kertokaa kaikki mitä tiedätte siit...kaikki työpaikat, mestat kaupat (ja voiks niist ostaa ihan normaalist vai?), sit mä en ymmärrä sitä kännykkä juttuu...mikä se niinku on... siis kertokaa kaikki, ei tarvii noist edel mainituist sanoo mitää... kiitti jo nyt, toivottavast saitte selvää
siis siitä urbzista...
emmi
2
209
Vastaukset
Kun siitä ei vielä tiedetä mitään. Mutta siinä on teineillä kunnon gansta meininki :D. Pelit lehdessä oli mainos ja muistaakseni oli joku hullun värinen punk tukka ja ihme vermeet. Siinä voi käydä ehkä 30 eri kaupassa, siis kaupungilla. En kyl oo varma oliko niitä 30.
- mie
kaupungin osiakin tais olla pelit lehden mukaan seitsemän eli silloin joka kaupungin osaan jäisi noin
4 kauppaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950