Joo eli olen 16 vuotias poika, pituutta noin 170cm ja painoa 95kg. Saattaa olla ehkä vähän aikaista miettiä tätä, mutta pärjääkö armeijassa ylipainoisena? Minun kuntoni ei koskaan ole ollut kovin hyvä vaikka olenkin aloittanut jotain pientä kunto ohjelmaa. Onko teillä omia kokemuksia tästä?
Kiitos jo etukäteen.
ylipainoinen armeijaan
7
273
Vastaukset
Paremmin pärjää mitä parempi kunto. Kantaa kuntoilla vielä kun on aikaa.
- foobar6666
Eivät ota ollenkaan tuolla massalla.
- Kattu
Ottavat, ainakin muutama vuosi sitten vielä ottivat. Tupakaverini oli niin läski, että ei päässyt omin voimin yläsänkyyn. Mitä aloittaan tulee, niin tasan tarkkaan ainoa tapaus jossa armeija voi EHKÄ olla joillekin hyödyllinen, on se jos kyseessä on ylipainoinen ja huonokuntoinen yksilö. Paino laskee ja kunto kasvaa. En olisi tätä ikinä uskonut sanovani, mutta suosittelen tässä tapauksessa armeijan käymistä. Kunnon takia.
- gdafagdafd
Kattu kirjoitti:
Ottavat, ainakin muutama vuosi sitten vielä ottivat. Tupakaverini oli niin läski, että ei päässyt omin voimin yläsänkyyn. Mitä aloittaan tulee, niin tasan tarkkaan ainoa tapaus jossa armeija voi EHKÄ olla joillekin hyödyllinen, on se jos kyseessä on ylipainoinen ja huonokuntoinen yksilö. Paino laskee ja kunto kasvaa. En olisi tätä ikinä uskonut sanovani, mutta suosittelen tässä tapauksessa armeijan käymistä. Kunnon takia.
Se kaikki paino tulee kuitenkin intin jälkeen heti takaisin kun ei näillä äidin pikku pullamössöläskeillä riitä motivaatio liikkumiseen enää intin jälkeen.
- Onnenkalu
Sanoisin että jos haluat aloittaa elämänmuutoksen niin alota jo tänään. Kun menet jääkaapille älä ota limua, mehua, turhaa mössöä jne.. niin normi liikunnalla painosi alkaa normalisoitumaan huomattavasti. Ja jos intin selviät niin pystyt ylläpitää sitä hyvää kuntoa. Sinulla näyttää olevan motivaatiota mikä on ainoa asia mikä mahdollistaa painon putoamisen. Mutta jos inttiin menee huono kunotoisena (siis oikeasti läskinä tai vain laiskana) niin yleensä sieltä sitte porukka lähtee häntäkoipien välissä karkuun .. :(
Onnea sinulle kumminkin ! :D - täällä-ollaan
kyllä on moni podari poika ihmetellyt kun pulska poika juoksee coopperissakin paremmin. ei se koko tarkoita huonoa kuntoa. tsemiä äläkä välitä noista b.miesten lausunnoista.
- kuntokohilleen
Joo lykkäystä tulee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673