Lauluja 100 taulussa, jotka riittävät kun sanat eivät.
Mistähän ihmeestä teevee on saanut tuohon ohjelmaan idean?
Kuka voikaan olla heidän ihanin innoittajansa?
Onko kyseessä pelkkää musiikki-videota, vai onko myös sanatonta rakkautta?
Jospa se on ajatuksien ketju, joka askarruttaa jokaisen meidän mieltä, ja saa
sanatonnakin tunnustamaan jotenkin jotain.
Historia, Luonto, Dokumentit, Yhteis-kunta...
Mihinkä kategoriaan ohjelman laittaisit?
https://www.youtube.com/watch?v=7ZivWDN98XM
YLE.fi
"SuomiLOVE 15.11. alkaen"
H.
Suomi_LOVE
109
349
Vastaukset
- ent. siivoojaparka
Alkaa vaikuttaa vainoharhaiselta, mutta mistä se mahtaa johtua, että aina kaikkein kurjimmilla sadeilmoilla saan olla Callen ulkoiluttajana. Heti viideltä yöllä... Eilen ruuhkautui kolmekin koiraa luokseni sadetta pitämään. Eipä silti, Tykkään Callesta ihan mahottomasti. Ai niin, ketjun aiheko oli rakkaus. Rakastan sitä.
http://www.youtube.com/watch?v=jK0u-wCtjhk - Hei kun keikuskelen
Voi kun en teeveestä piittaa. Vuosien teeveettömyyden jälkeen ostin viime keväänä teeveen ja nyt puolisen vuoden jälkeen voin todeta, että olipas turha ostos. Ei huvita ollenkaan sitä vahdata. Tanssii Tähtien kanssa, sitä oon sunnuntaisin katsonut ja siihen se katselu jää.
Joten en ymmärrä laisinkaan aloittajan sanomaa.
Olisit laittanut jonku esim. Kaikuja elämän avaruudesta :DDDDD
Luin edellisen kirjoittajan, siivoojaparan, koiranulkoiluttamisesta ja knaps jostain elämäni avaruudesta tuli hiljainen Kaiku, joka voimistui siinä määrin, että se täytti koko pääni muistiosaston.
Meidän Tanskandoggi-tyttönen oli viisas ku mikä. Päihitti jopa monet ihmisetkin. Kyllä kyllä, on se niin.
Nimittäin Aina, kertakaikkisesti AINA, kun mieheni meni yötöihin ja minä köllähdin yksin nukkumaan, niin joka yö, joka ikinen yö, tämä koira herätti minut ja ilmoitti, että on kauhia kova pissuhätä. Jouduin siis nousemaan ylös ja päästämään pihalle pissulle. Talvipakkasella ovenraossa seisoin ja yritin tihrutella missä se koira ny menee. Ei näkynyt. Hiljaista oli ja pimeää.
Loppujen lopuksi olin pakotettu avaamaan suuni ja huutamaan "ANNETAAN".
Tuo "annetaan"-sana oli taikasana. Taikasana sai aikaan sen, että koira viuhahti salamana takaisin kotiin ja juoksi suoraan jääkaapin oven taa odottamaan, että antaisin sieltä jonkun namupalan.
Miehelleni valittelin, kun aina jouduin viemään yöllä koiran ulos, eikä koskaan ikinä ever ever ever hän joutunut, koska koira ei herättänyt hänen kotona ollessa, vain silloin, kun hän oli yötyössä.
Siinä yks kylmä talvi meni minun värjötellessä ovenraossa.
Erään kerran pääni raksutti ja ilmoitti minulle, että koitahan nyh tuumia ja sytytä lamppus.
Mä sytytin.
Lopputulos:
Tää koira ei herättänyt minua pissuhädän takia, vaan sen "annetaan"-sanan takia.
Kaikki kävi näin:
Koira nauroi viikseensä, kun mieheni lähti töihin. Odotti, että minä nukun ja tuli sitten herättämään. Se tiesi, että jos tarpeeksi kauan aikaa kököttää pihan perällä, niin minä sitten huudan taikasanan.
Koira näet meni hopeapajun taakse piiloon. Seisoi siellä ja vahtas puunrungon takaa minua ja odotti huutoani.
Mieheni ei olisi mitään "annetaan"-sanoja huudellut eli olisi ollut typerää herättää häntä.
Oliko kiva juttu :)
Nyt lopetan kirjoittamisen.
Tiedän, että olet pahoillasi tästä aivan liian lyhyestä kirjoituksesta.
Mut ku nyt en keksi muita sanoja.
Otsikossasi on love-sana.
Laitan siis lovemusaa.
Ja taas tulee tosi hienoa musiikkia ja taitavaa soittamista.
https://www.youtube.com/watch?v=mZapeCW_QPY - -iczz-o
Rakkaus olisi herättänyt tunteita, ei mikään lovettaminen.
No nyt minulle vihdoinkin selvisi miksi hunkszin kirjoitukset ovat minulle täyttä hepreaa. Nehän ovat kooste suomalaisesta tv:stä ja ohjelmista mitä hän katsoo.
Jos minun viestini viime yönä ärsyttivät muutaman vieraskielisen hyvänyön- toivotuksen takia niin paljon että koko ketju joutui poistoon niin minä vaadin tasapuolisuuden nimessä että nää tv-kieliset mongerrukset bannattasiiin myös. Ei tuu kuinpaha mieli. kun niitä lukee.
;)
mvh,
PAi niin piti kuullemma lovettaa....no tässä sitten sitä.
https://www.youtube.com/watch?v=mrGZmTlOCr4
No voi sun...
Aloituksen tarkoitus on keskustella keskustelu-palstojen vaikutuksesta television
tarjontaan.
Tässä minun aloituksessani lähinnä mainitsemani ohjelman sisällöstä.
Perinteisesti minuunkin saa viitata.
Anteliaastikin.
Vaikkapa koirana, tahi kieli-nerona.
Olenhan varsinainen smoke-a-houndas.
Yhtään en kuitenkaan ole telkkarin ystävä sillee.
Mutta tuota ohjelmaa tulen seuraamaan hiukan.
Minkälaisia murheiden-murtama-mysteereitä se sisältää.
Yritän kommentoidakin kirjoittajia vähän useammin kuin yleensä.
Edelleen kuitenkin perinteisin yhdistelmä-kommentein.
Koskaan en ole nähnyt elokuvaa Kyyhkysistä.
Joku Tippi Hedren nousi kyllä mieleeni.
Vaalea oli, ei harmaa.
Myrsky-luodosta kyllä.
yst.
H.- Hei kun keikuskelen
"hunksz"
Pistt... hei missä on sun musiikkilinkkis häh?
Ekana yks tekee musa-aloituksen ja sitten alkaa jotain kimppakivaa harrastamaan
ja unohtaa koko musiikin.
Kimppavastaukset on kyllä tosi tympeitä.
Jos ihminen on niin laiska, että ei viitsi muuta ku kimppailla, niin miten siinä sitte vois kamppailla, ku ei edes tiedä kuuluuko itte siihen kimppaan.
Ihan on tyhmää, ma sanon.
Ja edelleen tosta teeveestä.
Mistä heevetin ohjelmasta kirjoitat.
Mikä päivä, mikä aika, mikä nimi, mikä kanava.
Onko tää nyt niin vaikeeta.:) Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"hunksz"
Pistt... hei missä on sun musiikkilinkkis häh?
