Viime joulun olin yksin kun lemmikkini kuoli. Minkälainen joulu on tulossa nyt?
Lapseni on suuttunut minulle ja emme mekään taida tavata (vielä)? "Joulupukki"?
Tuntijasi
4
94
Vastaukset
Hei
sinä olet iloinen ihminen kaikesta huolimatta, näet aurinkoa siellä missä on pilvistä!
kun et odota suuremmoisia, sinulle tulee ihan mukava joulu ja vietät sen sielunrauhassa. muista, että kun ei odota mitään, voi vain tulla iloisia asioita!
ei sinun tarvitse aivan yksin olla, se on ihan kiinni omasta itsestäsi. näin sen näen sinulle, mutta aikoja en pysty tarkasti kertomaan.
mitä lapseesi tulee, hän opettelee omaa tietään kovaa vauhtia. siihen kuuluu irrottautuminen, niin kuin sinäkin aikoinaan teit omassa kodissasi. se on ihan normaalia ja kuuluu ihmisen omaan aikuistumiseen ja kehitykseen. se on väliaikaista ja tekee kipeää, mutta se on välttämätöntä.
te tulette taas yhteen ja tulette toimeen keskenänne. et voi ehkä ymmärtää hänen näkemyksiään aina, mutta niin se vain on. rakastat häntä ja hän tietää sen sisimmässään. nostele hartioitasi ja anna hänen selittää, olkoon tuleva sukupolvi meitä fiksumpi! hahaa..... ;-)
kaikkea hyvää sinulle!
t. Keskiyö- Haluaa tietää jo<3
Sitten kun tulemme taas yhteen ja tulemme toimeen keskenänne.
Kuinka monta joulua/juhannusta tähän kuluu kun lapseni asiat muuttuu tähän suuntaan? Mitä tähän väliin mahtuu? Kiitos ajastasi Haluaa tietää jo<3 kirjoitti:
Sitten kun tulemme taas yhteen ja tulemme toimeen keskenänne.
Kuinka monta joulua/juhannusta tähän kuluu kun lapseni asiat muuttuu tähän suuntaan? Mitä tähän väliin mahtuu? Kiitos ajastasiHei
olitkin odottamassa tapaamistamme, kiva.
tähän väliin mahtuu niin paljon, kunnes te olette valmiita. kun joku on kovapäinen - siihen kannattaa vastata vain rakkaudella. ei ole yksinkertaisempaa reseptiä, sillä jokainen vanhempi rakastaa jälkeläistään.
jos jälkeläinen on uppiniskainen ja ymmärtää nykyaikana paremmin, pitää hänelle antaa tilaa ja aikaa, sillä sekin on rakkautta. kyllä se sanoma ja tunne menee perille, ihan varmasti - vain isä ja äiti ovat niin viisaita, että antavat ampumansa nuolen kehittyä ja odottaa sitä aikaa, jolloin viisastuu ja ymmärtää. sinä olet jo ymmärtänyt.
oletko jo suunnitellut uuden lemmikin hankkimista? sinulla taitaa jo olla jotakin sen tilalle.
ole nyt kestävä ja vahva, älä putoa pimeyteen ja harmiin, koska oikeasti sinä olet niin iloinen ihminen. jos ollaan rehellisiä, kaikki vanhemmat joutuvat jossakin vaiheessa antamaan periksi, edes toistaiseksi, koska nuori polvi kokeilee omia siipiään ja aivojaan - hehän uskovat tietävänsä paremmin kaiken tämän nykytiedon ja sähköisen vauhdin avustuksella. oikeasti aikaa ei ole olemassa, eikä ihminen ole muuttunut miksikään kaikkien aikojen alusta. siksi aikaa ei ole olemassa.
ole armollinen itsellesi, keksi kivaa pientä tekemistä ja älä näytä surkeuttasi, kannattaa edes yrittää olla vahva. kun lapsesi on oppinut ja kokenut elämää, sitten hän tulee häntä jalkojen välissä luoksesi. sitten joulu ja kaikki muutkin päivät tuntuvat entistä paremmilta! sisimmissään lapsesi odottaa sinun olevan vahva, olethan hänen vanhempansa.
sinulla on isovanhemman kyvyt ja perinteet, harjoita niitä jo etukäteen, se kannattaa. olet ihana henkevä ja herkkä ihminen, sinulla on harmia mutta se ei peitä aurinkoasi kaiken arjen harmaan keskellä. sinun kannattaa hankkia punaista ympärillesi.
t. Keskiyö
- Haluaa tietää jo<3
Kiitos. Lemmikin hankin vielä joskus. Minulla on sellainen kiltti"nallekarhu". Olen ostamassa punaisia vaatteita ja ajattelin heittää ne mustat vain juhlakäyttöön. Ja siihenkin aina joku punainen kenkä ja jotain punaista meikkiä sopivasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171587
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M27790Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50736Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37643