Ettanin ja Novan ukko, vieläkö hommissa?
Tekeeko Hanski Kinnunen vielä radiohommia?
11
1409
Vastaukset
- tyhjä linkki
Outo linkki. Onko joku noista Kinnunen vai ei?
- kkl112
Näkyyhän toi sinipaitainen aurinkolasit päässä oleva . Onhan noiden kaikkien
toimittajien nimet näkyvillä. - TÄYSLINKKI
Ikävä kyllä hämmentää yle/lahti
Onneks ne pisti meneen sen vanhan pissiksen johannan ja tästä piratista ollaan päästy -80 luvulla se hämmensi stadin raadiossa ja lahden ainoo täyspäinen taavi niin senkin on pitäny ottaan joku pissis föliin ja on niin tosi gliffaa molemmilla pitää matkia näitä mainoskanavia,harvoin kun käyn stadissa niin nautin kuunnella tiina von mutta kun silläkin pitää olla joku hölmö hämmentämässa vaik kait noi kakarat diggaa tälläsestä hölöstä. - Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
RIP Hanski
- Anonyymi
Hän operoi tällä hetkellä "Taivas-taajuuksilla".
- Anonyymi
Sky Radio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sky Radio?
Tarkoitin "Taivas-taajuuksilla" sitä, että hän kuoli hiljattain. Nuija! :)
Toisaalta ehkä vielä suurempi Nuijahan minä olen, kun luulin hänen olevan sama henkilö kuin Tapani Ripatti, kun molemmat toimittivat Ocsid-ohjelmaa. Mietin, että onko se Tapani Ripatti Hanski Kinnusen nimimerkki. :)
Tämä Kinnunen ei ollut minulle tuttu nimi.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaankin Heikki Kinnusta. Mistään Hanskista en ole ikinä edes kuullutkaan. Mies elossa ja voi hyvin.
- Anonyymi
Tämän palstan älyllinen taso on kerrassaan huikeaa. :D Heikki Kinnunen ei liity millään lailla radiotyöhön. No hämmennetään nyt vielä pakkaa sen verran, että joskus 70-luvulla oli Hanski-niminen tv-sarja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264