sairas ihmiskunta T:misantrooppi

19

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko väkivalta mielestäsi kiva juttu? - Useimmiten ei, tietyssä mielentilassa kyllä.
      Saisiko psykopaatti sinut puolelleen? - Kyllä.
      Onko oikeudentajusi vääristynyt? - Ei.

Katsos, en vastannut kaikkiin ei.

Jos Charles Manson ois kutsunut mut sen Perheeseen, sen olisi hetkeäkään epäröinyt. Sen vetovoima on ihan uskomaton.

Olin yläasteella tosi väkivaltainen. Tai no, "tosi", en oo hakannu keltäkään silmiä umpeen ja murtanut kylkiluita, mutta sellaisella naismaisella psykobitch tavalla kyllä. Olen antanut litsareita naamaan aina kun ärsyttää, olen piikittänyt lyijytäytekynällä ihmisiä käsiin ja päänahkaan, olen lyönyt parasta ystävääni silmään kynnet ojossa. Muistan yhden kerran kun oikeasti tärisin vihasta. Aina tuntui ihan vitun hyvältä hetken aikaa, mutta sitten tuli paska olo ja hiljalleen lukion alkaessa sain kehitettyä itselleni rakentavamman tavan purkaa vihaani ja olin lukion kakkosella kun viimeksi löin ketään!

Okei, hohoho, en edes lukenut linkkiä. Luen sen vähän myöhemmin.

• Okei, nyt luin sen. Ihan hauska!

Miten se liittyy sinun kysymyksiin?

• Onko väkivalta mielestäsi kiva juttu? Ei, miksi olisi?
      Saisiko psykopaatti sinut puolelleen? Ei, en minä tiädä!
      Onko oikeudentajusi vääristynyt? En tiädä.

• Mistä päättelet, että vastaisin kaikkiin väärin? Mihin perustat väitteesi? Heti, kun väkivallasta tulou todellista, se lakkaa olemasta kivaa.

• Niinpä! onhan se rentouttavaa kun telkkarissa joku hakataan yhdeksi paskakasaksi ja Yksin kotona-leffassa se taas on hauskaa, mutta minä ajattelin myös sen niinkuin tosielämässä.

• fnfn kirjoitti:

Niinpä! onhan se rentouttavaa kun telkkarissa joku hakataan yhdeksi paskakasaksi ja Yksin kotona-leffassa se taas on hauskaa, mutta minä ajattelin myös sen niinkuin tosielämässä.

http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2014110718815704_ul.shtml

Ei ole hauskaa.

• kurpizza kirjoitti:

Voi ei... :(

Eräälle sivulle on koottu juttuja noista. Joskus leikittelin ajatuksella, että ottaisin ylläpitäjään yhteyttä ja tarjoutuisin kääntämään Eerikaa koskevia artikkeleita juttua varten.

• icepicked kirjoitti:

Eräälle sivulle on koottu juttuja noista. Joskus leikittelin ajatuksella, että ottaisin ylläpitäjään yhteyttä ja tarjoutuisin kääntämään Eerikaa koskevia artikkeleita juttua varten.

Eerikan tapaus vain lisää sossuvihaani.

• kurpizza kirjoitti:

Eerikan tapaus vain lisää sossuvihaani.

Ai niin, sinä joudut niistäkin kärsimään...

• icepicked kirjoitti:

Ai niin, sinä joudut niistäkin kärsimään...

No nyt niistä ei ole kuullut pihaustakaan, kun olisi tarpeen.

Ls-ilmoituksiahan oli tehty, ja paljon, mutta kun ei helvetti soikoon tehty lastensuojelussa muuta kuin "kirjattiin ylös".

• fnfn kirjoitti:

Niinpä! onhan se rentouttavaa kun telkkarissa joku hakataan yhdeksi paskakasaksi ja Yksin kotona-leffassa se taas on hauskaa, mutta minä ajattelin myös sen niinkuin tosielämässä.

Minun mielestäni siinä ei ole mitään hauskaa. Eikö muka ole huolestuttavaa, minkälainen kama on ihmisten mielestä hauskaa?

• kurpizza kirjoitti:

No nyt niistä ei ole kuullut pihaustakaan, kun olisi tarpeen.

Ls-ilmoituksiahan oli tehty, ja paljon, mutta kun ei helvetti soikoon tehty lastensuojelussa muuta kuin "kirjattiin ylös".

Suomen sossut vauhdissa.

• icepicked kirjoitti:

Suomen sossut vauhdissa.

Juu, heidän mielestään paras peruste huostaan otolle on humala. -.-

Odotan innolla ja suurella sydämellä, että joku tulee kysymään, mitä mieltä olen sossusta tai lastensuojelusta. Odotan niin innolla. :)

Seuraavalla kerralla, kun tantat tulee juttelemaan, Rupean hankalaksi ja tivaan, mikseivät tee mitään. Sanon sille naiselle viimeinkin, että olen kuusitoista, en viisi. Kirjoitan puheen tai monologin ja puhun sen.

Ai niin. Aloituksen aihe on hiukkasen eri, sori.

• kurpizza kirjoitti:

Juu, heidän mielestään paras peruste huostaan otolle on humala. -.-

Odotan innolla ja suurella sydämellä, että joku tulee kysymään, mitä mieltä olen sossusta tai lastensuojelusta. Odotan niin innolla. :)

Seuraavalla kerralla, kun tantat tulee juttelemaan, Rupean hankalaksi ja tivaan, mikseivät tee mitään. Sanon sille naiselle viimeinkin, että olen kuusitoista, en viisi. Kirjoitan puheen tai monologin ja puhun sen.

Ai niin. Aloituksen aihe on hiukkasen eri, sori.

Minut olisi jo huostaanotettu, jos tantat sattuisivat tänne uutenavuotena tai vappuna.

Se tee.

• XD Juu-u. Kyllä minullakin on käynyt elokuvia katsoessani joskus mielessä, että aika väkivaltaista hommaa. Ei tosin lapsena...

• Onko väkivalta mielestäsi kiva juttu?

"KIVA" EI OLE SE SANA, JOLLA SITÄ KUVAILISIN. eN KUITENKAAN KIELLÄ SITÄ, ETTENKÖ JOSSAKIN TILNATEESSA VOISI OLLA VALMIS KÄYTTÄMÄÄN VÄKIVALTAA JA TOISAALTA, ETTENKÖ SAATTAISI JOSKUS SUHTAUTUA SIIHEN VÄLINPITÄMÄTTÖMÄSTI (KUTEN SUHTAUDUNKIN ESIM. UUTISIA LUKIESSA, KOSKA EN YKSINKERTAISESTI PYSTY TUNTEMAAN SUURIA TUNTEITA JOKA KERTA, KUN ISRAELISSA RÄJÄYTELLÄÄN LAPSIA). KOLMANNEKSEEN SAATAN VÄLILLÄ PITÄÄ VÄKIVALTAA VIIHTEELLISENÄ ELEMENTTINÄ ESIM. ELOKUVISSA TAI SOUTH PARKIA KATSOESSA.

VASTASINKO KYSYMYKSEESI?

Saisiko psykopaatti sinut puolelleen? EIKÖS PSYKOPAATIN OMINAISUUKSIIN KUULU JUURI SE, ETTÄ HÄN SAA MANIPULOITUA IHMISIÄ PUOLELLEEN.

Onko oikeudentajusi vääristynyt? LUULTAVASTI USEIMMAT VETÄVÄT TAVALLA TAI TOISELLA KOTIINPÄIN, JOTEN ON

• Miksi edes vaivaudun, kun täkäläiset vastaavat oikein...?

Kuinka moni kokee YMMÄRTÄNEENSÄ aloituksen pointin?

• O/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3091
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1772
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe