Raiskattu?

Satu1234

Noin 2viikkoa sitten baari-illan jälkeen taksijonosta lähti/änkeyty matkaan ihan perusjamppa. Olin todella humalassa ja sen varjolla suostuvainen seksiin, tosin maaten puoliksi sammuneena. Seuraavana aamuna heräsin pahoinvointiin ja hirvittävään ahdistusmorkkikseen, kun tajusin mikä minun vieressäni nukkui...
Samantien alkoi lääppiminen ja seksin vonkaus. Kieltäydyin ja silti äijä painoi päälle, lopulta piti minusta kiinni kunnes laukesi, vaikka koitin pistää tosissani vastaan.
Mies lähti tämän jälkeen.

Soitin samantien ystävälleni, joka sanoi, että se ei ollut raiskaus, koska olin aikaisemmin antanut.. "no big deal"

Kuitenkin olo on häpäisty ja likainen. Onko todella näin, että asia on minun oma syyni?

5

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TumppiTi

No kyllä siinä mielessä on ja tuosta tiedät mihin juoppttelu johtaa on se myös Raiskaus on se jätkä sika mutta otat siitä opilsesi Juopottelu ei kannata moni mies ensin juottaa naisen
      Ja sen jälkeen saa helposti pi...a nai
      nai niin että tuntuu se on ikivanha konsti ja siihen retkuun vaan moni menee ikävää mutta totta

• niin ja niin

Oma vika vai oliko ajatuksena tehdä tiliä raiskausyytteellä?Ei kaikki miehet alistu noihin syytteisiin joillakin on todisteet jotta antoi halukkaasti(piilossa kamera)tai sitten hullu joka ei jätä ikinä enään rauhaan tai tappaa jos syytteen saa.Itse valitset sillä kyllä tuo aamuinen oli raiskaus lain mukaan.

• Hyvä, että olet lähtenyt hakemaan neuvoa. Raiskaus tarkoittaa toisen henkilön pakottamista sukupuoliyhteyteen. Kerroit kieltäytyneesi ja laittaneesi vastaan, mutta siitä huolimatta hän jatkoi. Kyseessä on siis sukupuoliyhteyteen pakottaminen kiinnipitämällä eli raiskaus.
      Humalassa olemisella ja edellisen illan tapahtumilla ei ole mitään merkitystä asiaan. Mikään asia ei tee raiskauksesta hyväksyttävää.

Olet kokenut rikoksen, johon olet itse täysin syytön. Olisi tärkeää, että pääsisit keskustelemaan asiasta. Halutessasi voit ottaa yhteyttä lähimpään Rikosuhripäivystyksen palvelupisteeseen, josta saat ohjeita ja tukea (www.riku.fi)
      -RIKUJenni

• Naisvaltaa

Aika paljon kasvaisi tilastot kun miehet ilmoittaisi kaikki känni illan panot poliisille.. "Joo panin muijaa mutta aamulla se otti multa suihin kun heräsin ja se oli susi ruma sanoin että lopeta mutta se vain imi" eihän siinä voi tehdä mitään kun toinen voi vaikka purra peniksen irti.
      Eli tuohan on raiskaus mutta jos mies sanoo että näin kävi niin poliisit vain nauraa ja samoin rikosuhripäivystys.
      RIKU voisi muut

• Luottotiedotonassnmb6

Antti Tuiskun jättikonsertissa täysin ennennäkemätön aloitus Areenan katosta laskettiin poliisiauto. Hieman velallisena tiedustelisin kannattako pakollinen liikennevakuutus?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe