PS4 PSN ei toimi! apua!

Missä vika?

Joo elikkä jostain syystä mun psn ei toimi. kaikki menee siihen asti hyvin kunnes pitäis toi sähköposti vahvistaa. Sähköpostiin tulee kyl linkki mutta se ei toimi. Tulee vaa et verkko sivu ei käytettävissä. sitku laitan siltä sivulta "tiedot" niin tulee : Google Chrome ei voinut ladata verkkosivua, sillä account.sonyentertainmentnetwork.com ei vastaa riittävän nopeasti. Sivusto voi olla pois käytöstä tai internetyhteydessäsi voi olla ongelmia.

Onko muilla ollu samaa ongelmaa ja olisko tietoo et kuinka pystyy ratkasta? PS4-tukeen oon ottanu yhteyttä mut sieltä kestänee niin kauan vastata ettei jaksais odottaa :p

60

5886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lewitzy

      Itse kirjauduin tietokoneella Sony networkkiin ja sieltä kautta lähetin uuden vahvistusviestin, sen jälkeen pääsin itse ainakin kirjautumaan.

      • Anonyymi

        Miten se vahvistus viesti lähetetään? Mä en pääse kirjautuu kun en osaa vahvistaa sähkö posta mulle on kyllä tullut se linkki mut se vie sinne plays station sivulle😖😖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se vahvistus viesti lähetetään? Mä en pääse kirjautuu kun en osaa vahvistaa sähkö posta mulle on kyllä tullut se linkki mut se vie sinne plays station sivulle😖😖

        Sun pitää ensin maksaa sakko ennen kun ne aukasee sen. ne lähettää tilinumeron postissa se tulee nigeriasta tai nokialta.


    • Megahertsi79

      Onkohan vika jo ratkennut?? Itselläni on sama ongelma.

    • hinkki l

      Liittäkää se linkin osoite selaimen osoiteriville, linkki ei toimi klikkaamalla

      • apuaa

        Mullakaa ei onnistu se ja vaikka meen tietokoneella tililleni ja lähetän uuden varmistuksen tulee silti 404 ja siinä ylhäällä lukee englanniks ja alhaal kai joksku arabiks


    • meneehermot

      joo mullakaa ei toimi. painan sitä tarkista nyt ja sen jälkeen tulee se error välilehti...

      • apuaa

        Jep oottanu monta kuukautta et pääsee pelaa nettii nii sit yhest painaluksest homma jäätyy :D :/


      • Anonyymi

        Www.playstation.com


    • meneehermot

      Jos jollai ois joku hyvä keino asian selvittämiseksi nii kertokaa toki... kopiointi ei toimi sama errori tulee etee joka kerta :D

      • apuaa

        Ja vaikka lähettää uuden varmistuksen silti sama homma


      • apuaa
        apuaa kirjoitti:

        Ja vaikka lähettää uuden varmistuksen silti sama homma

        Ooks saanu toimii?


    • meneehermot

      No e

    • meneehermot

      Varmaa pitää maanantaina soittaa tonne :D

      • apuaa

        Jep tai sit saattaa ehkä olla sen takii ku jouluaatto ja tuhansii ihmisii samaa aikaa yrittää kirjautuu :D


    • meneehermot

      Niin se voi kans olla

      • apuaa

        Joku nyt kertoo mitä pitää tehä


      • Anonyymi
        apuaa kirjoitti:

        Joku nyt kertoo mitä pitää tehä

        MENE PLAYSTATION STOREEN JA PAINA LISÄÄ LUOTTOKORTTI JA SIT PAINA LISÄÄ PELI JA WOLA.


    • meneehermot

      Sain toimii.. tein kokonaan uudestaa sen tilijutun uuteen spostii ja siin se hyväksy sen:D

      • apuaa

        Ok kiitti bro yritän ite koht :)


      • apuaa
        apuaa kirjoitti:

        Ok kiitti bro yritän ite koht :)

        Teitkö uuden profiilin vai mistä vaihdoit sen s postin?


      • apuaa
        apuaa kirjoitti:

        Teitkö uuden profiilin vai mistä vaihdoit sen s postin?

        Ja pysyks sul sen vanhankäyttäjän tiedot siel?


      • apuaa
        apuaa kirjoitti:

        Ja pysyks sul sen vanhankäyttäjän tiedot siel?

        Pääsin itekki :D


      • sama vika
        apuaa kirjoitti:

        Pääsin itekki :D

        Siis mä en ymmärrä... Mulla on kai sama ongelma tai siis kaikki onnistuu kunnes pitäis laittaa maakunta/lääni, sitten kun laitan sen ja paina valmis: "psn verkossa tapahtui kommunikaatio virhe". Osaisko joku auttaa, yritän siis päästä ps3:lla tehdylle psn-tilille.


      • apuaa
        sama vika kirjoitti:

        Siis mä en ymmärrä... Mulla on kai sama ongelma tai siis kaikki onnistuu kunnes pitäis laittaa maakunta/lääni, sitten kun laitan sen ja paina valmis: "psn verkossa tapahtui kommunikaatio virhe". Osaisko joku auttaa, yritän siis päästä ps3:lla tehdylle psn-tilille.

        Testaa tehä uus käyttäjä ja sit siihe pistät ne samat tiedot


      • sama vika
        apuaa kirjoitti:

        Testaa tehä uus käyttäjä ja sit siihe pistät ne samat tiedot

        Ok kiitti, kokeilen kohta. Ja eli jos teen noin niin kaikki kaverit ja trophyt on tallella?


      • apuaa
        sama vika kirjoitti:

        Ok kiitti, kokeilen kohta. Ja eli jos teen noin niin kaikki kaverit ja trophyt on tallella?

        Kyl pitäis mut onnistuiks jo?


      • fixaaja
        apuaa kirjoitti:

        Kyl pitäis mut onnistuiks jo?

        Oliskohan hakkerit asialla? Xboxilla taitaa ehkä olla sama juttu!


      • apuaa
        fixaaja kirjoitti:

        Oliskohan hakkerit asialla? Xboxilla taitaa ehkä olla sama juttu!

        Saattaa olla koska gta onlines ollu jo 6h jotai huoltoo :D pääsin sinne hetkeks ja sit lens ulos ja taas sanoo et huoltaa :D


      • boxi sanoo

      • Anonyymi
        sama vika kirjoitti:

        Siis mä en ymmärrä... Mulla on kai sama ongelma tai siis kaikki onnistuu kunnes pitäis laittaa maakunta/lääni, sitten kun laitan sen ja paina valmis: "psn verkossa tapahtui kommunikaatio virhe". Osaisko joku auttaa, yritän siis päästä ps3:lla tehdylle psn-tilille.

        MENE ASETUKSET JA SIELTÄ MAKSA JA VALMIS.


      • sama vika

        Että sillä lailla... noh eiköhän tuo korjata.


    • 15v poika

      Joo elikkä jos nyt ette tienny viel niin lizard squad hakkeroi psn ja xbox liven tänää päivällä en tiiä monen aikaa ku ite pelasin ghostii kokoaika ni mul toimi normisti mut kumminkin se on ny saatu fiksattuu ja hakkeri poistettuu verkosta eli aamulpääsee pelaan

      • sama vika

        Jes. Taidankii mennä heti pelaamaan. :D


    • fixaaja

      Eipä vieläkään näytä toimivan.

    • GeeTeeKuus

      Näyttäisi ainakin omalla kohdalla siltä että PS3:lla toimii PSN ja Gran Turismo 6:n online mutta PC:llä ei pääse kirjautumaan PSN:n eikä GT6:n selainversioon.

      PC valittaa yhteyden aikakatkaisua, PS3 sen sijaan kirjautui mielestäni ihan normaaliajassa PSN:n.

      • trubbadubba

        Menee vähän ohi aiheen, mutta jospa osaisitte auttaa ps 4 ja singstar... ääni tulee laulussa viiveellä enkä osaa millään säätää ääntä oikein. Osaisiko joku sanoa mistä johtuu?


      • apuaa
        trubbadubba kirjoitti:

        Menee vähän ohi aiheen, mutta jospa osaisitte auttaa ps 4 ja singstar... ääni tulee laulussa viiveellä enkä osaa millään säätää ääntä oikein. Osaisiko joku sanoa mistä johtuu?

        Mikki rikki?


      • apuaa
        apuaa kirjoitti:

        Mikki rikki?

        Äsken pääsin online mutta menin v ja en päässyt v onlinee ja kirjauduin koko ps4 ulos ja nyt en pääse takaisin kun kirjaudun sisään lukee kokoajan odota hetki ja sitten palvelimeen ei saatu yhteyttä aikarajan sisällä (NW-31456-9)


      • lurbens
        apuaa kirjoitti:

        Äsken pääsin online mutta menin v ja en päässyt v onlinee ja kirjauduin koko ps4 ulos ja nyt en pääse takaisin kun kirjaudun sisään lukee kokoajan odota hetki ja sitten palvelimeen ei saatu yhteyttä aikarajan sisällä (NW-31456-9)

        sama homma täälä.


