uusi ihastus

Hopeinen pilvi

hei, olen ihastunut mieheen jota en tunne mitenkään entuudestaan. Hän tulee vapaa-ajalla silloin tällöin vastaan. Voisiko asia edetä välillämme, luulen että kiinnostus ei ihan yksipuolista ole.

1

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välillänne on jotenkin yhteyden etsimistä, tai etsiä siis eri vaihtoehtoja jotka auttavat eteenpäin. Sinä olet joutunut vähän tiukkaan paikkaan mutta mies on levollinen, tunteellista uudistumista jotenkin kun tuntee että jotain uutta ja jännää voi avautua. Teillä ei tule oikein olemaan toimintaa välillänne lähikuukausien aikana, ei ehkä ole mahdollisuutta, jokin ei ole selvää ja tässä on jotain heikkoutta, ratkaisematonta, mutta mies jotenkin olisi valmis kuitenkin vaikka kysymään sinua ihan treffeille kun jotenkin pahin on ohitse. Sinä näet mahdollisuuksia johonkin mutta jätät vähän tilanteen siihen kun olet jo tehnyt osasi ajattelet ja odotat parempia mahdollisuuksia. Ja kun katson eteenpäin vuoden toiselle puoliskolle niin siellä näkyy jotain positiivista välillänne, joko tapaat miestä jossain juhlassa tai sitten vapaa-aikana tätä positiivista toteutusta, näen siellä miehen suhteen vähän vakavuutta siinä että on käsittänyt jotakin mitä teillä voi olla välillänne ja että hän pohtii tilannetta ja että sinä jotenkin pääset ongelmien yli siellä lähinnä kommunikoinnin puolella jolloin pääset tuomaan itseäsi esiin. Tämä jää sitten vähän avoimeksi, jokin ei ole vielä valmista ja toisia katsotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe