Naisten välisestä ystävyydestä...

Klemmari

Olin hölkkäämässä tavanomaista reittiäni, kun taivas aivan yllättäen vetäytyi pilveen ja alkoi kevyesti sataa. Vesi tuntui mukavan vilvoittavalta sellaisena keskikesän hellepäivänä, mutta t-paidan kastuessa oloni alkoi olla epämiellyttävä. Olin kaikenlisäksi sopinut käyväni ystäväni luona heti lenkin jälkeen, joten suihku ja kuiva paita saivat vielä odottaa.
   Saavuin Kaisan ovelle ja minua hytisytti. Ulkona oli kesäisen lämmintä, mutta sateen kastelema paitani tuntui kylmältä ja ihoni nousi kananlihalle. Soitin ovikelloa, mutta kukaan ei tullut avaamaan. Vilkaisin kelloa ja toteisin, että olin aivan oikeaan aikaan paikalla. Soitin uudestaan ja hetken päästä Kaisa tuli pyyhe ympärillään ovelle. Hänen ihonsa kiilsi saippuaisena ja vesipisarat valuivat pitkin hänen hiuksiaan. ”Olin suihkussa, ethän odotellu kauaa?” Kaisa kysyi. Pudistin päätäni, mutta en täysin ajatellut hänen kysymystään. Huomioni kiinnittyi kuin varkain pisaroihin, jotka jatkoivat kulkuaan hänen rintojensa väliin, jonnekin pyyhkeen alle. Kaisan iho oli seksikkään saippuainen ja kiihotuin hieman.
   Kaisa siirtyi syrjään ovelta ja astuin sisälle taloon. Hän huomasi kananlihalla olevat käteni ja märän paitani. ”Sadeko yllätti?” hän kysyi. Nyökkäsin ja hymyilin hieman. Olimme tunteneet toisemme toistakymmentä vuotta ja kokeneet yhdessä monet asiat. En kuitenkaan koskaan aiemmin ollut katsonut Kaisan vartaloa siinä valossa, toisen naisen vartalona. Olimme kyllä suudelleet muutamissa juhlissa, mutta aamuyön suudelmat olivat olleet vain ilkamointia, ei mitään vakavampaa, en muista edes kiihottuneeni sen erikoisemmin. Kaisa huomasi varmasti katseeni ja hymyili myös. Tunsimme toisemme hyvin, joten oli vaikea salata tuntemuksiaan. ”Onks sulla noin kylmä?” Kaisa kysyi kuin ohimennen ja sipaisi käsivarttani. Katsahdin saippuaista jälkeä kädelläni ja ennen kuin ehdin vastata mitään Kaisa ohjasi minut kohti kylpyhuonetta.
   Ajatus suihkusta tuntui ihanalta, joten kävelin tyytyväisenä kylpyhuoneeseen. Vasta kun Kaisa painoi pukuhuoneen oven kiinni ja astui luokseni tajusin, että hän aikoi tulla mukaani. Tajuttuani asian se olikin ilmeistä, hänen ihonsahan oli yhä yltä päältä saippuassa. Katsoin hetken häneen, mutta tartuin sitten paitani helmaan ja vedin sen pääni ylitse. Kaisa tuli lähelleni ja antoi pyyhkeensä valahtaa alemmas samalla kun hän alkoi silitellä selkääni ja avata rintaliivieni hakasia. Nautin hänen kosketuksestaan, vaikka minun oli edelleen kylmä. Kaisa kumartui alemmas ja riisui shortsini ja alushousuni samalla kertaa. Pyyhe jäi lattialle, kun hän suoristautui ja jäi seisomaan eteeni. Katsoin ystäväni vartaloa ja ihmettelin, miten en ollut koskaan aikaisemmin kiinnittänyt huomiotani hänen suloisiin muotoihinsa ja kauniisiin, pieniin rintoihinsa. Seurasin Kaisan katsetta omalla vartalollani ja tiesin hänen ihmettelevän samoja asioita. Hänen katseensa kulki pitkin sopusuhtaista vartaloani ja käväisi hieman muotoillussa häpykarvoituksessani. Hymyilimme toisillemme siirtyessämme suihkuhuoneeseen ja vaistosimme välillämme uutta sähköisyyttä.
   Avasimme vihdoin suihkun ja nautin joka solullani lämpimän veden virratessa ihollani. Lämpö alkoi pikkuhiljaa vallata mieleni ja kylmyyden tilalle tuli uusi, lämmin ja jännittävä tunne. Tunsin Kaisan pehmeät kädet selälläni ja kyljilläni enkä voinut olla nauttimatta. Vaistomaisesti kohotin omat käteni hänen lantiolleen ja pikkuhiljaa myös pakaroille. Kaisan iho oli vielä aavistuksen liukas ja häkellyttävän pehmeä. En ollut aikaisemmin juuri silitellyt naisia, edes itseäni, ja sellaisen silkkisyyden tuntu oli aivan uutta ja samalla jännittävää. Seisoimme siinä vastatusten, salaperäisen ymmärryksen ja kiihtymyksen väreillessä ympärillämme. Hetki tuntui kestävän ikuisuuden, ja minusta tuntui ettei vähempi olisi riittänytkään.
   Lopulta Kaisa sulki hanan ja tarttui saippuapulloon. Hän otti saippuaa kädelleen ja levitti sen ensin kämmenilleen ja vatsalleen. Katselin miten hän hyväili kiusoittelevasti vartaloaan, varoen koskemasta rintojaan tai häpyään. Laiton ensin käteni hänen käsiensä päälle, mukautuen hänen liikkeisiinsä. En kuitenkaan jaksanut kauaa, vaan aloin varovasti lähenemään hänen rintojaan. Saippuoin hellästi hänen pystyt rintansa ja nautin niiden naisellisuudesta. Ne mahtuivat hyvin kämmeniini, mutta olivat yhtä kaikki pehmeät ja kiihottavat. Kaisa siirsi omat kätensä minun lantiolleni ja hyväili hitaasti alaselkääni ja pakaroitani. Huomasin hänen käsiensä katkonaisista liikkeistä ja tihentyneestä hengityksestä, miten hän nautti kosketuksestani. Hänen vartalonsa värähdykset tuntuivat pieninä sähköiskuna kropassani. Oli ihanaa tuottaa nautintoa toiselle naiselle ja saada häneltä kiihottuneita katseita ja hyväilyjä palkinnoksi. Myös Kaisa siirtyi hyväilemään rintojani ja hetkeen tuntui, etten saisi happea. Hänen tunnusteleva silittelynsä muuttui koko ajan varmemmaksi hyväilyksi, kun hän huomasi miten voimakkaasti reagoin. Tutkimme toistemme vartaloja saippuan liukastamin käsin pitkän aikaa. Muu maailma tuntui toisarvoiselta, kunhan vain saisimme koskettaa toisiamme.
   Olin hieman hämmentynyt intohimoni määrästä, mutta Kaisan vilpitön vastakaiku laimensi epävarmuuttani enkä juurikaan ajatellut tilanteen epätavallisuutta. Lopulta avasimme taas suihkun ja huuhdoimme saippuan pois toistemme vartaloilta. Suutelimme toisiamme huulille ja kasvoille vuoroin hellästi, vuoroin kiihkeämmin. Suihkuteltuamme tarpeeksi menimme kuivattelemaan pukuhuoneeseen. Kaisan ojensi minulle puhtaan pyyhkeen ja otti itselleenkin uuden. Hänen hiuksensa olivat ilkikurisesti sekaisin, kun hän lopetti niiden kuivaamisen ja katsoi minuun hiljaa hymyillen. Ymmärsin täysin hänen tarkoituksensa ja kuivattuamme jätimme vaatteemme pukuhuoneeseen ja siirryimme Kaisan makuuhuoneeseen.
   Menimme suoraan sängylle makaamaan ja hyväilimme toisiamme taas varovaisemmin. Matkalla jälleen kasvanut epävarmuuteni hukkui kuitenkin nopeasti, kun intohimo levisi taas koko vartalooni. Tällä kertaa en tyytynyt hyväilemään ja suutelemaan pelkästään Kaisan rintoja ja ylävartaloa, vaan siirryin vähitellen alemmas. Sirottelin keveitä suudelmia kaikkialle Kaisan vartalolle ja vihdoin suutelin ensin hänen reisiensä sisäpintaa ja sitten häpykumpua. Häpykummulta siirryin hiljaa alemmas ja tunsin miten Kaisa jännittyi aavistuksen verran. Kun huuleni lopulta painuivat Kaisan häpyhuulille, tunne oli huumaava. Tunsin hänen kätensä hiuksissani ja selälläni samalla kun aloin varovasti liikutella kieltäni klitoriksen ympärillä ja koko pillussa. Tunsin hänen kosteutensa ja kuljetin sormeni hänen vaginansa suuaukolle. Kaisa