pilaa hääpäivän, kannattaisiko miettiä uudelleen sitä avioliittoa?
Mun mielestäni kannattaisi. Sillä avioliitto ei ole yhtä juhlaa, eikä sen jokaisena päivänä saa tahtomiaan lahjoja.
Olisko syy korkeisiin erolukuihin tässä?
Naimisiin mennäänkin häälahjojen takia?
Jos annettu häälahja
4
1300
Vastaukset
- Monday
En nyt usko, että annettu lahja varsinaisesti pilaa hääpäivän. Mutta ainakin sen perusteella mitä olen täällä lueskellut, kun oikein miettimällä mietitään, miten vois antaa mahdollisimman ilkeämielisimmän lahjan, että sais lahjalla kerrottua hääparille, miten ahneita paskoja he ovat. Niin kyllä varmaan ainakin tulee paha mieli hääparille.
- *miraNda
samaa oon miettiny minäkin, että miksi ihmiset varta vasten tahtovat pilata ihmisten juhlat? taitaa olla vain kateudesta ja omahyväisyydestä kyse kun ei pystytä ilahduttamaan hääparia!
pistää vihaksi semmonen käytös. jättäkää saapumatta paikalle jos on niin hankalaa antaa toisten olla onnellisia! - myöskin
*miraNda kirjoitti:
samaa oon miettiny minäkin, että miksi ihmiset varta vasten tahtovat pilata ihmisten juhlat? taitaa olla vain kateudesta ja omahyväisyydestä kyse kun ei pystytä ilahduttamaan hääparia!
pistää vihaksi semmonen käytös. jättäkää saapumatta paikalle jos on niin hankalaa antaa toisten olla onnellisia!sitä vieraan asemaa, eikä tuijottaa vaan siihen omaan napaansa. Niin veemäistä kuin se onkin etsiä parempia keinoja omaan käytökseensä. Vieraan osa on usein rahoittaa häät. Se ei ole hyvä eikä ainakaan tarkoitus.
Kannattaa myös muistaa että ilman vieraita ei ole häitäkään. - halutaan
myöskin kirjoitti:
sitä vieraan asemaa, eikä tuijottaa vaan siihen omaan napaansa. Niin veemäistä kuin se onkin etsiä parempia keinoja omaan käytökseensä. Vieraan osa on usein rahoittaa häät. Se ei ole hyvä eikä ainakaan tarkoitus.
Kannattaa myös muistaa että ilman vieraita ei ole häitäkään.ja yleensä ollaan kateellisia jos joku sukulainen on kutsuttu mutta itseä ei... kyllä häihin nimen omaan on suuri kunnia päästä, ei niitä niin usein ole.
sitäpaitsi meillä ainakin pitopalvelun ruoka / nuppi maksoi monen kohdalla enemmän kuin lahjan arvo, toisilla lahjat olivat taas moninkerroin arvokkaampia. EMME SILTI OLE LOUKKAANTUNEET, juhla oli ikimuistoinen ja lahjat tulivat sydämistä!
meidän häät kustansimme itse, ei vieraamme
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305680Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183184Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501069Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37844
- 142793