Asiaa kuvanmuokkauksesta, jos joku on on käyttänyt ohjelmaa.
Etsin palkkia mistä löydän värit. Sen pitäisi ilmeisesti näkyä näytöllä.
Corel, Paint Shop Pro Photo
16
321
Vastaukset
En tiedä juuri tuosta kysymästäsi mutta Corel Photo Paint X7 värien valinta on palkista kuvan oikeassa reunassa.
Sieltä se saattaa löytyä sinunkin tapauksessasi.- toni.
löytyykö tuolta http://ra.fi/uDdY
- PSP X3
Mitähän nimenomaan tarkoitat tässä tapauksessa "väreillä.
Tätäkö: säädä>>>väri>>>esim. kanavasekoitin
Vai oletko lisäämässä tekstiä tms...? Paletit>>>materialit>>>>jokin vaihtoehdoista
Hiuukan täsmennystä kyssäriin tarviisi...
PSP 7 ja siitä eteenpäin ja nyt X3 on tullut käytettyä varmaan kymmenen vuotta, en vaan ole nähnyt välttämättömäksi ostaa viimeisimpiä versiota vaikka trialeja on ollut monestakin käytössä. - entinen coreli
Jaa väri vai? Ota muokkaa valikosta säädä ja sitten väri ja siitä punainen sinen vihreä- välilehti. Muutoin Corelin kanssa puljaaminen on ajanhukkaa. Itse uskoin ohjelmaan pitkään, kunnes lopulta hankin Lightroomin. Jos otat aina jpg- kuvia Corel riittää niihin, mutta jos haluat ottaa oikeita valokuvia, toisin sanoen RAW- kuvia, tarvitset oikean kuvansäätöohjelman. Corelin RAW- kuvainsäätöohjelmisto on niin surkeaa luokkaa, että sillä ei tee käytännössä mitään.
- PSP X3
PSP X3 Ultimatessa "muokkaa" valikossa ei ole väriin liittyviä toimintoja. Eri versioissa asia lienee toisin.
-Mitä tulee PSP:n RAW-ominaisuuksiin niin asia on aika lailla kuten on edellä todettu. Samoin JPG-puolella tällä tulee toimeen mielestäni enemmän kuin hyvin. Vuosia sitten aloin kuitenkin käyttää Nikonin omia kuten Nikon Capture 4 raw-editoria. Siinä ei ollut muistaakseni lainkaan horisontin suoristustyökalua ja samoin rajaustyökalu puuttui muistaakseni. Silloin tuli kuvankäsittely tehtyä kaksivaiheisesti jossa nuo viimeiset oli "pakko" tehdä PSP:n puolella.
Nikon NX2 myötä tuo tarve poistui ja harvoin peruskäsittelyssä enää siihen tarvitsee turvautua ja siinä myös syy ettei uudempia versioita ole tullut hankituksi. - fjhgs
Lightroomia kehutaan suotta. Se ei riitä leikkimiseen, vaan siihen tarvitaan leikkiohjelma, kuten Photoshop, tai tuo mainittu Paintshop.
- Gimppi kuin p.ppi
fjhgs kirjoitti:
Lightroomia kehutaan suotta. Se ei riitä leikkimiseen, vaan siihen tarvitaan leikkiohjelma, kuten Photoshop, tai tuo mainittu Paintshop.
On kylläkin ammattilaisohjelmia eikä leikkiohjelmia.
Gimp on leikkiohjelma. - Ghghxjhds
Gimppi kuin p.ppi kirjoitti:
Gimp on leikkiohjelma.Väärässä olet. Photoshoppia käytetään vain kuvien vääristelyyn.
- kateus vie kalatkin
Gimppi kuin p.ppi kirjoitti:
Gimp on leikkiohjelma.Nyt puhut kyllä silkkaa páskaa! Gimp ei ole mikään leikkiohjelma vaan sitä käyttää ammattilaisetkin!
- 920
Ghghxjhds kirjoitti:
Väärässä olet. Photoshoppia käytetään vain kuvien vääristelyyn.
Kuvaa voidaan käsitellä monen asian takia. Käsitteleminen ei ole vääristämistä.
Itse oon käsitellyt värinegojakin. - asian takia
920 kirjoitti:
Kuvaa voidaan käsitellä monen asian takia. Käsitteleminen ei ole vääristämistä.
Itse oon käsitellyt värinegojakin.itse 920 onkin varsinainen ihmemies kun käsittelee värinegoja kuvankäsittelyohjelmalla! Siihen ei moni pysty. Siinä saattaisi taipua jopa diemiehen dianegatiivikin.
- M12345
Muokkasin muun muassa taustavärejä ja kirjainvärejä. Ihmettelin, kun en löytänyt materiaalit palkkia mistään. Menin kyllä paletit ja materiaalit.
- PSP X3 Ultimate
Siis mikäversio sulla on?
- M12345
PSP X3 Ultimate kirjoitti:
Siis mikäversio sulla on?
versio on corel paint shop pro x2
- M12345
Olen löytänyt palkin ja opetellut käyttöä. En tiedä mikä tässä oli.
- kyllästynytpakottamiseen
täysin paska ohjelma ei anna peruuttaa päivityksiä ja jankuttaa vaan että päivitä, muuten ei aukene. Kun päivitin niin sininen ruutu win 7. En suosittele näitä pakko pakko päivitä päivitä paskoja kellekään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839