Majoitus Gambiassa

MinnaMaaria

Onko vinkkejä hyvistä majoitusvaihtoehdoista Gambiassa Kololin alueella. Toiveena olisi ranta lähellä, uima-allas, nettiyhteys saatavilla, lähellä muitakin palveluita mm. Kauppa, ravintoloita jne.

21

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kampsut

      Viitsitkö googlettaa, löytyy noita majoituspaikkoja yllin kyllin, toimeen vaan.

    • ei näsäviisaille

      Googlesta ei saa vinkkejä hyvistä vaihtoehdoista,kaikki kehuu omiaan. Todellista tietoa saa ihmisiltä joilla on kokemusta niistä. Ei se googlekaan mikään kaikkitietävä ole.

      • näsävi

        Valitse joku vaihtoehdoista vaikka pariksi yöksi ja menet sitten paikan päällä katselemaan muita mahdollisuuksia, jos ei tuo ensimmäinen kohde satu miellyttämään. Kokeiltu on ja meillä systeemi toimi hyvin. Katsot vaikka valmiiksi useamman paikan, niin ei tartte siellä muuta kuin suunnata kohteisiin ja tsekata.


      • mekkong
        näsävi kirjoitti:

        Valitse joku vaihtoehdoista vaikka pariksi yöksi ja menet sitten paikan päällä katselemaan muita mahdollisuuksia, jos ei tuo ensimmäinen kohde satu miellyttämään. Kokeiltu on ja meillä systeemi toimi hyvin. Katsot vaikka valmiiksi useamman paikan, niin ei tartte siellä muuta kuin suunnata kohteisiin ja tsekata.

        Akwa Suites oli meidän majoituspaikkamme joulukuussa 2013. Uima-allasta ei siellä ollut, mutta me ei sitä kaivattukaan. Kaikki toimi hyvin, ei moittimista. Voisimme mennä toisenkin kerran samaan paikkaan, jos vielä Gambiaan mennään jonain päivänä.


    • MinnaMaaria

      Kiitoksia näistä vinkeistä, olen tosiaan googlettanut todella paljon, mutta niin kuin sanottu, jokainen kehuu omiaan eikä lupaukset ole aina todenmukaisia. Mielelläni otan kaikkien kokemuksia vastaan:)

      • pauliina.

        Meillä suunnitteilla matka Gambiaan huhti-toukokuun vaihteessa, jos ei ebola leviä sinne. Katselleet asuinvaihtoehtoja Kololi / Kotu, aika kumma, että monien hotellien ja guesthousien kohdalla on kaikki loppuunmyyty, tai sitten tulee teksti, että vain yksi-kaksi huonetta enää jäljellä. Katselimme ajalla 29.4.-22.5, mutta joo, aika ihmeellistä, että miten voivat olla niinkin paljon varattuja tuohon aikaan vuodesta.


    • ärsyttävää

      Niiden booking elää aivan omaa aikaansa. Käsittämätöntä, ettei edes kyselyihin vastata. Komemus usealta vuodelta. Kerran sitten menin Toro apt. ja kysyin, onko kyselyni tullut. Myösivät mutta en saanut vastausta miksi mulle ei vastattu. Paikka oli kuitenkin lähes tyhjä, vain muutama asiakas. Tää on tätä gambialaista laiskuutta ja niin kauan kun tämä laiskuus ja mukaavuudenhalu heissä elää, ei kehitystä siellä tapahdu.

      • mellux

        Katsellut myös booking.com sivustoja, haussa ensi toukokuulle kolmeksi viikoksi asuinpaikka. Todellakin siellä oli aika monen kohdalla, että on loppuunmyyty, tai vain muutama huone jäljellä. Kololin alue kysymyksessä, mutta olen katsonut muitakin paikkoja, aika hinnakkaita ovat, vaikka ei ole ed.es korkeasesonki


    • 28x...

      Oletteko lainkaan ajatelleet sitä mahdollisuutta että kaikki hotellit ovat täysin autioita ja ilman henkilökuntaa?

      On muuten aivankin järkiperäinen ajatelma. Eiväthän ne siivoojapojat osaa vastata Teidän kyselyihinne, vetelevät siellä vaan hasaa, riekkuvat ja pyllyjään pyörittelevät musan tahtiin.

      Onkin hauskaa ajatella millaiseen hullunmyllyyn joutuvatkaan ne muutamat harvat turistipolot jotka sinne nyt eksyvät... Ei tule olemaan puutetta oppaista ei. Bumstereita on rannalla niin paljon ettei merta näy. Turhaa on myöskin luulla että nyt olisi halvempaa koska yhtään turistia ei näy missään. Hah, nyt ovat verenhimoisempia kuin koskaan sekä iskevät kiinni joka valkonahkaan hain tavoin.

      Myöskin kotomaassa suhtaudutaan nykyisin aika nurjamielisesti sieltä päin saapuneisiin matkailijoihin. 3:n viikon karenssivaatimuksia on heitelty. Vaikkei se toteutuisikaan niin työkaverit ainakin jäävät sitten sairaslomalle siksi ajaksi...

      • puutiainen

        Olen viettänyt lomaa Gambiassa pari kertaa turistikauden ulkopuolella, touko-kesäkuussa neljä viikkoa ja syyskuussa kolme viikkoa. Ei juurikaan näkynyt bumstereita ja saimme olla rauhassa, olivat parhaat matkat, mitä olen Gambiaan tehnyt.
        Toki nyt varmaan ovat bumsterit ärhäkkänä turistien, jos heitä siellä on, perässä, sen uskon.


      • oulutar
        puutiainen kirjoitti:

        Olen viettänyt lomaa Gambiassa pari kertaa turistikauden ulkopuolella, touko-kesäkuussa neljä viikkoa ja syyskuussa kolme viikkoa. Ei juurikaan näkynyt bumstereita ja saimme olla rauhassa, olivat parhaat matkat, mitä olen Gambiaan tehnyt.
        Toki nyt varmaan ovat bumsterit ärhäkkänä turistien, jos heitä siellä on, perässä, sen uskon.

        28x kirjoittaa asiaa. Olen kuullut muutamilta ystäviltäni, että työkaverit ovat kovin äreissään, kun joku puhuukaan Gambiaan lähdöstä. Pelko on kova ebolasta, ja yksikin tuttavani kertoi, että pakko jättää matka väliin, niin on vihamieliset kommentit sinkoilleet työpaikalla.


    • tiedät kyllä

      Menkää sinne vaan p*nettamaan itteenne ja ottakaa toi 28 mukaan saa sekin kunnolla nepen K*RPÄÄ

      • huhtikuusa gampiaan

        Älkää nyt vaan ottako yuota 28 mitenkään tosissaan sehän on noilla Thaimaan sivuilla häiriköimässä jatkuvasti, tottakai Gambiaan voi mennä ihan huletta kun ei siellä ebolaa ole tavattu. Ja jos edullista majoitusta haette niin käykää jose apartementoksen sivuja vilkuilemassa, sieltä vastataan selbällä suomen kielellä.


      • citcat
        huhtikuusa gampiaan kirjoitti:

        Älkää nyt vaan ottako yuota 28 mitenkään tosissaan sehän on noilla Thaimaan sivuilla häiriköimässä jatkuvasti, tottakai Gambiaan voi mennä ihan huletta kun ei siellä ebolaa ole tavattu. Ja jos edullista majoitusta haette niin käykää jose apartementoksen sivuja vilkuilemassa, sieltä vastataan selbällä suomen kielellä.

        Minulla sama ongelma kuin aloittajalla. Olen etsinyt asuinpaikkaa Kololi-Kotu alueilta, mutta on todella vaikea löytää omia kriteerejä vastaavaa, jotka ovat suht samat, kuin aloittajalla. Vaikka minulle käy kyllä esim. myös Brufut. Nettiyhteys pitää olla, koska aion viettää siellä aikaa pidempään. Matka vasta huhti-toukokuussa, joten aikaa etsiä on. Mukavaa matkaa kaikille jouluksi sinne meneville!


