Pakanapitoisia irc-kanavia mietin. Quakenetissä pikkukanava #pakanalliset kaipaisi herätystä. Jos muita kanavia quakenetissä tiedätte niin kertokaa, tahtoisin tutustua uusiin ihmisiin.
Pakanoita irkissä
5
833
Vastaukset
- Nimetön
Irkin puolella on ainakin kanava
#pakanaverkko - Poison
Jokin kiva kanava, jonne ulkopuolisetkin olisivat tervetulleita? :)
Toinen juttu; yritin #wicca-kanavalle, mutta noin pari sekuntia sen jälkeen kun pääsin kanavalle minut potkittiin ulos??? Siihen status-ruutuun tuli teksti * You were kicked from #wicca by fairix (banned: easy clones). Osaako joku selittää tuon? En ehtinyt edes sanoa koko kanavalla mitään, enkä ole siellä koskaan aikaisemmin käynyt, joten en oikein ymmärrä syytä tuohon. :P#wicca on italialaisten valloittama kanava. Oletko sattumoisin #wicca.fi-kannuun tutustunut? Suomalainen jne.
Quakenetissä ihan vapaa kaikille -kanava on #lair_of_chaos jota nyt tässä mainostelen ihan iloksein.
- Silvanus
IRCnetissäkin on pari pakanakanavaa.
Ainakin on #pakanat, ehkä virallisempi pakanakanava. Sitten itse pidän jotenkuten pystyssä luonnonuskontokanavaa #toteemi.
Lisäksi on kansainvälinen #wicca, joka on tietty sitten ihan vain wiccaa varten eikä läheskään niin laaja kuin vain #pakanat tai #toteemi.
Ainakin nuo kolme kuitenkin sisältävät pakanoita.
Ja ihan oikeasti, jos vain IRCnetiin eksytte, niin käykää #toteemilla! Se kaipaa olijoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693