Jennan huutaminen

Äly hoi

Keskenkasvuista ottaa nokkiinsa saamastaan kritiikistä, joka aivan oikeutetusti koskikin järjetöntä huutamista ja kaakatusta. Eivät ne ole tahdosta riippumattomia ominaisuuksia, vaikka talon sisällä muutama einstein näin aivan vakavalla mielellä pohtikin. Äly hoi, huutaminen ei ole kenenkään persoonaa, tai asia jolle ei vaan voi mitään. Se on valintakysymys huutaako kuin pikkukakara, vai pitääkö suutaan soukemmalka ja käyttäytyy ikäisensä tavalla.
Ja jokainen saa todellakin perustella äänensä miten haluaa, siinä ei ole kenelläkään mitään ihmettelemistä.

20

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä! Jos huutanut koko ikänsä, eihän se irrallaan kulkis.

    • zorro108

      Älä huutaa! Älä huutaa!! ;)

    • Jenna on tyhmä lapsi

      Saakait sitä antaa pisteet millä perusteella hyvänsä. Jos joku antaa 2 pistettä sillä perusteella ettei pidä jonkun rumasta naamasta niin mitäs sitten. Jennan mielestä ei saa antaa pisteitä kun on ollut ruma alusta asti.

    • kolme on paljon yyyy

      Talossa on kolme kiljukaulaa ja yksi joka kiljuu kun luetaan ohjeita tai telkkarista tulee jotain.Annan kaklatin on aina äänessä ja helikopterit heiluu.jessus sen paskasia ja risoja vaatteita.

      • Naamat kiinni

        Annalla on järkyttävä tapa huutaa "yyyy yyyy yyyyy" korvia vihlovalla korkeudella. Kukaan huutaja ei rahoja ansaitse, vaikka sit Tuulikkikin ennemmin. Jonathankin huutaa kuin mielipuoli, ei uskois että on jo 34-vuotias aikuinen mies! Mitä keskenkasvuista huutosakkia koko porukka?


    • hiljausuus

      Mitin vaan mikä on kasvatus kotona ollut, vai huutaako koko sakki. Ei ainakaan voisi asua kerrostalossa tommoinen porukka.

    • Åke Båke

      jonathan vaikuttaa vähän raivohullulta tyypiltä.Silmät tuijottaa pelottavasti,eikä hermoja laisinkaan.Tosi järkyttävä tyyppi.Ihmettelempä mitä tekee siviilissä ja miten pärjää muiden ihmisten kanssa.

      • tuijotus:)

        Samaa olen katsonut alustaasti, luulin et on aineissa, mut onkin luonnostaan pönttö sekasin.


      • 475968
        tuijotus:) kirjoitti:

        Samaa olen katsonut alustaasti, luulin et on aineissa, mut onkin luonnostaan pönttö sekasin.

        Luulen et on käyttänyt kamaa niinpaljon et on hermot menneet tuohon kuntoon, hullun tuijotus silmissä.


      • Hui kauhistus
        475968 kirjoitti:

        Luulen et on käyttänyt kamaa niinpaljon et on hermot menneet tuohon kuntoon, hullun tuijotus silmissä.

        onneksi on muitakin saman asian havanneita. Minulla vois jopa pelottaa talossa oleminen tuollaisen tuijottajan kanssa.


    • Moukar1

      Mitä voi odottaa tyypiltä, joka ei 34 vuoden ikään mennessä saanut loppuun suoritetuksi mitään muuta kuin pelkän peruskoulun, ei paljon mitään.

      Juuri sellainenhan tuo lapsellinen "ratsastaja" eli 34 vuotias Jonathan on.
      Normaali ihmisillä on tuossa iässä jo oikea ammatti, omistusasunto, kunnolliset tuloy ja muutenkjin asiat kunnossa, mutta onko Jonathanilla?

      Ei ole, eipä todellakaan vaikka hän itse varmasti pitää itseään hyvinkin korkeassa arvossa.
      Suomen tulevaisuus olisi todella kamala, jos kaikki muutkin olisivat samanlaista huuhaa sakkia kuin nuo BB talon nuoremmat asukkaat.

    • Viihdettäkö

      Kenen tuloihin tai elämään puuttumatta, mutta onkotämä enää viihdettä.

    • Hirvittävää

      Talossa on kolme kiljukaulaa, joiden äänet saisi hiljentyä ensi sunnuntaina: Jenna, Jonathan ja Anna. Lisäksi J & J ovat hirviöitä käytökseltään.

    • Rääkkyjä-Jenna ulos

      Jos tuo Jenna olis minun lapsi, hakisin sen pois talosta, läimisin pitkin korvia ja toimittaisin nuorisokotiin oppimaan käytöstapoja.

    • Ei ääniä!!!

      Jennalla on pakonomainen tarve olla koko ajan huomion keskipisteenä! Rääkyy, että varmasti kameroille ja muille asukkaille kuuluu, että MINÄ olen nyt äänessä!
      Toivottavasti (?) joskus vielä aikuistuu, ja suuuuresti häpeää esiintymistään koko Suomen edessä! Tänään laitetaan kakara kotiseudulleen opettelemaan elämistä!

      • Surkeeta on

        "MIE KYLLÄ SANON MIELIPITTEENI, TURPA KIINNI!"
        Eipä tajua likka, kuinka ääliömäiseltä kuulostaa, ja kuinka hänen ns. mielipiteensä on muutenkin pelkkää Jonathanin peesaamista.
        Äitinsäkin on varmaan tyytyväinen, kun on likka ollut päivähoidossa jossain muualla, on äitiparan hermot saaneet levätä. Tosin nyt saa äiti varmaan hävetä silmät päästään, kun tytär on nolannut itsensä oikein koko kansan silmien edessä. Haukkunut, huutanut ja räyhännyt vanhemmille ihmisille, ollut panopuuna jätkälle kun ei parempaakaan ollut saatavilla jne jne.
        Eipä noita varsinaisesti suuriksi meriiteiksi voi nuoren tytön elämässä kutsua.
        Mahtaakohan osata itse hävetä ollenkaan.


    • Kissin naru

      On järkyttävää kun aikuisikään ehtinyt tyttö puolustelee käytöstään sillä, että on aina ollut tämmöinen. Ei siis halua lainkaan kehittyä ihmismäiseen ja toisia ihmisiä arvostavaan suuntaan?. Ynisee ja huutaA se Annakin kuin vasikka, mutta on sentään hyväntahtoinen hössö, ei ilkeä ja tyhmä.
      Tuntuu, että jennalla ei ole miehen mallia laisinkaan eikä ketään sellaista joka opettaisi hänelle tapoja ja vähäsen rajoja.
      Tuulikille suunsoitto oli sitä luokkaa, että moista röyhkeyttä hyvin harvoin tapaa.

      eI MINKÄÄNLAINEN PARISUHDE ONNISTU TUOLLA KÄYTÖKSELLÄ JA SITÄ VÄKISIN TOIVOOKIN, ETTÄ EDES dANI TULISI JÄRKIINSÄ EIKÄ ALKAISI HOUKUTELLA TÄTÄ KESKENKASVUISTA ETElÄÄN. Parisuhde ei voi toimia kuin sen juputuksen ajan ja silloinkin se toimii huonosti kun nainen on vain objektina.

      • Tyhymempi hetelmä

        Ei se mikään parisuhde ollutkaan. Kyllä se oli ihan vaan yöllinen petisuhde, eikä näyttänyt olevan hääppöinen sellainenkaan.
        Vällyjen väliin kelpaa mikä vaan, tyhmempikin, miehille varsinkin.


    • turkuseen hiiiiiiiii

      uhu työnnä dani vieklä sentti. jenna ei tunnu missään mennään turkuun.hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • oma itsensä

      Oma itsensä on hyvä olla, mutta sellaisella tavalla että muillakin on tilaa ja voivat olla omia itsejään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe