ja olen ylpeä siitä että olen siinä asemassa että voin pitää heistä huolta.

        Itse elän kohtuu vaatimattomasti vaikka olen jokseenkin rikas. Sossupummit ja muut kateelliset laiskat urpot ovat lanseeranneet suomeen sellaisen ajattelumallin että pyyteettömästi ei saa ketään auttaa vaan aina pitäisi saada vastaava korvaus.

        Minulla on kaksi baarityttöä ketä sponssaan nykyisin joillakin satasilla kuussa. Toinen rakentaa taloa perheelleen ja olen talkoissa mukana. Se on vähintä mitä voin tehdä. Thaitytöt on aidosti ihania silloin kun ne aidosti tuntee ja siitä on silloin kaikki vilppi pois ja kaikilla on kivaa.

        Minulle on se ja sama jos heillä on muita "falleja" sillä niin on minullakin muita naisia. Siis so fucking what? Hankkikaa elämä. Minulla on jo ja se on rikas elämä se. Ei pelkästään rahassa vaan myös rakkaudessa.


      • pyyteetöntä piparia
        Hyvä Mies kirjoitti:

        Miten tuo poikkeaa suomalaisesta naisesta? .Ei mitenkään.

        Kaikki etsii hyväksyntää, elinkeinoa ja elättäjää itselleen ja jälkikasvulleen.

        Suomivaimoille makselen edelleen tonnin per lärvi kuussa ja he ajelevat autoillani ja asuilevat taloissani. Minulle se on ihan ok koska tiedän että heidän ja lasteni on hyvä olla ja olen ylpeä siitä että olen siinä asemassa että voin pitää heistä huolta.

        Itse elän kohtuu vaatimattomasti vaikka olen jokseenkin rikas. Sossupummit ja muut kateelliset laiskat urpot ovat lanseeranneet suomeen sellaisen ajattelumallin että pyyteettömästi ei saa ketään auttaa vaan aina pitäisi saada vastaava korvaus.

        Minulla on kaksi baarityttöä ketä sponssaan nykyisin joillakin satasilla kuussa. Toinen rakentaa taloa perheelleen ja olen talkoissa mukana. Se on vähintä mitä voin tehdä. Thaitytöt on aidosti ihania silloin kun ne aidosti tuntee ja siitä on silloin kaikki vilppi pois ja kaikilla on kivaa.

        Minulle on se ja sama jos heillä on muita "falleja" sillä niin on minullakin muita naisia. Siis so fucking what? Hankkikaa elämä. Minulla on jo ja se on rikas elämä se. Ei pelkästään rahassa vaan myös rakkaudessa.

        Kaveri elelee " kohtuu vaatimattomasti" Muutaman talon ja autojen kanssa, käy välillä Thaikuissa viemässä naisille rahaa ja osallistumassa talonteko talkoisiin. Vaatimatonta elämää.

        Omista lapsistaan huolehtimista ja piparia vastaan muutaman satasen lähettämistä kuukausittain Thaimaahan mies pitää pyyteettömänä auttamisena ?

        Vaatimattomuuttaan korostaen hän vaatimattomasti laittaa vain nettiin maininnan taloistaan ja autoistaan.

        Se on taas tällä " yrittäjällä" ollut kellonajasta päätellen yksinäinen kotiintulo pitkän "työpäivän" päätteeksi. Yritä nyt hyvä ihminen hiukan nukkua, niin ei tarvitse siellä talosi taloyhtiön grillillä vetää nenään kaikkia ulkomaalaisia jotka arvostelevat Thaimaalaisia tyttöystäviäsi


      • Soot nin tyhymä
        Hyvä Mies kirjoitti:

        Miten tuo poikkeaa suomalaisesta naisesta? .Ei mitenkään.

        Kaikki etsii hyväksyntää, elinkeinoa ja elättäjää itselleen ja jälkikasvulleen.

        Suomivaimoille makselen edelleen tonnin per lärvi kuussa ja he ajelevat autoillani ja asuilevat taloissani. Minulle se on ihan ok koska tiedän että heidän ja lasteni on hyvä olla ja olen ylpeä siitä että olen siinä asemassa että voin pitää heistä huolta.

        Itse elän kohtuu vaatimattomasti vaikka olen jokseenkin rikas. Sossupummit ja muut kateelliset laiskat urpot ovat lanseeranneet suomeen sellaisen ajattelumallin että pyyteettömästi ei saa ketään auttaa vaan aina pitäisi saada vastaava korvaus.

        Minulla on kaksi baarityttöä ketä sponssaan nykyisin joillakin satasilla kuussa. Toinen rakentaa taloa perheelleen ja olen talkoissa mukana. Se on vähintä mitä voin tehdä. Thaitytöt on aidosti ihania silloin kun ne aidosti tuntee ja siitä on silloin kaikki vilppi pois ja kaikilla on kivaa.

        Minulle on se ja sama jos heillä on muita "falleja" sillä niin on minullakin muita naisia. Siis so fucking what? Hankkikaa elämä. Minulla on jo ja se on rikas elämä se. Ei pelkästään rahassa vaan myös rakkaudessa.

        Siinä mielessä poikkee, että suomalaisista naisista osa haluaa elättää perheensä itse, omalla työllänsä. Eivät kaikki Suomalaiset naiset etsi aktiivisesti seksin avulla miehiä jotka maksaisivat koko lähisuvun, vähintäänkin keskitasoisen elämisen kustannukset?


      • oon tyhymä
        Soot nin tyhymä kirjoitti:

        Siinä mielessä poikkee, että suomalaisista naisista osa haluaa elättää perheensä itse, omalla työllänsä. Eivät kaikki Suomalaiset naiset etsi aktiivisesti seksin avulla miehiä jotka maksaisivat koko lähisuvun, vähintäänkin keskitasoisen elämisen kustannukset?

        joo ei kaikki vain ne joilla on jotain mahiksia.


      • Pthyithai
        kulttuuritutkija kirjoitti:

        Riisi 1 jussi 2, Rahasta lähimmäistä, Miestenparatiisi. Nämä olen itse lukenut, samat jutut ja urbaanit legendat jokaisessa, hieman eri tavalla esitettyinä tosin.

        Baarityttöjen haastatteluja en väheksy, mutta Thaimaalainen kertoo sen minkä falle (oli sitten mies tai nainen, toimittaja tai asiakas) haluaa kuulla.

        Vuosia sitten tuli enkkujen tekemä dokumentti, nimeä en muista. Haastattelivat Bangkokilaista "opasta" joka ilman omaa halua joutui olemaan fallejen seksi objektina pärjätäkseen. Lopuksi hän kertoi vihaavansa miehiä. Kuvausryhmä osti tytölle riisitilan hänen kotikylästään, tyttö oli iloinen 2 vuotta myöhemmin kuvausryhmä löysi tytön taas baarista fallen sylistä?? Tyttö kommentoi " Tämä on minun elämääni".

        Thaimaalaisen viattoman hymyn taakse kätkeytyy hyvin usein suunnaton ahneus ja kateus, nämä tytöt osaavat manipuloida miehiä. Fallen hyväuskoisuutta käytetään surutta hyväksi, jos falle siihen antaa mahdollisuuden. Ei suomalainen varastomies etelästä lähettele Rukalla tapaamalleen työttömälle lapin tytölle 50-150e kuukaudessa, jos on 14 päivää joulunaikaan nukkunut samassa sängyssä ja antanut tytölle puhelinnumeronsa ja pyytänyt fb kaverikseen ?? Thaimaan tytöille tämäkin on mahdollista ja useammalle kun vain muutamalle. Kauneimmille ja " kiltimmille" saattaa kilahtaa tilille 500-1000e kk "poikaystävien" lähettämiä ruokarahoja. Kovia kun ovat töitä tekemään, niin painavat falle baarissa tietenkin töitä samaan aikaan, ja odottelevat ikävöiden " poikaystäväänsä jonkun toisen fallen vuoteessa.

        Täyttä asiaa kulttuuritutkija!
        Thaitytön unelma on saada rahahanat auki länsimaiselta mieheltä.
        Tällä palstalla sitä vaan ei saa sanoa, pattayan peräkammarin pojat loukkaantuvat verisesti tyttöystäviensä puolesta ;)


      • Ne on minun rahat.
        Pthyithai kirjoitti:

        Täyttä asiaa kulttuuritutkija!
        Thaitytön unelma on saada rahahanat auki länsimaiselta mieheltä.
        Tällä palstalla sitä vaan ei saa sanoa, pattayan peräkammarin pojat loukkaantuvat verisesti tyttöystäviensä puolesta ;)

        Kenens unelma ei ole toimeentulo? Suomalaisen sossupummin joka ei pääse edes Tallinnaan kun dokaa nekin rahat sossun maksamassa yksiössä ja tulee tänne uikuttamaan kuin perseeseen potkittu ajokoira.

        Minulla on ja minä annan rahojani ihan kenelle minä itse haluan ja ihan mistä syystä itse haluan oli kyse sitten Afrikan lapsien auttamisesta tai suomineidon elättämisestä tai thaitytytön sponssaamisesta.

        En aio jatkossakaan kysyä toisten mielipidettä siitä mitä saan tehdä ikiomilla rahoillani ja syy siihen on siinä että ne ovat minun rahojani. Ei sinun. Minun.


      • näin meillä
        Pthyithai kirjoitti:

        Täyttä asiaa kulttuuritutkija!
        Thaitytön unelma on saada rahahanat auki länsimaiselta mieheltä.
        Tällä palstalla sitä vaan ei saa sanoa, pattayan peräkammarin pojat loukkaantuvat verisesti tyttöystäviensä puolesta ;)

        Kyllä näyttämisen taito on thainaisella suuri. Itse olen ollut naimisissa thaimaalaisen kanssa kymmenen vuotta. Meillä on talo suurehkossa kaupungissa. Syksyllä eukko sanoi ostavansa automaattipesukoneen. Pesukone tuli ja muutama kerran eukko sitä käytti. Koska asumme kahdestaan, pyykkiä ei tule niin mahdottomasti. Nyrkkipyykissä näkyy pesevän päivittäin pyykin. Naapureille kyllä kehuu, miten hyvä tuommoinen automaattikone on. Suomessa ollessamme aluksi yritti pestä pyykin myös päivittäin käsin. Siitä täytyi tehdä loppu heti alkuunsa. Kyllähän se kesäaikana olisi kyllä onnistunut. Samoin osti thaimaaseen uuden henkilöauton. Itse ei ole ajanut sitä metriäkään. Itse on kyllä omilla rahoillaan ostokset tehnyt. Talon kyllä rahoitimme puoliksi. Monta muuta asiaa olen huomannut menevän sille näyttämisen puolelle.


      • netti sykoloki
        Ne on minun rahat. kirjoitti:

        Kenens unelma ei ole toimeentulo? Suomalaisen sossupummin joka ei pääse edes Tallinnaan kun dokaa nekin rahat sossun maksamassa yksiössä ja tulee tänne uikuttamaan kuin perseeseen potkittu ajokoira.

        Minulla on ja minä annan rahojani ihan kenelle minä itse haluan ja ihan mistä syystä itse haluan oli kyse sitten Afrikan lapsien auttamisesta tai suomineidon elättämisestä tai thaitytytön sponssaamisesta.

        En aio jatkossakaan kysyä toisten mielipidettä siitä mitä saan tehdä ikiomilla rahoillani ja syy siihen on siinä että ne ovat minun rahojani. Ei sinun. Minun.

        Thaitytöille rahan lähettäminen, siksi että saa rakkautta aina maassa ollessaan.

        Ei ole pyyteetöntä hyväntekeväisyyttä !!! Lähettelet sinne sitten kenen rahoja hyvänsä.

        Tiedät varmaan itsekkin, että reaalielämässä pärjäävillä ihmisillä ei ole tarvetta tuoda varallisuuttaan esille anonyyminä jollain latva kakkosten matkailuosiolla??

        Ihan vaan villi arvaus: Olet keskivaikeasta mielenterveys ongelmasta kärsivä työtön aika yksinäinen ihminen, saat jonkinlaisia henkisiä orgasmeja esiintymällä rahamiehenä netissä ??


      • Minun rahat edelleen
        netti sykoloki kirjoitti:

        Thaitytöille rahan lähettäminen, siksi että saa rakkautta aina maassa ollessaan.

        Ei ole pyyteetöntä hyväntekeväisyyttä !!! Lähettelet sinne sitten kenen rahoja hyvänsä.

        Tiedät varmaan itsekkin, että reaalielämässä pärjäävillä ihmisillä ei ole tarvetta tuoda varallisuuttaan esille anonyyminä jollain latva kakkosten matkailuosiolla??

        Ihan vaan villi arvaus: Olet keskivaikeasta mielenterveys ongelmasta kärsivä työtön aika yksinäinen ihminen, saat jonkinlaisia henkisiä orgasmeja esiintymällä rahamiehenä netissä ??

