Miksi en saa kopiotua musiikkiatiedostua( Win 7) MP:ssa CD-levylle? Tarkistin onko ko.albumi suojattu kopioinnilta, ei ollut. Mikä neuvoksi?
Media Player
pappratsi
6
109
Vastaukset
Kokeile CDBurnerXP ohjelmaa.
- hwist
Antaako MP mitään virheilmoitusta ?
- pappratsi
hwist:lle ei se pukahda minkäänlaista virheilmoitusta ei vain ilmesty ilmoitusta sisään laitetusta cd:ä.
vapuselle: onko CD Burner XP suomenkielinen, voisko se olla oletussoittimena?- sjin
Ei Media Player anna mitään ilmoitusta levystä.
MP:n vasemmassa laidassa näkyy levy, sitä klikkaamalla näet sisällön ja voit valita mitä kopioit.
On ja se ei siis ole videoidentoisto ohjelma vaan sillä voi laittaa koneella olevia biisejä CD levylle ja toisinpäin.
- pappratsi
Ok testataanpa se, kiitos Vapuselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376