Mikä paras hierontapaikka

Pariskunta.

Pariskunnalle. Ainakin parista paikasta saa hemmottelupaketin, johon kuuluu hieronta, alkulämmittely, viiniä ja omaa aikaa privaatisti.

Onko kellään kokemuksia?

12

4785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariskunta.

Niin ja miten muuten pariskunta voi irrottautua arjesta Tallinnan kamaralla. Tietty syömässä ja sitten klubille, mutta mitä ehdottaisitte, jos tahtoo jotain muuta kun perusarkea? Rahaakin saa palaa keskitasoa enemmän, tonneista ei puhuta.

• pariskunta.

No kai täällä jotain tietoa on!?

• janoooon

Nythän oli juuri uutista tuosta Viimsin k-18 kylpylästä. Itse kävin kesällä Viimsissä ja tykkäsin ihan tuosta peruskylpylästäkin kovasti. Tekisi mieli käydä katsastamassa nyt tuo uusi puoli. Se on lapsilta rauhoitettu ja saunoja monenlaisia. Tarjolla ilmeisesti thai- ja afrikkalaista hierontaa. Ainakin kuvassa näytti hienolta. Ja ihan tuolla peruskylpylän puolellakin on aivan ihanat saunat.

• klara2

riippuu mistä hierontaa puhutaan, munasta vai niskasta?

• duet toimintaa

http://www.tourism.tallinn.ee/fin/fpage/liikkeella/kylpylat
      Noista vaan suketamaan sisälle ja tilaamaan.

Suositan alkuun yrttiporekylpy ja sitten hieronta. Syöminen ja lepo hotellissa. Iltaan oopera, konsertti tms - noi klubit kakaroille Lievestuoreelta.

Lokakuussa olimme Viimsissä ja ei tahtonut löytyä aikoja kahdelle pariskunnalle.
      Tilaus hyvissä ajoin. Piti muka tyytyä paketteihin. Allasta tarjosvat, mutta se ei aikatuluun mallannut. Panin haisevan palautteen;kuinka isot ryhmät hoituu, kun ei pikkugruppi !

" Ravintolaan" piti pukeuta, vaikka muistutti työmaaruokalaa. Tosin liinoilla oli ao raivntelia asia kohennettu.
      Huonosti viioitettu u, sokkeloien, Kylpyläosioon II krs hissi aulasta. Siltäkin osain kaotisivu aivan avuton.

• janoooon

Itse menen aina matkatoimiston järjestämillä reissuilla, jolloin hintaan kuuluu 3 hoitoa per päivä. Hierontaa, porekylpyjä, kylmähoitoja ym. Tähän päälle sitten vielä kasvo-, käsi- ja jalkahoidot. Vähän kiirettä pitää, jos on vain neljän päivän reissussa. Silti illalla on aikaa nauttia vielä sauna- ja allasosaston tarjonnasta. Tuo k-18 kylpylä täytyisi käydä vielä kokemassa.

• alkup
        janoooon kirjoitti:

Itse menen aina matkatoimiston järjestämillä reissuilla, jolloin hintaan kuuluu 3 hoitoa per päivä. Hierontaa, porekylpyjä, kylmähoitoja ym. Tähän päälle sitten vielä kasvo-, käsi- ja jalkahoidot. Vähän kiirettä pitää, jos on vain neljän päivän reissussa. Silti illalla on aikaa nauttia vielä sauna- ja allasosaston tarjonnasta. Tuo k-18 kylpylä täytyisi käydä vielä kokemassa.

Osuit oikeaan, juuri k18 olisi tarkoitus. Minulle täysin outo paikka, tutkimme mielenkiinnolla :)

• matkapojat vaan
    • tättärää

Viimsin K-18 kylpyläpuoli ei ole varsinaisesti mikään eroottinen mesta. Sinne vaan ei pääse kakaroita huutamaan ja jalkoihin juoksemaan. Tosin siellä on kumminkin "rauhallisempi" lepotuoli osa jossa voi kokeilla onneaan partnerinsa kanssa.

• janooooon

Jep. Taisin ymmärtää väärin, että mitä aloittaja oikein etsii. Ei tosiaan mikään erotiikkakylpylä ole :D. En osaa neuvoa mitään tuon tyyppistä paikkaa. Mutta jos mukavaa kylpylää etsii, niin voin Viimsiä suositella.

Muistui tosin hauska kokemus parin vuoden takaa. Olin tyttären kanssa siellä ravintolan terassilla, kun alkoi kuulua erittäin kovia rakastelun ääniä jostain yläpuolella olevasta hotellihuoneesta. Ihmeen kovaäänistä touhua oli. Vähän oli noloa, kun tytärkin ihmetteli ääniä. Että kai tämän perusteella siellä erotiikkakin voi kukoistaa.

• Siellä!

Vaikka Meriton Spa.

• hotlaan kaks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe