Moikka! Meillä olisi hakusessa matkarattaat, jotka saisi mukaan myös matkustamoon. Olen siis matkustamassa reilu yksivuotiaan kanssa kahdestaan, ja matkalla on kolmen tunnin välilasku. En kyllä todellakaan jaksa enää kantaa tyttöä missään välineessä, joten rattaat ovat must have. Haluaisin rattaiden olevan myös kivat ja näppärät työntää. Selkänojan ei tarvitse mennä alas, koska tyttö harvemmin enää nukkuu rattaissa.
Babyzeniltä löysin jo kriteerieni mukaiset, mutta onko niitä muita? Esim. Quinnyn Zappit? Saako ne kaikkiin lentokoneisiin? Nyt vinkkejä ja kokemuksia kokeneemmilta kiitos.
Käsimatkatavaraksi sopivat matkarattaat
Matkarattaat
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683