        Sinua lainatakseni kerron sinulle että "reaalielämässä pärjäävillä ihmisillä" ei ole tapana solvata anonyymejä henkilöitä ja esiintyä asiantuntijoina toisten elämän suhteen eikä sellaisten matkailualueiden suhteen jossa ei ole käynyt. Se nyt on ainakin kaikille täysin selvä.

        Sen verran voin valottaa että en ole työtön vaan kiireinen yrittäjä, en ole yksinäinen ellen joskus halua olla rauhassa, ja kyllä, -olen rahamies ainakin sinun mittapuussa. Alle kolmensadantuhannen euron ei ole tienestit jääneet yli kymmeneen vuoteen. Revipäs siitä Sika-Amalia.

        PS: Minulla on tyttöystäviä viidessä eri maassa, Suomi mukaan lukien. Talven vietän ympäri Aasiaa ilman suurempia suunnitelmia. Sitä kutsun vapaudeksi ja matkailuksi. Sinä voit keräillä kavereilta kuponkeja josko pääsisit tässä elämässä vielä sinne Tallinnaan ennenkuin viina ja katkeruus tappaa.


      • kokenut ja jutellut

        Nimimerkkisi viittaa siihen että tietosi perustuu vain noiden kirjojen kirjoituksiin. Et siis ole keskustellut thaimaalaisten tyttöjen kanssa.


      • tammi-helmikuu Aasia
        Minun rahat edelleen kirjoitti:

        Sinua lainatakseni kerron sinulle että "reaalielämässä pärjäävillä ihmisillä" ei ole tapana solvata anonyymejä henkilöitä ja esiintyä asiantuntijoina toisten elämän suhteen eikä sellaisten matkailualueiden suhteen jossa ei ole käynyt. Se nyt on ainakin kaikille täysin selvä.

        Sen verran voin valottaa että en ole työtön vaan kiireinen yrittäjä, en ole yksinäinen ellen joskus halua olla rauhassa, ja kyllä, -olen rahamies ainakin sinun mittapuussa. Alle kolmensadantuhannen euron ei ole tienestit jääneet yli kymmeneen vuoteen. Revipäs siitä Sika-Amalia.

        PS: Minulla on tyttöystäviä viidessä eri maassa, Suomi mukaan lukien. Talven vietän ympäri Aasiaa ilman suurempia suunnitelmia. Sitä kutsun vapaudeksi ja matkailuksi. Sinä voit keräillä kavereilta kuponkeja josko pääsisit tässä elämässä vielä sinne Tallinnaan ennenkuin viina ja katkeruus tappaa.

        Tätä talvea ainakin näytät viettävän ihan vaan kotioloissasi ottaen kantaa varakkaiden ihmisten suosimalla Pattayan matkailu osiolla.

        Joulu on ovella ennenkuin arvaatkaan.. Mene nyt pyytämään äidiltäsi 20e joululahjarahaa, että voit ostaa jonkun kivan paketin hänelle joululahjaksi. työkkärisi tulevat kuitenkin vasta joulun jälkeen?


      • moon niin kade
        Minun rahat edelleen kirjoitti:

        Sinua lainatakseni kerron sinulle että "reaalielämässä pärjäävillä ihmisillä" ei ole tapana solvata anonyymejä henkilöitä ja esiintyä asiantuntijoina toisten elämän suhteen eikä sellaisten matkailualueiden suhteen jossa ei ole käynyt. Se nyt on ainakin kaikille täysin selvä.

        Sen verran voin valottaa että en ole työtön vaan kiireinen yrittäjä, en ole yksinäinen ellen joskus halua olla rauhassa, ja kyllä, -olen rahamies ainakin sinun mittapuussa. Alle kolmensadantuhannen euron ei ole tienestit jääneet yli kymmeneen vuoteen. Revipäs siitä Sika-Amalia.

        PS: Minulla on tyttöystäviä viidessä eri maassa, Suomi mukaan lukien. Talven vietän ympäri Aasiaa ilman suurempia suunnitelmia. Sitä kutsun vapaudeksi ja matkailuksi. Sinä voit keräillä kavereilta kuponkeja josko pääsisit tässä elämässä vielä sinne Tallinnaan ennenkuin viina ja katkeruus tappaa.

        Jos postauksesi olisi totta, se olisi hieno viesti kaikille yrittäjiksi aikoville

        Yrittäminen ei vaadi ÄLYÄ eikä henkistä pääomaa , kiireinenkin yrittäjä voi lomailla puolet vuodesta ympäri Aasiaa, kiireisellä ja menestyvällä yrittäjällä on tyttöystävä viidessä eri maassa ( 100e/kk) Suomi mukaan lukien ( 100e puolituntia, tapaamiset onkin järjestetty yleensä kelan maksupäivinä)


      • business burn out
        Minun rahat edelleen kirjoitti:

        Sinua lainatakseni kerron sinulle että "reaalielämässä pärjäävillä ihmisillä" ei ole tapana solvata anonyymejä henkilöitä ja esiintyä asiantuntijoina toisten elämän suhteen eikä sellaisten matkailualueiden suhteen jossa ei ole käynyt. Se nyt on ainakin kaikille täysin selvä.

        Sen verran voin valottaa että en ole työtön vaan kiireinen yrittäjä, en ole yksinäinen ellen joskus halua olla rauhassa, ja kyllä, -olen rahamies ainakin sinun mittapuussa. Alle kolmensadantuhannen euron ei ole tienestit jääneet yli kymmeneen vuoteen. Revipäs siitä Sika-Amalia.

        PS: Minulla on tyttöystäviä viidessä eri maassa, Suomi mukaan lukien. Talven vietän ympäri Aasiaa ilman suurempia suunnitelmia. Sitä kutsun vapaudeksi ja matkailuksi. Sinä voit keräillä kavereilta kuponkeja josko pääsisit tässä elämässä vielä sinne Tallinnaan ennenkuin viina ja katkeruus tappaa.

        Kiireiset liikemiehet unohtelevat joskus asioita, niitä kun on niin paljon.. Tämä kaveri unohti tänä talvena lähteä kiertelemään Aasiaa, mutta sattuuhan noita ihan täysjärkisillekkin ihmisille.


      • what??????
        Ne on minun rahat. kirjoitti:

        Kenens unelma ei ole toimeentulo? Suomalaisen sossupummin joka ei pääse edes Tallinnaan kun dokaa nekin rahat sossun maksamassa yksiössä ja tulee tänne uikuttamaan kuin perseeseen potkittu ajokoira.

        Minulla on ja minä annan rahojani ihan kenelle minä itse haluan ja ihan mistä syystä itse haluan oli kyse sitten Afrikan lapsien auttamisesta tai suomineidon elättämisestä tai thaitytytön sponssaamisesta.

        En aio jatkossakaan kysyä toisten mielipidettä siitä mitä saan tehdä ikiomilla rahoillani ja syy siihen on siinä että ne ovat minun rahojani. Ei sinun. Minun.

        Onko Pattayan matkaajat aina noin tyhmiä?


      • rhanu
        what?????? kirjoitti:

        Onko Pattayan matkaajat aina noin tyhmiä?

        eihän täällä pattayan matkailijat juurikaan mitään kirjoittele,


    • hansom man

      miksi pitäis loukkaantua,mutta vieläkin peräkammarin pojat ei poistu pöytyältä. ei niillä ole naisia.phyt tai jotain mikä ihme sulla on näitä poikia tai thai tyttöjä vastaan.koetko jotenkin olevasi huononpi vai mikä sua noin korpeaa.

      • Ei rasismille

        Joo ei tarvi olla kummoinen kotipsykologi kun tietää ettei ole noilla stereotypioiden viljelijöillä omat asiat kunnossa kun pitää jotakin kansaa mollata päivästä toiseen rasistisilla ja sovinistisilla heitoilla ja arvostella samalla omienkin kansalaistensa edesottamuksia kyseisen kansan parissa.

        On absurdia ja paradoksaalista esittää olevansa kotisohvalta käsin jotenkin parempi ihminen kuin joku tuntematon yksityishenkilö joka käy Pattayalla tai siellä työskentelevät tai asuvat ihmiset.

        Nämä on jokaisen omia valintoja mitä tekee ja minne menee. Minä en tiedä yhtään kansaa joka olisi jo periaatteessa jotenkin huonompi kuin jokin toinen enkä voi sanoa itselleni tuntemattomista ihmisistä mitään pahaa kun en heitä kerta tunne.

        Sen sijaan tunnen monia Pattayan asukkeja ja voin hyvällä omalla tunnolla kertoa että nautin heidän seurastaan ja he ovat hyviä ihmisiä. Itsekään en ole mitenkään täydellinen ja en vaad sitä muiltakaan.


      • asperger
        Ei rasismille kirjoitti:

        Joo ei tarvi olla kummoinen kotipsykologi kun tietää ettei ole noilla stereotypioiden viljelijöillä omat asiat kunnossa kun pitää jotakin kansaa mollata päivästä toiseen rasistisilla ja sovinistisilla heitoilla ja arvostella samalla omienkin kansalaistensa edesottamuksia kyseisen kansan parissa.

        On absurdia ja paradoksaalista esittää olevansa kotisohvalta käsin jotenkin parempi ihminen kuin joku tuntematon yksityishenkilö joka käy Pattayalla tai siellä työskentelevät tai asuvat ihmiset.

        Nämä on jokaisen omia valintoja mitä tekee ja minne menee. Minä en tiedä yhtään kansaa joka olisi jo periaatteessa jotenkin huonompi kuin jokin toinen enkä voi sanoa itselleni tuntemattomista ihmisistä mitään pahaa kun en heitä kerta tunne.

        Sen sijaan tunnen monia Pattayan asukkeja ja voin hyvällä omalla tunnolla kertoa että nautin heidän seurastaan ja he ovat hyviä ihmisiä. Itsekään en ole mitenkään täydellinen ja en vaad sitä muiltakaan.

        Jaahans..... Se laitto tämä " kiireinen yrittäjä" Golf pallonsa vähäksi aikaa taskuun, ja tyttöystävien kuvat sivuun, ja lähestyy nyt omia postauksiaan antirasismin näkökulmasta.. Voi Jeehus mitä sakkia


      • Liiterin taakse!
        asperger kirjoitti:

        Jaahans..... Se laitto tämä " kiireinen yrittäjä" Golf pallonsa vähäksi aikaa taskuun, ja tyttöystävien kuvat sivuun, ja lähestyy nyt omia postauksiaan antirasismin näkökulmasta.. Voi Jeehus mitä sakkia

        Mikäs moraalinvartija ja matkailun asiantuntija sinä kuvittelet olevasi ja millä oikeudella herjaat sinulle tuntemattomia ihmisiä? Pitäisikö sinua vähän ravistella vai millä nuo sairaskertomuksesi saa loppumaan?

        Onko sinulla omaa elämää lainkaan ja jos on niin voisitko kertoa siitä etkä kertoa vaan sairaan mielikuvituksesi tuotoksista?

        Olen lueskellut monenlaisten sairaiden veivikaulojen juttuja pari vuosikymmentä netistä mutta sinä olet täysin ylivoimaisesti sairain tyyppi ikinä. Tuollaisille ei ole sijaa yhteiskunnassa ja meidän muiden tarvii vielä elättää tuollaista ulosteläjää.


      • Hyi vittu
        Liiterin taakse! kirjoitti:

        Mikäs moraalinvartija ja matkailun asiantuntija sinä kuvittelet olevasi ja millä oikeudella herjaat sinulle tuntemattomia ihmisiä? Pitäisikö sinua vähän ravistella vai millä nuo sairaskertomuksesi saa loppumaan?

        Onko sinulla omaa elämää lainkaan ja jos on niin voisitko kertoa siitä etkä kertoa vaan sairaan mielikuvituksesi tuotoksista?

        Olen lueskellut monenlaisten sairaiden veivikaulojen juttuja pari vuosikymmentä netistä mutta sinä olet täysin ylivoimaisesti sairain tyyppi ikinä. Tuollaisille ei ole sijaa yhteiskunnassa ja meidän muiden tarvii vielä elättää tuollaista ulosteläjää.

        Ainoa keino tukkia Sika-Amalian sairas turpa on se että se kuolee katkeruuteensa, viinaan tai viedään hoitolaitokseen pakkohoitoon. Noin sairaita ei voi vankilaankaan laittaa vaikka terve ihminen tuollaista suoltaessaan sinne joutuisikin.

        Amalian aivot asennettiin tehtaalla väärinpäin ja hän luulee ikuisesti että mielikuvituksensa on sama asia kuin totuus.


      • Samulikko
        Hyi vittu kirjoitti:

        Ainoa keino tukkia Sika-Amalian sairas turpa on se että se kuolee katkeruuteensa, viinaan tai viedään hoitolaitokseen pakkohoitoon. Noin sairaita ei voi vankilaankaan laittaa vaikka terve ihminen tuollaista suoltaessaan sinne joutuisikin.

        Amalian aivot asennettiin tehtaalla väärinpäin ja hän luulee ikuisesti että mielikuvituksensa on sama asia kuin totuus.

        Mitä se kukkakeppi siellä oikein tuiskii ? Älä viihti, vanha äiteski pelekää.


      • Hyvä kysymys
        Liiterin taakse! kirjoitti:

        Mikäs moraalinvartija ja matkailun asiantuntija sinä kuvittelet olevasi ja millä oikeudella herjaat sinulle tuntemattomia ihmisiä? Pitäisikö sinua vähän ravistella vai millä nuo sairaskertomuksesi saa loppumaan?

        Onko sinulla omaa elämää lainkaan ja jos on niin voisitko kertoa siitä etkä kertoa vaan sairaan mielikuvituksesi tuotoksista?

        Olen lueskellut monenlaisten sairaiden veivikaulojen juttuja pari vuosikymmentä netistä mutta sinä olet täysin ylivoimaisesti sairain tyyppi ikinä. Tuollaisille ei ole sijaa yhteiskunnassa ja meidän muiden tarvii vielä elättää tuollaista ulosteläjää.

        Siis millä oikeudella herjaat sinulle tuntemattomia ihmisiä?


    • Patpattistis

      Joo :) Sika-Kamalia noi pattisäijät! Haukkuvat suomalaisia kunnon naisia vaikkeivät tunnekaan, hyi tuhmaa! Siipeensä saaneita miespoloja... Thaimaassa on paljon hyvää, mutta se ei välity tätä saittia lukiessa. Mutta helvetin hyvät naurut oon saanut ;) niin yksinkertaisia nämä pattissoturit ovat :D heippa ja oikein hyvää loppuvuotta!

      • AM Pattayalta

        Oletkos kenties tehnyt tieteellisen tutkimuksen asiasta vai perustatko psykologisen johtopäätöksesi Suomi24- palstan perusteella ilman omaa kokemusta tai asiantuntemusta? Millainen ammattitaito sinulla on ja kokemus?

        Mikäs se on se sellainen "pattissoturi"? Itse lanseeraamasi termi?

        Sinä et tiedä Thaimaasta etkä Pattyasta yhtään mitään etkä myöskään suomalaisista naisista.

        Turistit ja kaikki ihmiset ovat yksilöitä ja erilaisia ja erilaisilla taustoilla ja geeneillä varustettuja ja erilaisissa ympäristöissä kasvaneita.

        Mitään ei voida päätellä ihmisestä hänen kansallisuutensa, sukupuolensa, asuinpaikkansa tai matkakohteensa perusteella. Kaikkialla on kaikenlaisia ihmisiä. Vain typerä ihminen ei näin yksinkertaista asiaa ymmärrä.

        Pikku kysymys vielä, kumpi olisit mieluummin: -Suomalaisessa lähiössä illat lääketokkurassa tissutteleva yhteiskunnan elätti vai Pattyalla uima-altaan ääressä kirjaa lueskeleva ruskettunut hyvävarainen henkilö?

        Sinä olet tuo ensimmäinen vaihtoehto ja minä toinen (pian taas puoli vuotta) mutta sillä erotuksella että sinä haluaisit olla minä mutta et ole koska sinä olet sinä ja minä en todellakaan halua olla sinä.

        Oikein hyvää loppuvuotta sinnekin!


      • tositarina
        AM Pattayalta kirjoitti:

        Oletkos kenties tehnyt tieteellisen tutkimuksen asiasta vai perustatko psykologisen johtopäätöksesi Suomi24- palstan perusteella ilman omaa kokemusta tai asiantuntemusta? Millainen ammattitaito sinulla on ja kokemus?

        Mikäs se on se sellainen "pattissoturi"? Itse lanseeraamasi termi?

        Sinä et tiedä Thaimaasta etkä Pattyasta yhtään mitään etkä myöskään suomalaisista naisista.

        Turistit ja kaikki ihmiset ovat yksilöitä ja erilaisia ja erilaisilla taustoilla ja geeneillä varustettuja ja erilaisissa ympäristöissä kasvaneita.

        Mitään ei voida päätellä ihmisestä hänen kansallisuutensa, sukupuolensa, asuinpaikkansa tai matkakohteensa perusteella. Kaikkialla on kaikenlaisia ihmisiä. Vain typerä ihminen ei näin yksinkertaista asiaa ymmärrä.