painoi lantiotaan vasten huuliani ja puristi kipeästi olkapäitäni. Tunsin miten hänen kyntensä painuivat kevyesti ihooni ja kiihotuin yhä enemmän. Aloin työntämään kahta sormeani hänen sisälleen ja vaistosin miten hänen koko vartalonsa anoi minua jatkamaan. Huumaannuin vallantunteesta, jonka tilanne minulle antoi. Kaisa oli täysin armoillani ja odotti malttamattomana minun jatkavan. Kynnet painuivat yhä syvemmälle ihooni, kun viivyttelin ja annoin sormieni liikkua vain muutamia senttejä edestakaisin samalla kun nuolin klitoriksen ympäristöä ja suutelin hänen häpyhuuliaan. Sitten halusin antaa Kaisalle sen, mitä hänen koko vartalonsa odotti, ja painoin sormeni niin syvälle kuin sain. Kaisan huulilta purkautui mielihyväntäyteinen ynähdys, enkä olisi osannut toivoa parempaa palkkiota. Liikutin sormiani edestakaisin hänen pillussaan ja nuolin hänen klitoristaan kiihkolla, joka yllätti varmasti molemmat.
   Pakottauduin rauhoittumaan, ennen kuin Kaisa saavuttaisi huippunsa ja kohottauduin ylemmäs. Suutelin Kaisan reisiä ja vatsaa, ja olin aikeissa suudella vielä rintojakin, mutta Kaisa kaatoikin minut patjalle ja painoi omat huulensa huulilleni. Ennen kuin ehdin kunnolla tajuta mistä oli kyse, Kaisa suuteli nopeasti rintojani ja vatsaani, mutta eteni määrätietoisesti alemmas. Hän ei käyttänyt aikaa suostutteluun, vaan suuteli samassa jo häpyhuuliani ja pilluani. Tilanteen nopeus hämmensi minua aluksi, mutta kun Kaisa kiihottavalla itsevarmuudella painoi sormensa sisälleni ja nuoli samalla nopeasti klitoristani, en tiennyt miten olisin kestänyt. Räjähtävä nautinto pakotti koko vartaloni jännittyneelle kaarelle, eikä muille ajatuksille jäänyt sijaa. Kaisa rauhoitti liikkeitään ja pystyin rentouttamaan vartaloni. Hän hyväili pilluani kielellään ja liikutteli sormiaan hitaasti edestakaisin sisälläni. Pystyin ajattelemaan vain huumaavaa tunnetta pillussani, joka sumensi kaikki muut ajatukseni.
   Lopulta Kaisa kohottautui ja tuli viereeni makaamaan. Suutelimme pitkään ja hyväilimme toistemme vartaloita. Kaisa ohjasi käteni takaisin pillulleen ja aloin hiljaa hieromaan hänen klitoristaan. Hänen silmänsä painuivat kiinni nautinnosta ja hänkin vei oman kätensä pillulleni. Hyväilimme toisiamme ja nautimme jokaisesta kosketuksesta. Rintamme hipoivat välillä toisiaan ja ihomme tuntuivat pehmeiltä painuessaan vastakkain. Vihdoin sallimme toistemme saavuttaa oman huippunsa ja hengityksemme nopeutui huohotukseksi. Valahdimme sängylle vieretysten ja silittelimme yhä hellästi toistemme vartaloita. Katsoimme toisiamme silmiin ja hymyilimme. Yhteisellä taipaleellamme oli taas yksi salainen polku lisää. Sen kokemukset vahvistaisivat ystävyyttämme ja antaisivat meille taas lisää uusia kokemuksia.

3

5481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julie

      hienoa tekstia!
      Kirjoita lisaa tarinoita, olet hyva.

    • Märkänä

      Sikälikin hyvä juttu,ettei tarvittu mitään apuvälineitä.Onkohan sellaset jutut oikeesti(lesbo) naisten kirjoittamia,joissa loppuvaiheessa kaivetaan jostain esiin dildo??

      • Klemmari

        Halusin etupäässä kokeilla kirjoittaa novellia, ja aihe tuntui mukavalta. Itse olen lähinnä hetero, mutta toivottavasti se ei paista liiaksi läpi tarinasta, vaikka onkin ensimmäinen kirjoitukseni :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe