Ettanin ja Novan ukko, vieläkö hommissa?
Tekeeko Hanski Kinnunen vielä radiohommia?
11
1380
Vastaukset
- tyhjä linkki
Outo linkki. Onko joku noista Kinnunen vai ei?
- kkl112
Näkyyhän toi sinipaitainen aurinkolasit päässä oleva . Onhan noiden kaikkien
toimittajien nimet näkyvillä. - TÄYSLINKKI
Ikävä kyllä hämmentää yle/lahti
Onneks ne pisti meneen sen vanhan pissiksen johannan ja tästä piratista ollaan päästy -80 luvulla se hämmensi stadin raadiossa ja lahden ainoo täyspäinen taavi niin senkin on pitäny ottaan joku pissis föliin ja on niin tosi gliffaa molemmilla pitää matkia näitä mainoskanavia,harvoin kun käyn stadissa niin nautin kuunnella tiina von mutta kun silläkin pitää olla joku hölmö hämmentämässa vaik kait noi kakarat diggaa tälläsestä hölöstä. - Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
RIP Hanski
- Anonyymi
Hän operoi tällä hetkellä "Taivas-taajuuksilla".
- Anonyymi
Sky Radio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sky Radio?
Tarkoitin "Taivas-taajuuksilla" sitä, että hän kuoli hiljattain. Nuija! :)
Toisaalta ehkä vielä suurempi Nuijahan minä olen, kun luulin hänen olevan sama henkilö kuin Tapani Ripatti, kun molemmat toimittivat Ocsid-ohjelmaa. Mietin, että onko se Tapani Ripatti Hanski Kinnusen nimimerkki. :)
Tämä Kinnunen ei ollut minulle tuttu nimi.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaankin Heikki Kinnusta. Mistään Hanskista en ole ikinä edes kuullutkaan. Mies elossa ja voi hyvin.
- Anonyymi
Tämän palstan älyllinen taso on kerrassaan huikeaa. :D Heikki Kinnunen ei liity millään lailla radiotyöhön. No hämmennetään nyt vielä pakkaa sen verran, että joskus 70-luvulla oli Hanski-niminen tv-sarja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061778
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1241061Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 151819
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728