      • Anonyymi
        trubbadubba kirjoitti:

        Menee vähän ohi aiheen, mutta jospa osaisitte auttaa ps 4 ja singstar... ääni tulee laulussa viiveellä enkä osaa millään säätää ääntä oikein. Osaisiko joku sanoa mistä johtuu?

        MENE ÄÄNIASETUKSET JA SIELTÄ VALITSET ULOSTULON JA SIT SÄÄDÄT VIELÄ PELIN ÄÄNIASETUKSET KOHDALLEEN.


    • Ärsyttää-!!

      Joo eli mulla on ongelmana se että se koko paska ei ees lähetä sitä s-posti ja oon tehny 5 uutta käyttäjää

      • apuaa

        Joo toi s posti juttu on kyl vituttava!


      • Anonyymi

        NO HUH ONPAS OUTOA, EIKÖ SONY OLEKAAN KORJANNUT VIELÄKÄÄN NIIDEN PALVELUA? KYLLÄ AINAKIN MINULLA TOIMI EILEN MUTTA TÄNÄÄN EI.


    • itte kurahai

      Perke|e minkä ne hakkerit teki, nyt GT6:n selainversion kaikki tekstit on vain Japaniksi! En ymmärrä hevonpersettäkään mitä ruudulla lukee :D

    • huhhuuh

      siis voi vittu mitä paskaa ensin palvelimee ei saada kahteen päivää yhteyttä sit ku saa sen hoidettuu ni nää ei voi lähettää sähköpostia sitte seuravaaks... kiva maksaa turhasta :) muistakaa kaikki jos ei korvauksia tule ni ne vaaditaan :D

      • apuaa

        No mua huolettaa eniten etten pääse enää mun käyttäjälle ton s posti jutun takia ku en sitä saanu omalla vahvistettuu mut ku laitoin toisen s postin nii pääsin jollai glitchil ettei tarvinu vahvistaa


    • kölperi

      Itselläni ei toimi PSN store vieläkään ps4:n kautta. WWW selaimella PS4:llä pääsee PSNetworkkiin kyllä kirjautumaan. Shadow of Mordorissa ei myöskään saa yhteyttä...

      • xdddddd

        Tää ei liity tähä asiaa yhtää mut voiks gta onlines invite onlys tulla special crate droppei :D


    • jusari

      mikä on koneesa vika kun ei tule sähköposti joka pitäs vahvistaa

    • Miten ton saa vahvistettua?? Mulle tulee kyllä se linkki sähköpostiin ja kun painaa sitä tarkista nyt niin tulee aina se error sivu.. yritin myös toiseen sähköpostiin; sama homma :( Millä ihmeen konstilla mä saan sen sähköpostin vahvistettua kun se linkki ei toimi millään?

    • kop.kop.jebs

      kopioi se linkki tai yritä jotenkin näppäillä,kopioi se linkki tai yritä jotenkin näppäillä, itse kop. ja pel. itse kop. ja pel.

    • zog

      Ostin eilen ps4:n ja sama ongelma itsellä. Vahvistus tulee sähköpostiin, mutta tarkista nyt linkki ei toimi. Kokeilin läppärillä ja pöytäkoneella sekä kahdella eri modeemilla. Viimeisenä kokeilin matkapuhelimen liittymällä(saunalahti 4g huoleton) ja sillä toimi tarkista nyt linkki välittömästi. Käytössä sama sähköposti kuin mikä minulla on ps3:lla.

    • Skskdkdkkzsk

      No mulla ei ees tuu sitä sähköposti viestii

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä aaetukset verkko ja sieltä lopeta psn tilaus.

    • Anonyymi

      ITSELLÄ SAMA ONGELMA, HALUAISIN PÄÄSTÄ PELAA FIFA 14 ULTIMATE TEAM MUTTA EI PÄÄSE SISÄÄN KUN VANHEMMAN ON TEHTÄVÄ SE.

    • Anonyymi

      Miten voi hyväksyä sen vahvistus viestin

    • Anonyymi

      Miten voin vaihtaa ps4 puhelin numeroani, koska minulla on minun vanha puhelinnumeroni tässä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe