Minulla on kaksi kissanpentua, 4kk naaras ja 6kk uros. Kissoja hankkiessani luin jostain että ne tulevat sukukypsiksi n. puolivuotiaina, mutta nyt kun uroskissa yrittää toistuvasti astua naarasta niin otin asiasta uudelleen selvää ja huomasin että naarashan saattaa tulla sukukypsäksi jo kolleja aikaisemmin, jopa 4kk ikäisenä!
Tästä säikähtäneenä olen alkanut pitämään kissoja eri huoneissa silloin kun en ole paikalla vahtimassa, ettei vain pääse käymään vahinkoja. Olen aina estänyt astumisen mutta mistä tietää vaikka se olisi ehtinyt tapahtua joskus kun kissat ovat olleet kahden kesken?
Kollille on nyt varattu leikkausaika mutta mitä jos naaras on jo ehtinyt tulla tiineeksi? Onko kissalle mahdollista tehdä abortio ja kuinka paljon sellainen operaatio maksaa?
( Tiedän, että luultavasti nyt vain panikoin ja murehdin turhaan mutta haluan olla selvillä vaihtoehdoista jos jotain onkin jo käynyt. Naaras on kuitenkin vasta 4kk ikäinen, säälittävän pienikokoinen ja pelkään että se kuolee jos tulee nyt tiineeksi! )
Pentukissan tiineys, apua?
AP_Kissanomistaja
1
103
Vastaukset
- Epätodennäköistä
Jos naaras on tiineenä on mahdollista viedä se sterilisaatioon . Mutta kissasi on kyllä vasta 4kk joten tuo tiinehtyminen on hyvin epätodennäköistä. Sterilisaatio maksaa noin 80-100€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois771185- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937