Ekana yks tekee musa-aloituksen ja sitten alkaa jotain kimppakivaa harrastamaan
ja unohtaa koko musiikin.
Kimppavastaukset on kyllä tosi tympeitä.
Jos ihminen on niin laiska, että ei viitsi muuta ku kimppailla, niin miten siinä sitte vois kamppailla, ku ei edes tiedä kuuluuko itte siihen kimppaan.
Ihan on tyhmää, ma sanon.
Ja edelleen tosta teeveestä.
Mistä heevetin ohjelmasta kirjoitat.
Mikä päivä, mikä aika, mikä nimi, mikä kanava.
Onko tää nyt niin vaikeeta.:)"Hei kun keikuskelen"
Koirako on silmäsi nuollut rakas ystävä?
YLE.fi
Kohdallani musiikki-aloitus on heikkoa jäätä.
Varon siksi näyttelemästä itseäni.
Tai siis, ainahan olen itseni ollut, mutta näyttelen siis tässä tilanteessa vain
pientä osaa.
"Pii, pii, pikkuinen lintu...
mistäs tiesit tänne tulla.
Tulin pitkin turun tietä,
hämeen härkäin hännin päillä."
Laula sinä, omin sävelin :)
H.- Hei kun keikuskelen
hunksz kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Koirako on silmäsi nuollut rakas ystävä?
YLE.fi
Kohdallani musiikki-aloitus on heikkoa jäätä.
Varon siksi näyttelemästä itseäni.
Tai siis, ainahan olen itseni ollut, mutta näyttelen siis tässä tilanteessa vain
pientä osaa.
"Pii, pii, pikkuinen lintu...
mistäs tiesit tänne tulla.
Tulin pitkin turun tietä,
hämeen härkäin hännin päillä."
Laula sinä, omin sävelin :)
H."hunksz"
Oukkidoukki, kiitos vastauksesta.
Luin uudelleen aloituksen ja aloin löytämään jotakin itua siihen.
Googletin SuomiLOVEN ja luin mitä pitää sisällään.
Varmaankin kiva ohjelma, jotka tuon tyyppisestä tykkäilee.
Mun kohdalla se ei kolahtanut.
Ja kovin huonoon aikaa se tulee. Lauantaisin kymmentä yli seitsemän.
Harvemmin oon kotona tuohon aikaan lauantaisin. Mitä mä täälä yksin könnäisin, kun voi rillutella missä milloinkin.
- mimmimummi*
Varmasti hyvä musiikkiviihde ohjelma....osaavat juontajat...Hintikka-Villi....villeihin ajatusleikkeihin vie....
Mielenkiinnosta odotan... onhan se hienoa joillekin kokea suuri yllätys...vaikka
En mitään ...en ketään..alla ikivanhan aauuuringon...
https://www.youtube.com/watch?v=5AXylS1chdI - ent. siivoojaparka
Ettei ketju pääsisi liikaa villiintymään, niin laitan teille pienen aamuhartauden. "Jolla on korvat kuulla, hän kuulkoon. Jolla on silmät nähdä, hän nähköön".
e.sp (lähes pappi)
http://www.youtube.com/watch?v=XG8WFIRIdx4"ent. siivoojaparka"
Tää on maallista ohjelmaa tässä.
Joten nosta pääsi, erota kätesi ja nosta ne nypläämään nappuloita.
Ihmisten rakkaudesta Jesse sanoo:
Älä rakasta koskaan liikaa, liian paljon on heevetin tietä aina,
ota kohtuus syliisi, mieleesi paina.
Toivo anti on paholaisen, liian helppo se ihmisen ansa,
ota järkesi käyttöön, paras sillä on antaa parastansa.
Muista usko on vain sulle lohtunasi, koskaan ei oppaanasi,
elämä sinut luonut on, vaivu kuoloosi elämä rakastajanasi.
H.- ent. siivoojaparka
hunksz kirjoitti:
"ent. siivoojaparka"
Tää on maallista ohjelmaa tässä.
Joten nosta pääsi, erota kätesi ja nosta ne nypläämään nappuloita.
Ihmisten rakkaudesta Jesse sanoo:
Älä rakasta koskaan liikaa, liian paljon on heevetin tietä aina,
ota kohtuus syliisi, mieleesi paina.
Toivo anti on paholaisen, liian helppo se ihmisen ansa,
ota järkesi käyttöön, paras sillä on antaa parastansa.
Muista usko on vain sulle lohtunasi, koskaan ei oppaanasi,
elämä sinut luonut on, vaivu kuoloosi elämä rakastajanasi.
H.O-o-ou no!!!! Meitä on monta muutakin, jossain.
Siivoojaparka, välillä vielä siivoojaparka ja nyttemmin ent. siivoojaparka on pelkästään tullut pelastamaan 60 palstan kadotukselta. Rukoilen herran armoa.
e.sp (lähes pappi)
- ...
Mnaah.
Ikivanha aloitus, tästä keskusteltiin 50 palstalla ajat sitten. Sieltä kai YLE.kin ohjelmaideansa poimii.
Laitetaan LOVEa. Veltto Virtanen: Veltto ratsastaa jälleen:
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/veltto_virtanen_veltto_ratsastaa_jalleen_45219.html#media=45222
=DW="..."
Muista kuitenkin...mä elin silloinkin.
Ymmärrän että se harmittaa saattaa.
Tuska minusta muistuttaa:)
https://www.youtube.com/watch?v=BjgxUnuMMDc
H.
- Lorena*
Laitampa lusikkani tähänkin soppaan. Sanon vain tämän syksyn TV ohjelmiston parhaita on perjantaisin TV 4 KLO 20 VAIN ELÄMÄÄ ohjelma. Miten kaikkien esittäjien biisien sävelet ja sanoitukset lähtevät syvältä sielun sopukoista. Esittäjien karisma näyttäytyy monella tavalla. Ehdottomasti ohjelmiston parhaimmistoa. Valitettavasti ohjelman osio 4 päättyy pe 7.11.
Niinpä olen tullut sinuiksi näitten nyky räppien, poppien, hiphoppien kanssa. Esittäjät kuuluvat suorastaan korkea kulttuurisiin artisteihin, heiltä onnistuu sanoituksen noin vain entisen biisin säveliin.
V-M Loirikin on nuorentunut ohjelman aikana monilla vuosilla kun parran sänki sai lähteä, poskiin siveltiin varmaankin kaikkien aikojen Niveaa!
Tämä nyt on ohjelma minun makuuni, luonteelle ei taida voida enää mitään, olen sellainen vakavan huikentelevainen sangviinikko.- ...
Vain elämää sinällään ihan hauskis musaohjelma.
Jotenkin se nyt kuitenkin tökkii. Vaikka nyt perusformaatti onkin loistava, mä jotenkin en ole innostunut siitä. Välivuodella olevat tai muuten lakujohdanteiset eniset starat lässyttävät fanittamalla toinen toistestensa piisejä. Harvinaisen räikeetä rahastamistakin vielä.
Mutta mitä sattunut katsomaan, on siellä ollut loistavia vetoja, toisten hittipiiseistä Usein tullut vaivautunut olo, mutta ei aina. Olemassa paljon piisejä, jotka on esittäjiensä vankeja. Ihan hauskista, että joku piisi sovitetaan uusiksi ja sen esittää joku muu, kuin piisin tunnetuksi tehnyt artisti. Sitten on nämä ongelmatapaukset, just Loiri. joka on vaan artisti, siis piisit ei ole omia.
En nyt muista, ketä tälle kaudelle muita oli mukana, lähinnä Paula Vesala. Hiton hyv kamaa omasta takaa, heittää hiton hyvin muittenkin piisejä, pirun nättikin. Ja sitäpaitsi oikein hyvä tulkitsijakin.
Mutta ohjelmassa on jotain sellaista, että en vaivu xtaasiin sen vaikutuksesta. Melkein enenpi kiinnostaa toinen cover-show, toi WOF, mutta en sitäkään nyt erikoisemmin seuraa. Siinä kuitenkin kiehtoo, kuinka hiton hyvää laulaja.materiaalia näinkin pienestä maasta, kuin suomi oikein voi löytyä. Kun erittäin harvoin kuulee kenenkään laulavan missään, korkeintaan laupua kuulee hikiän kirkossa sunnuntaisin vierrenveisuun yhteydessä....
=DW= ... kirjoitti:
Vain elämää sinällään ihan hauskis musaohjelma.
Jotenkin se nyt kuitenkin tökkii. Vaikka nyt perusformaatti onkin loistava, mä jotenkin en ole innostunut siitä. Välivuodella olevat tai muuten lakujohdanteiset eniset starat lässyttävät fanittamalla toinen toistestensa piisejä. Harvinaisen räikeetä rahastamistakin vielä.
Mutta mitä sattunut katsomaan, on siellä ollut loistavia vetoja, toisten hittipiiseistä Usein tullut vaivautunut olo, mutta ei aina. Olemassa paljon piisejä, jotka on esittäjiensä vankeja. Ihan hauskista, että joku piisi sovitetaan uusiksi ja sen esittää joku muu, kuin piisin tunnetuksi tehnyt artisti. Sitten on nämä ongelmatapaukset, just Loiri. joka on vaan artisti, siis piisit ei ole omia.
En nyt muista, ketä tälle kaudelle muita oli mukana, lähinnä Paula Vesala. Hiton hyv kamaa omasta takaa, heittää hiton hyvin muittenkin piisejä, pirun nättikin. Ja sitäpaitsi oikein hyvä tulkitsijakin.
Mutta ohjelmassa on jotain sellaista, että en vaivu xtaasiin sen vaikutuksesta. Melkein enenpi kiinnostaa toinen cover-show, toi WOF, mutta en sitäkään nyt erikoisemmin seuraa. Siinä kuitenkin kiehtoo, kuinka hiton hyvää laulaja.materiaalia näinkin pienestä maasta, kuin suomi oikein voi löytyä. Kun erittäin harvoin kuulee kenenkään laulavan missään, korkeintaan laupua kuulee hikiän kirkossa sunnuntaisin vierrenveisuun yhteydessä....
=DW="..."
Oletko kokenut herätyksen aloituksessa mainittuun ohjelmaan?
"SuomiLOVE on musiikkiviihdeohjelma, jossa rakas ihminen yllätetään hänelle
tärkeällä suomalaisella kappaleella huippuartistin esittämänä"
Mainostan tässä itseäni huom!
Täytyyhän sinullakin joku läheinen olla?
Olisi kiva kuulla myös kenelle laulattaisit?
Kenelle et ole saanut sanotuksi?
Ei nimiä pliis, ei nimmareita.
Riittää vain joku kaltainen.
H.- Lorena*
hunksz kirjoitti:
"Lorena*"
Tuleehan mieleesi varmaan jotain vanhempaakin ohjelmaa?
Menneisyyttä kun riittää.
H.Hunksz!
Voi kun vaikee kirjoittaa nimmarisi, väkisin tahtoo jäädä tuo zeta lopusta pois!
Niin mitä vanhempaa ohjelmaa, ei ainakaan tangoa, valssia, jenkkaa ei polkkaa.
Jazz on ehdoton suosikki, kiva istua URBAANI CLUBIN JAZZ - illoissa. Muusikot tahtovat olla harmaantuneita, siksi rytmi hitaanpuoleista, niil´on aina kiire kotiin mamman luokse.
Ihmetellään porukalla, miksi harmaantuneet miehet suorastaan pelkäävät meitä viehkoja leidejä. Jos heille joku sanoo jotakin alkaa ääni väristä vastauksessa !
MOI ! - Lorena*
Lorena* kirjoitti:
Hunksz!
Voi kun vaikee kirjoittaa nimmarisi, väkisin tahtoo jäädä tuo zeta lopusta pois!
Jazz on ehdoton suosikki, kiva istua URBAANI CLUBIN JAZZ - illoissa. Muusikot tahtovat olla harmaantuneita, siksi rytmi hitaanpuoleista, niil´on aina kiire kotiin mamman luokse.
Ihmetellään porukalla, miksi harmaantuneet miehet suorastaan pelkäävät meitä viehkoja leidejä. Jos heille joku sanoo jotakin alkaa ääni väristä vastauksessa !
MOI !Perjantain aamusoitto aamukahvin painikkeena:
https://www.youtube.com/watch?v=qkrPHArE2jM
Sanat ja sävel plus artistit kuin silkkiä vaan ! Lorena* kirjoitti:
Hunksz!
MOI !"Lorena*"
Ohjelmaa, ei musiikkia.
H.
- ,,,,,,
Mitäs tässä nyt pitäs loveta? Maakin jäässä ja lunta päällä.
Televisiosta katson melkein aina uutiset jos olen kotona ja muutaman sarjan. Nytkin taitaa olla menossa Sydämen asialla, en ole katsonut.
Nuo lauantai-illan ohjelmat jäävät muilta kanavilta katsomatta, koska katson tv1:ltä luonto-ohjelmia tuohon aikaan kuin tuo "lovesi" tulee.
http://www.youtube.com/watch?v=09pna-4PTJk
No jaa, tänään voisi kuunnella musiikkiakin välillä.
Ikkunastani näkyy kaunis aurinkoinen pakkaspäivä ja lumiset puut. Auringon säteet kimaltavat kuuraisen koivun oksilla. Suomi-elokuva on niin täynnä kadonneita tunteita.
Tulee olemaan jännittävää seurata, josko uusi ohjelma enää vanhoja lauluja
vanhoille laulattaa.
Virtaako Olakaan enää.
Rauta-lankakaan vingahtaa saa.
Vaiko virkistäin raikuu stemma-laulu.
Liverpoolin ihanan nelikon.
Animaaliset synkät Burdonin Erkin.
Rollaattorit Jaggerin huulin herkin.
Kerrankin teevee osaa.
Nuoret juontajat pelottaa.
Pelkkää antaako huuhaata.
https://www.youtube.com/watch?v=TCUmSijiWxA
H.- sininen hämärä*
Rautalanka on mieleistä kuunneltavaa, joskin nuoriso väittää sitä vanhan aikaiseksi. Tango on vuosien varrella vaihtunut nopeampiin rytmiin, joskin on välillä ihan kiva kuunnella rauhallistakin musiikkia.
Luulisin että "korva suussa" tanssiminenkin on jo taakse jäänyttä tällä iällä, vaikka näkee sitä vieläkin joku vasta rakastuneet vanhemmatkin harrastavan.
Melkein kaikenlainen musiikki menettelee, nykyajan räppiä ja kitinää lukuunottamatta. Tai sitten korkealle menevä, laseja särkevä laulu tai sanoisiko paremmin kirkuva musiikki.
