Oon rahapulassa ja tarvitsisin kaiken ylimääräisen vielä kuukausirahaa lisäksi. No, saan joskus ylimääräistä, jos saan hyvän numeron jostain tietyn aineen kokeesta tai teen lumitöitä. Mulla ei sit oo tässä jaksossa ollenkaan niitä tienattavia aineita ja mitä todennäköisimmin lumi sulaa sunnuntaina, eli kukaan ei edes aio tehdä lumitöitä :D
Tämä tunne :(
Muntuuria...
5
230
Vastaukset
- luulet vaan
No mihin sinä sit rahaa muka tarttet? Hajosko Derbin kaasari?
- Muntuuria...
Säästän isoa hieromasauvaa varten. Iskän pippeli on liian pieni, vaikka hyvää se tekeekin.
- sherlock.....
Muntuuria... kirjoitti:
Säästän isoa hieromasauvaa varten. Iskän pippeli on liian pieni, vaikka hyvää se tekeekin.
joku trolli kirjoittanut ap:n nikillä
- Pistäsunkik
Kerro sun kik niin etkö hän saa vähän ylimäärästä
- Muntuuria...
Voin ottaa sun meisselin mun suuhun 50e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201