pilaa hääpäivän, kannattaisiko miettiä uudelleen sitä avioliittoa?
Mun mielestäni kannattaisi. Sillä avioliitto ei ole yhtä juhlaa, eikä sen jokaisena päivänä saa tahtomiaan lahjoja.
Olisko syy korkeisiin erolukuihin tässä?
Naimisiin mennäänkin häälahjojen takia?
Jos annettu häälahja
4
1332
Vastaukset
- Monday
En nyt usko, että annettu lahja varsinaisesti pilaa hääpäivän. Mutta ainakin sen perusteella mitä olen täällä lueskellut, kun oikein miettimällä mietitään, miten vois antaa mahdollisimman ilkeämielisimmän lahjan, että sais lahjalla kerrottua hääparille, miten ahneita paskoja he ovat. Niin kyllä varmaan ainakin tulee paha mieli hääparille.
- *miraNda
samaa oon miettiny minäkin, että miksi ihmiset varta vasten tahtovat pilata ihmisten juhlat? taitaa olla vain kateudesta ja omahyväisyydestä kyse kun ei pystytä ilahduttamaan hääparia!
pistää vihaksi semmonen käytös. jättäkää saapumatta paikalle jos on niin hankalaa antaa toisten olla onnellisia! - myöskin
*miraNda kirjoitti:
samaa oon miettiny minäkin, että miksi ihmiset varta vasten tahtovat pilata ihmisten juhlat? taitaa olla vain kateudesta ja omahyväisyydestä kyse kun ei pystytä ilahduttamaan hääparia!
pistää vihaksi semmonen käytös. jättäkää saapumatta paikalle jos on niin hankalaa antaa toisten olla onnellisia!sitä vieraan asemaa, eikä tuijottaa vaan siihen omaan napaansa. Niin veemäistä kuin se onkin etsiä parempia keinoja omaan käytökseensä. Vieraan osa on usein rahoittaa häät. Se ei ole hyvä eikä ainakaan tarkoitus.
Kannattaa myös muistaa että ilman vieraita ei ole häitäkään. - halutaan
myöskin kirjoitti:
sitä vieraan asemaa, eikä tuijottaa vaan siihen omaan napaansa. Niin veemäistä kuin se onkin etsiä parempia keinoja omaan käytökseensä. Vieraan osa on usein rahoittaa häät. Se ei ole hyvä eikä ainakaan tarkoitus.
Kannattaa myös muistaa että ilman vieraita ei ole häitäkään.ja yleensä ollaan kateellisia jos joku sukulainen on kutsuttu mutta itseä ei... kyllä häihin nimen omaan on suuri kunnia päästä, ei niitä niin usein ole.
sitäpaitsi meillä ainakin pitopalvelun ruoka / nuppi maksoi monen kohdalla enemmän kuin lahjan arvo, toisilla lahjat olivat taas moninkerroin arvokkaampia. EMME SILTI OLE LOUKKAANTUNEET, juhla oli ikimuistoinen ja lahjat tulivat sydämistä!
meidän häät kustansimme itse, ei vieraamme
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3604286Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1443739KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti882608Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92421Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei122236Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521910Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181818- 1191808
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551095