matkaopas tuli :)!!!!!

emjpää

heippa taas rakkaat marmar sisaret :)
mä sain eilen matkaoppaan,viikon myöhemmin kun eräs ystäväni,ei ole reilua :)
mutta nyt iski taas aivan hirmu hinku marmariksen,voi kun pääsis heti mut on viel kovin pitkä talvi.
mut sitä jaksaa kun on jotain mitä odottaa :)
mutta onkos ihmisillä jo aikataulusuunnitelmia tämän ensi kesän reissun kans?
toivottavasti näen teidät kaikki matkamessuilla(ja niitä joita en näen matkamessuilla niin varmaanki sit viimeistää kesällä ;) ),ja sit ollaanki jo paljon lähempänä ensi kesää.
mutta ei minul juurikaan mitään asiaa ollut kuhan tulin hyvää mieltäni jakamaan,on se niin kiva kun marmaris on olemassa.koitetaanhan jaksaa syksy ja talvi .

6

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 999

      paikka on hyvä,vielä kun saisi paikalliset ihmiset hyviksi,niin sinne voisi taas mennä

      • Kalli

        maassa maan tavalla tai maasta pois. Tällä ajatuksella sinne voi hyvinkin mennä ;-)


    • Hullaantunut

      joo ois tarkoitus lähtee tossa kesäkuun 7. tai 14. päivä marmarikseen kahdeksi viikoksi... hotelli on tietysti metropol, mut jos sinne ei mahdu niin anatolia. millon oot itse lähdössä?? ja oisko jotain paikkoi mitä suosittelisit?? oltiin viime kesänä aika paljolti vaan rantakadulla wagabundossa ja sen viereisissä paikoissa.. vois ehkä ens kesänä tsiigailla crazy daisyn vaahtobileet, jos ne vielä on ja sit green housen.

      • emjpää

        itsellä lähtö vasta elokuussa,ja tarkoitus on olla 6 tai 8 viikkoa,miten saa nyt täällä päässä asiat järjestettyä.baarikadulta suosittelen lämpimästi b52sta ainakin,todella hyvä paikka :)
        ja crazy daisyn vaahtobileet on kyllä erittäin hauska lopetus illalle ;)


      • ööö

        Jos vaahtobileistä tykkäät niitä löytyy myös rantakadulta. High Endissä ja viereisessä Alcatrazissa oli ainakin. High Endissä taisi olla joka päivä viime kesänä!? High Endin partsilla myös break dance -esityksiä.
        Rantakadun fun pubeissa kannatta viettää alkuilta! Ryhmätansseja, tarjoilijoiden esityksiä ja Michael Jackson show jne. Riippuu paikasta... Mielettömän hauskaa menoa.
        Vagabundo oli ihan jees. Se Vagabundon suora oli mun mieleen! Bar-X:ssä ei ollut ihan mun tyylistä musaa, mutta oli kovasti paikallisten suosiossa. Salt'n'pepa ja Seaside parhaita. Seasidessa oli aina hyvin tanssilattialla tilaa, Salt'n'pepan porukka ykkösiä!
        Hauskoja reissuja kaikille!


    • auringonpalvoja

      itse olin aamulla jo ennen seitsemää odottamassa aurinkomatkojen oven takana myynnin alkamista.
      Kyllä oli pitkä jono kun ovet aukes 8.30.
      Onneksi meikä oli eka :-)
      Nyt on matka varattuna Metropoli hotelliin 5.7 kahdeksi viikoksi!
      Kyllä nyt talvi menee helpommin kun on jotain mitä odottaa :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe