Ei tässä muuta mutta en oikeen tiedä mikä on "Mestarien Liiga" mutta katon telkkarista paljonkin Mestareiden Liigaa.
Huomaa et joku nörtti näitä koodaa kun ei osaa ees kirjottaa tota oikein..
Eipä tässä muuta, pientä seksuaalista häirintää pilkulle muttamutta..
Naurettavaa
4
638
Vastaukset
- O-G
taa uus systeemi on ihan syvalta. On ihan turha jakaa keskustelu nain pieniin osiin varsinkin kun keskustelu on paa-asiassa "ljungberg on homo, crisu on ihq!!!11"-tasoa (ei millaan pahalla).
- jeejeejoojoo
Siis mun käsittääkseni kyseessä on Champions League kyllä? Eli tuskin siitä mitään virallista suomennosta on olemassakaan. Mutta ainahan voi kirjoittaa asian vierestä, jos ei asiasta tiedä...
- Guti
Öö, jos nyt ihan oikein oon ymmärtäny, Champions Leaguen voi suomentaa joko Mestarien liiga tai Mestareiden liiga. Ihan sama kun voi sanoa omenia tai omenoita.
- Juan Carlos
molempia voi käyttää... itse olen ainakin kuullut käytettävän kumpaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4442999Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372235- 1322063
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71305Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081304Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81036
- 561011
- 37775