        Pikku kysymys vielä, kumpi olisit mieluummin: -Suomalaisessa lähiössä illat lääketokkurassa tissutteleva yhteiskunnan elätti vai Pattyalla uima-altaan ääressä kirjaa lueskeleva ruskettunut hyvävarainen henkilö?

        Sinä olet tuo ensimmäinen vaihtoehto ja minä toinen (pian taas puoli vuotta) mutta sillä erotuksella että sinä haluaisit olla minä mutta et ole koska sinä olet sinä ja minä en todellakaan halua olla sinä.

        Oikein hyvää loppuvuotta sinnekin!

        AM-kirjoitat juuri kuten asiat ovat. Itse olin tuollainen lähiössä juopotteleva ukko. Join kylläkin omilla rahoillani. Kymmenen vuotta sitten kaverini pyysi lähtemään viettämään syntymäpäiviä Pattayalle. Kaikki meni hyvin. Sen jälkeen kävin kahtena vuotena yksin Pattaylla. Kaljotellessa meni mukavasti ne pari kuukautta. Sitten tuli ajatus lopettaa kaljoittelu. Suomessa ei ollut onnistunut. Thaimaassa sekin onnistui. Ihme kyllä. Sen jälkeen olen viettänyt puolet vuodesta Thaimaassa. Pattayalla käyn enää harvoin. Isossa maassa on paljon mielenkiintoisia kohteita. Juoppokaverit kotimaassa ovat jatkaneet entiseen malliin (osa on jo kylläkin kuollut) ja yrittävät saada minuakin remmiin mukaan. Jos olisin koko ajan kotimaassa, tuskin raittiina kulkisin.


      • ei ihan samanlaisia
        tositarina kirjoitti:

        AM-kirjoitat juuri kuten asiat ovat. Itse olin tuollainen lähiössä juopotteleva ukko. Join kylläkin omilla rahoillani. Kymmenen vuotta sitten kaverini pyysi lähtemään viettämään syntymäpäiviä Pattayalle. Kaikki meni hyvin. Sen jälkeen kävin kahtena vuotena yksin Pattaylla. Kaljotellessa meni mukavasti ne pari kuukautta. Sitten tuli ajatus lopettaa kaljoittelu. Suomessa ei ollut onnistunut. Thaimaassa sekin onnistui. Ihme kyllä. Sen jälkeen olen viettänyt puolet vuodesta Thaimaassa. Pattayalla käyn enää harvoin. Isossa maassa on paljon mielenkiintoisia kohteita. Juoppokaverit kotimaassa ovat jatkaneet entiseen malliin (osa on jo kylläkin kuollut) ja yrittävät saada minuakin remmiin mukaan. Jos olisin koko ajan kotimaassa, tuskin raittiina kulkisin.

        Luonteen heikkoutta. Itse en ole alkoholia käyttänyt ikinä, en koti enkä ulkomailla. Kaverini koostuvatkin muista kun juopoista.

        Kansallisuus, sukupuoli ja asuinpaikka kertovat ihmisestä yllättävänkin paljon.

        Itse en pidä Kontulassa asuvaa 40vuotiasta Suomalaista miestä joka lomailee Tallinnassa, Samanlaisena kun ruotsalaista samanikäistä, joka asuu westendissä ja lomailee Monacossa ?


      • ei kerro mitään
        ei ihan samanlaisia kirjoitti:

        Luonteen heikkoutta. Itse en ole alkoholia käyttänyt ikinä, en koti enkä ulkomailla. Kaverini koostuvatkin muista kun juopoista.

        Kansallisuus, sukupuoli ja asuinpaikka kertovat ihmisestä yllättävänkin paljon.

        Itse en pidä Kontulassa asuvaa 40vuotiasta Suomalaista miestä joka lomailee Tallinnassa, Samanlaisena kun ruotsalaista samanikäistä, joka asuu westendissä ja lomailee Monacossa ?

        Noilla spekseillä tiedät iän, sukupuolen, asuinpaikan ja lomakohteen mutta et tiedä minkälainen se mies on ihmisenä, kaverina, puolisona tai isänä. Sehän saattaa olla ihan psykopaatti sovinisti-sadisti se svedu ja se Kontulan mies voi olla reipas, ahkera ja hyvä mies joka tekee nuorisotyötä ja jolla on paljon kavereita ja kaunis vaimo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      333
      3125
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      70
      1424
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      162
      964
    Aihe