talvivaaraton

konservatiivi1

v. 2003 oli voimassa pyhäkolminaisuus. Pääministeri Vanhanen kepu, Ulkomaankauppaministeri Lehtomäki kepu ja Kauppa-ja teollisuusministeri Pekkarinen, tietenkin kepu. Ja niinä aikoina syntyi suuri, kehuttu ja palvottu Talvivaaran kaivos. Nyt useat järvet ja vesistöt ovat saastuneet, 80000 piensijoittajaa menettä rahansa. Urakoitsijat nuolevat näppejään. Työntekijöiltä menee työ ja talot. Valtion kassa vajuu muutamia satoja miljoonia. Herää kysymys, vieläkö ketään kiinnostaa äänestää kepua seuraavissa vaaleissa, ei minua ainakaan.

8

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masalahti

      voi voi äänestämälläkö te KUHMOLAISET elätte. HEI HALLOO HELSINKI YHTYEEN BIISIÄ KANNATAS KUUNELLA .Nyt on myöhästä kun on paskat housussa. VOI VOI TEITÄ RUKKIA MUT TUUN KUHMOON TAKASI JA KATOTAAN PAULAN TEKEMISET JA TEKÖMÄTTÖMÄT TYÖT. saatanan rosvot.

    • Sikana 42 vuotta
      • Hiiteen

        Lehtomäki asettuu keväällä ehdolle helsinkiin kun luulee,että siellä on niin tyhmiä äänestäjiä että hän menee läpi. Veronmaksajien kukkaro ei kestä enää yhtään lehtomäkeä eikä vanhasta tähän maahan. Eikö näillä ole mitään vastuuta tekemisistään? Pitäisi lailla kieltää ehdokkuus tämmöisiltä tyypeiltä joiden jälkien siivous vie vuosikymmeniä.


      • Soinin aika
        Hiiteen kirjoitti:

        Lehtomäki asettuu keväällä ehdolle helsinkiin kun luulee,että siellä on niin tyhmiä äänestäjiä että hän menee läpi. Veronmaksajien kukkaro ei kestä enää yhtään lehtomäkeä eikä vanhasta tähän maahan. Eikö näillä ole mitään vastuuta tekemisistään? Pitäisi lailla kieltää ehdokkuus tämmöisiltä tyypeiltä joiden jälkien siivous vie vuosikymmeniä.

        Eikä Suomi kyllä myöskään kestä yhtään Kataista, Stubbia, Urpilaista, Niinistöä, Räsästa ja Haglundia, puhumattakaan kokkareiden uusista sekoojista, Suomen johdossa.


      • Kysymys kuuluu kuka ostaa halvalla hyvän firman?. Itse veikkaan että Norjalaiset tai sitten ryssät kun niillä on rahaa. Perälle potkut kun se on huijari ja rikollinen.


        http://www.tekniikkatalous.fi/talous/yle taman vuoksi talvivaaran jatkaja pystyy tekemaan kaivoksella voittoa/a1027058?&utm_source=emaileri&utm_medium=Email&utm_campaign=Microsoft Office ilmaiseksi * Talvivaaran seuraajasta kannattava * Kummitushavainnoille selitys&utm_term=Kuva* Talvivaaran tiedotuslinjaa tylytetaan -&utm_content=u-660321-33430389-438291-2


    • Rahat meni

      Kainuun elykeskus saisi tästä vähentää työntekijöitä Talvivaara oisi varmaan vielä pystyssä jos olisivat ajatellen 20 vuotta pitemmälle vaan eurot silmissä ja pörssiin tehdas uskon että kainuu ei palaa takasin enään .turistit olemme menettäneet luottamus yrittäjiin kaikki yritykset ovat ottaneet vain rahat ja paneet työntekijät maksamaan kaiken pitäisi ajatella että työntekijä otaa velkaa ja on pienet lapset uusi talo sen jälkeen Panaman lappu luukulle se joka lukee tämän tietää mistä kirjoitan kovasti yritin kirjoitus virheitä laittaa että menisi asian vierestä.

    • masalahti

      JOS PERÄLLÄ ON RAHAA NIIN OTTAKAA KAIKKI POIS JA KADUN KULKIJAKSI SE ÄIJÄ.. VAI ONKS SUOMI OIKEUS VALTIO EI TODELLAKAAN MÄ TAISTELEN LOPPU ELÄMÄNI SUOMEE VASTAAN JA KATON KUKA ON KUKA? SAMAA VERTA OLLAAN MUT VIRANOMAISILLA TUNTUU OLEVAN NOUSSU KUSI YLÄPÄÄHÄN. KUVITTELEVAT ET KELTÄ SAADAAN JA KELTÄ EI. MURHASSA TUOMITAAN KAIKKI OLIS VAIK PENNITÖN MUT MUIS JUTUIS VALKATAAN KELTÄ SAADAAN JA KETÄ EI KANNATA TUOMITA.

    • pöljäkö oot

      ota pelle se caps lock päältä POIS.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe