Raiskattu?

Satu1234

Noin 2viikkoa sitten baari-illan jälkeen taksijonosta lähti/änkeyty matkaan ihan perusjamppa. Olin todella humalassa ja sen varjolla suostuvainen seksiin, tosin maaten puoliksi sammuneena. Seuraavana aamuna heräsin pahoinvointiin ja hirvittävään ahdistusmorkkikseen, kun tajusin mikä minun vieressäni nukkui...
Samantien alkoi lääppiminen ja seksin vonkaus. Kieltäydyin ja silti äijä painoi päälle, lopulta piti minusta kiinni kunnes laukesi, vaikka koitin pistää tosissani vastaan.
Mies lähti tämän jälkeen.

Soitin samantien ystävälleni, joka sanoi, että se ei ollut raiskaus, koska olin aikaisemmin antanut.. "no big deal"

Kuitenkin olo on häpäisty ja likainen. Onko todella näin, että asia on minun oma syyni?

5

877

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TumppiTi

No kyllä siinä mielessä on ja tuosta tiedät mihin juoppttelu johtaa on se myös Raiskaus on se jätkä sika mutta otat siitä opilsesi Juopottelu ei kannata moni mies ensin juottaa naisen
      Ja sen jälkeen saa helposti pi...a nai
      nai niin että tuntuu se on ikivanha konsti ja siihen retkuun vaan moni menee ikävää mutta totta

• niin ja niin

Oma vika vai oliko ajatuksena tehdä tiliä raiskausyytteellä?Ei kaikki miehet alistu noihin syytteisiin joillakin on todisteet jotta antoi halukkaasti(piilossa kamera)tai sitten hullu joka ei jätä ikinä enään rauhaan tai tappaa jos syytteen saa.Itse valitset sillä kyllä tuo aamuinen oli raiskaus lain mukaan.

• Hyvä, että olet lähtenyt hakemaan neuvoa. Raiskaus tarkoittaa toisen henkilön pakottamista sukupuoliyhteyteen. Kerroit kieltäytyneesi ja laittaneesi vastaan, mutta siitä huolimatta hän jatkoi. Kyseessä on siis sukupuoliyhteyteen pakottaminen kiinnipitämällä eli raiskaus.
      Humalassa olemisella ja edellisen illan tapahtumilla ei ole mitään merkitystä asiaan. Mikään asia ei tee raiskauksesta hyväksyttävää.

Olet kokenut rikoksen, johon olet itse täysin syytön. Olisi tärkeää, että pääsisit keskustelemaan asiasta. Halutessasi voit ottaa yhteyttä lähimpään Rikosuhripäivystyksen palvelupisteeseen, josta saat ohjeita ja tukea (www.riku.fi)
      -RIKUJenni

• Naisvaltaa

Aika paljon kasvaisi tilastot kun miehet ilmoittaisi kaikki känni illan panot poliisille.. "Joo panin muijaa mutta aamulla se otti multa suihin kun heräsin ja se oli susi ruma sanoin että lopeta mutta se vain imi" eihän siinä voi tehdä mitään kun toinen voi vaikka purra peniksen irti.
      Eli tuohan on raiskaus mutta jos mies sanoo että näin kävi niin poliisit vain nauraa ja samoin rikosuhripäivystys.
      RIKU voisi muut

• Luottotiedotonassnmb6

Antti Tuiskun jättikonsertissa täysin ennennäkemätön aloitus Areenan katosta laskettiin poliisiauto. Hieman velallisena tiedustelisin kannattako pakollinen liikennevakuutus?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1472
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      70
      927
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      819
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      258
      700
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      684
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      42
      630
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      564
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    Aihe