Tässä kuitenkin aivan äskettäin tullut kipale, olisko jopa aiheeseenkin sopiva.
http://www.youtube.com/watch?v=GEjV8Eg717k
Sitä kun on tuota rakkauttakin monenlaista sorttia olemassa.- sininen hämärä*
hunksz kirjoitti:
"sininen hämärä*
Mikä on näkemyksesi tulevasta ohjelmasta?
Se kun on se pää-aihe.
H.En sano vielä mitään.
- .Siilimuori
Ihmeellinen luonto yhteiskunnassa. Sanomattomien julkituomattomien tunteiden ja ajatusten tulkki. n.kun sanat eivät riitä tai niitä ei kykene lausumaa
https://www.youtube.com/watch?v=ELBfpg_6f1s - ent. siivoojaparka
Ohjelma voi jatkua. Calle olikin tosi vauhdissa tänään, vanha koira. Häääärlig vovve!
Vähän huolissani tämänkin laulajan hampaista. Minne ne on levinneet?
http://www.youtube.com/watch?v=aZUWvM_tRVM Kyllä se minun kohdallani menisi kategoriaan Historia, etsisin käsiini ensirakkauteni jota tapasin viimeksi vuonna 1979.
Vaihdettaisiin kuulumiset menneitten vuosien varrelta, ihmeteltäisiin kuinka toinen on vanhentunut kauniisti.. :)
Hän on monta vuotta nuorempi kuin minä, joten ehkä joutuisin hieman freesaamaan itseäni.
Voisi käydä niin ettei muuten edes tunnistaisi minua.
Paino nyt on kuitenkin pysynyt lähes samoissa lukemissa, ei tarvitsisi erilaisten fyllien läpi tuttuja piirteitä etsiskellä.
Mitähän laittaisin musiikiksi?
Vaikka tämä niiltä muistojen vuosilta.
http://www.youtube.com/watch?v=-zaf91XjUrY
Tai tämä.
http://www.youtube.com/watch?v=Wtotjd8zJdQ
Ja kuitenkin, tuo kaikki on pelkkää kuvitelmaa, ikinä en tuollaista tekisi, kunhan höpötän. :)
Mutta ohjelmaa saatan katsoa, vaikuttaa sen verran kiinnostavalta.- ent. siivoojaparka
Kun nostin katseeni, niin huomasin, että uskonnot ja uskomukset puuttuu aloittajan vaihtoehdoista.
Aamun sanana Psalmi 16:7-9
"Minä kiitän herraa, hän neuvoo minua, yölläkin kuulen sisimmässäni hänen äänensä.
Minä pysyn aina lähellä herraa. Kun hän on oikealla puolellani, minä en horju.
Minun sydämeni iloitsee, mieleni riemuitsee, minun ruumiini ei pelkoa tunne."
Yhtykäämme ylistyslauluun.
http://www.youtube.com/watch?v=0HoWlA55dzU
e.sp (lähes pappi)e.sp (lähes pappi)
Hieno aamunavaus, minulta unohtui omasta vastauksestani pääasia ja siihen kommentoiminen.
Se tulee tässä ja nyt:
Uskon vakaasti...
Uskon siihen, että teeveen ohjelmien suunnittelijat ovat seuranneet silmä kovana keskustelupalstoja ja vinkin täältä napanneet.
Ja vieläpä tietyltä nimimerkiltä, johtohahmolta, palstojen voimakkaalta ääneltä, aloitusten edelläkävijältä, Aloittajalta itseltään.
Amen.
Jos jatkaisin musiikilla, saattaisin laittaa soimaan virren 774, "Minua aina johtaa hän", mutta en laita.- ent. siivoojaparka
Anceli kirjoitti:
e.sp (lähes pappi)
Hieno aamunavaus, minulta unohtui omasta vastauksestani pääasia ja siihen kommentoiminen.
Se tulee tässä ja nyt:
Uskon vakaasti...
Uskon siihen, että teeveen ohjelmien suunnittelijat ovat seuranneet silmä kovana keskustelupalstoja ja vinkin täältä napanneet.
Ja vieläpä tietyltä nimimerkiltä, johtohahmolta, palstojen voimakkaalta ääneltä, aloitusten edelläkävijältä, Aloittajalta itseltään.
Amen.
Jos jatkaisin musiikilla, saattaisin laittaa soimaan virren 774, "Minua aina johtaa hän", mutta en laita.Rakas uskonsisareni! Mikään ei jää herralta näkemättä. Ei hiuskaan lähde päästämme hänen sitä tietämättään.
"Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän, hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli". Ps.34:19
e.sp (lähes pappi) ent. siivoojaparka kirjoitti:
Rakas uskonsisareni! Mikään ei jää herralta näkemättä. Ei hiuskaan lähde päästämme hänen sitä tietämättään.
"Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän, hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli". Ps.34:19
e.sp (lähes pappi)Kiitos, tuosta lohtuni saan, kun murhe täyttää maan
ja tukka päästäni katoaa.
Osaan vain muutaman säkeen Korkeasta Veisusta, sopineeko näin vakavaan aiheeseen.
Jotain sellaista, että Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei muista kärsimäänsä pahaa jne.
Tässähän tämä tuleekin, rinkulatukka laulaa:
http://www.youtube.com/watch?v=u4s6RNigcHU- ent. siivoojaparka
Anceli kirjoitti:
Kiitos, tuosta lohtuni saan, kun murhe täyttää maan
ja tukka päästäni katoaa.
Osaan vain muutaman säkeen Korkeasta Veisusta, sopineeko näin vakavaan aiheeseen.
Jotain sellaista, että Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei muista kärsimäänsä pahaa jne.
Tässähän tämä tuleekin, rinkulatukka laulaa:
http://www.youtube.com/watch?v=u4s6RNigcHUNih! Ja jotkut pitävät Raamattua satukirjana...
- ...
ent. siivoojaparka kirjoitti:
Nih! Ja jotkut pitävät Raamattua satukirjana...
Hohhoijaa.
Löysinkin hienon aloitukseen soivan kappaleen, eräästä toisesta satukirjasta:
Yusuf Islam - Yusuf's Cafe Session:
http://www.youtube.com/watch?v=YoPEmyZx8hQ
=DW= - ent. siivoojaparka
... kirjoitti:
Hohhoijaa.
Löysinkin hienon aloitukseen soivan kappaleen, eräästä toisesta satukirjasta:
Yusuf Islam - Yusuf's Cafe Session:
http://www.youtube.com/watch?v=YoPEmyZx8hQ
=DW=Kalliita ja kauniita sanoja, veljeni. Muuta päivänavausta ei enää tarvitakaan. Olen sanaton. Kiittäkäämme herraa jokaisesta aamusta, jonka saamme kohdata henkiriepu tallella.
http://www.youtube.com/watch?v=EAdIyNePYxs
e.sp (lähes pappi) ent. siivoojaparka kirjoitti:
Nih! Ja jotkut pitävät Raamattua satukirjana...
e.sp. (lähes pappi)
Satukirjana minä raamattua pidän, kauheitten satujen kirjana.
Ainakin yhtä pahoja juttuja kuin Grimmin veljesten kertomuksissa..
Mutta Korkea Veisu on kyllä kaunis ja korkea.- ent. siivoojaparka
Anceli kirjoitti:
e.sp. (lähes pappi)
Mutta Korkea Veisu on kyllä kaunis ja korkea.Minulla on hyvin vähän faktakirjallisuutta vaikka noita kirjoja on sängyn aluskin täynnä. Tästä kun vilkuilen ympärilleni, niin "Klassisk musik" taitaa olla ainut faktakirja. Ai niin, on tässä pöydän alahyllyllä suomi-ruotsi sanakirja, mistä koira söi kannet ja osan sivujakin melkein 40 vuotta sitten.
Mikä se olikaan tämän ketjun aloituksen aihe? ent. siivoojaparka kirjoitti:
Minulla on hyvin vähän faktakirjallisuutta vaikka noita kirjoja on sängyn aluskin täynnä. Tästä kun vilkuilen ympärilleni, niin "Klassisk musik" taitaa olla ainut faktakirja. Ai niin, on tässä pöydän alahyllyllä suomi-ruotsi sanakirja, mistä koira söi kannet ja osan sivujakin melkein 40 vuotta sitten.
Mikä se olikaan tämän ketjun aloituksen aihe?SuomiLove eli tv-ohjelma, johon aloittaja on palstajutuillaan antanut aiheen.
Anceli kirjoitti:
e.sp. (lähes pappi)
Mutta Korkea Veisu on kyllä kaunis ja korkea."Anceli"
...palstajutuillaan EHKÄ antanut aiheen. ...
Ajatuksena hauska, mutta en kuitenkaan ole "Pää"-aihe:)
Muistutan isän pojan pyh-häistä sanoista:
"Muista usko on vain sulle lohtunasi, koskaan ei oppaanasi,
elämä sinut luonut on, vaivu kuoloosi elämä rakastajanasi."
Poika on huumorin-tajuinen julmuudessaankin.
Ei ole hän teevee-ohjelma, ei ruma, ei kaunis.
Ei A-talk, ei A-hartauden sydämen-asialla.
Hän on rohkean-luova luoja.
Luo jokaiselle ihmiselle oman sarja-kuvansa.
Jokaisen omaan mieleen.
Niin Viiville, kuin Wagnerillekin.
https://www.youtube.com/watch?v=IwuO2dfqrF4
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
...palstajutuillaan EHKÄ antanut aiheen. ...
Ajatuksena hauska, mutta en kuitenkaan ole "Pää"-aihe:)
Muistutan isän pojan pyh-häistä sanoista:
"Muista usko on vain sulle lohtunasi, koskaan ei oppaanasi,
elämä sinut luonut on, vaivu kuoloosi elämä rakastajanasi."
Poika on huumorin-tajuinen julmuudessaankin.
Ei ole hän teevee-ohjelma, ei ruma, ei kaunis.
Ei A-talk, ei A-hartauden sydämen-asialla.
Hän on rohkean-luova luoja.
Luo jokaiselle ihmiselle oman sarja-kuvansa.
Jokaisen omaan mieleen.
Niin Viiville, kuin Wagnerillekin.
https://www.youtube.com/watch?v=IwuO2dfqrF4
H.HouHou.
Niinhän sie sanot, kun olet niin vaatimaton. :)
Fingerpori on kyllä hyvä sarjakuva, sen tasolle kun pääset niin sitten olet julmanrohkea luoja.
Voithan sie laulaa vaikka tämänkin:
http://www.youtube.com/watch?v=R_pEfNpluXw
Ja Huom.
YP.
Naurettavaa!
Hävettääkin.
Laitoin tuon ohjelman linkin suosikkeihini.
Mikä minua vaivaa?
Katselin eilistä peeässää.
En voi sille mitään että Marja Hintikka on sillee ihanampi.
S.Laine esiintyy liian malli-tyttö-maisen rutinoimisesti.
Ella Kanninenkin oli joteskin suloisemman-herttaisempi.
Laineen halista puuttuu luonnollisuus.
https://www.youtube.com/watch?v=jwcpXgbtSqk
H.- .Siiimuori
Jos sulla vaikka vielä on toivoa siitä et alat joskus tuntea jotain :).
- att2
Alku oli muisto siihen aikaan samoin tämä Haminasta 1961.
http://www.youtube.com/watch?v=tgv8B-eKUGM
Näin aika kulkee, muistot säilyy.
Med vänlig hälsning. - att2
Muistot alusta....
Muistan kaikki lähes soittajat, moniko elää..
http://www.youtube.com/watch?v=IYOZpCA4K78&list=PLyp9ykz0J0Nl1FAyDiMxRMbuXJ_3tQOYL&index=11.
Aika on kulkenut näkö muisti on hyvä.
Med vänlig hälsning.- Viaton sivullinen
"att2"
Tässä oli vielä soittajat nuoria, ripeitä ja ilosia, juhannuskoivuja oli rekvisiittana.
Hyvä valinta.
- mimmimummi*
Olen niin fiiliksissä vieläkin ....kun katsoin tuota Vain elämää... ihania artisteja...Paula Vesala yllätti minut täysin... en olisi ikinä tutustunut häneen muutoin...kun tämän ohjelman kautta....
Rakkauslauluun Johannalle on sanat tehnyt ....Paula vee.....
https://www.youtube.com/watch?v=ZnaQ0SZehFQ- ent. siivoojaparka
Aika hyvin. Just kuntelin erään toisen laulamana saman laulun. Minä olen ihan ihastunut tähän (amatööri?)laulajaan. Hänellä näkyy olevan toistasataa laulua juutuupilla, hyvin valikoituja, minun mieleisiäni kappaleita. Aluksi kuuntelin, että hyi mikä hirveä örisijä. Nyt ihan hurmiossa. Ei mitään orkesterimeteliä taustalla ja niin rauhallinen ja tunneherkkä ääni. Hän niinkuin ei laula vaan laulelee.
http://www.youtube.com/watch?v=Y5se7I5pKuc&index=5&list=PLC4962308E682F8B2 - mimmimummi*
ent. siivoojaparka kirjoitti:
Aika hyvin. Just kuntelin erään toisen laulamana saman laulun. Minä olen ihan ihastunut tähän (amatööri?)laulajaan. Hänellä näkyy olevan toistasataa laulua juutuupilla, hyvin valikoituja, minun mieleisiäni kappaleita. Aluksi kuuntelin, että hyi mikä hirveä örisijä. Nyt ihan hurmiossa. Ei mitään orkesterimeteliä taustalla ja niin rauhallinen ja tunneherkkä ääni. Hän niinkuin ei laula vaan laulelee.
http://www.youtube.com/watch?v=Y5se7I5pKuc&index=5&list=PLC4962308E682F8B2Olen myös kuunnelut näitä amatööri laulajia....muutamia hyviä ..persoonallisia laulajia...jotka itse tehneet videon
tässä on sitä jotain joka sopii myllertävään tunnelmaan
missä sit milloinkin myllertää :)
on meidän viihdekuoron ensi kevään ohjelmistossa.
- att2
http://www.youtube.com/watch?v=tdHNslr3YEo
Karjalassa niin muistot kuin eilen.
Humppa mestarin tunnen ... vähän aikaa siitä.
60 hyvä aika. - henrjii
Käkisalmen markkiloilla http://www.youtube.com/watch?v=CsGaa1-GmKk&index=1&list=RDCsGaa1-GmKk
- €ero
On aika herätä uuteen aamuun
http://www.youtube.com/watch?v=Wt7GjyTCM8s Aloittaja kysyy mikä häntä vaivaa?
Minä tiedän, hän on rakastunut ja haluaa tauotta kuunnella Love-aiheisia sävelmiä.
Hän on kauppareissullaan kohdannut maitohyllyn luona uhkean, muhkean ladyn. Kätensä ovat yht`aikaa kurottuneet kohti samaa maitopurkkia, liimautuneet toisiinsa eivätkä enää koskaan erkane.
Aaah, kuinka romanttista.
SuomiLove-ohjelman tähän kauteen ette ehtineet mukaan, mutta kakkososaan haette ja kerrotta koko tarinan meille ja koko Suomen kansalle.
Olen ymmärtänyt aloittajalla olevan laulunlahjoja ja jopa komean äänen, joten hän voi itse kajauttaa laulun armaalleen.
Teevee säästää siinä aika paljon.
Tässä lauluehdotus:
http://www.youtube.com/watch?v=TdCRMIGHt3YJotenkin sielua kihertää, kun saa salaiseen toiveeseensa vastauksen.
Tai pari...kolme...
Vaan minäpä pidättelin urheasti.
En katsonut sekuntiakaan nenä-päivää.
Vahingossa osui silmiini netistä tieteilijän karvaton naama.
Taitaa tarvita isoa Mistelin-oksaa hän nyt.
Katselin SL-ohjelman ennakoita hiukan epä-luuloisesti.
Ei tunnu oikealta että ystävyksiä laitetaan.
Samaa suku-puoltakin.
Varmaan tulee olemaan rotu-erojakin.
Eihän ne oikeeta rakkauta sillee oo.
Ei räytyä, ei kaipauksen tuskaa, ensi-suudelman muiston värinää.
https://www.youtube.com/watch?v=VadngOGKlP0
H.- Viaton sivullinen
Niiiiiiiin.
Ei räytyä, ei kaipauksen tuskaa, eikä ensisuudelman odotuksen värinää... - voi sääli
Joooo onhan noinkin että sielussa kihertää kun koko rakkauselämä on netissä.
http://www.youtube.com/watch?v=Te8Xom1BPUo
- .Siilimuori
Hyväntuulista huomenta LOVEA tämäkin jos niikseen sen ottaa :)
https://www.youtube.com/watch?v=z0qkUIFEtXM - ent. siivoojaparka
Kuunnelkaa nyt tätä ja pliiiiis tykätkää toisetkin tai sitten minulla on erikoinen maku.
http://www.youtube.com/watch?v=zU7JfODSG3k&index=32&list=PL5E6D44476C5DCAE5&spfreload=1 - Hei kun keikuskelen
Ensteks oli, sitten yhtäkkiä ei ollut.
Ensteks en edes meinannut, sitten aloinkin meinaamaan.
Piakkoin olisin ruvennut, mutta nyt ei tarvitse.
-Täh???
Noku ensteks oli kiirusta, sitten yhtäkkiä muuttu, ettei ollutkaan.
Enkä ensteks meinannut palstalle tulla, mutta sitten olikin aikaa tulla.
Piakkoin olisin ruvennut fiinityttämään itseäni, kaapista vähän parempia rettuja niskaan. Meikkien ja hiusten läträämistä.
-Häh???
Suurpikkujoulut tänään kuudesta kahteen. On Juha Tapiota ja Lauri Tähkää ja muita. Tuolla siis täällä Jäähallissa.
Menoni peruuntui ja nyt ei olekaan minnekään kiire.
No ei maailmaa kaada, vaikka olinkin valmistellut itseni juhlahumuun.
Kun Lovesta täs ketjussa jutellaan, niin ookkot (monikko ookko:sta :))
funtsineet Sääntöjä Rakkaudelle?
Anna Puu on.
Kannatan puuta. En kauhean raskasta.
https://www.youtube.com/watch?v=Hy9sAoPekvE - Lorena*
Rakkaudesta kait Lovessakin keskustellaan. Muistan hyvin sanonnan, sodassa ja rakkaudessa ovat kaikki keinot sallittuja - onkohan niin ?
Ehdottomasti pidän tästä Samulin ja Paulan duetosta jonka löysin Vain Elämää sivustoilat. Äänet sointuvat huikean hyvin esityksessä:
http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288762840777.html
Aivan sydäntä sykähdyttävä rakkauslaulu. Olis jännää ku olis ihqu-oikea puoskari Huu.
Pääsis näkeen eläviä mörköjä ja avaruus-pukuja tanssi-kilpailuissa.
Luonnollisia mini-hameita, eikä iän-ikuisia kimaltelevia hörhötyksiä.
Kuultas lauluja kuin rapulassa röyhtäileviltä rupi-konnilta.
Onneksi alkaa tää uusi sarja, joka kuvaa tavallisen ihmisen uskomuksia omasta
äänestään.
https://www.youtube.com/watch?v=NTymtAbaG08
H.- mimmimummi*
Vieläkin vähäsen vain elämää.... Jännästi tehty laulu.....ja esitys.
Rakkaus aiheesta...
https://www.youtube.com/watch?v=rKIdNPuN2B4 - ent. siivoojaparka
Ei voi olla totta! Kissakin hyökkäsi karkuun, eikä rauhoittunut vaikka selitin, että Lee Marvinille minä nauran enkä sinulle.
Mutta nyt ihan vakavana
http://www.youtube.com/watch?v=gW1SXPc-V1s&list=PL5E6D44476C5DCAE5&index=9 - mimmimummi*
Rakkaus on lumivalkoinen....niinkuin hanki helmikuisten aamujen....
https://www.youtube.com/watch?v=bJAoRmxZ5Q8 Tekniikka & Talous.fi
"Tasaisena pysyvä sydämen syke on paha merkki"
Muistakaa siis kesällä taas pukeutua pikku-tuhmasti.
Hyräillä pehmeästi vieraisiin pöytiin.
Viedä siten tuolit vieraitten alta.
Upottaa heidät suloisiin muistoihin, ajasta ennen hää-seremoniaa.
https://www.youtube.com/watch?v=1yH26dbUugk
H.- .Siilimuori
Tämä kipale nosti sykettä äsken kun sen autoradiosta kuulin. Ei kun nappulat kaakkoon ja tykyttelemään :)
http://www.youtube.com/watch?v=buWXHsYCI3M - ent. siivoojaparka
Ei taida vielä olla joulukuu, vai onko minulla taas jäänyt kalenteri kääntämättä vai olenko kääntänyt kaksi kerrallaan? Olisin oikeastaan halunnut laittaa tämän sen kaunisäänisen suosikkilaulajani esittämänä, mutta tällä kertaa tavoistani poiketen ja kinoksia odotellen; bone appetit.
http://www.youtube.com/watch?v=qcOoK_vR4b4 - att2
Näyy en saa olla mukana, koska Suomi on saristinen valtio vain onko lehti?
- att2
Om man ser den så.
http://www.youtube.com/watch?v=cc5Y6Z0B8yA
Kuin Haminassa 1961--kieli-- tannseissa. - Lorena*
Kun Vain Elämää ohjelma päättyi, pitihän minun vilkaista Googlesta millainen on
LOVE 100 - ohjelma joka alkaa 15.11-14. Uskoisin sen olevan hyvin kiinnostava ohjelma ainakin tämä näyte antoi ohjelman myönteisen. Tässä pienet maistiaiset, Googlesta linkki lainattu:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/10/09/vaimo-yllatti-ms-tautia-sairastavan-miehensa-katso-koskettava-yllatys
Ohjelma kertoo kohtaamisista kuka missäkin ja milloin kenetkin kohtaa. - Kaija-fani
Tässä todellista tunnetta. Ikuinen suosikkini, Kaija Koo tietenkin. Kuvaa tunteitani ja muistuttaa ulkoisestikin mua:))
http://www.youtube.com/watch?v=7noWdUvOGbUjoskus aina pääsee maistaan nuoruuden lähteestä maistamaan...
jäivät huulesi huulilleni tulikuumina polttamaan...
- .Siilimuori
Onpas niin sateinen LOVE-päivä taas .)
https://www.youtube.com/watch?v=C3rA8wUES70 Tänään koti-katsomot räjähtävät.
Palvelimet kaatuvat...
Hysteeriset täyttävät palstat ja terveys-keskukset.
Ambulanssit loppuvat kesken.
Jouto-mailla riittää Susille syötävää.
Riiputettua.
Ah! Sitä kyynelten tulvaa.
https://www.youtube.com/watch?v=TOM3osyIDL4
H.- Madame**
Tarkoitatko Studio 55 ohjelmaa aamulla.Olipa oikea jääärä susien puolustaja biologi. Hänen mielestä sudet kuuluvat pihapiiriin, kun ne tappavat lampaita laumoittain, johtuu siitä etteivät lämpaat tai koirat ja kissat ymmärrä lähteä pakoon.
Hupsista! Hirviä saavat kyllä rääkätä, ensin purraan kintereet poikki, sitten puolielävänä sudet repivät saaliista parhaat palat. Mahtaa olla kivuliasta hirvelle, biologi ei taas hirven kärsimyksistä mitään välitttänyt,kunhan susilauma saa hyvät paistit. Tämä arvon biologilta jäi huomioimatta. Kuka suojelee hirviä ja poroja ja omistajia susien aiheuttamilta vahingoilta.
Mielipiteeni, ei saa jämähtää inttämään samaa litaniaa, omaa ajatusmaailmaa on laajennettava keskusteluissa asian tiimoilta. Inttäminen on pysähtyneisyyden merkki. Madame** kirjoitti:
Tarkoitatko Studio 55 ohjelmaa aamulla.Olipa oikea jääärä susien puolustaja biologi. Hänen mielestä sudet kuuluvat pihapiiriin, kun ne tappavat lampaita laumoittain, johtuu siitä etteivät lämpaat tai koirat ja kissat ymmärrä lähteä pakoon.
Hupsista! Hirviä saavat kyllä rääkätä, ensin purraan kintereet poikki, sitten puolielävänä sudet repivät saaliista parhaat palat. Mahtaa olla kivuliasta hirvelle, biologi ei taas hirven kärsimyksistä mitään välitttänyt,kunhan susilauma saa hyvät paistit. Tämä arvon biologilta jäi huomioimatta. Kuka suojelee hirviä ja poroja ja omistajia susien aiheuttamilta vahingoilta.
Mielipiteeni, ei saa jämähtää inttämään samaa litaniaa, omaa ajatusmaailmaa on laajennettava keskusteluissa asian tiimoilta. Inttäminen on pysähtyneisyyden merkki."Madame**"
Ja Karhut purevat Mustikoita ja Puolukoita.
Villi-eläimet tappavat köyhien maitten kansalaisia laumoittain nälkään...
Ehkäpä aiheesta tehdään joskus uusi ohjelma-sarjakin.
"Kunnes kuolema marjat eroitti"
H.- ent. siivoojaparka
Kusligt, sanoisi ruotsalainen. Tuossa vieressä sohvallani lojuu tuon saman ja ainoan omistamani Hectorin LP:n kansi. Yöllä heräsin siihen, kun päässäni soi Hectorin Jäävalssi, enkä saanut sanoista kiinni. Niin paljon alkoi kiusaamaan, että nousi ylös ja kuuntelin tuon levyn ja sitten krooh-puh...
http://www.youtube.com/watch?v=KXzPD8xV3Lo ent. siivoojaparka kirjoitti:
Kusligt, sanoisi ruotsalainen. Tuossa vieressä sohvallani lojuu tuon saman ja ainoan omistamani Hectorin LP:n kansi. Yöllä heräsin siihen, kun päässäni soi Hectorin Jäävalssi, enkä saanut sanoista kiinni. Niin paljon alkoi kiusaamaan, että nousi ylös ja kuuntelin tuon levyn ja sitten krooh-puh...
http://www.youtube.com/watch?v=KXzPD8xV3Lo"ent. siivoojaparka"
Älä liioittele.
Nytkään eivät tahdoa uskoa sinuun.
H.- vai mitä
hunksz kirjoitti:
"ent. siivoojaparka"
Älä liioittele.
H.Antaa toisen yrittää ja olethan sä vähän siimaa löysännyt kehuskellen, se innostaa.
- ent. siivoojaparka
hunksz kirjoitti:
"ent. siivoojaparka"
Älä liioittele.
H.Ei tarvitse kenenkään uskoa, mutta väkisin laittoi katselemaan ympärilleen, missä se kamera on, kun näki Hektorin tukka pystyssä netillä ja sohvalla.
- mimmimummi*
Näiden tähtien alla elämme... rakastamme..kaipaamme.... toivomme....lähdemme...
näiden samojen tähtien alla.....
https://www.youtube.com/watch?v=1266lDd4loM Neljä päivää vielä.
On kuin odottelisi neljä tuntia.
Herkullisen rasvaista Karjalan-paistia.
Laakerin vihreätä...
Porkkanan punaista...
Pippurin kiukkuista puraisua.
Valko-Sipulia, kuin häiden hameen laahusta.
Kypsänä värisevää lihaa...
Katsoa rakastaan, kuin hän tänäänkin olisi.
https://www.youtube.com/watch?v=PdvhDM1Cqqg
H.- eetvard
Lovettaako sua noin kovin, paras antaa olla rauhassa se värisevän rasvainen Karjalan paisti.
Odotellessa:
https://www.youtube.com/watch?v=kpZKrOF2wBE
- .mollis
Tästä menee päänahka kananlihalle ja sydämestä nipistää.
https://www.youtube.com/watch?v=78aLi00SHC8- .Siilimuori
No oli kyllä aika vaikuttava. Ennestään outo tuttavuus minulle. Siis tuo Gandalf.
Otin tähän toisenkin. Kun kerta LOVE-ketju :)
http://www.youtube.com/watch?v=FialRbHnCpU
Mihin sitä lentäisi jos saisi siivet, vai pörräiskö vaan tässä asuinpaikan seuduilla.
Kauas on pitkä matka ja siivet saattaisivat uupua matkalla.
Huilata pitäisi välillä, laskeutua pelloille ja soille lepäämään.
Halpamatkailua, lennä omin siivin, niin kauan kuin jaksat.
Vuodet vaihtuu hiipien, ilta saapuu, voi tuntea jo tuskaa.
http://www.youtube.com/watch?v=OB_1upGhRyk- ent. siivoojaparka
Joku täällä näkyi säälittelevän, että jonkun koko rakkauselämä on netissä. Minusta niin liikuttavan empaattista, että meinaa tulla tippa silmään. Voisiko hän sääliä minuakin ihan vähän ainakin.
http://www.youtube.com/watch?v=lJb1ssF7040 Olen tosi huono säälimään ketään, joka ei tee mitään tilanteensa korjaamiseksi.
Mutta tässä jotain, joka herkistää jopa kaltaiseni kyynikon.
:)
http://www.youtube.com/watch?v=b_ILDFp5DGAVäärien vanhojen bändien elvytys-venytys ei teeveelle eikä katsojille kelvannut.
Hyvä niin.
Ajatuskin oli tuomittu kuolemaan.
Ihme että vielä herättelevät toivetta "uudistumisesta"
Pikkasen olen alkanut hermostumaan 100-lovesta.
Toivottavasti nais-laulajat kaikki eivät ole pii-pii-laulajia.
Vaan mukana on myös vahvan äänen omaavia.
https://www.youtube.com/watch?v=W-yRbzGRFfk
H.- Viaton sivullinen
"hunksz"
Vaarallisen ihana esitys. Voi aiheuttaa eteisvärinää. Viaton sivullinen kirjoitti:
"hunksz"
Vaarallisen ihana esitys. Voi aiheuttaa eteisvärinää."Viaton sivullinen"
Saas nähdä lauletaanko tuota.
Ja kenelle.
Jos lauletaan, niin toivottavasti varoituksella:
K-40
Vanhemmat kun laittaisivat nauruksi koko romanttisen kohtauksen.
Hymyillen antaisivat suudelman toistensa poskille.
H.
- ent. siivoojaparka
Taas sellainen teatteripöhnäpäivä, että saa varoa sieltä saamiaan impulsseja. Tällä kertaa pääesittäjän karaktääri oli oikea bitsch. Vielä jokunen kuukausi sitten Chicagon Roxie Hart olisi ollut suorastaan idolini. Jotain muutosta parempaan päin tullut.
http://www.youtube.com/watch?v=uTLAvaqAnCc- .Siilimuori
Mulla taas on laiskottelupäivä vaikkei sunnuntai olekkaan. Mut muuten biisin sanat sattuu kohilleen.
https://www.youtube.com/watch?v=RRCHhHvK0GM .Siilimuori kirjoitti:
Mulla taas on laiskottelupäivä vaikkei sunnuntai olekkaan. Mut muuten biisin sanat sattuu kohilleen.
https://www.youtube.com/watch?v=RRCHhHvK0GM".Siilimuori"
Hmp.f ... kaitpa tuo on naisen loogista romantiikkaa.
En usko että on ohjelmistossa.
H.- .Siilimuori
hunksz kirjoitti:
".Siilimuori"
Hmp.f ... kaitpa tuo on naisen loogista romantiikkaa.
En usko että on ohjelmistossa.
H.Hmp,f.........WTF, ei tuokaan.
Narttujen looginen romantiikka on nosussa joten voipipa hyvinhi olla. Toisin kuin koivu tai ranta jonkun karaktääri. - ent. siivoojaparka
hunksz kirjoitti:
"ent. siivoojaparka"
Birch?
Bitch?
Beach?
H.Tiedetään tiedetään. Tiedän mistä sanoista se bitch tuleekin. Aloin jo itsekin miettimään, mistä sanasta se s tulee. Beautiful, Intelligent... Kai sillekin joku hyvin kuvaava löytyy kun aikansa miettii.
- .Siilimuori
.Siilimuori kirjoitti:
Hmp,f.........WTF, ei tuokaan.
Narttujen looginen romantiikka on nosussa joten voipipa hyvinhi olla. Toisin kuin koivu tai ranta jonkun karaktääri.No jäin miettimään mikä ois. Oiskos tässä sitten potentiaalia sinne?
http://www.youtube.com/watch?v=Brja-lsTjws - .Siilimuori
.Siilimuori kirjoitti:
No jäin miettimään mikä ois. Oiskos tässä sitten potentiaalia sinne?
http://www.youtube.com/watch?v=Brja-lsTjwsTai tässä vaikka sitten sille itsemurhaajalle:
http://www.youtube.com/watch?v=Brja-lsTjws - .Siilimuori
.Siilimuori kirjoitti:
Tai tässä vaikka sitten sille itsemurhaajalle:
http://www.youtube.com/watch?v=Brja-lsTjwsEiku tämä piti olla:
http://www.youtube.com/watch?v=UFFm-6258co ent. siivoojaparka kirjoitti:
Tiedetään tiedetään. Tiedän mistä sanoista se bitch tuleekin. Aloin jo itsekin miettimään, mistä sanasta se s tulee. Beautiful, Intelligent... Kai sillekin joku hyvin kuvaava löytyy kun aikansa miettii.
"ent. siivoojaparka"
Bleach?
H.
- Hei kun keikuskelen
Oon ennenkin sanonut, että kuuntelen musiikkia usein niin, että mukana klapajavat sanat siirrän syrjään. Joskus hankala siirrellä, varsinkin jos joku laulaja hokee jotakin samaa hokemaa hokemasta päästyäänkin.
Eniten tykkään kuunnella musiikkia ilman sanoja. Voi köllähtää maate, pistää silmät kiinni ja sen hetkisen mielentilan mukaan päästää ajatukset seilaamaan sävelten mukaan. JOS laulussa on sanat, niin laulaja silleen väkisin tuppaa niitä sanojaan kuulijalle ja kuulijan pitäisi sitten ruveta kuuntelemaan juuri Sitä sanomista, vaikkei yhtään hutsituttaisi. Tai jos olis eri mieltä laulajan kaaaaaa.
Vaikka säveltäjä olis oman maun mukkaisesti säveltänyt omia ajatuksiaan, niin ilman sanoja sävelet eivät välttämättä saavuta kuulijaa. Jos kuulija alkaa vaan fundeeraamaan omia juttuja, niin mitäpä säveltäjä voi muuta, kuin sanoa, että Aijjjjaaaaaa noiko säää aattelet.
Laitan tämmösen kappaleen. Joku "Loveilija" voi rakentaa oman rakkaudellisen sanoman itselleen musiikin avulla. Tai rakennella rakastamalleen ihmiselle suloisia sydänkrimpsuja.
Minä kohta haen lautasella murkinaa tänne yläkertaan. Kuuntelen uudestaan tän laittamani kappaleen. Se olkoot ruuankulkemismusaa suun kautta vatsaan.
https://www.youtube.com/watch?v=T0FW4VCjOZI - mimmimummi*
Vähänaikaa sitten haettiin suomalaisia rakkauslauluja....listalle nousi myös Juicen ...Syksyn sävel....
Yhtä lausetta en voisi mitenkään allekirjoittaa.....se on ...Ole mulle väjän aikaa hän...
https://www.youtube.com/watch?v=XHS7Z6jyFik - madame*
Saas nähdä, nähdäänkö Paulau Koivuniemi Love satasessa. Tässä suorataan humoristinen näyte v 1976 Lieksasta joistakin lavatansseista ja ihan oikealla englannin kielellä:
https://www.youtube.com/watch?v=De8YKFvYitE
Mitäs pidätte, ainakin lievän hymyn laulu kasvoihin aiheuttaa, varsinkin kokonaisuutta ajatellessa. Näin ne ajat muuttuvat, me myöskin ajan mukana. - .Siilimuori
Jartsa varmaan näkyy, uskoisin :)
Tässä voisi olla hyvä:
https://www.youtube.com/watch?v=Oon_JbiKby8 - att2
Tavallaan alku kaikista parhain.
- att2
Isäni veljän vaimolle---tango, he ovat poissa kuitenkin täällä.
Aikaa ei ole "elämässä".
http://www.youtube.com/watch?v=KCFRJXbBCps
Näin on totuus.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627