Suomalainen lainsäädäntö on rajoittanut ansiokkaasti joka käänteessä alkoholiin liittyvää mainontaa. Nyt jo jonkinaikaa kaupallisten kanavien mainonnassa on ollut hyvin iljettäviä piirteitä. Usein radiossa ja televisiossa on erilaisten seksiin liittyvien kauppojen ja välineiden mainoskia. Koska näihin epäsiveellisiin ja iljettäviin mainoksiin saanaan jonkinlaista kuria? Tässähän on ilmeinen riski että nämä voivat johtaa ihmisten seksuaaliseen aktiivisuuteen ja kaikenlaiseen rietasteluun ja avoimuuteen seksin suhteen. Tiede.fi lehdessä oli miellyttävä artikkeli ihmisten suhtautumisesta seksiin, huomattava osa nuorista pitää seksiä vastenmielisenä, ja pariskunnillakin saattaa olla kuukausia taukoa seksin harrastamisessa. Tälläiseen positiiviseen kehitykseen nähden on täysin käsittämätöntä että lainsäätäjät eivät puutu asiaan.
Mainoksista
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576