Monet sanovat että ennen syntinä pidetyt asiat eivät ole enää syntiä ja, että maailma muuttuu. Siksi kirkonkin pitäisi muuttua. Kasvaisiko kirkon suosio jos kirkko lähtisi seuraamaan maailman menoa?
Väärä evankeliumi Gal 1:6-16 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin, joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu. Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi EI OLE IHMISTEN MUKAISTA; enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ILMOITTANUT.
Kumpaa evankeliumia kirkon tulisi Julistaa? Tuota Kristuksen ilmoittamaa, vaiko ihmisille mieluista evenkeliumia? Onko kirkon tehtävä kerätä vain rahaa, vaiko levittää Jumalan sanaa? Kumpi on tärkeämpää ja kumpi tehtävä kirkolle on alunperin annettu?
Onko evankeliumi muuttunut tai vaihtunut?
15
83
Vastaukset
- Korvasyyhylääkettä
Olisiko ennemmin niin, että evankeliumi on sama, mutta sitä ei haluta kuulla?
Korvasyyhyopit: 2.Tim 4:1-5 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta: saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella. Sillä AIKA TULEE, JOLLOIN HE EIVÄT KÄRSI TERVETTÄ OPPIA, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.
Ilmeisesti nyt on tuo aika menossa? - P"rkele&/#"¤"/...
Evankeliumi ei ole muuttunut, mutta kirkko mielistelee ihmisiä eikä uskalleta saarnata kuten kuuluisi!
Ja sitten ihmetellään kun kirkosta erotaan! - leipää&sirkushuveja
Kirkon tehtävä on täysin sumentunut.
Ihmisten suosion tavoittelu on nykyjohdolle tärkeintä. Sen eteen ollaan valmiita tekemään mitä tahansa. - Laodikea
Tulkaa liike haluaa vaihtaa kirkon evankeliumin.
Onko muita ehdotuksia?
Kirkon hengellisyydestä voi äänestää vapaasti.
Haluaako joku Hare Krisnaa tai muita epäjumalia?
Kerro vapaasti mielipiteesi.
Kansanvalta Laodiki?- oksennusta
Voiko Jumalan sanasta äänestää?
Mitä otetaan ja mitä jätetään?
Sitäkö on kansanvalta eli laodiki?
3:14-22 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku: Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"
- gramex
Kirkko tarjoaa vain hengellistä viihdettä eikä evankeliumia.
- kjhgfd
Ei Jumala ja Jeesus ole käskenyt paavalilais-luterilaisuuden herra jumalien oppeja saarnata!!!
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
-Matteuksen evankeliumista
-Markuksen evankeliumista
-Luukkaan evankeliumista
-Johanneksen evankeliumista - halpa väärennös
Ihmisten mukainen evankeliumi maistuu makeammalle?
Ainoa vika siinä on, että se ei pelasta ketään. Eiköhän ainut Pelastaja ole Jeesus Kristus. Me emme pelastu omien tekojemme tähden tai oman erinomaisuuden takia. Evankeliumi on sama, mutta se miten sitä viedään eteenpäin voi muuttua sellaiseen muotoon, että sen ymmärtää helpommin.
En ymmärrä millaista evankeliumia on ihmisten mukainen evankeliumi? Eikö silloin puhuta ihmisten mukaisesta evankeliumista, jos tärkeänä pidetään meitä ihmisiä, eikä uskota Jumalan voimaan ja Jeesuksen Ristin sovitukseen, vaan halutaan päteä omassa erinomaisuudessa ja tehdään ehtoja sille, kenelle evankeliumi kuuluu ja kuka sitä osaa julistaa oikein. Eiköhän meidän ihmisten julistaminen ole aina rajallista ja evankeliumin leviäminen aina Pyhän Hengen työtä.
Merja-pappiMerja sanoi :
En ymmärrä millaista evankeliumia on ihmisten mukainen evankeliumi?
HOMOUDESTA VANHASSA TESTAMENTISSA :
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.
18:29 Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.pertsa2012 kirjoitti:
Merja sanoi :
En ymmärrä millaista evankeliumia on ihmisten mukainen evankeliumi?
HOMOUDESTA VANHASSA TESTAMENTISSA :
3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.
18:29 Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.MIESTEN KANSSA MAKAAMISESTA VT:SSA.
Jos JOKU makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa, niin se on kauhistus. Ei siis viitata homoihin eikä lesboihin.
Moni ukkomies on kertonut syyksi miksi harrastaa seksiä miehen kanssa, että vaimot eivät tee sitä mitä haluaisi. Siis miehet makaavat miehen kanssa ERI LAILLA kuin naisen kanssa: eivät suinkaan "niin kuin naisen kanssa maataan".
Sama varmaan myös biseksuaalisilla. Läheskään kaikki homot eivät makaa miehen kansaa, joten 3. Moos. 18:22 ei ole homouskielto, vaan miehille makaamiskielto.
Aivan kuten ettei saa maata naisen kanssa, jolla on kuukautiset, ei saa maata kenenkään isänsä muiden vaimojen kanssa, ei saa maata siskonsa kanssa, ei tyttärensä kanssa, ei saa katsoa naisia himoiten.
Mutta ei kielletä olemasta hetero tai homo; on vain tehtävä parannus tuollaisista teoista. Kaikkea muuta saa sitten tehdä, niitä ei ole kielletty homoilta eikä heteroilta.
Mikä tätä PERTSAA oikein riivaa?- parannus ehtona
"Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. "
Sellainen evankeliumi, jossa väitetään, ettei tarvitsi tunnustaa, eli myöntää syntejään tai tehdä parannusta ( mm. homouden harjoittamista), on ihmisten keksimää evankeliumia. Se ei ole Jumalasta.
Snl 28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta JOKA NE TUNNUSTAA JA HYLKÄÄ, se saa armon.
1. Joh kirje 1:9-10 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Matt 4:19 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle."
Luuk 13:2-3 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän? Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ELLETTE TEE PARANNUSTA, niin samoin te kaikki hukutte. - sitä saa mitä tilaa
parannus ehtona kirjoitti:
"Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. "
Sellainen evankeliumi, jossa väitetään, ettei tarvitsi tunnustaa, eli myöntää syntejään tai tehdä parannusta ( mm. homouden harjoittamista), on ihmisten keksimää evankeliumia. Se ei ole Jumalasta.
Snl 28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta JOKA NE TUNNUSTAA JA HYLKÄÄ, se saa armon.
1. Joh kirje 1:9-10 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Matt 4:19 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle."
Luuk 13:2-3 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän? Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ELLETTE TEE PARANNUSTA, niin samoin te kaikki hukutte.Siinä syy miksi kirkolla menee huonosti:
Kirkko on yksinkertaisesti kirottu, koska se julistaa väärää evankeliumia! - taas väärää evankeli
helsinkijokkeri kirjoitti:
MIESTEN KANSSA MAKAAMISESTA VT:SSA.
Jos JOKU makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa, niin se on kauhistus. Ei siis viitata homoihin eikä lesboihin.
Moni ukkomies on kertonut syyksi miksi harrastaa seksiä miehen kanssa, että vaimot eivät tee sitä mitä haluaisi. Siis miehet makaavat miehen kanssa ERI LAILLA kuin naisen kanssa: eivät suinkaan "niin kuin naisen kanssa maataan".
Sama varmaan myös biseksuaalisilla. Läheskään kaikki homot eivät makaa miehen kansaa, joten 3. Moos. 18:22 ei ole homouskielto, vaan miehille makaamiskielto.
Aivan kuten ettei saa maata naisen kanssa, jolla on kuukautiset, ei saa maata kenenkään isänsä muiden vaimojen kanssa, ei saa maata siskonsa kanssa, ei tyttärensä kanssa, ei saa katsoa naisia himoiten.
Mutta ei kielletä olemasta hetero tai homo; on vain tehtävä parannus tuollaisista teoista. Kaikkea muuta saa sitten tehdä, niitä ei ole kielletty homoilta eikä heteroilta.
Mikä tätä PERTSAA oikein riivaa?Room 1
"Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia." parannus ehtona kirjoitti:
Luuk 13:2-3 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän? Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ELLETTE TEE PARANNUSTA, niin samoin te kaikki hukutte.Paavali kylläkin tuossa tuomitsee JEESUKSEN KIROTUKSI, koska hän julisti aivan toista oppia kuin Paavali. Jeesus mm. sanoo, että enkelit lähtevät lopussa tuomioita jakamaan, mutta Paavali, että siellä ovat PAAVALI muut pyhät tuomitsemassa maailman ja enkeleitäkin.
Paavali ei myöskään ole tuominnut Room 1. niitä homoja, jotka eivät ole vaihtaneet naisesta mieheen, vaan ovat aina olleet vain miehen kanssa. Ja hän ei ole evännyt naisten kanssa vehtaavilta naisilta Jumalan valtakuntaa.
Room 1 on toisaalta yhtä käsittämätöntä ajatuksenjuoksua kuin että aviomiesten on siitä lähtien pitänyt elää kuin heillä ei vaimoja olisikaan, tai että naisen ei saisi puhua mitään seurakunnassa, ja miehen pitkä tukka on häpeäksi.
Itse en ole Raamatusta löytänyt kohtaa, jossa minut on tuomittu sukupuolisen suuntauksen takia, kuten ei sitäkään, että biseksuaaliset ja heterot olisi tuomittu huolimatta siitä kuinka paljon kieltoja heille on annettu.
Itselläni selkeät synnit, jotka vievät minut iankaikkiseen rangaistukseen ovat pyhäisin touhuaminen ja etten käy katsomassa vankeja. Niistä en ole aikeissakaan tehdä parannusta, eikä minulla ole mitään ongelmaa TUNNUSTAA syntejäni. Miesten kanssa MAKAAMINEN ei ole minun syntini. Eikä makaaminen kuukautistilassa olevan naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2195016- 1912705
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521480Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91292Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1551185Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 821163