    • Kololiin
      • Siskope

      • miia7
        Siskope kirjoitti:

        Täällä on hyvä sijainti ja hyä ystävällinen palvelu:
        https://www.facebook.com/BestHotelTheGambia?fref=ts

        MinnaMaaria hei, oletko löytänyt sopivaa majoitusta? Itse katsellut Kololi-Brufut alueelta majoitusta, mieluummin selfcatering mahdollisuutta, mutta on todella vaikea löytää. Kun katselee arviointeja paikoista, niin toiset kehuvat ja toiset eivät tykänneet ollenkaan. Aika hintavia ovat monet paikoista, ja ne edullisimmat vaikuttavat sitten taas melko huonotasoisilta. Ehkä pitäisi vaihtaa kohdetta, mutta katsotaan nyt vielä, kun suunniteltuun matkaan aikaa vielä kuukausia.


      • Putipati
        miia7 kirjoitti:

        MinnaMaaria hei, oletko löytänyt sopivaa majoitusta? Itse katsellut Kololi-Brufut alueelta majoitusta, mieluummin selfcatering mahdollisuutta, mutta on todella vaikea löytää. Kun katselee arviointeja paikoista, niin toiset kehuvat ja toiset eivät tykänneet ollenkaan. Aika hintavia ovat monet paikoista, ja ne edullisimmat vaikuttavat sitten taas melko huonotasoisilta. Ehkä pitäisi vaihtaa kohdetta, mutta katsotaan nyt vielä, kun suunniteltuun matkaan aikaa vielä kuukausia.

        Brufutissa apartamentos Banana Lodge, edullinen, mutta tarvittavat mukavuudet, myös uima-allas löytyy. Googlettamalla löytyvät kotisivut. Myös Kololissa apartamentos Kerr Toro ihan jees.
        Jos on varaa pistää enemmän rahaa majoitukseen, niin hotelli Luigi's Kotussa on jo paikallista luxusta, menisin ilman muuta uudelleenkin.


      • MinnaMaaria
        miia7 kirjoitti:

        MinnaMaaria hei, oletko löytänyt sopivaa majoitusta? Itse katsellut Kololi-Brufut alueelta majoitusta, mieluummin selfcatering mahdollisuutta, mutta on todella vaikea löytää. Kun katselee arviointeja paikoista, niin toiset kehuvat ja toiset eivät tykänneet ollenkaan. Aika hintavia ovat monet paikoista, ja ne edullisimmat vaikuttavat sitten taas melko huonotasoisilta. Ehkä pitäisi vaihtaa kohdetta, mutta katsotaan nyt vielä, kun suunniteltuun matkaan aikaa vielä kuukausia.

        Varasimme Holiday Beach Clubilta huoneet, vaikuttaa hyvältä, mutta tiedä sitten, onko kellään kokemuksia ko. paikasta? Viimeksi olimme Ryan Apartoments, oli kiva ja ihan hyvätasoinen, mutta huoneita oli vapaana vain yksi ja meitä on kaksi pariskuntaa. Siellä tosin sähköt pätki tämän tästä, mutta sitähän tapahtuu joka paikassa.


    • Menossa5

      Etsimme edullista majoitusta Kololista. Sieltä löytyi Ceesay kunda house rental - majoitus. Asunto vaikuttaa siistiltä, makuuhuone, yhdistetty olohuone/keittiö, lämmin vesi. Hinta 500 D vuorokausi, 2 henkeä huoneessa, siis vajaa vitosen hlö vuorokausi. Mutta ei kyllä uima allasta yms. Tarvittava löytyy ja lyhyt matka rannalle.

      • Kololin kokenut

        MENKÄÄ JA HAKEKAA EDULLINEN MAJATALO KOLOLI RODILTA,SIELLÄ ON MAJATALOJA ,EDULLISIA JA NÄETTE JA KOETTE AITOA ELÄMÄÄ.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe