Sapatin taloudellinen hyöty

liha+raha

Mitä muuta hyötyä sapatista on kuin taloudellista hyötyä papistolle ja organisaatiolle?

10

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tärkeää

      Viikottainen aivopesu on tärkeää ja tietysti sapattina jäsenistöltä pois kerättävä raha on vielä tärkeämpää.

      • TV1: ohjelmia

        Tänään torstaina 6.11. klo 22.00 TV1:n ohjelmia. Ulkolinja: Vatikaanin pankin skandaali. Katolisia pappeja syytetään muun muassa kavalluksesta, lahjuksista ja haureudesta jne....


    • pyh!

      Sua riivaa tuo valheen henki koko ajan.

      Sapatti on JUMALAN käsky.

      • pih!

        Adventistit rikkovat jatkuvasti sapattia.


      • Dokumentti
        pih! kirjoitti:

        Adventistit rikkovat jatkuvasti sapattia.

        "Tänään torstaina 6.11. klo 22.00 TV1:n ohjelmia. Ulkolinja: Vatikaanin pankin skandaali. Katolisia pappeja syytetään muun muassa kavalluksesta, lahjuksista ja haureudesta jne.... !

        Katsoin tuon silmiäavaavan dokumentin ja kannattaa kaivaa tuo ohjelma YLE ARENALTA muidenkin katsottavaksi.


      • kukkuluuruu....
        Dokumentti kirjoitti:

        "Tänään torstaina 6.11. klo 22.00 TV1:n ohjelmia. Ulkolinja: Vatikaanin pankin skandaali. Katolisia pappeja syytetään muun muassa kavalluksesta, lahjuksista ja haureudesta jne.... !

        Katsoin tuon silmiäavaavan dokumentin ja kannattaa kaivaa tuo ohjelma YLE ARENALTA muidenkin katsottavaksi.

        Oletko tajunnut että tämän palstan nimi on adventismi.
        Jos sinulla on älliä niin mene katoliset palstalle.
        Adventismi aiheuttaa pitkässä juoksussa sokeutta ja aivoissa vakavia muutoksia.


      • kukkuluuruu.... kirjoitti:

        Oletko tajunnut että tämän palstan nimi on adventismi.
        Jos sinulla on älliä niin mene katoliset palstalle.
        Adventismi aiheuttaa pitkässä juoksussa sokeutta ja aivoissa vakavia muutoksia.

        Monille näyttää olevan ihan adventismin ydintä se, että etsitään ja tuodaan julki muiden uskonsuuntien piirissä tapahtuneita väärinkäytöksiä ja häpeällisiä juttuja.

        Yksi tapa nostaa omaa päätään on tyrkkiä muita alemmaksi.


      • lesken kahiseva
        Dokumentti kirjoitti:

        "Tänään torstaina 6.11. klo 22.00 TV1:n ohjelmia. Ulkolinja: Vatikaanin pankin skandaali. Katolisia pappeja syytetään muun muassa kavalluksesta, lahjuksista ja haureudesta jne.... !

        Katsoin tuon silmiäavaavan dokumentin ja kannattaa kaivaa tuo ohjelma YLE ARENALTA muidenkin katsottavaksi.

        Adventtikirkossa 52 x sapatilla rahastus / vuosi.
        SDA ei ole kiinnostunut lesken rovosta vaan kahisevasta ja tämä on psstoreille mannaa.


      • palstoja seurannut !
        v.aari kirjoitti:

        Monille näyttää olevan ihan adventismin ydintä se, että etsitään ja tuodaan julki muiden uskonsuuntien piirissä tapahtuneita väärinkäytöksiä ja häpeällisiä juttuja.

        Yksi tapa nostaa omaa päätään on tyrkkiä muita alemmaksi.

        Oletko varma että oli adventisti ? Sama ilmoitus on ollut monella muullakin palstalla ! Esim. Helluntailaisten palstalla.


      • ei liity aloitukseen
        palstoja seurannut ! kirjoitti:

        Oletko varma että oli adventisti ? Sama ilmoitus on ollut monella muullakin palstalla ! Esim. Helluntailaisten palstalla.

        Mitä sitten?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe