Kap Verde

kysyisin

onko kellään kokemuksia kap verden matkailusta. Lähinnä minua kiinnostaisi minkähintaista tulisi olemaan lennot asuminen. Tiedättekö järjestääkö mikään matkatoimista suht koht halpoja matkoja saarille?

2

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erica

Halvaksi Kap Verden reissua ei tahdo saada tekemälläkään,koska lentoja näyttää olevan mahdotonta saada alle 800 euron.Olen katsellut lentoja helmikuulle,Helsingistä näyttäisi edullisimmat lennot olevan n. 820,- sunnuntaisin Frankfurtin kautta (ilmeisesti sama reitti jolla Aurinkomatkat kuskaa porukan Salille).
      Majoituksen suhteen omatoimimatkailijalla riittää ihan mukavasti valinnanvaraa,eikä hinnat päätä huimaa,alkaen alle 10 eur/yö.Löytyy tietysti myös huippukalliita eurooppalaisten omistamia rantahotelleja,mutta valinnanvaraa siis on.
      Googlesta löytyy muutamat ihan hyvät Kap Verde-sivut,joilta saa ihan mukavasti tietoa.
      Kap Verden lentoyhtiön TACV:n nettisivut näyttävät nyt tökkivän,heillä on jonkuntyyppisiä lentopasseja saarten väliseen liikkumiseen.Lauttojahan saarten välillä kulkee aika vähän ja olosuhteet voivat olla joskus hankalat eli lentäminen näyttää olevan suositeltu saarelta toiselle siirtymisnuoto.
      Aurinkomatkojen hintoihin verrattuna omatoiminen Kap Verden matka näyttää kuitenkin tulevan huomattavasti edullisemmaksi ainakin jos et hae 4-5 tähden majoitustasoa.

• lentoja

Kanarian ja Dakarin kautta.
        Kustannukset ovat kovin saarikohtaisia. Kallein on Sal, ainoa kvkenttä. Saarten välisiä lentoja on mutta älä usko aikatauluihin. Lento on kyllä joskus.
        Kustannukset riippuvat myös vaatimuksistasi. Mahdollisuus melkein ilmaiseen oleskeluun mutta älä sitten odota saniteettitekniikkaa, ilmastoinnista puhumattakaan.
        Ravinnon hankinnassa omatoimisuus kannattaa, kalasatamakäynnit ym.
        Alkuasukkaiden meininki värikästä. Joka kerta liikkuessamme näimme ainakin yhden tappelun mutta ulkopuoliset saivat olla rauhassa. Sen verran täytyi katsoa ympärilleen, että sai väistetyksi harhaan heitetyt kivet.
        Ystävällistä jengiä joista osa asuu käsittämättömän alkeellisissa oloissa.
        Pakettimatkoissa on laatuvalikoimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe